System centralnego uwierzytelniania, pod względem użytkowym, wymaga od każdego użytkownika jedynie jednorazowego wygenerowania nowego NetID. Umożliwi to w przyszłości posługiwanie się jednym hasłem do usług ICT Uczelni. W tej chwili są USOSWeb oraz platforma Moodle.

Aby zmienić hasło, kliknij przycisk

ZMIANA HASŁA

Aby wygenerować nowy
identyfikator NetID należy

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 1. Wybrać link Zamów

    Krok 1
  • 2. Wybrać: Student

    Krok 2
  • 3. Wprowadzić PESEL (czyli identyfikator) i hasło do USOSweb

    Krok 3
  • 4. Pojawi się NetID

    Krok 4
  • 5. Każdy może sam zmienić hasło korzystając z łącza "Zmień hasło" na stronie startowej Intranetu.

    Krok 5

Problemy z usługami ICT należy zgłaszać pod
następujące adresy mailowe:

Pomoc techniczna i odzyskiwanie haseł do USOSa

ict-help@vistula.edu.pl

Sprawy techniczne platformy Moodle

moodle@vistula.edu.pl

Sprawy dotyczące platformy języków obcych

tmmsupport@vistula.edu.pl

Problemy z legitymacjami studenckimi

legitymacje@vistula.edu.pl

W korespondencji zawsze warto podać numer PESEL a studenci dodatkowo numer indeksu

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close