System centralnego uwierzytelniania, pod względem użytkowym, wymaga od każdego użytkownika jedynie jednorazowego wygenerowania nowego NetID. Umożliwi to w przyszłości posługiwanie się jednym hasłem do usług ICT Uczelni. W tej chwili są USOSWeb oraz platforma Moodle.

Aby zmienić hasło, kliknij przycisk

ZMIANA HASŁA

Aby wygenerować nowy
identyfikator NetID należy

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 1. Wybrać link Zamów

    Krok 1
  • 2. Wybrać: Student

    Krok 2
  • 3. Wprowadzić PESEL (czyli identyfikator) i hasło do USOSweb

    Krok 3
  • 4. Pojawi się NetID

    Krok 4
  • 5. Każdy może sam zmienić hasło korzystając z łącza "Zmień hasło" na stronie startowej Intranetu.

    Krok 5

Problemy z usługami ICT należy zgłaszać pod
następujące adresy mailowe:

Pomoc techniczna i odzyskiwanie haseł do USOSa

ict-help@vistula.edu.pl

Sprawy techniczne platformy Moodle

moodle@vistula.edu.pl

Sprawy dotyczące platformy języków obcych

tmmsupport@vistula.edu.pl

Problemy z legitymacjami studenckimi

legitymacje@vistula.edu.pl

W korespondencji zawsze warto podać numer PESEL a studenci dodatkowo numer indeksu

Aplikuj online