Rodzaj studiów:

Studia II Stopnia

Tryb studiów:

stacjonarne, niestacjonarne (sobota i niedziela), online

Czas trwania studiów:

2 lata (4 semestry)

Lokalizacja:

Warszawa

Język wykładowy:

polski, angielski

Uczelnia:

AFiB Vistula

  • OPIS KIERUNKU
    Masz głowę pełną pomysłów, uważasz siebie za ambitną osobę i chcesz pracować w biznesie w Polsce lub za granicą? Jeżeli tak, Zarządzanie (studia magisterskie) jest kierunkiem dla Ciebie!

    Na Akademii Finansów i Biznesu Vistula rozwiniesz pełen wachlarz kompetencji, na który składają się wiedza, umiejętności i postawy. Dzięki nim otworzy się przed Tobą wiele nowych, globalnych możliwości. Stawiamy na praktyczność, dlatego możesz studiować Zarządzanie na poziomie magisterskim również w trybie online! Wybierając studia online, 60% zajęć zrealizujesz przez Internet, z dowolnego miejsca na świecie. Tutaj przeczytasz więcej o magisterskich studiach online z zarządzania.

     

    *Warunkiem uruchomienia kierunku jest zebranie określonej liczby kandydatów.

  • O PROGRAMIE
    Zarządzanie (studia magisterskie) to dwuletni program nastawiony na zapoznanie Cię z międzynarodowymi standardami w zarządzaniu organizacjami biznesowymi. Jeżeli myślisz o prowadzeniu własnego biznesu lub czujesz w sobie potencjał lidera, studia na kierunku Zarządzanie w Warszawie są właśnie dla Ciebie!

    SPECJALISTYCZNA WIEDZA
    Studia na Akademii Finansów i Biznesu Vistuli zapewnią Ci wiedzę, dzięki której szybko staniesz się specjalistą w dziedzinie zarządzania.

    • Sprawdź przedmioty obowiązkowe
      • Współczesne koncepcje zarządzania
      • Zarządzanie kapitałem ludzkim
      • Zarządzanie marketingiem
      • Ekonomia menedżerska
      • Innowacje i przedsiębiorczość w biznesie
      • Etyka w zarządzaniu
      • Międzynarodowe prawo gospodarcze
      • Rynki finansowe
      • Rachunkowość zarządcza
      • Wnioskowanie statystyczne
      • Seminarium dyplomowe magisterskie
      • Język obcy
      • Zaawansowane techniki pisania prac akademickich
      • Techniki komunikacji i argumentowania
  • Kierunek Zarządzanie na poziomie magisterskim pozwoli Ci zrealizować jedną z czterech specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwem w środowisku międzynarodowym, zarządzanie marketingiem w środowisku międzynarodowym, zarządzanie zasobami ludzkimi w środowisku międzynarodowym i zarządzanie projektem e-biznesowym w środowisku międzynarodowym.

    Interesującą Cię specjalność wybierzesz w trzecim semestrze studiów.

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Dowiesz się jak założyć własną firmę lub odpowiednio zarządzać przedsiębiorstwem poprzez poznanie kluczowych zagadnień aktywności biznesowej w ujęciu międzynarodowym. Nauczysz się opracowywać efektywne strategie i plany biznesowe, a także tego, jak wprowadzić firmę na rynki międzynarodowe i pozyskać najlepszych pracowników.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie przedsiębiorstwem w środowisku międzynarodowym
      • Międzynarodowe aspekty zarządzania kapitałem ludzkim
      • Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw
      • Zarządzanie procesami w organizacji
      • Zarządzanie strategiczne

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Zostaniesz wyposażony w komplet wiedzy i umiejętności niezbędnych do zarządzania działem marketingu. Dowiesz się jak opracowywać i wdrażać skuteczne strategie oraz plany marketingowe i sprzedażowe, a do tego zdobędziesz specjalistyczną wiedzę w zakresie zarządzania marketingiem.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie marketingiem w środowisku międzynarodowym
      • Marketing cyfrowy
      • Marketing handlowy
      • Marketing strategiczny
      • Komunikacja strategiczna

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Dowiesz się jak skutecznie pozyskać – i utrzymać w strukturach organizacji – najlepszych pracowników, a także jak sprawić, by Ci angażowali się w jej rozwój. Posiądziesz specjalistyczną wiedzę z zakresu budowania i wdrażania strategii i programów zarządzania kapitałem ludzkim.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi w środowisku międzynarodowym
      • Międzynarodowe aspekty zarządzania kapitałem ludzkim
      • Zarządzanie talentami
      • Przywództwo a zamiana
      • Kształtowanie wizerunku pracodawcy

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PROJEKTEM E-BIZNESOWYM W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Poznasz kluczowe zagadnienia z obszaru e-biznesu, sposobów jego prowadzenia i zarządzania nim, a także możliwości i ograniczeń oraz problemów i ryzyk. Poznasz możliwości, jakie daje organizacji wykorzystanie technologii teleinformacyjnych.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie projektem e-biznesowym w środowisku międzynarodowym
      • Współczesne modele e-biznesowe
      • Zarządzanie projektem e-biznesowym
      • E-biznes plan
      • Marketing cyfrowy
  • prof. dr hab. Zbigniew Olesiński

    Autor 187 publikacji, w tym 11 książek. W trakcie swojej kariery zawodowej odbył wiele staży i szkoleń m.in. w Irlandii, na Tajwanie i Rosji. Został również odznaczony m.in: srebrnym medalem „Zasłużony Kulturze – Gloria Artis” oraz Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.

    dr hab. Elżbieta Jędrych

    Kierownik Katedry Zarządzania Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Autorka ponad 90 publikacji naukowych i ekspertyz na rzecz praktyki przemysłowej. Specjalizuje się w problematyce zarządzania zasobami ludzkimi i kapitałem ludzkim, zarządzania rozwojem pracowników, motywowaniem i wynagradzaniem, społeczną odpowiedzialnością w procesach kadrowych, innowacjami społecznymi w organizacjach, kierowaniem zespołami pracowniczymi. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Instytutu Zarządzania Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Wykładowca w University of Economics Prague. The Faculty of Business Administration, oraz Monash University, Prato Centre, Business and Economics, Milano. Realizowała m.in. projekty dotyczące strategii inwestowania w kapitał ludzki i społeczny, absorpcji innowacji personalnych w organizacjach, podnoszenia konkurencyjności organizacji przez rozwój kapitału intelektualnego.

    dr hab. Marlena Plebańska

    Jedna z prekursorek polskiej e-edukacji. Ekspertka w zakresie kształcenia na odległość oraz wykorzystania nowych mediów w edukacji. Specjalistka w obszarze zarządzania wiedzą. Liderka polskiego e-learningu. Autorka ponad stu publikacji naukowych oraz kilkudziesięciu publikacji popularno-naukowych z zakresu e-edukacji. Od 16 lat inspirator, projektant i strateg rozwiązań e-learningowych oraz zarządzania wiedzą w wielu polskich przedsiębiorstwach, szkołach i organizacjach pozarządowych. Kierowniczka i konsultantka projektów edukacyjnych. Aktywna trenerka, wykładowca oraz doradca MEN, MaiC i MNiSW.

    dr Justyna Berniak-Woźny

    Doktor nauk społecznych Leeds Metropolitan University. Uzyskała dyplom MBA Polish Open University oraz Oxford Brookes University. Trener i konsultant biznesowy. Wykładowca AFiBV na studiach I, II stopnia i MBA w systemie tradycyjnym oraz mobilnym. Specjalizuje się w problematyce etyki biznesu, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz komunikacji strategicznej. Autor wielu publikacji oraz materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w tych obszarach.

    dr Artur Kwasek

    Uczestnik szkoleń dotyczących zastosowania nowych technologii w dydaktyce na uniwersytetach: Universidade Alberta in Lizbon, (Portugalia), Thames Valley University in London (Wielka Brytania) i Technical Education Institute in Larissa (Grecja). Dziekan Oddziału Mazowieckiego POU, współtwórca kolejnych wersji systemu e-learning w POU. Jest autorem i współautorem ponad 10 modułów, materiałów dydaktycznych i podręczników e-learningowych oraz około 50 artykułów dotyczących wykorzystania nowych technologii w zarządzaniu.

    dr Stanisław Gasik

    Posiada tytuł Project Management Professional, najważniejszy certyfikat zarządzania projektami, wystawiany przez Project Management Institute, PMI, globalną organizację kierowników projektów z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. Działający kierownik projektów. Ma ponad 20 lat praktyki w zarządzaniu projektami, doradztwie, audytowaniu projektów, wdrażaniu rozwiązań z tego obszaru. Wykładowca zarządzania projektami na Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Mgr matematyki, dr ekonomii (specjalizacja: zarządzanie projektami). Członek zespołów PMI tworzących standardy zarządzania projektami, np. A Guide to Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide, najważniejszy światowy standard zarządzania projektami, w obiegu ponad 5 mln egzemplarzy, tłumaczenie na 10 języków), Standard for Program Management. Udział Gasika w wypracowywania tych standardów został uznany przez PMI za znaczący (significant). Asesor światowej nagrody Project Excellence Award, przyznawanej przez International Project Management Association (IPMA). Wykładowca na światowych kongresach zarządzania projektami zarówno PMI, jak i IPMA.

    dr Agnieszka Knap-Stefaniuk

    Doktor nauk ekonomicznych Kolegium Ekonomiczno-Społecznego SGH. Posiada dyplom MBA Thames Valley University. Ukończyła również Szkołę Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Otrzymała Nagrody Rektorskie [POU] – Pracownik Dydaktyczny Roku 2006, 2007 oraz za osiągnięcia w 2011 r. Prowadzi szkolenia i projekty konsultingowe m.in. dla takich firm jak: Lexmark, Galeco, Biprocemwap, Capgemini. Trener i konsultant w licznych projektach unijnych dotyczących problematyki zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania współczesną firmą. Wykłada na uczelniach zagranicznych, m.in w Portugalii, Hiszpanii, Czechach i Litwie. Autorka licznych publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

    dr Magdalena Kaczkowska-Serafińska

    Manager Grupy Uczelni Vistula, trener biznesu, konsultantka HR, wykładowca, coach. Wpisana do bazy Ministerstwa Skarbu Państwa jako rekomendowana kandydatka na Członka Rad Nadzorczych, Zarządów. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu (praca doktorska z wyróżnieniem – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie). Tytuł naukowy uzyskany przygotowując dysertację doktorską nt. czynników determinujących satysfakcję z pracy pracowników w różnych krajach Europy (jedyna praca doktorska poświęcona tematyce satysfakcji pracy na SGH).

    dr Marek Szelągowski

    Od ponad 20 lat związany z informatyką i wykorzystaniem informatyki do wspierania zarządzania. Uczestniczył w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych w obszarach księgowości, zarządzania zasobami ludzkimi, produkcji, zarządzania infrastrukturą IT itp. W latach 2000-2008 pełnił funkcję CIO Grupy BUDIMEX. W latach 2008-2015 prowadził oraz uczestniczył w analizach i optymalizacji procesów biznesowych oraz opracowaniu procesów zarządzania architekturą IT ponad 50 przedsiębiorstw z branż budowlanej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, energetycznej i ochrony zdrowia.

    dr hab. Adam Grzegorczyk

    Specjalista z zakresu marketingu, reklamy, mediów, ochrony własności intelektualnej i zarządzania zasobami ludzkimi. Gościennie prowadzi również wykłady na wielu zagranicznych i krajowych uniwersytetach, w tym: we Lwowskim Uniwersytecie Narodowym im. Iwana Franki we Lwowie na Ukrainie czy Narodowym Uniwersytecie Technicznym Ukrainy w Kijowie.

    mgr Anna Rękawek

    prof. dr hab. Leszek Zaremba

    W latach 1987-1990 Zastępca Redaktora Naczelnego czasopisma „Mathematical Reviews” w USA. W latach 1998-1999 dziakan Wydział Strategii Finansowych I Inwestycyjnych w Prywatnej Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Warszawie. Otrzymał nagroda 3-go stopnia za rozprawę habiltacyjną, Ministerstwa Szkolnictwa Wyższego w 1987 r. Otrzymał Stypendium z Purdue University na 3-tygodniowy pobyt naukowy na Wydziale Matematyki tego uniwersytetu. Laureat kilka nagród rektorskich za osiągnięcia naukowe I dydaktyczne. Otrzymał również grant z Batory Foundation na pokrycie kosztów uczestnictwa w workshop na Princeton University w 1993 r.Wykłada gościnnie na wielu zagranicznych uniwersytetach, m.in w Stanach Zjednoczonych i Kolumbii.

  • NAJLEPSI W PRAKTYCE
    Studia na kierunku Zarządzanie zostały zaprojektowane tak, by jak najlepiej przygotować Cię do podjęcia pracy w branży, która najbardziej Cię interesuje. Wyselekcjonowane specjalności pozwalają Ci zdobyć konkretną wiedzę i wyspecjalizować się w konkretnym kierunku.

    Przekonaj się, że Vistula jest Uczelnią najlepszą w praktyce. Zobacz, jakie korzyści przyniosą Ci studia na kierunku Zarządzanie.

    KORZYŚCI ZE STUDIOWANIA ZARZĄDZANIA

    Globalne możliwości
    Kierunek ten jest nastawiony na zdobywanie solidnych umiejętności, które przełożysz na zawodowy sukces również na globalnym rynku pracy. Na zajęciach będą omawiane problemy w aspekcie międzynarodowym, dzięki czemu zyskasz nowe perspektywy.

    Biznesowe podejście
    Poznasz sposoby na skuteczne poruszanie się w świecie biznesu. Nauczysz się, jak wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Dowiesz się, nie tylko jak opracowywać plany, ale jak wdrażać je, by były realizowane spójnie z przyjętą strategią.

    Umiejętne zarządzanie
    Nauczysz się zarządzać nie tylko kapitałem, czasem i umiejętnościami ludzi, ale także projektami. Będziesz w stanie zrealizować projekt od początku do końca, a także zarządzać całymi zespołami ludzi.

    MOŻLIWOŚCI PRACY
    Po ukończeniu studiów na kierunku Zarządzanie będziesz mógł znaleźć pracę w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, międzynarodowych korporacjach, organizacjach pozarządowych czy agencjach reklamowych i agencjach badań rynku. Wybrane przez Ciebie stanowisko zależeć będzie od ukończonej specjalności.

    Po specjalizacji zarządzanie przedsiębiorstwem w środowisku międzynarodowym będziesz mógł szukać pracy:

    • na stanowisku dyrektorskim – od dyrektora działu, przez dyrektora
      regionalnego (zwłaszcza w skali międzynarodowej), aż po dyrektora operacyjnego.

    Po specjalizacji zarządzanie marketingiem w środowisku międzynarodowym będziesz mógł szukać pracy jako:

    • dyrektor marketingu w korporacji z globalną skalą,
    • dyrektor ds. sprzedaży i marketingu,
    • dyrektor handlowy.

    Po specjalizacji zarządzanie zasobami ludzkimi w środowisku międzynarodowym będziesz mógł szukać pracy jako:

    • dyrektor HR w międzynarodowej korporacji,
    • starszy specjalista ds. pozyskiwania talentów,
    • konsultant ds. rekrutacji i employer brandingu.

    Po specjalizacji zarządzanie projektem e-biznesowym w środowisku:

    • międzynarodowym będziesz mógł szukać pracy jako:
    • kierownik e-projektu,
    • key account menedżer ds. e-commerce,
    • digital product menedżer.
  • Studia w języku polskim - obywatele UE i osoby posiadające Kartę Polaka

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna 10 rat w roku
    Studia stacjonarne 400 zł 7 000 zł 3 650 zł 770 zł
    Studia niestacjonarne (w tym mobilne) 400 zł 6 200 zł 3 250 zł 690 zł

    Studia w języku polskim - obywatele spoza UE

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia stacjonarne 120 € 1 450 € 775 €
    Studia niestacjonarne 120 € 1 450 € 775 €

    Studia w języku angielskim - obywatele UE*

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia stacjonarne 120 € 2 500 € 1 350 €

    *Obywatele Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Kazachstanu, Kirgistanu, Mołdawii, Mongolii, Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu, Gruzji, Ukrainy oraz wszystkich krajów Ameryki Południowej płacą według stawek obywateli Unii Europejskiej.

    Studia w języku angielskim - obywatele spoza UE*

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia stacjonarne 200 € 3 800 € 2 000 €

    *Nie dotyczy studentów z Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Kazachstanu, Kirgistanu, Mołdawii, Mongolii, Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu, Gruzji, Ukrainy oraz wszystkich krajów Ameryki Południowej.

    Uchwała Rady Wykonawczej Nr 02 02 2018

    Pobierz

Opinie o nasPokaż wszystkie

  • Wykładowcy

    prof. Witold Orłowski

    Rektor AFiB Vistula, były doradca prezydenta

    Warto studiować Finanse i Rachunkowość na Akademii Finansów i Biznesu Vistula

    Jest to kierunek stworzony z myślą o i tych, którzy chcą pracować w firmach, analizować dane, zajmować się rachunkowością i o tych co chcą sami inwestować. Rozumieć rynki.

  • Studenci

    Natalia Śmieszek

    studentka Dziennikarstwa

    Przez 5 lat studiowałam w Grupie Uczelni Vistula, ukończyłam Turystykę i Rekreację.

    Obecnie kończę Dziennikarstwo. Przez te wszystkie lata wzięłam udział w ciekawych projektach, również międzynarodowych...

  • Studenci

    Lena Obernikhina

    studentka Zarządzania

    Liczba ekspertów, którzy są na tej uczelni to jest coś po prostu niesamowitego.

    To są ludzie, którzy przekazują Ci wiedzę bezpośrednio. To są ludzie, którzy prowadzą biznes za granicą i w Polsce. Czyli to jest właśnie ta praktyka, której czasem nam brakuje na uczelniach.

  • Absolwenci

    Adam Zieliński

    absolwent Finansów i Rachunkowości

    Obecnie pracuję w banku w dziale planowania i analiz!

    Pracę zacząłem w czasie studiów na Akademii Finansów i Biznesu Vistula, gdzie poznałem ekspertów z różnych dziedzin biznesu, którzy przekazali mi solidne podstawy pracy oraz umiejętności, które są wykorzystywane w firmach. Dzięki czemu zaaklimatyzowałem się i usamodzielniłem na nowym stanowisku pracy.

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy Działu Rekrutacji

Godziny pracy w maju 2018:
Poniedziałek – Piątek 10.00 – 17.00
Sobota – nieczynne

Od czerwca 2018

Poniedziałek 10.00 – 18.00

Wtorek 10.00 – 18.00

Środa 10.00 – 18.00

Czwartek 10.00 – 18.00

Piątek 9.00 – 17.00

Sobota 10.00 – 16.00

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close