Rodzaj studiów:

Studia Online

Tryb studiów:

niestacjonarne

Czas trwania studiów:

3 lata (6 semestrów)

Lokalizacja:

Warszawa

Język wykładowy:

polski

Uczelnia:

AFiB Vistula

  • OPIS KIERUNKU
    Akademia Finansów i Biznesu Vistula wychodzi naprzeciw tym, którzy chcą zdobywać nową wiedzę i uzyskać dyplom uczelni wyższej, ale pracują bądź mieszkają poza granicami Polski. Właśnie dlatego powstały studia online, które pozwolą Ci dobrze zorganizować czas i studiować na własnych warunkach. Zarządzanie to jeden z kierunków, które możesz podjąć praktycznie bez wychodzenia z domu.

    Zarządzanie (studia licencjackie) zostało stworzone z myślą o osobach przedsiębiorczych, nastawionych na nieustanny rozwój. Jeżeli pragniesz zdobyć umiejętności zarządzania – projektami, ludźmi czy organizacją – a do tego chcesz sam decydować o tym, kiedy masz czas na naukę, studia przez internet na kierunku Zarządzanie są uszyte na miarę Twoich potrzeb.

    Decydując się na Zarządzanie, nauczysz się definiować złożone problemy biznesowe. Będziesz wiedział jak wdrażać rozwiązania w sposób kreatywny i etyczny. Nauczysz się projektowania i wdrażania zrównoważonych strategii w środowisku międzynarodowym. Dowiesz się jak optymalnie wykorzystać narzędzia analityki biznesowej w procesie zarządzania organizacją.

  • O PROGRAMIE
    Zarządzanie (studia licencjackie) na Akademii Finansów i Biznesu Vistula to trzyletni program, dzięki któremu poznasz złożony świat biznesu. Praktyczną wiedzę przekażą Ci doświadczeni eksperci i renomowani wykładowcy.

    Studia online pozwolą Ci zrealizować aż 60% zajęć przez internet, co sprawia, że samemu decydujesz o tym kiedy i gdzie się uczysz.

    Program w ramach studiów online będzie realizowany za pomocą:

    • Sesji z materiałami do samokształcenia, opracowywanych przez Dział E-learningu na podstawie materiałów dostarczonych przez wykładowcę.
    • Sesji na żywo z użyciem kamery internetowej.
    • Zajęć na terenie uczelni, odbywających się na początku i na końcu semestru podczas weekendowych zjazdów.

    PRAKTYKI ZAWODOWE
    Na Akademii Finansów i Biznesu Vistula cenimy praktyczną wiedzę. Dlatego również studentom kierunków w trybie online oferujemy możliwość zrealizowania nieobowiązkowych praktyk zawodowych. Pomogą Ci one utrwalić zdobytą wiedzę i wzbogacą Twoje doświadczenie. Praktyki możesz realizować w Polsce lub za granicą – dzięki programowi Erasmus Plus.

    SPECJALISTYCZNA WIEDZA
    Studia na Akademii Finansów i Biznesu Vistuli zapewnią Ci wiedzę, dzięki której szybko staniesz się specjalistą w dziedzinie zarządzania.

    • Sprawdź przedmioty obowiązkowe
      • Podstawy zarządzania
      • Ludzie i organizacje
      • Podstawy ekonomii
      • Podstawy finansów i rachunkowości
      • Metody i techniki zarządzania
      • Marketing
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Finanse przedsiębiorstw z elementami rachunkowości finansowej
      • Przedsiębiorczość
      • Ekonomiczne środowisko biznesu
      • Zarządzanie łańcuchem dostaw
      • Polityka i strategia firmy
      • Etyczny i zrównoważony biznes
      • Prawo w biznesie
      • Metody ilościowe w biznesie
      • ICT w biznesie (Information & Communication Technology)
      • ZIP: Komunikacja (Zarządzanie Indywidualnym Potencjałem)
      • ZIP: Praca w zespołach
      • ZIP: Life-Long Learning
      • ZIP: Work Life Balance
      • Metodologia badań biznesowych
      • Seminarium dyplomowe
      • Język obcy
      • Wychowanie fizyczne
  • Kierunek Zarządzanie pozwoli Ci zrealizować jedną z czterech specjalności: marketing i sprzedaż, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie projektami.

    Interesującą Cię specjalność wybierzesz w czwartym semestrze studiów.

    SPECJALNOŚĆ: MARKETING I SPRZEDAŻ
    Otrzymasz niezbędne informacje potrzebne do pracy w działach marketingu oraz sprzedaży. Nauczysz się opracowywać i wdrażać programy marketingowe, przygotowywać raporty z bieżących działań oraz współpracować z dostawcami usług marketingowych. Poznasz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i dowiesz się, jak budować i zarządzać zespołami sprzedażowymi.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności marketing i sprzedaż
      • Zarządzanie marketingowe
      • Zintegrowana komunikacja marketingowa
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Techniki sprzedaży

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
    Nauczysz się budować zespół pracowników i efektywnie kierować jego pracą. Pomoże Ci w tym wiedza z zakresu rekrutacji i selekcji, motywowania, oceniania oraz kompleksowego rozwoju pracowników. Dowiesz się czym jest i jak realizować tzw. „twardy HR”.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Procesy i narzędzia kadrowe
      • Systemy motywacyjne
      • Oceny pracownicze
      • Zarządzanie rozwojem pracowników

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM
    Ta specjalność przygotuje Cię do zarządzania własnym przedsiębiorstwem, działem dowolnej organizacji lub całą firmą. Dowiesz się, jak przeprowadzać strategiczne analizy. Nauczysz się tworzyć i wdrażać politykę organizacji w dynamicznym albo wielokulturowym otoczeniu biznesowym. Ponadto poznasz sprawdzone metody zarządzania ludźmi i budżetami, a także komunikacji z klientami oraz partnerami.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie przedsiębiorstwem
      • Zarządzanie zmianami
      • Strategie przedsiębiorstw
      • Praktyczne aspekty zarządzania
      • Przywództwo w organizacji

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W ORGANIZACJI
    Jeżeli chcesz kierować projektami, ta specjalność Cię przygotuje Cię do tego zadania. Dowiesz się jak wykonywać funkcje wspomagające przy projektach i zarządzać nimi kompleksowo: od początkowej analizy, przez planowanie, aż po realizację i późniejszy rozwój.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie projektami w organizacji
      • Strategie i praktyka wdrażania projektów
      • Metodyka zarządzania PMI
      • Metodyka zarządzania Prince 2
      • Zwinne metodyki zarządzania projektem
  • prof. dr hab. Zbigniew Olesiński

    Autor 187 publikacji, w tym 11 książek. W trakcie swojej kariery zawodowej odbył wiele staży i szkoleń m.in. w Irlandii, na Tajwanie i Rosji. Został również odznaczony m.in: srebrnym medalem „Zasłużony Kulturze – Gloria Artis” oraz Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.

    dr hab. Elżbieta Jędrych

    Kierownik Katedry Zarządzania Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Autorka ponad 90 publikacji naukowych i ekspertyz na rzecz praktyki przemysłowej. Specjalizuje się w problematyce zarządzania zasobami ludzkimi i kapitałem ludzkim, zarządzania rozwojem pracowników, motywowaniem i wynagradzaniem, społeczną odpowiedzialnością w procesach kadrowych, innowacjami społecznymi w organizacjach, kierowaniem zespołami pracowniczymi. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Instytutu Zarządzania Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Wykładowca w University of Economics Prague. The Faculty of Business Administration, oraz Monash University, Prato Centre, Business and Economics, Milano. Realizowała m.in. projekty dotyczące strategii inwestowania w kapitał ludzki i społeczny, absorpcji innowacji personalnych w organizacjach, podnoszenia konkurencyjności organizacji przez rozwój kapitału intelektualnego.

    dr hab. Marlena Plebańska

    Jedna z prekursorek polskiej e-edukacji. Ekspertka w zakresie kształcenia na odległość oraz wykorzystania nowych mediów w edukacji. Specjalistka w obszarze zarządzania wiedzą. Liderka polskiego e-learningu. Autorka ponad stu publikacji naukowych oraz kilkudziesięciu publikacji popularno-naukowych z zakresu e-edukacji. Od 16 lat inspirator, projektant i strateg rozwiązań e-learningowych oraz zarządzania wiedzą w wielu polskich przedsiębiorstwach, szkołach i organizacjach pozarządowych. Kierowniczka i konsultantka projektów edukacyjnych. Aktywna trenerka, wykładowca oraz doradca MEN, MaiC i MNiSW.

    dr Justyna Berniak-Woźny

    Doktor nauk społecznych Leeds Metropolitan University. Uzyskała dyplom MBA Polish Open University oraz Oxford Brookes University. Trener i konsultant biznesowy. Wykładowca AFiBV na studiach I, II stopnia i MBA w systemie tradycyjnym oraz mobilnym. Specjalizuje się w problematyce etyki biznesu, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz komunikacji strategicznej. Autor wielu publikacji oraz materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w tych obszarach.

    dr Artur Kwasek

    Uczestnik szkoleń dotyczących zastosowania nowych technologii w dydaktyce na uniwersytetach: Universidade Alberta in Lizbon, (Portugalia), Thames Valley University in London (Wielka Brytania) i Technical Education Institute in Larissa (Grecja). Dziekan Oddziału Mazowieckiego POU, współtwórca kolejnych wersji systemu e-learning w POU. Jest autorem i współautorem ponad 10 modułów, materiałów dydaktycznych i podręczników e-learningowych oraz około 50 artykułów dotyczących wykorzystania nowych technologii w zarządzaniu.

    dr Stanisław Gasik

    Posiada tytuł Project Management Professional, najważniejszy certyfikat zarządzania projektami, wystawiany przez Project Management Institute, PMI, globalną organizację kierowników projektów z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. Działający kierownik projektów. Ma ponad 20 lat praktyki w zarządzaniu projektami, doradztwie, audytowaniu projektów, wdrażaniu rozwiązań z tego obszaru. Wykładowca zarządzania projektami na Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Mgr matematyki, dr ekonomii (specjalizacja: zarządzanie projektami). Członek zespołów PMI tworzących standardy zarządzania projektami, np. A Guide to Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide, najważniejszy światowy standard zarządzania projektami, w obiegu ponad 5 mln egzemplarzy, tłumaczenie na 10 języków), Standard for Program Management. Udział Gasika w wypracowywania tych standardów został uznany przez PMI za znaczący (significant). Asesor światowej nagrody Project Excellence Award, przyznawanej przez International Project Management Association (IPMA). Wykładowca na światowych kongresach zarządzania projektami zarówno PMI, jak i IPMA.

    dr Agnieszka Knap-Stefaniuk

    Doktor nauk ekonomicznych Kolegium Ekonomiczno-Społecznego SGH. Posiada dyplom MBA Thames Valley University. Ukończyła również Szkołę Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Otrzymała Nagrody Rektorskie [POU] – Pracownik Dydaktyczny Roku 2006, 2007 oraz za osiągnięcia w 2011 r. Prowadzi szkolenia i projekty konsultingowe m.in. dla takich firm jak: Lexmark, Galeco, Biprocemwap, Capgemini. Trener i konsultant w licznych projektach unijnych dotyczących problematyki zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania współczesną firmą. Wykłada na uczelniach zagranicznych, m.in w Portugalii, Hiszpanii, Czechach i Litwie. Autorka licznych publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

    dr Magdalena Kaczkowska-Serafińska

    Manager Grupy Uczelni Vistula, trener biznesu, konsultantka HR, wykładowca, coach. Wpisana do bazy Ministerstwa Skarbu Państwa jako rekomendowana kandydatka na Członka Rad Nadzorczych, Zarządów. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu (praca doktorska z wyróżnieniem – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie). Tytuł naukowy uzyskany przygotowując dysertację doktorską nt. czynników determinujących satysfakcję z pracy pracowników w różnych krajach Europy (jedyna praca doktorska poświęcona tematyce satysfakcji pracy na SGH).

    dr Małgorzata Sidor-Rządkowska

    Doktor nauk humanistycznych, wykładowca na studiach MBA. Autorka 11 książek i ponad 100 artykułów poświęconych kształtowaniu nowoczesnych strategii personalnych oraz doskonaleniu umiejętności menedżerskich kadry kierowniczej. Współpracuje z wieloma firmami szkoleniowymi, prowadzi szkolenia otwarte oraz in company dotyczące doskonalenia umiejętności menedżerskich. Od kilkunastu lat pracuje także trener i konsultant ds. HR w firmach różnych branż i wielkości. Zajmuje się m.in. pomiarem kapitału ludzkiego organizacji, rekrutacją i selekcją pracowników, polityką szkoleniową, wdrażaniem systemów ocen okresowych, kształtowaniem ścieżek kariery zawodowej, zapobieganiem fluktuacji pracowników, podnoszeniem kompetencji interpersonalnych kierowników liniowych. Specjalizuje się także w zagadnieniach zarządzania przez wartości.

    dr Marek Szelągowski

    Od ponad 20 lat związany z informatyką i wykorzystaniem informatyki do wspierania zarządzania. Uczestniczył w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych w obszarach księgowości, zarządzania zasobami ludzkimi, produkcji, zarządzania infrastrukturą IT itp. W latach 2000-2008 pełnił funkcję CIO Grupy BUDIMEX. W latach 2008-2015 prowadził oraz uczestniczył w analizach i optymalizacji procesów biznesowych oraz opracowaniu procesów zarządzania architekturą IT ponad 50 przedsiębiorstw z branż budowlanej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, energetycznej i ochrony zdrowia.

    dr hab. Adam Grzegorczyk

    Specjalista z zakresu marketingu, reklamy, mediów, ochrony własności intelektualnej i zarządzania zasobami ludzkimi. Gościennie prowadzi również wykłady na wielu zagranicznych i krajowych uniwersytetach, w tym: we Lwowskim Uniwersytecie Narodowym im. Iwana Franki we Lwowie na Ukrainie czy Narodowym Uniwersytecie Technicznym Ukrainy w Kijowie.

    mgr Anna Rękawek

    prof. dr hab. Leszek Zaremba

    W latach 1987-1990 Zastępca Redaktora Naczelnego czasopisma „Mathematical Reviews” w USA. W latach 1998-1999 dziakan Wydział Strategii Finansowych I Inwestycyjnych w Prywatnej Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Warszawie. Otrzymał nagroda 3-go stopnia za rozprawę habiltacyjną, Ministerstwa Szkolnictwa Wyższego w 1987 r. Otrzymał Stypendium z Purdue University na 3-tygodniowy pobyt naukowy na Wydziale Matematyki tego uniwersytetu. Laureat kilka nagród rektorskich za osiągnięcia naukowe I dydaktyczne. Otrzymał również grant z Batory Foundation na pokrycie kosztów uczestnictwa w workshop na Princeton University w 1993 r.Wykłada gościnnie na wielu zagranicznych uniwersytetach, m.in w Stanach Zjednoczonych i Kolumbii.

    dr hab. Teresa Kupczyk

    Absolwentka Politechniki Wrocławskiej Wydziału Informatyki i Zarządzania oraz Akademii Ekonomicznej im. Oskara Lange we Wrocławiu Wydziału Zarządzania i Informatyki (Executive MBA). Ukończyła studia podyplomowe „Europejski Doradca Zawodowy” i „Zarządzanie Projektami Unii Europejskiej” a także Washington Professional Development Program w 2010 r. oraz School of Professional & Extended Studies w 2012 r. na American University w Waszyngtonie w USA. Finalistka Konkursu „Aktywność Kobiet na Dolnym Śląsku 2011”. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych, Nagrodzona przez Rektora i Senat Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu za pozyskiwanie środków z Unii Europejskiej. Wyróżniona przez Starostę Powiatu Wrocławskiego oraz przez Stowarzyszenie Dolnośląski Kongres Kobiet za całokształt działań naukowych i organizacyjnych.

  • NAJLEPSI W PRAKTYCE
    Studia na kierunku Zarządzanie zaprojektowano tak, by jak najlepiej przygotować Cię do podjęcia pracy w branży. Wyselekcjonowane specjalności pozwolą Ci zdobyć praktyczną wiedzę i stać się specjalistą w dziedzinach marketingu i sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi, przedsiębiorstwem lub organizacją. Tutaj stawiamy na praktykę – dajemy Ci możliwość skorzystania z nieobowiązkowych staży w Polsce lub za granicą.

    Przekonaj się, że Vistula jest Uczelnią najlepszą w praktyce. Zobacz, jakie korzyści przyniosą Ci studia na kierunku Zarządzanie.

    KORZYŚCI ZE STUDIOWANIA ZARZĄDZANIA

    Biznesowe podejście
    Program studiów, który łączy twarde i miękkie umiejętności otworzy przed Tobą drzwi do kariery w prywatnych i państwowych firmach oraz ciekawych organizacjach. Da Ci też narzędzia do prowadzenia własnego biznesu. Będziesz potrafił efektywnie kierować procesami, zdobędziesz też niezbędne w świecie biznesu umiejętności interpersonalne.

    Skuteczne planowanie
    Dowiesz się jak planować pracę zespołu w taki sposób, aby miał jak najlepsze efekty. Skuteczne planowanie wymaga umiejętności przewidywania, myślenia strategicznego i wnikliwej analizy – tego wszystkiego nauczysz się studiując kierunek Zarządzanie.

    Umiejętne zarządzanie
    Nauczysz się zarządzać kapitałem, czasem i umiejętnościami ludzi. Ponadto będziesz w stanie przeprowadzić projekt od początku do końca, a nawet samodzielnie zarządzać firmą czy organizacją.

    Studia online
    Studia w trybie online pozwolą Ci zrealizować aż 60% zajęć z dowolnego miejsca na świecie i o dowolnej porze. Skorzystaj z tej wyjątkowej możliwości, jeśli pragniesz rozwijać się, pracować, wykonywać swoje obowiązki i jednocześnie zdobywać wyższe wykształcenie.

    MOŻLIWOŚCI PRACY
    Po ukończeniu studiów na kierunku Zarządzanie będziesz gotowy podjąć pracę w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, międzynarodowych korporacjach, organizacjach pozarządowych czy agencjach reklamowych i agencjach badań rynku. Piastowane przez Ciebie stanowisko zależeć będzie od ukończonej specjalizacji.

    Marketing i Sprzedaż:

    • Specjalista ds. marketingu,
    • Specjalista ds. sprzedaży,
    • Specjalista ds. obsługi klienta,
    • Przedstawiciel handlowy.

    Zarządzanie projektami w organizacji:

    • Project Manager,
    • Specjalista ds. projektów.

    Zarządzania przedsiębiorstwem:

    • Kierownik sklepu,
    • Kierownik działu,
    • Kierownik regionu.

    Zarządzanie zasobami ludzkimi:

    • Specjalista ds. kadr,
    • Specjalista ds. płac,
    • Specjalista ds. rekrutacji,
    • Specjalista ds. projektów HR,
    • Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Studia w języku polskim - obywatele UE i osoby posiadające Kartę Polaka

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna 10 rat w roku 12 rat w roku
    Studia niestacjonarne (w tym online) 400 zł 4 100 zł 2 200 zł 470 zł 420 zł

    Studia w języku polskim - obywatele spoza UE

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia niestacjonarne (w tym online) 120 € 1 450 € 775 €

    Studia w języku angielskim

    Wpisowe* Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia niestacjonarne (w tym online) 120 € 2 500 € 1 350 €

    * Na wszystkich kierunkach wpisowe dla studentów z UE wynosi 120 €, dla studentów spoza UE wynosi 200 €.
    ** Obywatele Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Kazachstanu, Kirgistanu, Mołdawii, Mongolii, Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu, Gruzji, Ukrainy oraz wszystkich krajów Ameryki Południowej płacą według stawek obywateli Unii Europejskiej.

    zarządzenie 2017_2018 AFiB

    Pobierz

Opinie o nasPokaż wszystkie

  • Wykładowcy

    prof. Witold Orłowski

    Rektor AFiB Vistula, były doradca prezydenta

    Warto studiować Finanse i Rachunkowość na Akademii Finansów i Biznesu Vistula

    Jest to kierunek stworzony z myślą o i tych, którzy chcą pracować w firmach, analizować dane, zajmować się rachunkowością i o tych co chcą sami inwestować. Rozumieć rynki.

  • Studenci

    Natalia Śmieszek

    studentka Dziennikarstwa

    Przez 5 lat studiowałam w Grupie Uczelni Vistula, ukończyłam Turystykę i Rekreację.

    Obecnie kończę Dziennikarstwo. Przez te wszystkie lata wzięłam udział w ciekawych projektach, również międzynarodowych...

  • Studenci

    Lena Obernikhina

    studentka Zarządzania

    Liczba ekspertów, którzy są na tej uczelni to jest coś po prostu niesamowitego.

    To są ludzie, którzy przekazują Ci wiedzę bezpośrednio. To są ludzie, którzy prowadzą biznes za granicą i w Polsce. Czyli to jest właśnie ta praktyka, której czasem nam brakuje na uczelniach.

  • Absolwenci

    Adam Zieliński

    absolwent Finansów i Rachunkowości

    Obecnie pracuję w banku w dziale planowania i analiz!

    Pracę zacząłem w czasie studiów na Akademii Finansów i Biznesu Vistula, gdzie poznałem ekspertów z różnych dziedzin biznesu, którzy przekazali mi solidne podstawy pracy oraz umiejętności, które są wykorzystywane w firmach. Dzięki czemu zaaklimatyzowałem się i usamodzielniłem na nowym stanowisku pracy.

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy:

Poniedziałek – 10:00 – 18:00
Wtorek – 09:00 – 17:00
Środa – 09:00 – 17:00
Czwartek – 10:00 – 18:00
Piątek – 9:00 – 17:00
Sobota: zamknięte

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close