Studies type:

Online studies

Study mode:

part-time

Study duration:

3 years (6 semesters)

Location:

Warszawa

Language of studies:

Polish

University:

AFiB

  • OPIS KIERUNKU
    Akademia Finansów i Biznesu Vistula wychodzi naprzeciw tym, którzy chcą zdobywać nową wiedzę i uzyskać dyplom uczelni wyższej, ale pracują bądź mieszkają poza granicami Polski. Właśnie dlatego powstały studia online, które pozwolą Ci dobrze zorganizować czas i studiować na własnych warunkach. Zarządzanie to jeden z kierunków, które możesz podjąć praktycznie bez wychodzenia z domu.

    Zarządzanie (studia licencjackie) zostało stworzone z myślą o osobach przedsiębiorczych, nastawionych na nieustanny rozwój. Jeżeli pragniesz zdobyć umiejętności zarządzania – projektami, ludźmi czy organizacją – a do tego chcesz sam decydować o tym, kiedy masz czas na naukę, studia przez internet na kierunku Zarządzanie są uszyte na miarę Twoich potrzeb.

    Decydując się na Zarządzanie, nauczysz się definiować złożone problemy biznesowe. Będziesz wiedział jak wdrażać rozwiązania w sposób kreatywny i etyczny. Nauczysz się projektowania i wdrażania zrównoważonych strategii w środowisku międzynarodowym. Dowiesz się jak optymalnie wykorzystać narzędzia analityki biznesowej w procesie zarządzania organizacją.

  • O PROGRAMIE
    Zarządzanie (studia licencjackie) na Akademii Finansów i Biznesu Vistula to trzyletni program, dzięki któremu poznasz złożony świat biznesu. Praktyczną wiedzę przekażą Ci doświadczeni eksperci i renomowani wykładowcy.

    Studia online pozwolą Ci zrealizować aż 60% zajęć przez internet, co sprawia, że samemu decydujesz o tym kiedy i gdzie się uczysz.

    Program w ramach studiów online będzie realizowany za pomocą:

    • Sesji z materiałami do samokształcenia, opracowywanych przez Dział E-learningu na podstawie materiałów dostarczonych przez wykładowcę.
    • Sesji na żywo z użyciem kamery internetowej.
    • Zajęć na terenie uczelni, odbywających się na początku i na końcu semestru podczas weekendowych zjazdów.

    PRAKTYKI ZAWODOWE
    Na Akademii Finansów i Biznesu Vistula cenimy praktyczną wiedzę. Dlatego również studentom kierunków w trybie online oferujemy możliwość zrealizowania nieobowiązkowych praktyk zawodowych. Pomogą Ci one utrwalić zdobytą wiedzę i wzbogacą Twoje doświadczenie. Praktyki możesz realizować w Polsce lub za granicą – dzięki programowi Erasmus Plus.

    SPECJALISTYCZNA WIEDZA
    Studia na Akademii Finansów i Biznesu Vistuli zapewnią Ci wiedzę, dzięki której szybko staniesz się specjalistą w dziedzinie zarządzania.

    • Sprawdź przedmioty obowiązkowe
      • Podstawy zarządzania
      • Ludzie i organizacje
      • Podstawy ekonomii
      • Podstawy finansów i rachunkowości
      • Metody i techniki zarządzania
      • Marketing
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Finanse przedsiębiorstw z elementami rachunkowości finansowej
      • Przedsiębiorczość
      • Ekonomiczne środowisko biznesu
      • Zarządzanie łańcuchem dostaw
      • Polityka i strategia firmy
      • Etyczny i zrównoważony biznes
      • Prawo w biznesie
      • Metody ilościowe w biznesie
      • ICT w biznesie (Information & Communication Technology)
      • ZIP: Komunikacja (Zarządzanie Indywidualnym Potencjałem)
      • ZIP: Praca w zespołach
      • ZIP: Life-Long Learning
      • ZIP: Work Life Balance
      • Metodologia badań biznesowych
      • Seminarium dyplomowe
      • Język obcy
      • Wychowanie fizyczne
  • Kierunek Zarządzanie pozwoli Ci zrealizować jedną z czterech specjalności: marketing i sprzedaż, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie projektami.

    Interesującą Cię specjalność wybierzesz w czwartym semestrze studiów.

    SPECJALNOŚĆ: MARKETING I SPRZEDAŻ
    Otrzymasz niezbędne informacje potrzebne do pracy w działach marketingu oraz sprzedaży. Nauczysz się opracowywać i wdrażać programy marketingowe, przygotowywać raporty z bieżących działań oraz współpracować z dostawcami usług marketingowych. Poznasz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i dowiesz się, jak budować i zarządzać zespołami sprzedażowymi.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności marketing i sprzedaż
      • Zarządzanie marketingowe
      • Zintegrowana komunikacja marketingowa
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Techniki sprzedaży

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
    Nauczysz się budować zespół pracowników i efektywnie kierować jego pracą. Pomoże Ci w tym wiedza z zakresu rekrutacji i selekcji, motywowania, oceniania oraz kompleksowego rozwoju pracowników. Dowiesz się czym jest i jak realizować tzw. „twardy HR”.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Procesy i narzędzia kadrowe
      • Systemy motywacyjne
      • Oceny pracownicze
      • Zarządzanie rozwojem pracowników

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM
    Ta specjalność przygotuje Cię do zarządzania własnym przedsiębiorstwem, działem dowolnej organizacji lub całą firmą. Dowiesz się, jak przeprowadzać strategiczne analizy. Nauczysz się tworzyć i wdrażać politykę organizacji w dynamicznym albo wielokulturowym otoczeniu biznesowym. Ponadto poznasz sprawdzone metody zarządzania ludźmi i budżetami, a także komunikacji z klientami oraz partnerami.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie przedsiębiorstwem
      • Zarządzanie zmianami
      • Strategie przedsiębiorstw
      • Praktyczne aspekty zarządzania
      • Przywództwo w organizacji

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W ORGANIZACJI
    Jeżeli chcesz kierować projektami, ta specjalność Cię przygotuje Cię do tego zadania. Dowiesz się jak wykonywać funkcje wspomagające przy projektach i zarządzać nimi kompleksowo: od początkowej analizy, przez planowanie, aż po realizację i późniejszy rozwój.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie projektami w organizacji
      • Strategie i praktyka wdrażania projektów
      • Metodyka zarządzania PMI
      • Metodyka zarządzania Prince 2
      • Zwinne metodyki zarządzania projektem
  • Prof. dr hab. Zbigniew Olesiński

    Autor 187 publikacji, w tym 11 książek. W trakcie swojej kariery zawodowej odbył wiele staży i szkoleń m.in. w Irlandii, na Tajwanie i Rosji. Został również odznaczony m.in: srebrnym medalem „Zasłużony Kulturze – Gloria Artis” oraz Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.

    Dr Agnieszka Knap-Stefaniuk

    PH.D. [Warsaw School of Economisc; SGH] and MBA [Polish Open University/Thames Valley University]. She was a member of PKA [Polish Accreditation Commission]. She was a member of Executive Board, Teaching and Scientific Council [Polish Open University]. She received awards Rector – The Best Educational Employee of the Year 2006, 2007, and for her achievements in 2011. She conducted training and consulting projects [e.g. Lexmark, Galeco, Biprocemwap, Capgemini]. She had a lot of lectures and presentations [e.g. National Congress „Personnel and Administration,” National Congress „First Human Resources of the Republic” and HR Forum. She wrote many publications in the field of Human Resources Management.

    Professor Leszek Zaremba

    Professor Leszek earned his habilitative post-doctoral degree in Control Theory in 1986. He is a mathematician, and a graduate of Warsaw University (theoretical mathematics section). He has taught courses in mathematics and portfolio theory, at a number of American universities, and has authored more than 30 articles published in American, European, Polish, Japanese and Russian journals.

    Magdalena Kaczkowska-Serafińska, PhD

    Magdalena is Vistula University Group’s HR Manager, a business trainer, HR consultant, academic and coach. She is on the list of the Ministry of Treasury as a recommended candidate for membership on Supervisory and Management Boards. A Doctor of Economics in Management ( Diploma with distinction from the Warsaw School of Economics), her dissertation focused on the factors which determine employee work satisfaction in various European countries (the only dissertation on work satisfaction at the Warsaw School of Economics).

    Justyna Berniak-Woźny, PhD

    She graduated with a PhD in Social- Sciences from Leeds Metropolitan University. She holds an MBA diploma from Polish Open University and Oxford Brookes University. A business trainer and consultant, she teaches Bachelor’s, Master’s, and MBA courses, both in-class and via distance learning. She specialises in the ethics of business, corporate, social responsibility and strategic communication. Justyna is also an author of publications and teaching materials related to these issues.

    Stanisław Gasik, PhD

    Stanisław is a holder of the Project Management Professional title, the highest project management title, issued by the Project Management Institute (PMI), a global project leader organisation, based in the United States. An active project leader, he has more than 20 years of experience in project management, counselling, project audits, and implementing relevant solutions. A Master of Mathematics and Doctor of Economics (specialisation – project management), not surprisingly, he teaches project management at Vistula University. Stanisław is a member of PMI teams, creating project management standards, e.g. A Guide to Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide, the most important international standard of project management, with 5 million copies sold worldwide, and translated into 10 languages) and the Standard for Programme Management. The PMI described Stanisław Gasik’s contribution to the development of these standards as ‘significant’. He is an assessor for the International Project Excellence Award of the International Project Management Association (IPMA). He has spoken at international congresses on project management, organised by both the PMI and IPMA.

    Associate Professor, Elżbieta Jędrych

    Professor Jędrych obtained her habilitative post-doctoral degree in Management. She is the author of more than 90 research articles and expert opinions for businesses. She specialises in human resources and human capital management, employee development management, motivation and rewarding, social responsibility in HR processes, social innovations in organisations, as well as leading work teams. She is currently Head of the Institute of Management of Vistula University, in addition, to being a lecturer at the University of Economics in Prague (Faculty of Business Administration), and Monash University, Prato Centre, (Business and Economics, Milan). She has carried out projects on human and social capital investment, personal innovation absorption in organisation, as well as increasing the competitiveness of organisations, via human capital development.

    Małgorzata Sidor-Rządkowska, PhD

    Małgorzata is a holder of a PhD in humanities, and is a lecturer in the MBA programme. She has authored 11 books and more than 100 articles on shaping modern personal strategies and improving the managerial skills of managers. She collaborates with numerous training companies, and organises open and in-company training sessions on improving managerial skills. For more than ten years, she has worked as a trainer and HR consultant for companies from various industries and of different sizes. The areas she deals in, include: human capital measurement, employee recruitment and selection, training policy, implementing periodic assessment systems, forming career paths, preventing employee fluctuations, and increasing the interpersonal competencies of line managers. Małgorzata also specialises in value-based management.

    Dr hab. Marlena Plebańska

    Jedna z prekursorek polskiej e-edukacji. Ekspertka w zakresie kształcenia na odległość oraz wykorzystania nowych mediów w edukacji. Specjalistka w obszarze zarządzania wiedzą. Liderka polskiego e-learningu. Autorka ponad stu publikacji naukowych oraz kilkudziesięciu publikacji popularno-naukowych z zakresu e-edukacji. Od 16 lat inspirator, projektant i strateg rozwiązań e-learningowych oraz zarządzania wiedzą w wielu polskich przedsiębiorstwach, szkołach i organizacjach pozarządowych. Kierowniczka i konsultantka projektów edukacyjnych. Aktywna trenerka, wykładowca oraz doradca MEN, MaiC i MNiSW.

    Dr Artur Kwasek

    Uczestnik szkoleń dotyczących zastosowania nowych technologii w dydaktyce na uniwersytetach: Universidade Alberta in Lizbon, (Portugalia), Thames Valley University in London (Wielka Brytania) i Technical Education Institute in Larissa (Grecja). Dziekan Oddziału Mazowieckiego POU, współtwórca kolejnych wersji systemu e-learning w POU. Jest autorem i współautorem ponad 10 modułów, materiałów dydaktycznych i podręczników e-learningowych oraz około 50 artykułów dotyczących wykorzystania nowych technologii w zarządzaniu.

    Dr Marek Szelągowski

    Od ponad 20 lat związany z informatyką i wykorzystaniem informatyki do wspierania zarządzania. Uczestniczył w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych w obszarach księgowości, zarządzania zasobami ludzkimi, produkcji, zarządzania infrastrukturą IT itp. W latach 2000-2008 pełnił funkcję CIO Grupy BUDIMEX. W latach 2008-2015 prowadził oraz uczestniczył w analizach i optymalizacji procesów biznesowych oraz opracowaniu procesów zarządzania architekturą IT ponad 50 przedsiębiorstw z branż budowlanej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, energetycznej i ochrony zdrowia.

    Dr hab. Adam Grzegorczyk

    Specjalista z zakresu marketingu, reklamy, mediów, ochrony własności intelektualnej i zarządzania zasobami ludzkimi. Gościennie prowadzi również wykłady na wielu zagranicznych i krajowych uniwersytetach, w tym: we Lwowskim Uniwersytecie Narodowym im. Iwana Franki we Lwowie na Ukrainie czy Narodowym Uniwersytecie Technicznym Ukrainy w Kijowie.

    Mgr Anna Rękawek

    Dr hab. Teresa Kupczyk

    Absolwentka Politechniki Wrocławskiej Wydziału Informatyki i Zarządzania oraz Akademii Ekonomicznej im. Oskara Lange we Wrocławiu Wydziału Zarządzania i Informatyki (Executive MBA). Ukończyła studia podyplomowe „Europejski Doradca Zawodowy” i „Zarządzanie Projektami Unii Europejskiej” a także Washington Professional Development Program w 2010 r. oraz School of Professional & Extended Studies w 2012 r. na American University w Waszyngtonie w USA. Finalistka Konkursu „Aktywność Kobiet na Dolnym Śląsku 2011”. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych, Nagrodzona przez Rektora i Senat Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu za pozyskiwanie środków z Unii Europejskiej. Wyróżniona przez Starostę Powiatu Wrocławskiego oraz przez Stowarzyszenie Dolnośląski Kongres Kobiet za całokształt działań naukowych i organizacyjnych.

  • NAJLEPSI W PRAKTYCE
    Studia na kierunku Zarządzanie zaprojektowano tak, by jak najlepiej przygotować Cię do podjęcia pracy w branży. Wyselekcjonowane specjalności pozwolą Ci zdobyć praktyczną wiedzę i stać się specjalistą w dziedzinach marketingu i sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi, przedsiębiorstwem lub organizacją. Tutaj stawiamy na praktykę – dajemy Ci możliwość skorzystania z nieobowiązkowych staży w Polsce lub za granicą.

    Przekonaj się, że Vistula jest Uczelnią najlepszą w praktyce. Zobacz, jakie korzyści przyniosą Ci studia na kierunku Zarządzanie.

    KORZYŚCI ZE STUDIOWANIA ZARZĄDZANIA

    Biznesowe podejście
    Program studiów, który łączy twarde i miękkie umiejętności otworzy przed Tobą drzwi do kariery w prywatnych i państwowych firmach oraz ciekawych organizacjach. Da Ci też narzędzia do prowadzenia własnego biznesu. Będziesz potrafił efektywnie kierować procesami, zdobędziesz też niezbędne w świecie biznesu umiejętności interpersonalne.

    Skuteczne planowanie
    Dowiesz się jak planować pracę zespołu w taki sposób, aby miał jak najlepsze efekty. Skuteczne planowanie wymaga umiejętności przewidywania, myślenia strategicznego i wnikliwej analizy – tego wszystkiego nauczysz się studiując kierunek Zarządzanie.

    Umiejętne zarządzanie
    Nauczysz się zarządzać kapitałem, czasem i umiejętnościami ludzi. Ponadto będziesz w stanie przeprowadzić projekt od początku do końca, a nawet samodzielnie zarządzać firmą czy organizacją.

    Studia online
    Studia w trybie online pozwolą Ci zrealizować aż 60% zajęć z dowolnego miejsca na świecie i o dowolnej porze. Skorzystaj z tej wyjątkowej możliwości, jeśli pragniesz rozwijać się, pracować, wykonywać swoje obowiązki i jednocześnie zdobywać wyższe wykształcenie.

    MOŻLIWOŚCI PRACY
    Po ukończeniu studiów na kierunku Zarządzanie będziesz gotowy podjąć pracę w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, międzynarodowych korporacjach, organizacjach pozarządowych czy agencjach reklamowych i agencjach badań rynku. Piastowane przez Ciebie stanowisko zależeć będzie od ukończonej specjalizacji.

    Marketing i Sprzedaż:

    • Specjalista ds. marketingu,
    • Specjalista ds. sprzedaży,
    • Specjalista ds. obsługi klienta,
    • Przedstawiciel handlowy.

    Zarządzanie projektami w organizacji:

    • Project Manager,
    • Specjalista ds. projektów.

    Zarządzania przedsiębiorstwem:

    • Kierownik sklepu,
    • Kierownik działu,
    • Kierownik regionu.

    Zarządzanie zasobami ludzkimi:

    • Specjalista ds. kadr,
    • Specjalista ds. płac,
    • Specjalista ds. rekrutacji,
    • Specjalista ds. projektów HR,
    • Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Studia w języku polskim - obywatele UE i osoby posiadające Kartę Polaka

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna 10 rat w roku 12 rat w roku
    Studia niestacjonarne (w tym online) 400 zł 4 100 zł 2 200 zł 470 zł 420 zł

    Studia w języku polskim - obywatele spoza UE

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia niestacjonarne (w tym online) 120 € 1 450 € 775 €

    Studia w języku angielskim

    Wpisowe* Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia niestacjonarne (w tym online) 120 € 2 500 € 1 350 €

    * Na wszystkich kierunkach wpisowe dla studentów z UE wynosi 120 €, dla studentów spoza UE wynosi 200 €.
    ** Obywatele Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Kazachstanu, Kirgistanu, Mołdawii, Mongolii, Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu, Gruzji, Ukrainy oraz wszystkich krajów Ameryki Południowej płacą według stawek obywateli Unii Europejskiej.

    zarządzenie 2017_2018 AFiB

    Pobierz

Opinie o nasPokaż wszystkie

  • Profesor

    prof. Witold Orłowski

    Rektor AFiB Vistula, były doradca prezydenta

    Warto studiować Finanse i Rachunkowość na Akademii Finansów i Biznesu Vistula

    Jest to kierunek stworzony z myślą o i tych, którzy chcą pracować w firmach, analizować dane, zajmować się rachunkowością i o tych co chcą sami inwestować. Rozumieć rynki.

  • Student

    Natalia Śmieszek

    studentka Dziennikarstwa

    Przez 5 lat studiowałam w Grupie Uczelni Vistula, ukończyłam Turystykę i Rekreację.

    Obecnie kończę Dziennikarstwo. Przez te wszystkie lata wzięłam udział w ciekawych projektach, również międzynarodowych...

  • Student

    Lena Obernikhina

    studentka Zarządzania

    Liczba ekspertów, którzy są na tej uczelni to jest coś po prostu niesamowitego.

    To są ludzie, którzy przekazują Ci wiedzę bezpośrednio. To są ludzie, którzy prowadzą biznes za granicą i w Polsce. Czyli to jest właśnie ta praktyka, której czasem nam brakuje na uczelniach.

  • Absolwent

    Adam Zieliński

    absolwent Finansów i Rachunkowości

    Obecnie pracuję w banku w dziale planowania i analiz!

    Pracę zacząłem w czasie studiów na Akademii Finansów i Biznesu Vistula, gdzie poznałem ekspertów z różnych dziedzin biznesu, którzy przekazali mi solidne podstawy pracy oraz umiejętności, które są wykorzystywane w firmach. Dzięki czemu zaaklimatyzowałem się i usamodzielniłem na nowym stanowisku pracy.

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy:

Poniedziałek – 10:00 – 18:00
Wtorek – 10:00 – 18:00
Środa – 10:00 – 18:00
Czwartek – 10:00 – 18:00
Piątek – 9:00 – 17:00
Sobota: 10:00 – 16:00

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online