Przemysł spotkań to nie praca, to kariera. Jakie oferuje możliwości rozwoju? Jak się w nim odnaleźć? Future Leaders Forum Warsaw 2015, konferencja dla studentów – przyszłych liderów branży eventowej, odbędzie się 20 marca 2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie. Wstęp wolny, obowiązują zapisy.

Organizatorem Future Leaders Forum Warsaw 2015 jest Koło Turystyki Biznesowej 2B Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie. Wydarzenie odbywa się w ramach międzynarodowej konferencji dla specjalistów branży spotkań – Meetings Week Poland.
Szczegółowe informacje o konferencji oraz formularz zapisu są dostępne na stronie: http://meetingsweek2015.syskonf.pl/program-flf. Zgłoszenia: do 6 marca 2015 r.

– Konferencję Future Leaders Forum organizujemy już po raz dziesiąty. Będzie to zatem jubileuszowe wydarzenie. Dla studentów to szansa na udział w warsztatach polskich i zagranicznych ekspertów oraz poznanie branży eventowej od środka. Ponad 90% uczestników po konferencji deklaruje gotowość podjęcia pracy w branży spotkań, jak wynika z naszych badań – podkreśla Agata Macherska, koordynatorka konferencji, studentka Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie

W ramach Future Leaders Forum Warsaw 2015 odbędą się warsztaty, a także sesje tematyczne, które np. wyjaśnią, na czym polega umiejętny networking, jak wyróżnić się wśród innych kandydatów, jak zostać charyzmatycznym liderem. Podczas sesji round-table discussion studenci spotkają z wybranymi ekspertami danego segmentu przemysłu spotkań w mniejszych grupach, i będą mogli zadać im pytania związane z pracą w branży.

W ramach programu Future Leaders Forum organizowany jest także konkurs IMEX Univeristy Challenge sponsorowany przez sieć hoteli Marriott. Umożliwia on studentom wykazanie się kreatywnością w planowaniu wydarzeń. Nagrodą dla zwycięzców każdego z półfinałów University Challenge jest udział w największych targach przemysłu spotkań IMEX we Frankfurcie, gdzie wybrani studenci prezentują swoje propozycje. Nagrodą główną jest udział w konferencji MPI World Educational Congress.

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy Działu Rekrutacji

01.06-23.06.2018:

poniedziałek- piątek  9.00- 17.00

24.06. – 30.09.2018:

poniedziałek- czwartek 10.00-18.00

 Piątek – 9.00-17.00

Sobota – 9.00-15.00

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close