Zbliża się Ceromonia Zakończenia Roku Akademickiego, na której nie może Cię zabraknąć!

To niezwykłe wydarzenie, na którym szereg atrakcji, wspólne zdjęcia, tańce i zabawa z przyjaciółmi i rodziną dadzą Ci wspomnienia na całe życie. Nie możesz tego przegapić!

Serdecznie zapraszamy studentów ostatniego roku studiów licencjackich, magisterskich i inżynierskich do wzięcia udziału w uroczystości, która odbędzie się w kampusie naszej Uczelni

w sobotę 16 czerwca o godz. 18.00

Przeczytaj  uważnie poniższe informacje, aby jak najlepiej przygotować się do Ceremonii.

Świętuj ze swoimi najbliższymi

Na ceremonię możesz zaprosić maksymalnie dwóch gości, którzy będą razem z tobą w tym dniu w Sali Głównej. W wyjątkowych przypadkach  będziemy mogli przyjąć dodatkowych gości, którzy w auli 4 na telebimie będą oglądali relacje na żywo z Sali Głównej.

Rejestracja i opłaty

Warunkiem udziału w Uroczystości i poprzedzającej ją sesji fotograficznej jest zarejestrowanie się poprzez FORMULARZ i uiszczenie opłaty w wys. 150 zł, którą należy wpłacić we wpłatomacie lub na konto: PL09 1050 1025 1000 0023 4413 0154 w ING Bank Śląski SA. Termin rejestracji i opłat trwa do 7 maja

W kwocie opłaty mieści się:

  • wypożyczenie togi*,
  • pamiątkowy biret z logo Uniwersytetu,
  • pamiątkowe dyplomy,
  • pamiątkowa ramka ze zdjęciem absolwenta,
  • dodatkowe atrakcje (fotobudki),
  • zaproszenie max. dwóch gości,
  • poczęstunek po uroczystości dla absolwenta i jego dwóch gości

* wypożyczenie togi wiąże się z dodatkową, niezależną opłatą na miejscu w wysokości 100 zł. Kwota zostaje zwraca po oddaniu togi pod koniec uroczystości.

Sesja zdjęciowa

Na sesję zdjęciową należy wziąć potwierdzenie wpłaty udziału w Uroczystości. Sesja będzie trwała w dniach 9-11 maja 2018 w godzinach 9:00-17:00 w Sali Samorządu Studenckiego. Wszyscy, którzy nie zdążą w tym terminie, będą mogli wziąć udział w sesji w sobotę 12 maja, jednak wówczas sesja zdjęciowa odbędzie się na terenie SGGW.Ramowy plan uroczystości

Ramowy plan uroczystości:

15:30 – przyjmowanie gości i wypożyczanie tóg

17:30 – wejście na halę sportową

18:00 – uroczyste wejście Senatu

18:20 – wręczenie nagród i wyróżnień

19:00 – wręczenie dyplomów

19:45 – rzucanie biretów

20:00 – wspólne zdjęcie przed Uczelnią

20:30 – poczęstunek i impreza

 

Dodatkowe informacje:

  • obowiązuje strój elegancki

REJESTRACJA

Chcesz być na bieżąco? Od przyszłego tygodnia szukaj punktu informacyjnego w holu głównym Uczelni, który odpowie na pytania i przekaże Ci najważniejsze informacje związane z wydarzeniem.

Serdecznie zapraszamy!

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy Działu Rekrutacji od 02 kwietnia 2018 r. do 07 maja 2018 r.

Poniedziałek – Piątek 9.00 – 17.00
Sobota – nieczynne

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close