Sympozjum Edukatorów Kadr Zarządzających Wydarzeniami to pierwsza w Polsce konferencja dla naukowców i pracowników akademickich, praktyków oraz badaczy z dziedziny turystyki oraz organizacji i zarządzania wydarzeniami  i spotkaniami biznesowymi. Inspiracją do utworzenia konferencji była chęć skupienia uwagi na tym prężnie rozwijającym się sektorze, stymulowanie nauczania i badań w tej dziedzinie, podniesienie jakości kształcenia i rozwój branży.

Konferencja będzie obejmowała tematy związane z kształceniem i edukacją w zakresie turystyki, zarządzania i organizacji wydarzeń, zaangażowaniem biznesu i profesjonalizacją branży spotkań i wydarzeń biznesowych, do których zaliczamy konferencje, kongresy, targi i wystawy, podróże motywacyjne i wyjazdy integracyjne. Więcej informacji na stronie TUTAJ 

Data: 8-9 maja 2014

Miejsce:  Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa

Organizatorzy:

Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie;
Akademia Finansów i Biznesu Vistula;
Rosen College of Hospitality Management, University of Central Florida, Orlando, Florida, USA;
L. Robert Payne School of Hospitality and Tourism Management San Diego State University, California, USA;
Hochschule der populären Künste.

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy Działu Rekrutacji

01.06-23.06.2018:

poniedziałek- piątek  9.00- 17.00

24.06. – 30.09.2018:

poniedziałek- czwartek 10.00-18.00

 Piątek – 9.00-17.00

Sobota – 9.00-15.00

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close