Specjalista z zakresu marketingu, reklamy, mediów, ochrony własności intelektualnej i zarządzania zasobami ludzkimi. Gościennie prowadzi również wykłady na wielu zagranicznych i krajowych uniwersytetach, w tym: we Lwowskim Uniwersytecie Narodowym im. Iwana Franki we Lwowie na Ukrainie czy Narodowym Uniwersytecie Technicznym Ukrainy w Kijowie.
- Kariera naukowa
- Najważniejsze publikacje
Historia stanowisk naukowych:
- Od 2001 roku wykładowca – Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie,
- Od 2005 roku profesor nadzwyczajny – Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie oraz Akademii Finansów w Warszawie (obecnie Akademia Finansów i Biznesu „Vistula” w Warszawie).
Pełnione funkcje organizacyjne i akademickie:
- Od 2007 członek zwyczajny Międzynarodowej Akademii Ochrony Pracy w Kijowie,
- Od 2005 biegły sądowy Sądu Okręgowego w Warszawie w zakresie ekonomii, marketingu i reklamy oraz wyceny praw autorskich,
- Od 2011 arbiter Komisji Prawa Autorskiego przy Ministrze Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
- Od 2012 członek Komisji Rewizyjnej Aeroklubu Warszawskiego,
- Od 2013 członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.
Działania naukowe:
Kierownictwo projektów badawczych:
- .„Fundraising w działalności organizacji społecznych” (marzec 2010-wrzesień 2011), Wyższa Szkoła Promocji,
- „Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi” (marzec 2010-marzec 2012), Wyższa Szkoła Promocji
- „Zastosowanie MICE (Meetings, Incentives, Congresses&Events) w Polsce” (marzec 2011-czerwiec 2012), Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel,
- „Marketing sponsorski” (marzec 2011-wrzesień 2012), Wyższa Szkoła Promocji,
- „Rola sponsoringu w strategii marketingowej sponsorów” (marzec 2012-czerwiec 2013), Wyższa Szkoła Promocji,
- „Zastosowanie cech osób znanych w formach komunikacji perswazyjnej” (marzec 2012-wrzesień 2013), Wyższa Szkoła Promocji,
- „Merchandising jako narzędzie marketingu” (od marca 2013, w trakcie realizacji), Wyższa Szkoła Promocji.
Publikacje naukowe (z ostatnich 3 lat):
Monografie:
- A. Grzegorczyk, Reklama, PWE, Warszawa 2010
- A. Grzegorczyk (współautor), Психологія праці та її безпеки, K.N. Tkaczuk (red.), XNY, Chmielnicki 2011 (w jęz. ukraińskim)
- A. Grzegorczyk (red.) Fundraising w działalności organizacji pozarządowych, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2011
- A. Grzegorczyk (red.), Procesy decyzyjne w warunkach niepewności, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012
- A. Grzegorczyk, T. Kopeć, Talent do gwiazd. Jak robić karierę w show-biznesie, Helion, Gliwice 2013
- A. Grzegorczyk, Mapy recepcji reklamy, PWE, Warszawa 2013
Artykuły naukowe (wybór):
- A. Grzegorczyk, “Fundraising as an instrument for business development and philanthropy” w: Articles accompanying the International Week at the School of Marketing and International Management, Saxion University of Applied Sciences, Deventer/Enschede (Holandia) 2011, str. 67-78 (w jęz. angielskim)
- A. Grzegorczyk, “Fundraising. From philanthropy to corporate social responsibility” w: Management 2011, M. Otte, T. Seyfriedt (red.), Books on Demand, Norderstedt (Niemcy) 2011, str. 33-44 (w języku angielskim)
- A. Grzegorczyk, „Funkcje fundraisingu w działalności organizacji pozarządowych” w: A. Grzegorczyk (red.), Fundraising w działalności organizacji pozarządowych, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2011, str. 134-145,
- A. Grzegorczyk, R. Kamińska-Kokot, „System pomiaru zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie” w: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa Nr 5/2012, str. 13-20
- A. Grzegorczyk, „Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012” w: Z. Chmielewski, J. Reczek, D. Tworzydło (red.), Innowacje i komunikowanie w samorządzie – trendy i perspektywy, Newsline, Rzeszów 2012, str. 57-78
- A. Grzegorczyk, G. Muhlenbeck, “Aspects of the Value Problem and the Terms of Efficiency – Directive ATEX” w: J. S. Kardas, J. Brodowska-Szewczuk (red.), Efficiency in business, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy, Siedlce 2012, str. 461-475 (w jęz. angielskim),
- A. Grzegorczyk, P. Lewicki, „Migracja jako czynnik konkurencyjności na przykładzie Polaków w Unii Europejskiej” w: W. Harasim (red.), Zarządzanie kapitałem intelektualnym w organizacji inteligentnej, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012, str. 193-206.
- A. Grzegorczyk, R. Kamińska-Kokot, „Wiedza jako obiekt pomiaru” w: A. Grzegorczyk (red.), Procesy decyzyjne w warunkach niepewności, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012, str. 5-17.
- A. Grzegorczyk, A. Kościańczuk, „Komunikowanie w sytuacjach kryzysowych” w: K. Kubiak (red.), Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012, str. 27-40
- A. Grzegorczyk, K. Markowski, „Funkcje języka w komunikacji kryzysowej”, w: K. Kubiak (red.), Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012, str. 90-99
- A. Grzegorczyk, „Media w sytuacji kryzysu”, w: K. Kubiak (red.), Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012, str. 100-109
- A. Grzegorczyk, D. Popiel, „Ochrona własności intelektualnej w działalności polskich uczelni” w: Kapitał intelektualny szkół wyższych, Akademia Finansów i Biznesu Vistula, Warszawa 2012, str. 193-204
- A. Grzegorczyk, „Konsumencka ocena wartości świadczenia” w: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa Nr 11/2012, str. 56-62
- A. Grzegorczyk, “Immaterial assets evaluation” w: Management 2012: Kurzbeiträge aus Wissenschaft und Praxis, M. Otte, T. Seyfriedt (red.), Books on Demand, Norderstedt (Niemcy) 2012, str. 43-52 (w języku angielskim)
- A. Grzegorczyk, „Tożsamość marki a jej wizerunek” w: K. Górak-Sosnowska, A. Kozłowska (red.), Tożsamość na przełomie wieków: nowe możliwości, nowe wyzwania. Księga Jubileuszowa prof. dr hab. Jolanty Polakowskiej-Kujawy, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013, str. 199-210
Kontakt do Działu Rekrutacji
Godziny pracy Działu Rekrutacji od 02 kwietnia 2018 r. do 07 maja 2018 r.
Poniedziałek – Piątek 9.00 – 17.00
Sobota – nieczynne
Kontakt:
telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)