Psycholog organizacji, obecnie Human Resources Business Partner w Platige Image SA gdzie pracuje z pasjonatami produkcji i postprodukcji filmowej. Ponad 7 lat doświadczenia w branży HR, rozwoju pracowników i organizacji, kilkanaście zrealizowanych projektów doradczych. Doskonałe umiejętności projektowania działań rozwojowych zgodnych z metodologią Evidence-based training. Doświadczenie w zarządzaniu projektami w matriksowej organizacji.

Posiada Certyfikację trenerską Szkoły Trenerów Administracji i Biznesu STABI. Jako przedsiębiorca zarządzał zespołami złożonymi z samych przedstawicieli Pokolenia Y, których samodzielnie rekrutował, rozwijał i zwalniał. Prowadził warsztaty i wdrażał nowe standardy zarządzania menedżerskiego odnośnie pokolenia Y dla organizacji polskich i zagranicznych. Współautor książki „Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach”. Osobowość HR według HR News. Autor i współautor wielu artykułów branżowych dedykowanych rozwojowi menedżerów (publikuję między innymi: Personel Plus, Vademecum Pracodawcy, Dialog). Mieszko Maj prowadzi zajęcia w sposób warsztatowy i o trudnych sprawach opowiada prostym, pełnym humoru językiem.

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy Działu Rekrutacji

Godziny pracy w maju 2018:
Poniedziałek – Piątek 10.00 – 17.00
Sobota – nieczynne

Od czerwca 2018

Poniedziałek 10.00 – 18.00

Wtorek 10.00 – 18.00

Środa 10.00 – 18.00

Czwartek 10.00 – 18.00

Piątek 9.00 – 17.00

Sobota 10.00 – 16.00

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close