Akademia finansów i biznesu Vistula

2b Koło Naukowe Turystyki Biznesowej 

 2B" Koło Naukowe Turystyki Biznesowej Grupy Uczelni Vistula zrzesza studentów zainteresowanych tematyką przemysłu spotkań i branży eventowej. Działalność Koła oparta jest na pracy naukowej jego członków i pomocy ze strony Władz Uczelni, na której funkcjonuje. Chcesz dowiedzieć się więcej o turystyce biznesowej, rozwijać swoje zainteresowania w zakresie przemysłu spotkań, zdobywać nowe kwalifikacje zawodowe? Przyjdź na spotkanie Koła "2B"!

Członkowie Koła rocznie realizują kilka projektów, m.in. publikacje i badania naukowe, akcje CSR, przygotowanie konferencji IMEX-MPI-MCI FLF Warsaw czy organizacja konkursu Educational Assistant. W gronie studentów należących do Koła Naukowego są laureaci międzynarodowych konkursów (np. University Challenge; Larry Lee Memorial Scholarship Program) oraz laureaci konkursów organizowanych w Polsce (np. Młody Kreatywny Branży Eventowej). Nasi członkowie znajdują pracę w najbardziej renomowanych firmach w Polsce oraz za granicą już po roku aktywnej działalności w Kole.

Odwiedź naszą stronę www.skn2B.com, a potem - przyjdź i poznaj nas osobiście!

CO OFERUJEMY:

  • spotkania z PRAKTYKAMI branży spotkań,
  • tworzenie i realizacja TWOICH projektów,
  • udział w MIĘDZYNARODOWYCH konferencjach,
  • współtworzenie REALNYCH eventów,
  • WYJAZDY studyjne,
  • NETWORKING​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​.
 

JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ:

  • zaangażowaną,
  • aktywną,
  • kreatywną,
  • chętną do działania,
  • z poczuciem humoru -

Twój projekt!

Koło „2B” jest otwarte na wszelkie pomysły, które przyjdą do Twojej głowy. Przekonaj się sam!

Możesz koordynować:

  • wyjazdy studyjne,
  • konkursy,
  • konferencje.
  

 

Future Leaders Forum Warsaw 2016

Program Future Leaders Forum został opracowany w celu zachęcenia najlepszych i najzdolniejszych studentów do rozwijania swojej kariery w przemyśle spotkań.

Program konferencji oparty jest na całodziennych warsztatach prowadzonych przez profesjonalistów z dziedziny turystyki biznesowej z całego świata. Future Leaders Forum da Ci unikalną okazję do zawarcia nowych znajomości w branży spotkań oraz zwiększenia Twojej wiedzy z perspektywy globalnej. Co roku międzynarodowi profesjonaliści dzielą się swoją wiedzą z zakresu możliwości jakie daje ta branża i pomagają wejść w fascynujący świat turystyki biznesowej.
Koordynator projektu: Snizhana Didichenko

     

 

PEMES 2016

Międzynarodowe Sympozjum Edukatorów Kadr Zarządzających Wydarzeniami to konferencja dla naukowców i pracowników akademickich, praktyków oraz badaczy z dziedziny turystyki oraz organizacji i zarządzania wydarzeniami  i spotkaniami biznesowymi. Inspiracją do utworzenia konferencji była chęć skupienia uwagi na tym prężnie rozwijającym się sektorze, stymulowanie nauczania i badań w tej dziedzinie, podniesienie jakości kształcenia i rozwój branży. Konferencja będzie obejmowała tematy związane z kształceniem i edukacją w zakresie turystyki, zarządzania i organizacji wydarzeń, zaangażowaniem biznesu i profesjonalizacją branży spotkań i wydarzeń biznesowych, do których zaliczamy konferencje, kongresy, targi i wystawy, podróże motywacyjne i wyjazdy integracyjne.

Koordynator projektu: Snizhana Didichenko

    

 

CSR w zarządzaniu wydarzeniami

CSR (ang. Corporate Social Responsibility) - to odpowiedzialność organizacji za wpływ jej decyzji oraz działań na społeczeństwo i środowisko przez przejrzyste i etyczne postępowanie.
CSR w zarządzaniu wydarzeniami to wyjątkowa konferencja naukowa skierowana wprost do polskich i zagranicznych studentów związanych z turystyką biznesową i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Program został opracowany przez najlepszych  specjalistów – praktyków, którzy dadzą Ci niepowtarzalną możliwość poznania różnych projektów związanych z CSRem, realizowanych przez odmienne  sektory branży turystycznej.
Więcej informacji TUTAJ

Koordynator projektu: Karolina Okręglak-Hoty

      


 

Color Your Uni

Członkowie Studenckiego Koła Naukowego „2B” realizują cykl projektów CSR, które polegają na przeobrażeniu zwykłych akademickich sal w „dzieła sztuki”. Przeciętne pomieszczenia wykładowe są jednolite i niezachęcające. Członkowie SKN2B starają się zmienić ten stereotyp. Nie mając doświadczenia w malarstwie, rysunku czy grafice, starają się z pomocą swoich znajomych stworzyć coś wyjątkowego, korzystając jedynie ze swojej wyobraźni, kreatywności i poczucia, że robią coś wspaniałego dla całej społeczności akademickiej. Więcej informacji TUTAJ

Koordynator projektu: Alina Dmytrenko

  

Gość 2B

Projekt "GOŚĆ 2B" to cykl spotkań członków Koła Naukowego ze specjalistami z branży turystycznej oraz przemysłu spotkań. Na każdym jednorazowym spotkaniu Koła Naukowego studenci goszczą eksperta, który opowiada o swojej działalności, wymienia się doświadczeniami, wyjaśnia różne zagadnienia i inspiruje przyszłych leaderów branży turystycznej. Masz niepowtarzalną szansę zadać profesjonaliście pytania, dotyczące branży i jego pracy. "GOŚĆ 2B" daje Ci okazję do uzyskania użytecznej wiedzy i ciekawych informacji prosto od profesjonalistów.
Więcej informacji TUTAJ
Koordynator projektu: Alena Matkova
    


Kompendium

W ramach prac Koła Naukowego "2B" została opracowana i wydana pierwsza studencka publikacja „Kompendium. Stowarzyszenia i organizacje w przemyśle spotkań”. Kompendium to zbiór charakterystyk dotyczących przemysłu spotkań. W jednym miejscu zostały zebrane wszystkie informacje, które pomogą studentom, a także osobom na początku swojej kariery zawodowej w zdobyciu wiedzy na temat turystyki biznesowej w kraju oraz za granicą.
Koordynator projektu: Sylwester Bacik
 
 


Warsaw Business Run + Obiegnij EXPO

Warszawa Business Run to charytatywny bieg biznesowy w formie sztafety 5x 3,8km – drużyna składająca się z 5 zawodników, gdzie każdy z nich przebiega 3,8 km. Bieg organizowany jest na rzecz podopiecznych Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. Warszawa Business Run jest częścią Poland Business Run - ogólnopolskiej imprezy, która tego samego dnia, wystartuje jednocześnie w różnych miastach Polski.

Koordynator projektu: Tetiana Korobenko

    

 

Meetings Week Poland 2016

Na pięciodniowy cykl wydarzeń składają się konferencje i spotkania networkingowe, w których biorą udział reprezentanci korporacji i stowarzyszeń zawodowych, którzy odpowiadają za planowanie eventów, zakupy usług dla podróży i spotkań służbowych, oferenci z firm obsługowych, hoteli i centrów konferencyjnych a także dziennikarze, samorządowcy i politycy. W tegorocznej edycji Meetings Week Poland wzięło udział ponad 1000 osób. Celem Meetings Week Poland jest zademonstrowanie skali branży spotkań w Polsce, jej znaczenia dla gospodarki oraz skupienie w jednym czasie profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów.

Koordynator projektu: Kateryna Melnyk

  


Książka oddana – radość przekazana

Uczestnicy polskiego rynku spotkań coraz większą uwagę poświęcają społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonemu rozwojowi. Działania w tym zakresie pokazują nasz realny wkład w ochronę środowiska naturalnego i nasze otoczenie. Podejmujemy różne inicjatywy z zakresu działań społecznych, które obrazują nasze zaangażowanie i prawdziwą troskę o innych.

Dobre praktyki i nasze odpowiedzialne zachowania wykraczają poza ramy ścisłych działań zawodowych. Podążając za ideą wsparcia innych społeczności, członkowie Koła Naukowego "2B" wyszli z inicjatywą zorganizowania podczas wydarzenia Meetings Week Poland 2014 akcji CSR pt. „Książka oddana – radość przekazana”. Celem akcji jest zebranie od uczestników polskiego tygodnia spotkań książek, którymi mogą się podzielić z innymi. Książki zostaną przekazane do rodzinnych domów dziecka Towarzystwa Nasz Dom w Warszawie, Krakowie i Przemyślu. Przyłączając się do akcji możesz pokazać swoje wsparcie dla dzieci, sprawić im radość dzieląc się czymś wartościowym i dać „drugie życie” swojej książce. Więcej informacji TUTAJ 
Koordynator projektu: Kateryna Melnyk

     

dr Krzysztof Celuch 
Absolwent kierunku turystyka i rekreacja na AWF w Warszawie oraz doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Prorektor ds. studenckich i współpracy międzynarodowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula), opiekun koła naukowego turystyki biznesowej, członek rady wydawniczej czasopisma „Problemy turystyki i rekreacji” oraz organizator studenckiej konferencji naukowej IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw.
Wykładowca akademicki studium Event Management SBE na Uniwersytecie Warszawskim oraz profesor wizytujący i kierownik projektów badawczych w San Diego State University.
Kierownik Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej oraz autor raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce – Poland Meetings and Events Industry Report”.

Założyciel i pierwszy prezes Międzynarodowego Stworzyszenia Organizatorów Spotkań MPI POLAND oraz członek rady dyrektorów Meeting Professionals International z siedzibą w Dallas, USA.
Przewodniczący kapituły programu „Osobowość Roku MICE Poland”, juror konkursu MP POWER AWARD oraz nagrody Crystal Awards przyznawanej przez organizację Site z siedzibą w Chicago.
W 2007 i 2008 roku został wyróżniony jako jeden z „30 osób poniżej 30 roku życia wywierająca największy wpływ na globalną społeczność spotkań” (magazyn „The Meeting Professional”). Wyróżniony nagrodą MPI RISE AWARD Young Professional Achievement (2010), nagrodą Pacesetter Award for Young Professionals by Convention Industry Council (2012) oraz wyróżnieniem „DMAI 30 under 30” dla liderów przemysłu spotkań (2013).
Krzysztof Celuch jako jedyny Polak jest akredytowanym trenerem MPI Global Training, w 2009 zdobył tytuł Certificate of Incentive and Travel Executive (CITE), w 2010 tytuł Certificate Meetings Management (CMM), a w 2013 tytuł Certificate Incentive Specialist (CIS). Trener programu CSR Travelife oraz programu Certificate Incentive Specialist.
W wolnym czasie słucha tradycyjnej muzyki ludowej i poszukuje nowych wyzwań.

Więcej informacji TUTAJ

kontakt

Krzysztof Celuch - Opiekun SKN „2B”
e-mail: k.celuch@vistula.edu.pl

Anatolii Bohoriev - Przewodniczący
+48 888 091 990|e-mail: a.bohoriev@vistula.edu.pl

Snizhana Didichenko - Zastępca Przewodniczącego
+48 531 516 762|
e-mail:s.didichenko@vistula.edu.pl

www.skn2B.com

 2B Turystyka Biznesowa

logo Vistula

Akademia Finansów

i Biznesu Vistula

ul. Stokłosy 3

02-787 Warszawa

tel. +48 22 45 72 300

fax +48 22 45 72 303

Przejdź do serwisów

Dołącz do nas

Bądź na bieżąco