Akademia prowadzi Szkołę Doktorską oraz postępowania doktorskie w trybie eksternistycznym w dyscyplinach historia oraz nauki o polityce i administracji.

  • ZMIANOM NIE ULEGAJĄ:  

    1. Zasady określone w wcześniej zawartych umowach.
    2. Wysokość opłat.
    3. Numer konta bankowego (46124052821111000048960964).
    • INFORMACJA O ORGANIZACJI ZAJĘĆ W SEMESTRZE LETNIM ROKU AK. 2021/2022

      DOKTORATY W TRYBIE EKSTERNISTYCZNYM

      INFORMACJA O ZMIANIE  ORGANIZACJI ZAJĘĆ W SEMESTRZE LETNIM

      ROKU AKADEMICKIEGO 2021/2022

      W związku z Zarządzeniem nr 2/03/2022 Rektora AFiB Vistula z dnia 4 marca 2022 r. w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w drugim semestrze (letnim) roku akademickiego 2021/2022  od dnia 14 marca br. obowiązywać będą następujące zasady organizacji zajęć:

      1. Zaplanowane na semestr letni wykłady przygotowujące do egzaminów doktorskich nadal odbywać się będą zdalnie (w czasie rzeczywistym według zamieszczonej na stronie siatki zajęć) za pośrednictwem platformy PLATON, z wykorzystaniem aplikacji TEAMS.
      2. Od dnia 14 marca br. seminaria doktorskie mogą odbywać się w formie kontaktów bezpośrednich.
      3. Czynności w przewodach doktorskich, to jest: egzaminy, posiedzenia Rad Naukowych Dyscyplin i Komisji oraz publiczne obrony rozpraw doktorskich będą się odbywać w tradycyjnej formie.

      Biuro Obsługi Doktorantów udziela na bieżąco informacji w sprawie przebiegu procesu dydaktycznego, a o wszelkich zmianach będą Państwo powiadamiani mailowo. Uprasza się o bieżące śledzenie informacji o ewentualnych zmianach zamieszczanych na niniejszej stronie.

       

      dr hab. Radosław Lolo prof. AFiB

      Dyrektor Szkoły Doktorskiej AFiB Vistula

       

    • PROWADZENIE CZYNNOŚCI W PRZEWODACH DOKTORSKICH I POSTĘPOWANIACH W TRYBIE EKSTERNISTYCZNYM
      1. Wszystkie przewidziane prawem czynności w przewodach doktorskich prowadzą Rady Naukowe dyscyplin, Komisje egzaminacyjne oraz Biuro Obsługo Doktorantów.
      2. Ze względu na złożony nakład pracy organizacyjnej uprasza się promotorów i doktorantów o możliwie wczesny i bieżący kontakt z Biurem Obsługi Doktorantów, celem usprawnienia terminowej i poprawnej formalnie realizacji czynności w przewodach doktorskich.
      3. W związku z wprowadzeniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o zmianie ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz ustawy – Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, informujemy: doktoranci z przewodami otwartymi do dnia 30.04.2019 r. winni zakończyć przewody do dnia 31 grudnia 2023 r., co jest przedłużeniem terminu o rok.

      Wszystkich Państwa w razie pytań i wątpliwości zachęcam do kontaktów mailowych lub telefonicznych z Biurem Obsługi Doktorantów (adres mailowy: doktoraty.pultusk@vistula.edu.pl; tel. (+23 692 97 23). W wypadkach, gdy konieczne jest bezpośrednie spotkanie służę swą pomocą, proszę jedynie, by wcześniej umówić się przez Biuro.

      Zaleca się regularne śledzenie informacji podawanych na niniejszej stronie.

       

      dr hab. Radosław Lolo, prof. AFiB Vistula
      Dyrektor Szkoły Doktorskiej AFiB Vistula

    • Zagadnienia egzaminacyjne (z dyscyplin dodatkowych i języka obcego)
      • filozofia – pobierz
      • ekonomia – pobierz
      • nauki o polityce – pobierz
      • język obcy nowożytny – pobierz
      • Weryfikacja efektów uczenia się na poziomie VIII PRK pobierz

    Dyscyplina Historia

    • Opiekunowie naukowi/promotorzy i zakres ich zainteresowań badawczych
      • Dr hab. Stefan Ciara: historia powszechna i Polski XVIII – XX wieku; nauki pomocnicze historii
      • Dr hab. Władysław Duczko: historia starożytna i wczesnośredniowieczna północnej i wschodniej Europy
      • Dr hab. Radosław Lolo: historia nowożytna powszechna i Polski; historia Mazowsza do XIX wieku; historia Kościoła w Polsce (XVI-XVIII w.)
      • Prof. dr hab. Mirosław Nagielski: dzieje wojen i wojskowości
      • Prof. dr hab. Izabella Rusinowa: historia powszechna i Polski XIX – XX w., ze szczególnym uwzględnieniem krajów anglojęzycznych
      • Prof. dr hab. Janusz Szczepański: historia Polski XIX – XX w.; dzieje Mazowsza
      • Prof. dr hab. Romuald Turkowski: historia Polski XIX – XX w.; dzieje ruchu ludowego
      • Prof. dr hab. Jan Tyszkiewicz i dr hab. Marian Dygo: historia średniowieczna powszechna i Polski
      • Dr hab. Jolanta Załęczny: historia Polski XX w.
      • Dr hab. Bożena Józefów-Czerwińska: etnohistoria: zagadnienia pamięci historycznej

    Dyscyplina Nauki o polityce i administracji

    • Opiekunowie naukowi/promotorzy i zakres ich zainteresowań badawczych
      • Dr hab. Tadeusz Bartoś: filozofia polityczna; wybrane zagadnienia rozwoju cywilizacji
      • Dr hab. Wawrzyniec Konarski, prof. AFiB: systemy polityczne, w tym systemy partyjne; etnopolityka
      • Dr hab. Wojciech Kostecki: stosunki międzynarodowe; współczesne konflikty międzynarodowe w XX i XXI w. i problemy bezpieczeństwa
      • Dr hab. Agnieszka Legucka: polityka zagraniczna i bezpieczeństwo Federacji Rosyjskiej; konflikty zbrojne w Europie po 1989 r.
      • Dr Bartłomiej Nowak: stosunki międzynarodowe; europeistyka (jako promotor pomocniczy)
      • Dr hab. Jerzy Paśnik: polityczne i prawne uwarunkowania tworzenia i stosowania prawa w aspekcie instytucjonalnym i społecznym, szczególnie gwarancji wolności sumienia i wyznania oraz praw obywatelskich
      • Dr hab. Zbigniew Romek: myśl społeczna i polityczna XX i XXI wieku
      • Dr hab. Stanisław Stępka: badania nad ruchem ludowym i partiami politycznymi w Polsce w XX i XXI wieku; najnowsza historia społeczno-polityczna Polski
      • dr hab. Agata Włodkowska-Bagan: stosunki międzynarodowe ze szczególnym uwzględnieniem obszaru poradzieckiego; polityka zagraniczna Polski i państw obszaru poradzieckiego; teoria stosunków międzynarodowych
      • Dr hab. Aldona Maria Piwko, prof. AFiB: stosunki międzynarodowe ze szczególnym uwzględnieniem Bliskiego Wschodu, Maghrebu i Kaukazu; konflikty w świecie islamu oraz problemy bezpieczeństwa; polityka migracyjna w Unii Europejskiej; komunikacja międzykulturowa.

    Rekrutacja dla trybu eksternistycznego

    Ogólne zasady rekrutacji

    Pobierz

    Dokumenty rekrutacyjne

    Pobierz

    Kwestionariusz osobowy

    Pobierz

    Zapoznaj się z dokumentami seminariów doktorskich i doktoratów w trybie eksternistycznym

    Plan zajęć w semestrze letnim roku ak. 2021/2022 (uwaga zmiana)

    Pobierz

    Uchwała Nr 1/30.09/2020 Senatu AFiB Vistula z dn. 30 września 2020 r. w sprawie sposobu postępowania w sprawie o nadanie stopnia doktora

    Pobierz

    Zarządzenie nr 3/05/2022 ws. opłat w postępowaniu o nadanie stopnia doktora

    Pobierz

    Program zajęć

    Pobierz

    Standardy rozprawy doktorskiej

    Pobierz

    Terminarz seminariów doktorskich

    Pobierz
    • INFORMACJA O ORGANIZACJI ZAJĘĆ W SEMESTRZE LETNIM ROKU AK. 2021/2022

      SZKOŁA DOKTORSKA

      INFORMACJA O ZMIANIE ORGANIZACJI ZAJĘĆ W SEMESTRZE LETNIM
      ROKU AKADEMICKIEGO 2021/2022

      Z mocy z Zarządzenia nr 2/03/2022 Rektora AFiB Vistula z dnia 4 marca 2022 r. w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w drugim semestrze (letnim) roku akademickiego 2021/2022 od dnia 14 marca br. wszystkie zajęcia w Szkole Doktorskiej odbywać się będą w trybie kontaktu bezpośredniego (siatki zajęć z podanymi numerami sal znajdują się na stronie).

      Uprasza się o bieżące śledzenie informacji o ewentualnych zmianach zamieszczanych na niniejszej stronie.

       

      dr hab. Radosław Lolo prof. AFiB

      Dyrektor Szkoły Doktorskiej AFiB Vistula

       

       

       

       

       

       

    • ORGANY SZKOŁY

      Dyrektor Szkoły Doktorskiej: dr hab. Radosław Lolo prof. AFiB Vistula

    • Rada Naukowa

      Skład Rady Naukowej

      Szkoły Doktorskiej AFiB Vistula

      powołanej w dniu 28 września 2020 roku Zarządzeniem Nr 8/09/2020 Rektora Akademii Finansów i Biznesu Vistula

      1. dr hab. Radosław LOLO, prof. AFiB Vistula – Dyrektor Szkoły Doktorskiej – Przewodniczący Rady
      2. dr hab. Tadeusz BARTOŚ – dyscyplina nauki o polityce i administracji
      3. dr hab. Marian DYGO – dyscyplina historia
      4. dr Grażyna GADOMSKA – dyscyplina nauki o polityce i administracji
      5. dr hab. Agnieszka LEGUCKA – dyscyplina nauki o polityce i administracji
      6. prof. dr hab. Izabella RUSIN  – dyscyplina historia
      7. prof. dr hab. Janusz SZCZEPAŃSKI – dyscyplina historia
      8. dr hab. Agata WŁODKOWSKA-BAGANdyscyplina nauki o polityce i administracji
    • Komisja Rekrutacyjna

      Skład Komisji Rekrutacyjnej Szkoły Doktorskiej Akademii Finansów i Biznesu Vistula powołanej na rok akademicki 2021/2022.

      1. prof. dr hab. Jan Tyszkiewicz – dyscyplina historia Przewodniczący Komisji
      2. dr hab. Jolanta Załęczny – dyscyplina historia
      3. dr hab. Zbigniew Romek – dyscyplina nauki o polityce i administracji
      4. dr hab. Stanisław Stępka – dyscyplina nauki o polityce i administracji

    Rekrutacja do szkoły doktorskiej

    Ogólne informacje o rekrutacji do Szkoły Doktorskiej

    Pobierz

    Zasady i tryb rekrutacji do Szkoły Doktorskiej (Uchwała)

    Pobierz

    Zasady i tryb rekrutacji do Szkoły Doktorskiej (Załącznik do uchwały)

    Pobierz

    Dokumenty rekrutacyjne

    Pobierz

    Kwestionariusz osobowy

    Pobierz

    Zapoznaj się z dokumentami szkoły doktorskiej

    Regulamin Szkoły Doktorskiej

    Pobierz

    Regulamin świadczeń stypendialnych dla doktorantów Szkoły Doktorskiej

    Pobierz

    Samorząd Doktorantów AFiB Vistula

    Pobierz

    Komisja Dyscyplinarna do spraw Doktorantów

    Pobierz

    Plan zajęć w semestrze letnim roku ak. 2021/2022

    Pobierz

    Ocena śródokresowa

    Pobierz
int(1086)

Kontakt – Doktoraty

mgr Hanna Żurawińska - Specjalista ds. obsługi doktorantów

tel. (23) 692-97-23;
e-mail:
doktoraty.pultusk@vistula.edu.pl

 

Biuro czynne:

poniedziałek-piątek w godz. 8.00-15.00 (na spotkania w kontakcie bezpośrednim należy wcześniej umówić się telefonicznie);

sobota (w terminach zjazdów) w godz. 9.00-13.00.

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close