Rodzaj studiów:

Studia I Stopnia

Tryb studiów:

niestacjonarne, stacjonarne

Czas trwania studiów:

3 lata (6 semestrów)

Lokalizacja:

Pułtusk

Język wykładowy:

polski

Uczelnia:

Filia Akademia im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

  • Pedagogika – studia w Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora w Pułtusku, filii Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie, mają profil praktyczny. Pozwolą ci zdobyć wiedzę o procesach edukacyjnych i wychowawczych. Poznasz współczesne metody, techniki i narzędzia pracy specjalistycznej. Zdobędziesz kompetencje niezbędne do pracy z osobami w różnym wieku, znajdujących się w różnych sytuacjach życiowych. W zależności od wybranej specjalności będziesz przygotowany do prowadzenia działań opiekuńczych, wychowawczych, terapeutycznych, resocjalizacyjnych i socjalno-wspierających.

  • Program kierunku został opracowany zgodnie z najnowszymi trendami w nauce i potrzebami rynku pracy. Zdobędziesz podstawową wiedzą ogólnopedagogiczną, historyczno-filozoficzną, socjologiczną i psychologiczną niezbędną do zrozumienia społeczno-kulturowego kontekstu kształcenia, wychowania i pracy opiekuńczej oraz do kształtowania własnego rozwoju zawodowego. Zyskasz umiejętność komunikacji społecznej, posługiwania się warsztatem diagnostycznym, wzbogacania oraz doskonalenia swojej wiedzy i kompetencji w zakresie praktycznego działania oraz tworzenia własnego warsztatu metodycznego. Zdobędziesz podstawowe kwalifikacje zawodowe z orientacją na konkretną specjalność pedagogiczną. 

     

    Wybrane przedmioty kierunkowe: 

    • aksjologiczne podstawy kształcenia;
    • biomedyczne podstawy rozwoju;
    • filozofia, pedagogika specjalna;
    • psychologia rozwojowa;
    • socjologia wychowania;
    • wprowadzenie do pedagogiki;
    • wprowadzenie do psychologii;
    • wprowadzenie do socjologii;
    • współczesne kierunki pedagogiczne; diagnoza pedagogiczna;
    • dydaktyka ogólna; 
    • etyka zawodowa; 
    • historia wychowania; 
    • komunikacja interpersonalna;
    • metodologia badań pedagogicznych;
    • pedagogika społeczna;
    • podstawy prawa oświatowego;
    • prawa człowieka i ich ochrona;
    • profilaktyka w szkole;
    • teoria wychowania. 

    SPECJALISTYCZNA WIEDZA
    Studia w Akademii Humanistycznej im. A.Gieysztorafilii Akademii Finansów i Biznesu Vistula zapewnią ci wiedzę, dzięki której szybko staniesz się specjalistą w dziedzinie pedagogiki.

     

    I rok studiów I stopnia >>>

    II rok studiów I stopnia >>>

    III rok studiów I stopnia:

    specjalność:

    TERMINY  ZAJĘĆ (semestr letni)
     

    29 lutego – 01 marca 202014 – 15 marca 2020

    28 – 29 marca 2020

    18 -19 kwietnia 2020

    09 – 10 maja 2020

    23 – 24 maja 2020

    13 – 14 czerwca 2020

    27 – 28 czerwca 2020

     

    PRAKTYKI STUDENCKIE

    UWAGA STUDENCI STUDIÓW NIESTACJONARNYCH

    PIERWSZEGO I DRUGIEGO STOPNIA!

     

    SKIEROWANIE NA PRAKTYKI WYDAWANE JEST

    MIESIĄC PRZED ROZPOCZĘCIEM PRAKTYKI

    ORAZ PO WSTĘPNYM UZGODNIENIU PLACÓWKI,

    W KTÓREJ REALIZOWANE BĘDĄ PRAKTYKI

    Szczegółowych informacji dotyczących praktyk udziela Pani Dziekan
    dr Małgorzata Gogolewska-Tośka podczas dyżuru
    w soboty w godz. 15.00 – 16.00
    w pokoju 106 (I pietro).

    Studenci II i III roku studiów pierwszego stopnia (specjalności nauczycielskie) realizują praktyki od semestru IV (240 godz: 120 godz. w przedszkolu i 120 godz. w szkole – klasy 1-3). Wpis w VI semestrze.

    Studenci specjalności profilaktyka społeczna i resocjalizacja, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z terapią realizują 150 godz. praktyki w szkole + 90 godz. praktyki zawodowej.

    Studenci I i II roku studiów magisterskich (specjalności nauczycielskie) realizują praktyki w wymiarze 240 godz: 120 godz. w przedszkolu i 120 godz. w szkole – klasy 1-3). Wpis w IV semestrze.

    Studenci specjalności profilaktyka społeczna i resocjalizacja, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z terapią realizują 150 godz. praktyki w szkole + 90 godz. praktyki zawodowej.
     

    ZASADY REALIZACJI PRAKTYK STUDENCKICH >>>

    ramowy program praktyki pedagogicznej (specjalność: wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna)>>>.pdf

    ramowy program praktyki pedagogicznej (pozostałe specjalności)>>>.pdf

    karta oceny praktyki pedagogicznej

    karta - praktyka, jako okres wykonywanej pracy

    wzór dziennika praktyk

    skierowanie na praktykę

    Ramowy program praktyki pedagogicznej (specjalność: wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna)

    ramowy program praktyki pedagogicznej (pozostałe specjalności)

  • Studia pedagogiczne pozwalają zrealizować jedną z czterech specjalności.

    Edukacja i opieka nad małym dzieckiem
    Specjalność ta pozwala zdobyć nowoczesną wiedzę, umiejętności i kompetencje niezbędne do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w przedszkolu oraz w klasach 1-3 szkoły podstawowej, wspomagania ich rozwoju, a w szczególności poznawania w sposób aktywny i twórczy siebie i świata.

    • Wybrane przedmioty:
      • animacja czasu wolnego;
      • dydaktyka twórczości;
      • literatura dla dzieci;
      • metody pracy z dziećmi;
      • pedagogika opiekuńcza;
      • psychologia rodziny;
      • psychologia rozwojowa;
      • warsztaty plastyczne, muzyczne i techniczne.
    • Perspektywy zawodowe:
      • opiekun w żłobku, klubie dziecięcym;
      • dzienny opiekun małego dziecka;
      • pozostali opiekunowie dziecięcy.

    Pedagogika opiekuńcza i opieka nad osobami starszymi
    To specjalność jest odpowiedzią na obecne i przyszłe potrzeby rynku. Starzejące się społeczeństwa coraz bardziej potrzebują wykwalifikowanej kadry – specjalistów, którzy mają wiedzę i kompetencje niezbędne do pracy z osobami starszymi. 

    • Wybrane przedmioty:
      • aktywność kulturalna i edukacyjna osób starszych;
      • placówki i instytucje wspierające osoby starsze;
      • podstawy fizjoterapii i rehabilitacji;
      • socjologia zdrowia i rodziny;
      • terapia zajęciowa;
      • warsztaty pracy z grupą;
      • współpraca z podmiotami środowiska lokalnego;
      • zjawiska patologiczne wobec seniorów.
    • Perspektywy zawodowe:
      • opiekun środowiskowy;
      • opiekun w domach pomocy społecznej i dziennych domach pomocy społecznej;
      • opiekun w placówkach interwencyjnych, pensjonatach, klubach seniora i domach kultury.

    Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
    Wybierając tę specjalność zdobędziesz wiedzę pedagogiczną umożliwiającą organizowanie i realizację procesów wychowawczych, edukacyjnych oraz profilaktycznych w obrębie działań opiekuńczych i wspomagających rozwój dziecka, rodziny oraz osób dorosłych ze specjalnymi potrzebami opieki. Będziesz przygotowany do stawiania diagnozy sytuacji wychowawczych i opiekuńczych oraz prowadzenia działań profilaktycznych w zakresie opieki i wychowania.

    • Wybrane przedmioty:
      • animacja czasu wolnego;
      • europejska i porównawcza polityka rodzinna;
      • mediacja w rodzinie;
      • metodyka pracy wychowawczej;
      • metodyka zajęć opiekuńczych;
      • pedagogika opiekuńcza;
      •  podstawy wiedzy o rodzinie;
      •  polityka społeczna.
    • Perspektywy zawodowe: 
      • opiekun/wychowawca w świetlicach środowiskowych;
      • opiekun w domach dziecka, pogotowiach opiekuńczych, schroniskach, domach opieki społecznej;
      • opiekun w placówkach wspierających rodzinę dysfunkcjonalną w środowisku lokalnym oraz placówkach opiekuńczo-wychowawczych.

    Profilaktyka społeczna i resocjalizacja
    Ta specjalność umożliwia zdobycie wiedzy i kompetencji potrzebnych w pracy resocjalizacyjnej i profilaktycznej, umiejętności metodycznych w zakresie opieki, wychowania i terapii nieletnich i dorosłych.

    • Wybrane przedmioty:
      • diagnostyka w resocjalizacji;
      • europejskie systemy resocjalizacji;
      • instytucje opiekuńczo-wychowawcze i resocjalizacyjne;
      • kryminologia z elementami wiktymologii;
      • metodyka wychowania resocjalizacyjnego;
      • modele i programy profilaktyki szkolnej;
      • patologie społeczne;
      • warsztaty neutralizacji agresji i rozładowywania negatywnych emocji.
    • Perspektywy zawodowe: 
      • wychowawca w ośrodkach szkolno- wychowawczych oraz w placówkach socjalizacyjnych;
      • funkcjonariusz służb resocjalizacyjnych w zakładach karnych, zakładach poprawczych, schroniskach dla nieletnich; 
      • funkcjonariusz w placówkach o charakterze interwencyjnym (policja, straż miejska, ośrodki interwencji kryzysowej).
    • dr hab. Ryszard Stępień, prof. AH

      Kariera zawodowa:  

      • tytuł magistra pedagogiki (1974)
      • stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki – dydaktyki (1978)
      • stopień doktora habilitowanego nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, specjalność dydaktyka, Wojskowa Akademia Polityczna (1990)

      Pełnione funkcje:

      • Dziekan Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Obrony Narodowej (1991 – 1994)
      • Przewodniczący Zespołu Kwalifikacyjnego dla nauczycieli ubiegających się o trzeci stopień specjalizacji zawodowej w zakresie przysposobienia obronnego (1995 – 2000)
      • Kierownik Katedry Pedagogiki Ogólnej Wyższej Szkoły Rolniczo-Pedagogicznej w Siedlcach (1996 – 2000)
      • pracownik naukowo-dydaktyczny Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora, Kierownik Katedry Dydaktyki Ogólnej (1996 do dziś)
      • członek Rady do spraw Reformy Edukacji Narodowej (1996 – 1997)
      • Przewodniczący Komitetu Redakcyjnego czasopisma dla dyrektorów szkół i nauczycieli „Edukacja                    dla Bezpieczeństwa” (2000 – 2007)
      • członek Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego (2010 do dziś)

      Zainteresowania naukowo-badawcze: 

      • dydaktyczne i psychologiczne uwarunkowania jakości kształcenia, zwłaszcza w szkole wyższej
      • edukacja dla bezpieczeństwa w środowisku szkolnym
      • kompetencje komunikacyjne nauczycieli

      Wybrane publikacje:

      • Niektóre problemy metodyki ćwiczeń audytoryjnych i seminariów w wyższej szkole wojskowej, Warszawa 1983
      • Metodyczne problemy kształcenia podyplomowego kadr kierowniczych, Warszawa 1983
      • Koncepcje i kierunki przemian edukacji dla bezpieczeństwa, Warszawa 1998
      • Problemy współczesnej pedagogiki, Warszawa 1999, (red. nauk.)
      • Współczesne zagadnienia edukacji dla bezpieczeństwa, Warszawa 1999, (red. nauk.)
      • Bezpećnostni vychova v Polsku a ve vybranych  statech  sveta,  Brno 2002
      • Dydaktyka ogólna w strukturze nauk pedagogicznych, (w:) Edukacja z perspektywy przemian kulturowo – społecznych wczoraj – dziś – jutro, red. nauk. Jan Bielecki, Agata Jacewicz, Białystok 2010

      Prowadzone zajęcia:

      • Dydaktyka ogólna
      • Seminarium magisterskie
    • dr hab. Roksolyana Mariya Szwaj

      Kariera zawodowa:

      • studia na Wydziale Fizyki Narodowego Uniwersytetu Lwowskiego, 1974 –1979
      • doktor  nauk pedagogicznych, specjalność: Teoria i metody nauczania, Narodowy Uniwersytet Pedagogiczny Dragomanowa, Kijów 2002
      • doktorant Narodowego Uniwersytetu Pedagogicznego Dragomanova, Kijów 2009 – 2012
      • doktor habilitowany nauk pedagogicznych w specjalności Teoria i metody nauczania, Narodowy Uniwersytet Pedagogiczny Dragomanowa, Kijów 2013
      • tytuł naukowy Profesora, 2015 

      Pełnione funkcje:

      • profesor zwyczajny Katedry Pedagogiki i Zarządzania Społecznego Narodowego Uniwersytetu „Politechnika Lwowska”, 2003-nadal
      • członek Rady Naukowej w zakresie obron dysertacji w specjalności Teorii i Historii Wychowania oraz Metod Edukacji Zawodowej

      Zainteresowania naukowo-badawcze:

      • dydaktyka
      • metodyka nauczania
      • pedagogika
      • psychologia i pedagogika twórczości

      Wybrane publikacje:

      • “How to solve it“ w fizyce, Warszawa 2003
      • Twórczość i dialog a odpowiedzi na pytanie jak rozwiązywać zadania z fizyki, Warszawa 2003
      • Obraz-impresing środkiem rozwoju zdolności twórczych, Zamość 2009
      • Egalitarne traktowanie twórczości, jako droga do twórczego uczenia się, Kijów 2009
      • Teoretyczne i metodologiczne zasady rozwoju kreatywności uczniów w procesie nauczania fizyki, Lwów 2012
      • Psychologia i pedagogika twórczości (podręcznik), Lwów 2014
      • Developing Vivid Thought as a Step to Creativity, Lublin 2015
      • Development of the Students Creativity in the Studying Process, Poitiers 2016
      • Niektóre aspekty działalności twórczej metodycznej nauczyciela, Bratysława 2016
      • Creative work pedagogy in the context of modern teaching paradigm, Lwów 2016
      • Procesy innowacyjne w szkolnictwie wyższym, Krzemieniec 2017

      Prowadzone zajęcia:

      • Dydaktyka twórczości
      • Pedagogika ogólna
      • Wprowadzenie do pedagogiki

       Hobby:

      • muzyka
      • narciarstwo
      • turystyka
    • dr Tadeusz Cichorz

      Kariera zawodowa:

      • studia na Wydziale Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego (1971 – 1975)
      • zatrudniony w charakterze pracownika dydaktycznego w Wyższej Szkole Oficerskiej w Szczytnie (1973 – 1989)
      • stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, Wydział Nauk Pedagogicznych Wojskowej Akademii Politycznej w Warszawie (1990)
      • zatrudniony w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie na stanowisku pracownika naukowo-dydaktycznego w Instytucie Nauk Społecznych (1990 – 2003)
      • kierownik Zakładu Badań i Analiz w Instytucie Kształcenia i Doskonalenia Kadr Kierowniczych Policji w Szczytnie (1997 – 2003)

      Pełnione funkcje:

      • Sekretarz Rady Naukowej Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie (1997 – 2003)
      • Kierownik Zakładu Badań i Analiz w Instytucie kształcenia i Doskonalenia Kadr Policyjnych w Szczytnie (1997 – 2003)
      • Prodziekan Wydziału Pedagogicznego Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora (2006 – 2012)
      • Dziekan Wydziału Pedagogicznego AH (od 2012)

      Zainteresowania naukowo-badawcze:

      • badania opinii społecznej
      • komunikacja społeczna
      • zarządzanie zasobami ludzkimi

      Wybrane publikacje:  

      • Społeczna akceptacja nowych form pracy Policji. (współautor), Policyjny Biuletyn Szkoleniowy, 3-4/94
      • Kradzieże samochodów. Raport. Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz, 1996 (współautor)
      • Dobór kadry dydaktycznej w Wyższej Szkole Policji. Policyjny Biuletyn Szkoleniowy, WSPol, 1997
      • Obraz Policji w społeczeństwie. Raport z badań porównawczych w Polsce i Niemczech. Wyd. WSPol. Szczytno, 1997
      • Komunikacja społeczna w Policji, Wyd. WSPol. Szczytno, 2000 (współautor)
      • Sekty w Polsce. Mity a rzeczywiste zagrożenie. Przegląd Policyjny 2(62), Szczytno 2001
      • Aspiracje życiowe studentów, (w:) Jakość kształcenia w szkole wyższej. Materiały pokonferencyjne. Szczytno – Olecko 2002
      • Możliwości i ograniczenia. (w:) Policja a przemoc. Materiały pokonferencyjne. Szczytno 2002
      • Wizerunek Policji w oczach opinii publicznej (współautor), Wyd. Komenda Główna Policji, Warszawa 2003
      • Oczekiwania funkcjonariuszy Policji w stosunku do komunikacji społecznej w miejscu pracy. Komunikat z badań, Kwartalnik Policyjny nr 4(6)2008

      Prowadzone zajęcia:

      • Elementy prawa karnego i rodzinnego
      • Komunikacja interpersonalna
      • Seminarium magisterskie

      Hobby: 

      • tenis ziemny
      • turystyka
    • dr Małgorzata Gogolewska-Tośka

      Kariera zawodowa:

      • adiunkt na Wydziale Pedagogicznym Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora

      Pełnione funkcje:

      • kierownik Pracowni Edukacji Elementarnej Wydziału Pedagogicznego Akademii Humanistycznej (2009-2010)
      • koordynat projektów badawczych o tematyce regionalnej, realizowanych głównie za pomocą metody projektu edukacyjnego 

      Zainteresowania naukowo-badawcze:

      • aktywizujące metody pracy z dziećmi
      • edukacja regionalna
      • elementarna edukacji matematyczna
      • obszary związane z pedagogiką przedszkolną i wczesnoszkolną

      Wybrane publikacje:

      • Wychowanie a mass media, 2009
      • Nauczyciele terenu Puszczy Zielonej o edukacji regionalnej, 2010
      • Dziecko sześcioletnie w systemie edukacyjnym w opinii publicznej studentów kierunków pedagogicznych, 2010

      Prowadzone zajęcia:

      • Edukacja matematyczna z metodyką
      • Integracyjne wychowanie i kształcenie
      • Specyfika pracy z dziećmi w edukacji elementarnej

      Hobby:

      • aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu
      • aranżacja wnętrz
      • podróże
      • technika decoupage
    • dr Małgorzata Parzych

      Kariera zawodowa:

      • nauczyciel języka polskiego
      • konsultant Akademii GWO
      • egzaminator

      Zainteresowania naukowo-badawcze:

      • metodyka nauczania języka polskiego
      • polska literatura współczesna, szczególnie literatura czasu przełomu po 1989 rok

      Wybrane publikacje:

      • Krzyże i kapliczki przydrożne a parafii Myszyniec, Myszyniec 2010
      • Przewodnik po kolegiacie Myszynieckiej, Myszyniec 2011
      • Weiser Dawidek albo PRL według Pawła Huellego, Kraków 2011
      • Źródło sukcesu czy niepowodzenia? O genealogicznej heterogeniczności pisarstwa Pawła Huellego, (w:) Studia Gdańskie, t. XXXIII, Gdańsk-Oliwa 2013
      • Autobiograficzne porachunki. Mercedes Benz Pawła Huellego jako niepokojąco osobista powieść z kluczem, (w:) Biografia w literaturze i sztuce, Lublin 2014
      • Weiser Dawidek: klucz do twórczości Pawła Huellego, Białystok 2016

      Prowadzone zajęcia:

      • Fonologia i fonetyka
      • Podstawy edukacji polonistycznej z literaturą dziecięcą

       Hobby:

      • długie spacery
      • dobra kawa
      • dobra książka
    • dr Marta Petrykowska

      Kariera zawodowa:

      •  stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, Instytut Badań Pedagogicznych Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu w Warszawie
      • adiunkt na Wydziale Pedagogicznym Akademii Humanistycznej  Aleksandra Gieysztora

      Pełnione funkcje:

      • zawodowy kurator sądowy w Wydziale Rodzinnym i Nieletnich Sądu Rejonowego w Ciechanowie, na stanowisku zawodowego kuratora sądowego

       Zainteresowania naukowo-badawcze:

      • metodyka pracy kuratora sądowego
      • przyczyny i formy patologii społecznych
      • resocjalizacja w warunkach otwartych

      Wybrane publikacje:

      • Patologia rodziny wiejskiej na przykładzie wybranych miejscowości byłego województwa ciechanowskiego, Studia i materiały z dziejów miasta i regionu, Pułtusk 2003
      • Patologia rodziny wiejskiej na przykładzie gmin wiejskich powiatu ciechanowskiego i mławskiego, Studia mazowieckie, Pułtusk 2004
      • Patologia społeczna – próba definicji problemu, Patologie społeczne, red. M. Jędrzejko, Pułtusk 2006
      • Przestępczość nieletnich – diagnoza i profilaktyka w środowisku lokalnym, materiały pokonferencyjne z II Konferencji Naukowej Człowiek w Sieci Zniewolonych Dróg, Pułtusk 2007
      • Nadzór rodzinnego kuratora sądowego nad osobami uzależnionymi od alkoholu w wypadku przymusowego leczenia odwykowego, Nowe oblicza uzależnień, red. E. Łuczak, Olsztyn 2009 

      Prowadzone zajęcia:

      • Metodyka wychowania resocjalizacyjnego
      • Pedagogika resocjalizacyjna
      • Profilaktyka społeczna w środowisku lokalnym
      • Seminarium magisterskie

      Hobby: 

      • kryminologia
      • literatura sensacyjna
      • podróże
      • psychologia
    • dr Agnieszka Sojka

      Kariera zawodowa: 

      • dr nauk społecznych w zakresie pedagogiki – Uniwersytet Jagielloński, Instytut Pedagogiki (2002)

      Pełnione funkcje:

      • instruktor artystyczny w Domu Kultury ‘Podgórze’ w Krakowie, 2002-2004
      • adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Kultury IP UJ, 2006-2015
      • adiunkt w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Marketingu, Chrzanów 2008-2009
      • starszy wykładowca w Zakładzie Pedagogiki Kultury i Historii Idei Pedagogicznych IP UJ, 2015-nadal 

      Zainteresowania naukowo-badawcze: 

      • antropologiczno-aksjologiczne podstawy wychowania i animacji społeczno-kulturowej
      • edukacja medialna i edukacja artystyczna w zakresie muzyki
      • pedagogiczna perspektywa animacji społeczno-kulturowej
      • pedagogika kultury
      • zastosowanie animacji społeczno-kulturowej w biznesie

      Wybrane publikacje:

      • Literatura – Człowiek – Wartość, red. D. P. Klimczak, A. Sojka, Kraków 2007
      • Człowiek i Bóg w pieśni. Studium antropologiczno-pedagogiczne, Kraków 2008
      • Jesteśmy. Aktywizacja twórcza i społeczna osób z zaburzeniami psychicznymi, red. D.P. Klimczak, Sojka,  Kraków 2013
      • Kobieta w polskiej i francuskiej reklamie – zachwyt czy dyskryminacja? (w:) Kobieta w mozaice kulturowej, red. E. Zawisza, M. Lubińska-Bogacka, Kraków 2014
      • Integracja czy marginalizacja cudzoziemców w szkole polskiej? [w:] (Nie)codzienność wychowawcza i dydaktyczna nauczyciela w szkole, red. E. Kobyłecka, Pixel, Zielona Góra 2016, s. 97-110
      • Recenzje artykułów dla „Ars Educandi” Rocznika Naukowego Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2016
      • Osobowość marki – nowe wyzwanie w edukacji współczesnej młodzieży czasów popkultury, [w:] Nauczanie, uczenie się i wychowanie a transformacja przemian społecznych, red. M. Gogolewska-Tośka, Szymańska, Pułtusk 2017

      Prowadzone zajęcia:

      • Metodologia badań społecznych
      • Pedagogika kultury
      • Seminarium dyplomowe
      • Wprowadzenie do pedagogiki

       Hobby: 

      • dietetyka
      • kultura masowa
      • literatura
      • muzykologia
      • sztuka
      • turystyka i rekreacja
      • zarządzanie zasobami ludzkimi
    • Ponadto z Wydziałem współpracują:
      • dr hab. Radosław Lolo, prof. AH
      • dr Grażyna Cęcelek
      • dr Grażyna Gadomska
      • dr Małgorzata Marcysiak
      • dr Roland Dobrzeniecki-Łukasiewicz
      • mgr inż. Paweł Kiela
      • mgr Katarzyna Długoszewska
      • mgr Anna Dubaj
      • mgr Jolanta Gach-Kustra
      • mgr Maria Gos
      • mgr Joanna Gregorczyk
      • mgr Joanna Jaworska
      • mgr Bożena Józefów-Czerwiska
      • mgr Małgorzata Kozon
      • mgr Krzysztof Łukawski
      • mgr Miłosz Marcysiak
      • mgr Joanna Osowiecka
      • mgr Zbigniew Szymański
      • mgr Małgorzata Włodarczyk
      • mgr Ewelina Woźniak
  • NAJLEPSI W PRAKTYCE

    Studia na kierunku Pedagogika w Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora w Pułtusku – filii Akademii Finansów i Biznesu Vistula zostały zaprojektowane tak, by jak najlepiej przygotować cię do podjęcia pracy. Wyselekcjonowane specjalności pozwolą ci zdobyć praktyczną wiedzę i stać się specjalistą w konkretnej dziedzinie.

    Przekonaj się, że Vistula jest uczelnią najlepszą w praktyce. Zobacz, jakie korzyści przyniosą ci studia na kierunku Pedagogika.

     

    KORZYŚCI ZE STUDIOWANIA PEDAGOKIKI

    Specjalistyczna wiedza
    Podejmując studia na kierunku Pedagogika zyskasz wiedzę i umiejętności o charakterze interdyscyplinarnym. Rozwiniesz kompetencje, również społeczne, adekwatne do wybranej specjalizacji. Zyskasz atuty, dzięki którym zdobędziesz przewagę na rynku pracy.

    Gotowość zawodowa
    Studia pierwszego stopnia na kierunku Pedagogika dadzą ci przygotowanie pedagogiczne. Będziesz przygotowany do pracy w szkolnictwie, w placówkach oświatowo-wychowawczych, poradniach specjalistycznych, służbie zdrowia, a także w instytucjach profilaktyki społecznej i w wymiarze sprawiedliwości.

  • Czesne dla studentów rozpoczynających kształcenie w r. ak. 2019/2020 wynosi:

    I, II rok studiów III rok studiów
    Studia stacjonarne 2.000 zł 2.100 zł
    Studia niestacjonarne 3.000 zł 3.100 zł

    Wysokość czesnego dla studentów - cudzoziemców za studia prowadzone w języku polskim wynosi:

    I, II rok studiów III rok studiów
    Studia stacjonarne 3.500 zł 3.600 zł
    Studia niestacjonarne 3.000 zł 3.100 zł

Polska Komisja Akredytacyjna Uchwałą Nr 709/2014 z 23.10.2014 r. wydała ocenę POZYTYWNĄ w sprawie kształcenia na kierunku „pedagogika” prowadzonym na Wydziale Pedagogicznym na poziomie studiów pierwszego stopnia o profilu praktycznym i drugiego stopnia o profilu ogólnoakademickim.

Jak aplikować

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close