Dni otwarte online już od 21.09.2020

Zapisz się

Sprawdź inne kierunki na Dniach Otwartych

Nowa rola dziennikarza – walka z fake newsami

Dziękujemy, że jesteś z nami.
Jeśli lubisz komunikować się z ludźmi, jesteś ciekawy świata i chcesz mieć elastyczną, ekscytującą oraz zróżnicowaną pracę, to kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna jest dla ciebie. W Akademii Finansów i Biznesu Vistula poznasz wszystkie narzędzia i kanały komunikacji, a także modele dziennikarstwa przyszłości, w tym także biznesowego. Poznasz także najbardziej aktualny i gorący temat – fake news – skąd się biorą, czemu służą i jak je rozpoznawać.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, zarejestruj się na Dni Otwarte Online.

Start 21 września 2020 r. o godz. 18:30

UCZESTNICY WEBINARU ZYSKAJĄ RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z WYJĄTKOWEJ PROMOCJI: 50% RABATU NA PIERWSZY ROK STUDIÓW – szczegóły poznasz podczas Dnia Otwartego!

ZAREJESTRUJ SIĘ NA DZIEŃ OTWARTY

Otrzymasz rzetelne informacje: 

  • odkryjesz zalety naszej uczelni;
  • poznasz warunki studiowania;
  • sprawdzisz, jak uczymy;
  • poznasz zawodowe ścieżki naszych studentów;
  • dowiesz się, jak przebiega proces rekrutacji.

Spotkanie poprowadzi dr Piotr Kościński.

  • O STUDIACH

    Ciekawe i wartościowe dziennikarstwo jest nieustannie pożądane, a rola profesjonalistów w dziedzinie komunikacji rośnie. Dzięki nowym narzędziom i kanałom dostarczania treści dziennikarstwo i komunikacja społeczna odgrywają dziś fundamentalną rolę.

    Dziennikarstwo i komunikacja społeczna to 3 letnie studia licencjackie prowadzone w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym, po polsku i angielsku.

  • SPECJALNOŚCI

    • Dziennikarstwo biznesowe

    To unikatowa specjalność, niedostępna w innych uczelniach. Odpowiada na rosnące potrzeby zrozumienia, jak działa rynek i biznes. Jest przeznaczona dla dziennikarzy i profesjonalistów w dziedzinie komunikacji przyszłości, którzy chcą rozwijać karierę zwłaszcza w działach komunikacji, marketingu, promocji i
    reklamy. Podczas studiów poznasz warsztat dziennikarski oraz narzędzia i kanały komunikacji. Nauczysz się, jak skutecznie je wykorzystać w zarządzaniu marką, jak budować strategię komunikacyjną firmy i kreować jej wizerunek. Opanujesz sztukę storytellingu, czyli marketingu narracyjnego. Dowiesz się, jak dostosować przekaz do wybranego odbiorcy, jak wykorzystywać media i jak z nimi współpracować. 

    • Dziennikarstwo mediów społecznościowych

    Specjalność została zaprojektowana z myślą o osobach zainteresowanych szeroko rozumianym komunikowaniem przez media społecznościowe. W trakcie studiów dowiesz się, w jaki sposób produkcja, rozpowszechnianie i wykorzystywanie informacji przez platformy społecznościowe kształtują nasze życie. Nauczysz się komunikacji wizualnej oraz technik produkcji i edycji treści cyfrowych. Dowiesz się, jak tworzyć kontent mediów społecznościowych i zarządzać ruchem na stronie. Będziesz wiedział, jak wykorzystać multimedia i media mobilne na potrzeby reklamy, public relations, filmu czy telewizji. Poznasz zasady projektowania i prowadzenia strony internetowej, bloga lub profilu firmy na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Nauczysz się też optymalizacji treści w Internecie.

  • PROGRAM STUDIÓW

    Program kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna jest dostosowany nie tylko do potrzeb współczesnego rynku, ale wychodzi też naprzeciw wyzwaniom przyszłości. Zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą ci spełnić się zawodowo w każdym medium. W trakcie studiów w ambitnym, międzynarodowym środowisku poznasz pracę dziennikarza „od kuchni”, odkryjesz specyfikę mediów i rządzące nimi mechanizmy. Nauczysz się:

    • różnych form dziennikarskich;
    • krytycznego myślenia, selekcji informacji, komunikacji i dyskusji;
    • zarządzania mediami;
    • prowadzenia skutecznej komunikacji społecznej w marketingu, reklamie i promocji.

    Podczas Dni Otwartych Online dowiesz się:

    • czego dokładnie uczymy;
    • jakie techniki poznasz;
    • kim są nasi wybitni wykładowcy;
    • jak rozliczamy prace studentów;
    • jakie prowadzimy warsztaty;
    • jakie praktyki oferujemy;
    • czy możesz skorzystać z programu Erasmus+.
  • TWOJA KARIERA

    Studia w Akademii Finansów i Biznesu Vistula dadzą ci twarde kompetencje, które otworzą przed tobą drzwi do kariery w obszarze szeroko rozumianej komunikacji. Wyróżnisz się na rynku pracy. Zdobyta wiedza, kompetencje i praktyka pozwolą ci znaleźć pracę w mediach lub tworzyć własne media. Będziesz mógł rozwijać karierę w firmach, w których kontakt z mediami stanowi część pracy.

     

    Możliwości pracy:

    • niezależny dziennikarz w nowych mediach, takich jak YouTube czy Facebook;
    • dziennikarz redakcji prasowej, telewizyjnej, radiowej lub internetowej;
    • freelancer w serwisach społecznościowych, bloger.
    • specjalista ds. PR;
    • manager ds. PR;
    • specjalista ds. komunikacji w działach marketingu;
    • rzecznik prasowy;
    • specjalista w wydziałach promocji i komunikacji instytucji publicznych i samorządowych;
    • redaktor magazynu dla pracowników i klientów firmy;
    • pracownik korporacji międzynarodowej;
    • współtwórca serwisów dla rynków finansowych;
    • specjalista ds. mediów społecznościowych;
    • menedżer ds. mediów społecznościowych;
    • redaktor w biurach prasowych i wydawnictwach;
    • kreatywny pracownik agencji reklamowych, organizator konferencji prasowych;
    • współpracownik mediów zagranicznych;

    W trakcie Dni Otwartych Online dowiesz się:

    • jakie będziesz miał perspektywy zawodowe;
    • ile zarobisz po studiach.
  • PROCES REKRUTACJI

    Vistula to uczelnia otwarta, przyjazna i prostudencka. Jeżeli chcesz ubiegać się o przyjęcie na studia na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, poznaj proces rekrutacji.

     

    Nabór jest w toku.

     

    W trakcie Dnia Otwartego dowiesz się, jakie są:

    • procedury;
    • niezbędne dokumenty;
    • terminy.
  • KOSZTY STUDIÓW

    Wpisowe – 400 zł.

    Opłata roczna:

    • studia stacjonarne to 5 100 zł;
    • niestacjonarne – 4 500 zł.

Zapisz się na Dzień Otwarty jeśli chcesz wiedzieć:

  • czy można płacić za semestr lub miesięcznie i ile to kosztuje;
  • jakie są terminy i sposoby wnoszenia czesnego;
  • czy są zniżki i jakie;
  • z jakich stypendiów możesz skorzystać;

Dr Piotr Kościński odpowie na wszystkie twoje pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości.

Dowiedz się więcej o kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna I stopnia

Start 21 września 2020 r. o godz. 18:30

UCZESTNICY WEBINARU ZYSKAJĄ RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z WYJĄTKOWEJ PROMOCJI: 50% RABATU NA PIERWSZY ROK STUDIÓW – szczegóły poznasz podczas Dnia Otwartego!

ZAREJESTRUJ SIĘ NA DZIEŃ OTWARTY

Dr Piotr Kościński – z zawodu dziennikarz, przez ponad 20 lat pracował w „Rzeczpospolitej” m.in. jako korespondent w Kijowie i zastępca kierownika działu zagranicznego; autor trzech powieści historycznych, a także książki popularnonaukowej „Jak sfałszować wybory” (2018); producent dwóch dokumentalnych filmów historycznych; specjalizuje się w historii mediów, w tym w byłych republikach radzieckich oraz w komunikacji społecznej na tym obszarze.

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close