Finanse i rachunkowość - z akredytacją ACCA - studia podyplomowe

Rodzaj studiów:
Studia podyplomowe
Tryb studiów:
niestacjonarne (sobota i niedziela)
Czas trwania studiów:
1 rok (2 semestry)
Lokalizacja:
Warszawa
Język wykładowy:
polski
Uczelnia:
AFiB Vistula
Kontakt
tel. 22 45 72 363
tel. 22 45 72 329
e-mail: studiapodyplomowe@vistula.edu.pl
Finanse i rachunkowość – z akredytacją ACCA – XIX edycja
OPIS KIERUNKU
Nasza Uczelnia jako jedna z niewielu uczelni w Polsce ma pełen zakres akredytacji ACCA. Dzięki posiadaniu akredytacji ACCA absolwenci kierunku finanse i rachunkowość mają możliwość zdobycia zwolnień ze wszystkich egzaminów ACCA na poziomie Fundamentals. Dzięki temu mogą szybciej rozpocząć proces zdobycia kwalifikacji zawodowej ACCA i stać się członkiem tej międzynarodowej organizacji certyfikującej specjalistów z zakresu rachunkowości oraz finansów. Nasi studenci dzięki tej akredytacji łatwiej zdobywają pracę, zarówno w Polsce jak i poza jej granicami. Akredytacja ACCA jest przyznawana tylko tym uczelniom, których programy i egzaminy spełniają wysokie wymagania stawiane przez tę organizację.
Więcej informacji na temat ACCA: https://www.accaglobal.com
ACCA QUALIFICATION – EXEMPTIONS
Kwalifikacje ACCA są rozpoznawalne w branży finansowej na całym świecie, dlatego członkowie ACCA mają otwartą drogę do kariery wszędzie tam, gdzie poszukiwani są najlepsi specjaliści z zakresu rachunkowości i finansów.
Kwalifikacja ACCA oparta jest na trzech fundamentach:
- wiedza – to łącznie 13 egzaminów na trzech poziomach: Applied Knowledge (3 egzaminy), Applied Skills (6 egzaminów) oraz Strategic Professional (2 obowiązkowe egzaminy: „Strategic Business Leader” i „Strategic Business Reporting” oraz dwa do wyboru spośród czterech: „Advanced Financial Management”, „Advance Performance Management”, „Advanced Taxation”, „Advanced Audit and Assurance”);
- doświadczenie – to wymóg potwierdzenia kompetencji i posiadania min. 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracy w finansach/księgowości;
- etyka – to obowiązkowy moduł o odpowiedzialności i etyce w biznesie.
ACCA daje kompleksową i praktyczną wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, audytu, rachunkowości zarządczej i finansowej, zarządzania ryzykiem, planowania strategicznego, prawa i podatków.
Adresaci SP
Studia są przeznaczone dla osób chcących zdobyć wiedzę z zakresu finansów i rachunkowości oraz dla tych, którzy chcą rozpocząć proces uzyskiwania certyfikatu ACCA (uzyskać zwolnienia łącznie z 9 egzaminów z poziomów Applied Knowledge i Applied Skills (dawny poziom Fundamentals F1-F9)).
W szczególności są przeznaczone dla:
- analityków finansowych
- księgowych i kandydatów na głównych księgowych
- dyrektorów finansowych
- kandydatów na menedżerów i dyrektorów finansowych
- kontrolerów, biegłych rewidentów oraz kandydatów na biegłych rewidentów (audytorów)
KARIERA PO STUDIACH
Jako absolwent tego kierunku zyskasz kompetencje do:- Prowadzenia ksiąg rachunkowych.
- Zarządzania efektywnością przedsiębiorstwa.
- Dokonywania oceny efektywności przedsiębiorstwa.
- Przygotowania, konsolidowania i analizowania sprawozdań finansowych.
- Założenia własnego przedsiębiorstwa.
MOŻLIWOŚCI PRACY
- Specjalista ds. księgowości
- Analityk finansowy
Już teraz wypełnij formularz ONLINE (tutaj) – skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na dodatkowe pytania lub pomożemy dokończyć proces rejestracji na studia podyplomowe w Akademii Finansów i Biznesu Vistula!
Jeśli preferujesz kontakt telefoniczny lub mailowy:
tel. 22 45 72 363, 22 457 23 29
e-mail: studiapodyplomowe@vistula.edu.pl
Program studiów obejmuje wszystkie przedmioty (F1-F9) z których można uzyskać zwolnienie z egzaminów ACCA po uzyskaniu stosownych akredytacji.
Szczegółowy plan zajęć i zakres egzaminów został zatwierdzany przez ACCA Global
LP PRZEDMIOT MODUŁ ACCA LICZBA GODZIN 1. Księgowy w przedsiębiorstwie F1 6 2. Rachunkowość finansowa F3 30 3. Rachunkowość zarządcza F2 24 4. Prawo gospodarcze F4 24 5. Zarządzanie efektywnością F5 24 6. Podatki F6 24 7. Raportowanie finansowe F7 24 8. Audyt w przedsiębiorstwie F8 24 9. Zarządzanie finansami F9 30 RAZEM 210 h Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się według kolejności zgłoszeń, dlatego jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie finansów i rachunkowości, złóż podanie już dziś!
-
Terminarz zjazdów I semestr
Sesja 1 08 – 09.10.2022 Sesja 2 22 – 23.10.2022 Sesja 3 05 – 06.11.2022 Sesja 4 19 – 20.11.2022 Sesja 5 03 – 04.12.2022 Sesja 6 17 – 18.12.2022 Sesja 7 14 – 15.01.2023
-
dr hab. prof. AFiB Vistula Mirosław Bojańczyk
Wieloletni wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i innych szkół. Od ponad 20 lat związany jest z nauką i praktyką gospodarczą. W badaniach naukowych podejmuje tematy funkcjonowania rynku kapitałowego, funduszy inwestycyjnych, wycen przedsiębiorstw, kontrolingu oraz finansów i rachunkowości przedsiębiorstw. Posiada duże doświadczenie praktyczne.Osiągnięcia w karierze:
- Główny księgowy kilku firm,
- Dyrektor Citibanku,
- Prezes jednego z Narodowych Funduszy Inwestycyjnych,
- Wiceprezes Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego,
- Członek Komisji Papierów Wartościowych,
- Członek wielu rad nadzorczych, w tym Polskiego Banku Rozwoju i Izolacji w Zduńskiej Woli.
mgr Jasurbek Babaev
dr hab. Mirosław Bojańczyk prof. AFiB Vistula
Specjalista w zakresie wyceny przedsiębiorstw, tworzenia biznesplanów i oceny projektów inwestycyjnych, opiniowania wniosków kredytowych; wieloletni wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i innych uczelni; od ponad 30 lat związany z nauką i praktyką gospodarczą; w badaniach naukowych podejmuje tematy funkcjonowania rynku kapitałowego, funduszy inwestycyjnych, wyceny przedsiębiorstw, kontrolingu oraz finansów i rachunkowości przedsiębiorstw; posiada duże doświadczenie praktyczne; był m.in. głównym księgowym w kilku firmach, prezesem zarządu polsko-niemieckiej spółki konsultingowej „Taylor Consulting”, wicedyrektorem Departamentu Systemu Bankowego i Instytucji Finansowych w Ministerstwie Finansów, dyrektorem w Citibanku, prezesem jednego z Narodowych Funduszy Inwestycyjnych, wiceprezesem Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego i członkiem Komisji Papierów Wartościowych; zasiadał też w wielu radach nadzorczych; od wielu lat jest również dyrektorem finansowym firmy deweloperskiej WAN; autor ponad 80 publikacji w języku polskim i angielskim; jeden z 50 najlepszych polskich menedżerów w 1997 r. „Home & Market”; laureat II nagrody gazety „Parkiet” – Najlepszy NFI 1997 r.
mgr Daria Khisamova
Kilkuletni praktyk w dziedzinie finansów przedsiębiorstw i rachunkowości. Pracowała na stanowisku analityka finansowego, eksperta finansów i księgowości w przedsiębiorstwach międzynarodowych. Ukończyła studia w zakresie finansów i rachunkowości oraz zarządzania, również kursy ITIL (praktyki zarządzania usługami IT: zarządzanie infrastrukturą informatyczną oraz usługami informatycznymi), uczestnik CFA Research Challenge.
Certyfikaty językowe: język angielski – The Embassy School Hastings (which is accredited by the British Council), TOEIC, język polski – IKO, język rosyjski – ojczysty.mgr Tomasz Kociołek
Biegły rewident z ponad 18-letnim praktycznym doświadczeniem w księgowości oraz badaniu i przeglądach sprawozdań finansowych według polskich i międzynarodowych zasad rachunkowości, a także świadczeniu innych usług transakcyjnych i atestacyjnych dla klientów, w tym spółek giełdowych.
Członek ACCA, Certyfikowany Audytor Wewnętrzny (CIA), dyplomowany księgowy Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, aktualnie doktorant Akademii Finansów i Biznesu Vistula.
Autor wielu artykułów i wypowiedzi eksperckich z dziedziny rachunkowości, m.in. w „Rzeczpospolitej” i „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Ekspert merytoryczny Konkursu im. Jacka Kuronia na Najlepsze Przedsiębiorstwo Społeczne oraz programu „Drogowskaz dla NGO. Profesjonalizacja trzeciego sektora poprzez wypracowanie i upowszechnianie zasad zarządzania finansowego”.
W działalności naukowej zajmuje się badaniami z zakresu rachunkowości finansowej i rewizji finansowej, ze szczególnym uwzględnieniem jednostek non profit.
Prowadzone zajęcia: Podstawy finansów i rachunkowości, Etyka i profesjonalne standardy, Ethics and Professional Standards (w jęz. angielskim), Metodologia audytu wewnętrznego, Audyt i inne usługi atestacyjne (studia dzienne, niestacjonarne i podyplomowe z akredytacją ACCA), Audit and assurance (w jęz. angielskim).prof. dr hab. Juliusz Kotyński
Prof. dr hab. nauk ekonomicznych od 1988 r. Były stypendysta Fulbrighta w Departamencie Ekonomii Uniwersytetu Harvarda, profesor SGH. Pracownik i konsultant Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ i UNCTAD w Genewie. Radca ekonomiczno-handlowy i radca handlowy-minister pełnomocny, kierownik Biura Radcy Handlowego Ambasady RP we Francji (1993-1998). W latach 2002-2006 radca generalny w Ministerstwie Finansów. Członek Komitetu Polityki Ekonomicznej Rady Unii Europejskiej (2003-2006). Od 1999 r. profesor zw. d. Akademii Finansów, a od 2012 r. Akademii Finansów i Biznesu Vistula. W latach 2014-2017 dziekan Wydziału Biznesu i Stosunków Międzynarodowych AFiBV, dyrektor Instytutu Badań Ekonomicznych WBiSM. Opiekun seminarium doktorskiego z dyscypliny Ekonomia i finanse. W działalności naukowej zajmuje się badaniami z teorii i polityki handlu międzynarodowego, finansów, globalizacji, polityki gospodarczej oraz regionalnej integracji gospodarczej i finansowej. Od 2004 r. jest członkiem Komitetu Prognoz „Polska 2000 Plus” PAN, a od 2019 r. członkiem Prezydium tego komitetu. Uczestniczy w badaniach i publikacjach „Forum Myśli Strategicznej” PTE i Komitetu Prognoz PAN, z afiliacją AFiBV. Jest autorem wielu publikacji naukowych z zakresu ekonomii, finansów i stosunków międzynarodowych.
dr hab. Michał Kruszka
dr Nicolas Levi
MBA ESSEC-SGGW. Doktor nauk społecznych. Wieloletni analityk inwestycyjny. Doradca gospodarczy dla francuskich podmiotów inwestujących w Polsce od 2008 roku. Od 2016 roku zewnętrzny konsultant dla Korea Institute for International Economic Policy. Autor ekspertyz na temat Polskiej gospodarki. W działalności naukowej zajmuje się gospodarką Polski, Półwyspu Koreańskiego i Francji. Jest autorem ok. 40 publikacji naukowych z zakresu ekonomii, finansów i stosunków międzynarodowych. Promotor prac licencjackich i magisterskich. Promotor pomocniczy prac doktorskich.
dr Małgorzata Maliszewska
Adiunkt w Akademii Finansów i Biznesu Vistula; prezes Sądu Polubownego przy Rzeczniku Ubezpieczonych do utworzenia instytucji Rzecznika Finansowego; w latach 2014-2016 członkini Rady Programowej Insurance Forum dla Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń oraz Kapituły Polskiej Izby Ubezpieczeń; specjalistka z zakresu ubezpieczeń gospodarczych, organizacji i ekonomiki przedsiębiorstw, prawa kontraktowego, alternatywnych metod rozstrzygania sporów sądowych i pozasądowych oraz negocjacji w biznesie; od 1996 roku radca prawny – wpisana na listę prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Warszawie; negocjator i mediator biznesowy; redaktor tematyczny Komitetu Redakcyjnego kwartalnika „Rozprawy Ubezpieczeniowe. Konsument na rynku usług finansowych” ISSN2544-1159 wydawanego przez Rzecznika Finansowego i Fundację Edukacji Ubezpieczeniowej oraz recenzent kwartalnika; autorka publikacji z dziedziny ubezpieczeń gospodarczych oraz prawa w biznesie; Rzecznik Dyscyplinarny do spraw studentów w Akademii Finansów i Biznesu Vistula oraz Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa; przewodnicząca Rady Programowej Studenckich Zeszytów Internetowych AVISTA; członkini Komitetu Założycielskiego Stowarzyszenia Na Rzecz Poszkodowanych Przez Los „Uśmiechnij się”.
dr hab. Ryszard Michalski prof. AFiB Vistula
Dyrektor Instytutu Badań w dyscyplinie ekonomia i finanse. Absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS (obecnie SGH); w latach 1988-1995 pracował w Ministerstwie Finansów, m.in. na stanowisku wiceministra; w latach 1995-1999 w sektorze prywatnym i w różnych instytucjach akademickich; od lipca 2002 do maja 2004 roku ponownie wiceminister finansów, odpowiedzialny za negocjacje finansowe z Unią Europejską, zarządzanie długiem publicznym i współpracę z NBP; w latach 2007-2016 dyrektor Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur w Warszawie; od 2012 r. profesor nadzwyczajny Akademii Finansów i Biznesu Vistula.
mgr Grzegorz Michalski
Absolwent kierunku Ekonomia na Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie. Studia podyplomowe z seminarium doktorskim w zakresie zarządzania ryzykiem na Wydziale Ekonomicznym Akademii Finansów w Warszawie. Głównym tematem studiów jest analiza statystyczna rynków finansowych z wykorzystaniem teorii portfela. Od kilku lat prowadzi zajęcia z przedmiotów ścisłych, takich jak matematyka, statystyka, ekonometria i portfel inwestycyjny. Do zainteresowań zalicza elektronikę cyfrową (programowanie mikroprocesorów) i informatykę.
Link do profilu wykładowcy w USOSweb
dr Anna Pawlak
Wykładowca akademicki od 2018 r., doktorat obroniła w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Gospodarki Światowej, w dziedzinie finansowania handlu międzynarodowego. Prowadzenie zajęć́ ułatwia jej ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, w tym na rożnych szczeblach kierowniczych od 2003-2018 r. Większość kariery zawodowej związana była z Korporacją Ubezpieczeń́ Kredytów Eksportowych S.A., gdzie współtworzyła i wiele lat kierowała działem zajmującym się ubezpieczeniami projektów inwestycyjnych. Posiada doświadczenie związane z kierowaniem zespołem, oceną ryzyka kredytowego, stosowaniem i konstruowaniem instrumentów ubezpieczeniowych oraz gwarancji, a także działalnością̨ kredytową i obsługą transakcji handlowych przez banki, product management, w tym badaniami rynkowymi również we współpracy ze środowiskiem naukowym.
W 2019 roku zaangażowała się w prace związane ze współpracą AFiB Vistula z uczelniami zagranicznymi, a także w prace nad akredytacjami programu kierunku Finanse i Rachunkowość, od roku 2021 objęła funkcję Dyrektora Programowego na kierunku Ekonomia oraz na kierunku Finanse i Rachunkowość.dr Zdzisław Rapacki
W latach 2004-2010 był ambasadorem RP przy Biurze ONZ w Genewie, Konferencji Rozbrojeniowej i innych organizacjach. W latach 2008-2009 – przewodniczący Rady Administracyjnej Międzynarodowej Organizacji Pracy i Komitetu Całości negocjującego rezolucję w sprawie światowego kryzysu finansowego i gospodarczego. W 2006 r. przewodniczący Konferencji Rozbrojeniowej. W latach 1996-2004 i 2010-2012 – doradca Prezydenta RP; 1994-1995 Prezes Spółki Polcard (zajmującej się kartami kredytowymi). Wcześniej Dyrektor Gabinetu trzech kolejnych ministrów spraw zagranicznych, Minister Pełnomocny w Ambasadzie RP w Londynie, Stały Przedstawiciel RP przy Międzynarodowa Organizacji Turystyki w Madrycie, Sekretarz Ambasady w Tokio, oficer łącznikowy FIFA na Mundialu w Meksyku. Współautor książki pt. Gospodarka światowa, autor artykułów na temat kart kredytowych, globalizacji, kryzysu finansowego i gospodarczego, rozbrojenia, dyplomacji i transformacji społeczno-gospodarczej w Europie Środkowo-Wschodniej. Odznaczony między innymi Wielkimi Krzyżami Zasługi Chile i Peru, Krzyżem Komandorskim francuskiej Legii Honorowej, Komandorskimi Krzyżami Zasługi: Belgii, Japonii, Litwy i Węgier.
dr Monika Różycka
W 2019 r. uzyskała tytuł doktora w AFiBV, w 2010 r. tytuł magistra w dziedzinie ekonomia o specjalności finanse i rachunkowość przedsiębiorstw. W 2011 r. ukończyła Podyplomowe Studia Rachunkowości w Akademii Finansów w Warszawie. W 2014 r. zakończyła studia podyplomowe z seminariami doktorskimi w Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie w zakresie metodologii badań w naukach ekonomicznych. W roku akademickim 2012/2013 odbyła staż naukowy na Uczelni prowadząc zajęcia z przedmiotów z zakresu rachunkowości i podatków. W marcu 2013 r. dzięki pracy wykonanej podczas prowadzenia zajęć, decyzją studentów znalazła się w gronie najlepszych dydaktyków Uczelni, zajmując I miejsce w kategorii największych jednostek dydaktycznych. Jest wykładowcą akademickim w Akademii Finansów i Biznesu Vistula. W czerwcu 2013 r. otworzyła przewód doktorski poświęcony ekonomicznym konsekwencjom zmian w podatku od towarów i usług oraz ich wpływu na funkcjonowanie MSP w Polsce. W lutym 2019 r. rozprawa doktorska została przyjęta przez Radę Wydziału. Od ponad dwudziestu lat jest zawodowo związana z księgowością, zajmuje stanowisko głównej księgowej w spółkach z o.o. Kilka razy w roku odbywa szkolenia z zakresu podatków.
dr Małgorzata Smoleń-Bojańczyk
Wieloletni praktyk w dziedzinie finansów przedsiębiorstw i rachunkowości. Pracowała na stanowisku audytora, kontrolera finansowego, kierownika finansów i księgowości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych. Ukończyła studia w zakresie ekonomii i prawa podatkowego oraz kursy w zakresie Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej. Posiada certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów (nr 48687/2011). Certyfikaty językowe: język angielski – EMI Cambridge Certificate, LCCI 3, dobra znajomość języka niemieckiego i rosyjskiego. Rozpoczęty na Akademii Finansów i Biznesu Vistula przewód doktorski pt. „Teoria agencji a znaczenie ujawnień informacyjnych w świetle nowych wymogów stawianych korporacjom w USA i UE po roku 2000”. Planowany termin zakończenia 2019 r. Prowadzi zajęcia głównie w języku angielskim ze studentami z różnych dziedzin rachunkowości, finansów przedsiębiorstw i sprawozdawczości finansowej.
dr Tomasz Smus
Doktor nauk prawnych od 2009 r. Wykładowca akademicki, Adiunkt w Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie. Od 2013 roku zatrudniony na wydziale Biznesu i Stosunków Międzynarodowych w Katedrze Finansów i Rachunkowości. W latach 2010 – 2013 Adiunkt, Uniwersytet Opolski, Wydział Ekonomiczny, Katedra finansów i rachunkowości. Związany również w latach 2011 – 2013 z programami IMBA i EMBA, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Ekspert ds. innowacji, branży startupów, nowych technologii blockchain. Prowadzi projekty technologiczne, biznesowe, specjalizuje się w wirtualnych walutach, blockchain. W swej działalności wykorzystuje wiedzę i doświadczenie w zakresie prawa nowych technologii, planowania strategicznego, biznesu, finansów przedsiębiorstw. Zarządza aktywnie w startupach, dokonuje analizy rynku, modeli biznesowych, innowacji. Wykorzystuje narzędzia problem-solving, lean startup, design thinking. Prowadzi działalność ekspercką w zakresie kryptowalut i blockchain od 2017 roku. Jest pomysłodawcą, założycielem Blockchain Alliance 2018.
W działalności naukowej zajmuje się badaniami w zakresie startup-ów, finansowania przedsiębiorstw, bankowości, wirtualnych aktywów. Łączy sfery ekonomii, finansów i prawa mających sferę realną gospodarki. Autor projektów badawczych w zakresie e – banking, bankowości, pieniądza wirtualnego, a pieniądza alternatywnego oraz spełniania przez nie świadczeń pieniężnych.
dr Renata Sokołowska
Dr nauk badawczych; pracuje w Ministerstwie Finansów. Zainteresowania badawcze: systemy podatkowe w Polsce i na świecie, podatki PIT, CIT, VAT, przestępstwa skarbowe, rachunkowość podatkowa i budżetowa. Prowadzone zajęcia w języku polskim i angielskim – przedmioty ACCA: rachunkowość podatkowa, VAT i rozrachunki z VAT, system podatkowy w Polsce oraz rachunkowość zarządcza, rozliczenia podatkowe, kontrola podatkowa. Promotor prac dyplomowych w zakresie badań nad podatkami, wyboru najkorzystniejszej formy opodatkowania małego biznesu, rozwoju księgowości, dostosowania polskiego prawodawstwa podatkowego do przepisów UE.
dr Witold Walkowiak
Karierę zawodową rozpoczynał w 1980 r. w Instytucje Finansów przy Ministerstwie Finansów. W 1987 r. uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej. Był stypendystą British Council na Uniwersytecie Cambridge w Wielkiej Brytanii oraz Fulbrighta w Brookings Institution w Stanach Zjednoczonych. Po 1990 r. jego kariera zawodowa związana jest z praktyką gospodarczą. Pracował w Banku Handlowym w Warszawie S.A., zajmując stanowiska od zastępcy dyrektora Departamentu Ekonomicznego do wiceprezesa zarządu banku. Był też wiceprezesem zarządu Banku BPH S.A., odpowiedzialnym za zarządzanie finansami i ryzykiem. Od 2003 r. przeszedł do sektora ubezpieczeń. Był członkiem zarządu PZU S.A., dyrektorem finansowym Departamentu Europejskiego w Eureko B.V. (Holandia), wiceprezesem zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń oraz wiceprezesem zarządu spółek grupy Warta.
Od 2009 r. współpracuje Akademią Finansów, a następnie z Akademią Finansów i Biznesu, gdzie prowadził zajęcia z takich przedmiotów jak: zarządzanie instytucjami kredytowymi, rachunkowość zarządcza, rachunkowość bankowa i ubezpieczeniowa, gospodarka finansowa zakładu ubezpieczeń, planowanie biznesowe.
dr inż. Witold Witkowski
dr hab. Jolanta Zombirt prof. AFiB Vistula
Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie) oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego (orientalistyka). Specjalistka w zakresie nowych technik finansowych, zarządzania ryzykiem bankowym w kontekście ewolucji regulacji bankowych i strategii banków w dobie globalizacji rynków finansowych; w latach 1976-1991 związana z Centralą Handlu Zagranicznego Budownictwa BUDIMEX; w 1993 r. – doradca ministra (Jana Krzysztofa Bieleckiego) w Biurze ds. Integracji Europejskiej oraz Pomocy Zagranicznej; w 1994 r. – doradca prezesa Powszechnego Banku Kredytowego, a w 1996 r. – prezesa Banku Handlowego w Warszawie; w latach 2002-2007 pracowała jako główny specjalista ds. Rozwoju Rynków Finansowych w Departamencie Systemu Finansowego Narodowego Banku Polskiego; była również kierownikiem Zakładu Systemu Finansowego UE w Instytucie Europeistyki UJ.
Zasady rekrutacji:
Przyjęcia na studia podyplomowe w Akademii Finansów i Biznesu Vistula odbywają się według kolejności zgłoszeń. Kandydaci na studia podyplomowe składają poniższe dokumenty drogą mailową, online lub osobiście:- pobierz formularz zgłoszeniowy ,
- oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia,
- skan świadectwa dojrzałości lub jego odpowiednika, w przypadku ukończenia szkoły średniej poza Polską,
- oryginał dowodu tożsamości do wglądu,
- 1 zdjęcie w formacie jpg,
- potwierdzenie wpłaty czesnego.
Opłaty:
Czesne za studia wynosi 6800 zł – płatne 2 tygodnie przed rozpoczęciem studiów.
Studia rozpoczynają się w październiku 2022 r. i trwają dwa semestry.Czesne może być wniesione jednorazowo lub semestralnie w dwóch ratach:
- 3400 zł – I rata płatna 2 tygodnie przed rozpoczęciem studiów
- 3400 zł – II rata płatna tydzień przed rozpoczęciem drugiego semestru.
Przy jednorazowej płatności za 2 semestry udzielamy 10% rabatu.
Opis przelewu:
W opisie przelewu należy zaznaczyć następujące dane: studia podyplomowe/kierunek/imię i nazwiskoWnioski z prośbą o wystawienie kopii świadectwa w języku angielskim wraz z potwierdzeniem dokonania wpłaty 60 zł, przyjmujemy wyłącznie drogą mailową, najpóźniej w dniu ostatniego zjazdu.
Numer konta:
Santander Bank Polska – 61 1090 1694 0000 0001 1105 7177*Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby chętnych, grupa może nie zostać uruchomiona.
Natomiast w przypadku dużej liczby kandydatów, o przyjęciu do grupy decyduje kolejność zgłoszeń.Regulamin Studiów Podyplomowych
Zarządzenie w sprawie zasad sporządzania i wydawania oraz opłat za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, kopii świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w tłumaczeniu na język angielski i ich duplikatów, dla studiów podyplomowych prowadzonych w AFiB Vistula
Kontakt do Rekrutacji Studiów Podyplomowych
Dział Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Akademii Finansów i Biznesu Vistula
tel. +48 22 457 23 63 lub +48 22 457 23 29
e-mail: studiapodyplomowe@vistula.edu.pl