Rodzaj studiów:

Studia I Stopnia

Tryb studiów:

stacjonarne, niestacjonarne (sobota i niedziela)

Czas trwania studiów:

3 lata (6 semestrów)

Lokalizacja:

Warszawa

Język wykładowy:

polski, angielski

Uczelnia:

AFiB Vistula

  • DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA – O STUDIACH

    To dobry czas na studia dziennikarskie. Ciekawe i wartościowe dziennikarstwo jest nieustannie pożądane, a rola profesjonalistów w dziedzinie komunikacji rośnie. Dzięki nowym narzędziom i kanałom dostarczania treści dziennikarstwo i komunikacja społeczna odgrywają dziś we współczesnym świecie fundamentalną rolę.

    Jeśli lubisz komunikować się z ludźmi i chcesz mieć elastyczną, ekscytującą i zróżnicowaną pracę, to studia Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w Akademii Finansów i Biznesu Vistula są właśnie dla ciebie. W ambitnym, międzynarodowym środowisku nauczysz się zawodu. Zdobędziesz wiedzę w obszarze dynamicznie rozwijającego się dziennikarstwa biznesowego i mediów społecznościowych. Pod okiem wybitnych wykładowców i praktyków – znanych dziennikarzy i doświadczonych specjalistów ds. komunikacji w radiu, TV, mediach społecznościowych, PR i komunikacji korporacyjnej, rozwiniesz kompetencje, dzięki którym osiągniesz pewną pozycję na rynku.

    PO PIERWSZE PRAKTYKA
    Na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna poznasz różne formy dziennikarskie, które pomagają innym poznać i zrozumieć świat. Opanujesz warsztat nowoczesnego dziennikarza i zdobędziesz praktyczne umiejętności, które będziesz mógł wykorzystać w prasie, telewizji, stacjach radiowych i w Internecie. Nauczysz się krytycznego myślenia, selekcji informacji, argumentacji i dyskusji. Będziesz wiedział, jak tworzyć określone treści i jak je skutecznie wykorzystywać w reklamie, marketingu, promocji i w kształtowaniu wizerunku firmy.

    DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA – PROGRAM STUDIÓW
    Program kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna został dostosowany nie tylko do potrzeb współczesnego rynku, ale wychodzi też naprzeciw wyzwaniom przyszłości. Podczas zajęć poznasz tradycyjne media oraz nowoczesne technologie informacyjne i komunikacyjne, dzięki czemu będziesz swobodnie poruszać się w różnych branżach.
    Opanujesz sztukę zdobywania, weryfikacji i dostarczania informacji. Nauczysz się poprawnie konstruować i pisać teksty, od informacji, po wywiady i reportaż. Będziesz umiał rejestrować oraz montować obraz i dźwięk. Poznasz zasady strategicznego myślenia i prowadzenia skutecznych kampanii w mediach społecznościowych. Będziesz rzetelnie przygotowany do zawodu, co pomoże ci odnieść sukces.

    PRAKTYKI ZAWODOWE
    W Akademii Finansów i Biznesu Vistula stawiamy na praktyczne przygotowanie do zawodu. Podczas studiów weźmiesz udział w praktykach i warsztatach w wiodących redakcjach i firmach. Poznasz zawód „od kuchni” i ludzi związanych z mediami. Odkryjesz specyfikę mediów i rządzące nimi mechanizmy. To doświadczenie otworzy przed tobą wiele zawodowych możliwości.

    SPECJALISTYCZNA WIEDZA
    Studia w Akademii Finansów i Biznesu Vistula zapewnią ci wiedzę, dzięki której szybko staniesz się specjalistą w dziedzinie dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

  •  

    Studia dziennikarskie w Akademii Finansów i Biznesu Vistula pozwalają zrealizować jedną z dwóch specjalności: Dziennikarstwo Biznesowe i Dziennikarstwo Mediów Społecznościowych.

    SPECJALNOŚĆ: DZIENNIKARSTWO BIZNESOWE

    To unikatowa specjalność, niedostępna w innych uczelniach. Odpowiada na rosnące potrzeby zrozumienia, jak działa rynek i biznes. Jest przeznaczona dla dziennikarzy i profesjonalistów w dziedzinie komunikacji przyszłości, którzy chcą rozwijać karierę zwłaszcza w działach komunikacji, marketingu, promocji i
    reklamy, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym.
    Podczas studiów licencjackich w obszarze dziennikarstwa biznesowego w Akademii Finansów i Biznesu Vistula poznasz warsztat dziennikarski oraz narzędzia i kanały komunikacji. Nauczysz się, jak skutecznie je wykorzystać w zarządzaniu marką, jak budować strategię komunikacyjną firmy i kreować jej wizerunek. Opanujesz sztukę storytellingu, czyli marketingu narracyjnego. Dowiesz się, jak dostosować przekaz do wybranego odbiorcy, jak wykorzystywać media i jak z nimi współpracować. Zyskasz kompetencje, które otworzą przed tobą drzwi do kariery w wielu obszarach.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności Dziennikarstwo Biznesowe
      • ICT – technologie informacyjne i komunikacyjne w biznesie
      • Public Relations i zintegrowana komunikacja marketingowa
      • Zarządzanie marką i storytelling
      • Marketing kontentu
      • Komunikacja korporacyjna
      • Projektowanie i zarządzanie mediami korporacyjnymi
      • Warsztat – projektowanie stron internetowych
      • Warsztat – prowadzenie wywiadów
      • Warsztat – fotografia prasowa
      • Warsztat – formy i gatunki dziennikarskie

    SPECJALNOŚĆ: DZIENNIKARSTWO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    To wyjątkowa specjalność zaprojektowana dla osób zainteresowanych szeroko rozumianym komunikowaniem przez media społecznościowe, które stały się potężnym narzędziem medialnym i biznesowym. Ich dynamiczny rozwój spowodował prawdziwą eksplozję nowych, interesujących zajęć i karier. Program studiów licencjackich w obszarze dziennikarstwa mediów społecznościowych w Akademii Finansów i Biznesu Vistula odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na profesjonalnych menedżerów mediów społecznościowych. W ich trakcie dowiesz się, w jaki sposób produkcja, rozpowszechnianie i wykorzystywanie informacji przez platformy społecznościowe kształtują nasze życie. Nauczysz się komunikacji wizualnej oraz technik produkcji i edycji treści cyfrowych. Dowiesz się, jak tworzyć kontent mediów społecznościowych i zarządzać ruchem na stronie. Będziesz wiedział, jak wykorzystać multimedia i media mobilne na potrzeby reklamy, public relations, filmu czy telewizji. Poznasz zasady projektowania i prowadzenia strony internetowej, bloga lub profilu firmy na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Nauczysz się też optymalizacji treści w Internecie. Rozwiniesz kompetencje przyszłości, które pozwolą ci realizować się w wybranej dziedzinie.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności Dziennikarstwo Mediów Społecznościowych
      • Komunikacja w mediach społecznościowych
      • Kontent w mediach społecznościowych
      • Produkcja mediów społecznościowych
      • Reklama i branding w mediach społecznościowych
      • Kampanie w mediach społecznościowych
      • Strategie mediów społecznościowych
      • Warsztat dziennikarski – projektowanie stron internetowych
      • Warsztat – prowadzenie wywiadów
      • Warsztat – fotografia prasowa
      • Warsztat – formy i gatunki dziennikarskie
  • Studia na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w Akademii Finansów i Biznesu Vistula zostały zaplanowane tak, by w jak najlepszy sposób przygotować cię do zawodu. Zdobyta wiedza, kompetencje i praktyka pozwolą ci znaleźć pracę w mediach lub tworzyć własne media. Będziesz mógł rozwijać karierę w firmach, w których kontakt z mediami stanowi część pracy.

    Przekonaj się, że Vistula jest Uczelnią najlepszą w praktyce. Zobacz, jakie korzyści przyniosą Ci studia na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.

    KORZYŚCI ZE STUDIOWANIA DZIENNIKARSTWA

    Dziennikarska gotowość
    Nauczysz się analitycznego i krytycznego myślenia. Opanujesz warsztat dziennikarski i różne kanały komunikacji. Będziesz przygotowany do zawodu dziennikarza prasowego, radiowego, telewizyjnego czy internetowego. Kompetencje, które rozwiniesz, otworzą przed tobą drzwi do kariery w obszarze
    szeroko rozumianej komunikacji.

    Biznesowe podejście
    W Akademii Finansów i Biznesu Vistula zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą ci spełnić się zawodowo w każdym medium. Będziesz mógł również skutecznie zarządzać własnymi mediami, dzięki biegłości w interpretacji współczesnych trendów ekonomicznych oraz biznesowych.

    Specjalistyczna wiedza
    Poznasz specyfikę pracy dziennikarza różnych mediów (TV, prasa, radio, Internet) i będziesz umiał wykorzystywać w zawodzie nowe technologie. Opanujesz język ekonomii, finansów, marketingu i reklamy.

    JAKA PRACA PO STUDIACH DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA?

    Będziesz przygotowany do podjęcia pracy jako dziennikarz oraz jako specjalista w obszarach marketingu, komunikacji, PR i reklamy.

    Będziesz mógł rozwijać się jako:

    • dziennikarz redakcji prasowej, telewizyjnej, radiowej lub internetowej;
    • niezależny dziennikarz w nowych mediach, takich jak YouTube czy Facebook;
    • specjalista ds. PR;
    • manager ds. PR;
    • specjalista ds. komunikacji w działach marketingu;
    • rzecznik prasowy;
    • specjalista w wydziałach promocji i komunikacji instytucji publicznych i samorządowych;
    • redaktor magazynu dla pracowników i klientów firmy;
    • pracownik korporacji międzynarodowej;
    • współtwórca serwisów dla rynków finansowych;
    • specjalista ds. mediów społecznościowych;
    • menedżer ds. mediów społecznościowych;
    • redaktor w biurach prasowych i wydawnictwach;
    • kreatywny pracownik agencji reklamowych, organizator konferencji prasowych;
    • współpracownik mediów zagranicznych;
    • freelancer w serwisach społecznościowych, bloger.
  • Marcin Antosiewicz

    mgr Marcin Antosiewicz

    Dziennikarz, politolog, wykładowca akademicki. Studiował nauki polityczne na uniwersytetach w Warszawie, Krakowie i szwajcarskim Fryburgu. 15 lat spędził w mediach publicznych, m.in. jako reporter „Wiadomości” TVP1 i „Panoramy” TVP2. Był korespondentem TVP w Londynie i Berlinie. Pracował także w Deutsche Welle, The Sun i Telewizji WP. Relacjonował wiele międzynarodowych wydarzeń w Europie i na świecie, w tym trzęsienie ziemi w Nepalu, czy ataki terrorystyczne w Tunezji, Turcji, Egipcie. Od października 2017 roku uczy studentów dziennikarstwa na Uczelni Vistula i Uniwersytecie Warszawskim. Pisze dla „Newsweeka” i magazynu „Press”, newsweek.pl, forbes.pl. Mieszkał w Warszawie, Krakowie, Londynie, Berlinie, Kolonii, Bonn i szwajcarskim Fryburgu. Mówi po angielsku, niemiecku i francusku. Rozumie po rosyjsku i uczy się chińskiego. Jego ulubionymi dziennikarzami/pisarzami są Ryszard Kapuściński i Swietłana Aleksijewicz. Ulubionymi filozofami: Hannah Arendt i José Ortega y Gasset. Cenionymi politologami: Alexis de Tocqueville i Kenneth Minogue. Jest zapalonym tenisistą i początkującym wegetarianinem (jesień 2019).

    red. John Beauchamp

    Urodził się i kształcił w Oxfordzie. Miał zostać dyplomatą, a został dziennikarzem radiowym w Polsce. Były szef Redakcji Angielskiej w Polskim Radiu. Producent podcastów.

    dr Małgorzata Bonikowska

    Studiowała w Polsce i we Francji (Sorbona); ukończyła studia doktoranckie i specjalistyczne na Uniwersytecie Columbia w Nowym Jorku; autorka ponad 150 publikacji, promotor prawie stu prac dyplomowych; prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych – jednego z najstarszych polskich think tanków specjalizujących się w sprawach zagranicznych; współzałożycielka i prezes ośrodka THINKTANK; w latach 1995-1998 zajmowała się w TVP publicystyką krajową i międzynarodową; jako dyrektor Centrum Informacji Europejskiej Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej prowadziła rządowy Program Informowania Społeczeństwa o UE; w latach 2001-2007 roku była ekspertem, a potem szefem Programu Informacji i Komunikacji Komisji Europejskiej – najpierw w Polsce a później w Bułgarii, przygotowując te kraje do członkostwa w UE; była doradcą do spraw unijnych rządowego Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich; kierownik projektów międzynarodowych (m.in. w ramach Grupy Wyszehradzkiej, Partnerstwa Wschodniego oraz w ramach współpracy UE – Indie); komentatorka wydarzeń międzynarodowych w mediach krajowych i zagranicznych.

    mgr Maciej Chmiel

    Ukończył studia z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, a także informatykę na Uniwersytecie Łódzkim. W latach 2005-2017 kierował pracą fotoedytorów i fotoreporterów Polskiej Agencji Prasowej. Reprezentant PAP w editorial committee European Pressphoto Agency (EPA) składającym się m.in. z redaktorów naczelnych i szefów picturedesków agencji członkowskich EPA. Od 2011 r. łączył te obowiązki z funkcją Zastępcy Redaktora Naczelnego PAP-Foto. Wcześniej związany m.in. z Telewizją Polską. Organizował również agencję fotograficzną portalu Wirtualna Polska. Obecnie Redaktor Naczelny Redakcji Krajowej East News − największej prywatnej agencji fotograficznej w Polsce. Jest autorem zdjęć publikowanych zarówno w polskich, jak i zagranicznych mediach − od „New York Times”, przez „Taipei Times”, hiszpańskie „Oje”, niemieckie „FAZ” i „Die Welt”, węgierski „Nepszabadsag”, po rodzimych wydawców: „Newsweek”, „Wprost”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”, „Tygodnik Powszechny”, „Polska The Times”, „Metro”, „TVP”, „TVN”, „RMF FM”, „Interia”, „Onet”, „WP.pl”, itd. Jest ekspertem w obszarze systemów DAM (Digital Asset Management) − wykorzystując wiedzę i doświadczenie z obszarów dziennikarstwa, fotografii, informatyki i nowych technologii. W 2014 r. odznaczony Krzyżem Zasługi przez Prezydenta RP „za zasługi dla rozwoju dziennikarstwa”.

    red. Łukasz Głombicki

    Dla niego media społecznościowe nie mają tajemnic; były dziennikarz portalu gazeta.pl, TVN CNBC, obecnie head of communication Live Tube.

    mgr Dobrochna Kędzierska

    Dziennikarz, reporter tygodnika „Polityka”, redaktor naczelny dziennika „Glob 24”, kierownik oddziału warszawskiego tygodnika Wprost z okresu jego największych sukcesów, pierwszy redaktor naczelny portalu Wirtualna Polska, doradca marszałka Sejmu Macieja Płażyńskiego, doradca wicepremiera Marka Pola, autor projektu i szef Biura informacyjnego Państwowej Komisji Wyborczej w wyborach prezydenckich i parlamentarnych, laureatka nagród i konkursów dziennikarskich. Autorka i współautorka projektów i realizacji wystaw fotograficznych w warszawskiej Zachęcie: „Zakazane zdjęcia” (Rzym, Lipsk, Chicago, Bydgoszcz, Toruń, Gdańsk) i „Taka była Polska”. Autorka tomiku reportaży „Żal na luzie”. Autorka ok. 600 wywiadów  z osobistościami życia gospodarczego i politycznego. Promotor 456 prac licencjackich w Wyższej Szkole Dziennikarskiej im. Melchiora Wańkowicza. Poseł Sejmu X kadencji, wiceprzewodnicząca Sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu, członek delegacji polskiej do Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy.

    Prof. Wawrzyniec Konarski

    dr hab. Wawrzyniec Konarski prof. AFiB Vistula

    Rektor Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Profesor nadzwyczajny w Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie, uprzednio w UJ, SWPS i UW; badacz zagadnień etnokulturowych i polityczno-ustrojowych w systemach demokratycznych i autorytarnych oraz wybranej problematyki w ramach najnowszej historii politycznej oraz etnopolityki, w tym nacjonalizmów i regionalizmów na tle nowożytnej perspektywy historycznej; uczestnik blisko 200 konferencji krajowych i międzynarodowych oraz wykładowca gościnny w kilkudziesięciu uczelniach i instytucjach edukacyjnych w Polsce oraz w Albanii, Białorusi, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Irlandii, Niemczech, Rumunii, Słowacji, Ukrainie, Wielkiej Brytanii i na Węgrzech, a także w Chile, KRLD i USA; członek stowarzyszeń naukowych m.in.: Komitetu Prognoz PAN „Polska w XXI wieku”, Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych (w latach 2007-2010 – wiceprezes Zarządu Głównego z wyboru), Polskiego Towarzystwa Współpracy z Klubem Rzymskim (od 30 stycznia 2012 – wiceprzewodniczący Zarządu Głównego z wyboru), International Political Science Association; komentator polityczny w mediach polskich i zagranicznych; autor blisko 200 publikacji z dziedziny nauk politycznych, kulturoznawstwa, medioznawstwa i stosunków międzynarodowych (opublikowanych po polsku, angielsku, chorwacku, fińsku, niemiecku, rosyjsku, słowacku i ukraińsku), m. in.: A Legacy of Hatred: On the Conflict in Northern Ireland (1991); Nieprzejednani: rzecz o Irlandzkiej Armii Republikańskiej (1991); A Predominant Party System: The Case of Ireland (1994); Pragmatycy i idealiści: rodowód, typologia i ewolucja ugrupowań politycznych nacjonalizmu irlandzkiego w XX wieku (2001); System konstytucyjny Irlandii (2005); Bałkany: Etnokulturowe podłoże konfliktów (współautor i współredaktor, 2006); Niemcy-Polska: Coraz bliżej: Perspektywa polskich i niemieckich studentów (współautor i redaktor, 2007); Kryzys przywództwa we współczesnej polityce (współautor i współredaktor, 2011); Politolog o polityce. Wywiady, komentarze, opinie i ekspertyzy (2008-2014) (2014); Partyzanci, doktrynerzy, terroryści. Chronologiczne studium fenomenu Irlandzkiej Armii Republikańskiej (2019).

    Wojciech Kostecki

    dr hab. Wojciech Kostecki prof. AFiB Vistula

    Koordynator ds. Innowacji, Rozwoju i Badań Naukowych. Politolog, specjalista w zakresie stosunków międzynarodowych, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego; autor wielu publikacji naukowych na temat współczesnych zagadnień międzynarodowych, problematyki bezpieczeństwa, mediów, konfliktów oraz teorii polityki; w latach 2007-2011 przewodniczący Zespołu ds. stanu zagrożeń społeczeństwa i państwa Komitetu Badań nad Zagrożeniami PAN; uczestnik krajowych (NCN) oraz międzynarodowych programów badawczych (m.in. na Uniwersytecie w Cambridge, Uniwersytecie Kopenhaskim, w Berghof Research Center); członek European International Studies Association i uczestnik Global Security Fellows Initiative; od 2018 r. członek Komitetu Zarządzającego programu COST pod nazwą “EU Foreign Policy Facing New Realities: Perceptions, Contestation, Communication and Relations”.

    Piotr Kościński

    dr Piotr Kościński

    Z zawodu dziennikarz, przez ponad 20 lat w „Rzeczpospolitej”, m.in. jako korespondent w Kijowie i zastępca kierownika działu zagranicznego; autor trzech powieści historycznych, a także książki popularnonaukowej „Jak sfałszować wybory” (2018); producent dwóch dokumentalnych filmów historycznych.

    red. Grzegorz Kozak

    Prezenter i wydawca w TV Polsat, specjalizujący się w wywiadach.

    mgr Sebastian Królikowski

    Aktor, reżyser, scenarzysta, wykładowca, instruktor teatralny. Ukończył aktorstwo w Szkole Aktorskiej Haliny i Jana Machulskich. Absolwent Dziennikarstwa i  Komunikacji Społecznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Amerykanistyki na Uniwersytecie  Warszawskim.  Uczestnik 12th Annual Transatlantic Students Symposium odbywającego się w 2014 r. w Oregonie. Jako reżyser debiutował w 2015 r. spektaklem pt. „Beauty Box”, którego premiera odbyła się w Teatrze WARSawy. Współreżyser cyklu spektakli: „Story Lab 90.”, „Story Lab 1986/2016”, „Story Lab 1968/2017” których premiery odbywały się w warszawskim Teatrze Powszechnym w ramach Festiwalu Korczak. Współscenarzysta filmów krótkometrażowych „The Clock is Ticking”, „Extreme Travel” oraz “Obudź się”.

    Małgorzata Maliszewska

    dr Małgorzata Maliszewska

    Adiunkt w Akademii Finansów i Biznesu Vistula; prezes Sądu Polubownego przy Rzeczniku Ubezpieczonych do utworzenia instytucji Rzecznika Finansowego; w latach 2014-2016 członkini Rady Programowej Insurance Forum dla Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń oraz Kapituły Polskiej Izby Ubezpieczeń; specjalistka z zakresu ubezpieczeń gospodarczych, organizacji i ekonomiki przedsiębiorstw, prawa kontraktowego, alternatywnych metod rozstrzygania sporów sądowych i pozasądowych oraz negocjacji w biznesie; od 1996 roku radca prawny – wpisana na listę prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Warszawie; negocjator i mediator biznesowy; redaktor tematyczny Komitetu Redakcyjnego kwartalnika „Rozprawy Ubezpieczeniowe. Konsument na rynku usług finansowych” ISSN2544-1159 wydawanego przez Rzecznika Finansowego i Fundację Edukacji Ubezpieczeniowej oraz recenzent kwartalnika; autorka publikacji z dziedziny ubezpieczeń gospodarczych oraz prawa w biznesie; Rzecznik Dyscyplinarny do spraw studentów w Akademii Finansów i Biznesu Vistula oraz Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa; przewodnicząca Rady Programowej Studenckich Zeszytów Internetowych AVISTA; członkini Komitetu Założycielskiego Stowarzyszenia Na Rzecz Poszkodowanych Przez Los „Uśmiechnij się”.

    Juliusz Maliszewski

    dr Juliusz Maliszewski

    Dyrektor Programu Kształcenia Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, MBA, dziennikarz, dyplomata; pełnił wiele funkcji kierowniczych w mediach publicznych – Telewizji Polskiej i Polskim Radiu, m.in. jako dyrektor-redaktor naczelny Polskiego Radia dla Zagranicy i członek Rady Nadzorczej TVP SA; był dyrektorem Instytutu Polskiego w Lipsku; specjalizuje się w problematyce niemieckiej i europejskiej; autor monografii „Deutsche Welle w systemie medialnym Republiki Federalnej Niemiec” i wielu pozycji dotyczących stosunków międzynarodowych i mediów.

    dr Wojciech Rezner

    Doktor nauk ekonomicznych (Szkoła Główna Handlowa). Z rynkiem finansowym związany od 1993 r. W latach 1993-2007 zatrudniony w I Programie Polskiego Radia jako dziennikarz, publicysta gospodarczy. Wieloletni wydawca i prowadzący najpopularniejszą w Polsce audycję o tematyce gospodarczej „Radio Biznes”, przygotowywał i prowadził serwisy gospodarcze w audycji „Sygnały Dnia”. W latach 2006-2007 publicysta TV Biznes, twórca, autor i prowadzący program „Finanse Osobiste”. Laureat wielu konkursów dziennikarskich. W 2003 r. od profesora Leszka Balcerowicza − prezesa NBP, otrzymał nagrodę główną im. Władysława Grabskiego w kategorii dziennikarstwa radiowego za najlepsze audycje o tematyce ekonomicznej wyemitowane w 2002 roku, w pierwszej edycji konkursu organizowanego przez NBP i Agencję Reuters Polska. W 2006 r. DWS Polska Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych przyznało mu specjalną nagrodę za profesjonalną i konstruktywną analizę oraz popularyzację tematyki związanej z rynkiem kapitałowym w 2006 r.

  • Studia w języku polskim - obywatele UE i osoby posiadające Kartę Polaka

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna 10 rat w roku
    Studia stacjonarne 400 zł 5 100 zł 2 700 zł 580 zł
    Studia niestacjonarne 400 zł 4 500 zł 2 400 zł 520 zł

    Studia w języku polskim - obywatele spoza UE

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia stacjonarne 120 € 1 200 € 650 €
    Studia niestacjonarne 120 € 1 200 € 650 €

    Studia w języku angielskim - obywatele UE*

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia stacjonarne 120 € 2 500 € 1 350 €

    * Do grupy obywateli innych państw płacących według stawek UE należą: obywatele pozostałych państw Europy, wszystkich państw
    Ameryki Północnej i Południowej, Wysp Karaibskich oraz Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Kazachstanu, Kirgistanu, Mongolii,
    Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu oraz Uzbekistanu.

    Studia w języku angielskim - obywatele z pozostałych państw*

    Wpisowe Opłata roczna
    Studia stacjonarne 200 € 3 500 €

    *nie dotyczy studentów z państw Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Wysp Karaibskich, oraz Armenii, Azerbejdżanu,
    Gruzji, Kazachstanu, Kirgistanu, Mongolii, Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu oraz Uzbekistanu.

    Uchwała Rady Wykonawczej o opłatach

    Pobierz

Opinie o nasPokaż wszystkie

  • Wykładowcy

    prof. Witold Orłowski

    Rektor AFiB Vistula w latach 2016-2019, były doradca prezydenta

    Warto studiować Finanse i Rachunkowość na Akademii Finansów i Biznesu Vistula

    Jest to kierunek stworzony z myślą o i tych, którzy chcą pracować w firmach, analizować dane, zajmować się rachunkowością i o tych co chcą sami inwestować. Rozumieć rynki.

  • Studenci

    Natalia Śmieszek

    studentka Dziennikarstwa

    Przez 5 lat studiowałam w Grupie Uczelni Vistula, ukończyłam Turystykę i Rekreację.

    Obecnie kończę Dziennikarstwo. Przez te wszystkie lata wzięłam udział w ciekawych projektach, również międzynarodowych...

  • Studenci

    Lena Obernikhina

    studentka Zarządzania

    Liczba ekspertów, którzy są na tej uczelni to jest coś po prostu niesamowitego.

    To są ludzie, którzy przekazują Ci wiedzę bezpośrednio. To są ludzie, którzy prowadzą biznes za granicą i w Polsce. Czyli to jest właśnie ta praktyka, której czasem nam brakuje na uczelniach.

  • Absolwenci

    Adam Zieliński

    absolwent Finansów i Rachunkowości

    Obecnie pracuję w banku w dziale planowania i analiz!

    Pracę zacząłem w czasie studiów na Akademii Finansów i Biznesu Vistula, gdzie poznałem ekspertów z różnych dziedzin biznesu, którzy przekazali mi solidne podstawy pracy oraz umiejętności, które są wykorzystywane w firmach. Dzięki czemu zaaklimatyzowałem się i usamodzielniłem na nowym stanowisku pracy.

Kontakt:

Kontakt do Działu Edukacji Cyfrowej

elearning@vistula.edu.pl

 

Dla obywateli polskich:

Katarzyna Broniszewska

telefon: +48 22 4572 400

e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl

adres: ul. Stokłosy 3, 02-787, Warszawa

pokój: 28 (parter)

Dla cudzoziemców:

Admissions team:

Yevhenii Lytovchenko

International Admission Officer

tel.: WhatsApp or Viber:  +48 510 858 087

e-mail: admission2@vistula.edu.pl

pokój: 122 (1 piętro)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close