Rodzaj studiów:

Studia I Stopnia

Tryb studiów:

stacjonarne, niestacjonarne (sobota i niedziela), online

Czas trwania studiów:

3 lata (6 semestrów)

Lokalizacja:

Warszawa

Język wykładowy:

polski, angielski

Uczelnia:

AFiB Vistula

  • ZARZĄDZANIE – O STUDIACH 
    Jeżeli uważasz się za kreatywną i przedsiębiorczą osobę, która swoją przyszłość wiąże z pracą w biznesie, to studia na kierunku Zarządzanie na Akademii Finansów i Biznesu Vistula są stworzone dla Ciebie!

    Dzięki praktycznemu i biznesowemu podejściu wyniesiesz wiedzę i umiejętności niezbędne do brylowania na rynku pracy. Na Akademii Finansów i Biznesu Vistula cenimy indywidualne podejście, dlatego możesz wybierać to, czego chcesz się uczyć i w którym kierunku chcesz się rozwijać w elastyczny sposób. Stawiamy na zrównoważenie umiejętności twardych i miękkich, abyś był jak najlepiej przygotowany do pracy w interesującym Cię zawodzie.

    Zarządzanie na poziomie licencjackim możesz studiować również w trybie online. Wybierając studia online, 60% zajęć zrealizujesz przez Internet, z dowolnego miejsca na świecie. Tutaj przeczytasz więcej o studiach online z zarządzania.

    Kierunek Zarządzanie prowadzony przez Akademię Finansów i Biznesu Vistula posiada cenną akredytację PMI Global Accreditation Center for Project Management Education Programs (GAC), wiodącej, niezależnej, wyspecjalizowanej jednostki akredytującej w zakresie zarządzania projektami, a także programów studiów oferowanych przez instytucje szkolnictwa wyższego na całym świecie. Absolwenci specjalności „Zarządzanie projektami w organizacji” mogą być pewni najwyższych standardów kształcenia – zyskują wiedzę i umiejętności niezbędne do odniesienia zawodowego sukcesu. Akredytacja PMI GAC jest dowodem głębokiego zaangażowania uczelni w ciągłe doskonalenie jakości programu nauczania w obszarze zarządzania projektami. 

    The GAC Accredited Program seal is a mark of Project Management Institute, Inc.

     

    Centria University / Vistula

    PODWÓJNY DYPLOM
    Dzięki umowie o podwójnym dyplomowaniu, tzw. double degree, zawartej między Akademią Finansów i Biznesu Vistula oraz Centria University of Applied Sciences w Finlandii, studenci studiów I stopnia na kierunku Zarządzanie, specjalizacja – Zarządzanie Przedsiębiorstwem, mogą studiować przez dwa semestry w uczelni partnerskiej i w efekcie uzyskać dyplom licencjacki obu instytucji.

    Istnieje możliwość otrzymania finansowania jednego lub dwóch semestrów w uczelni partnerskiej w ramach programu Erasmus +, pod warunkiem spełnienia ogólnouczelnianych kryteriów i złożenia aplikacji w wyznaczonym terminie.

    Centria University of Applied Sciences to dynamiczna, międzynarodowa uczelnia na zachodnim wybrzeżu Finlandii. Kształcenie jest prowadzone w języku angielskim.

    Finlandia słynie z edukacji na najwyższym poziomie oraz bardzo dobrych warunków życia. Uzyskane w fińskich uczelniach dyplomy są nie tylko uznawane na całym świecie, ale również bardzo cenione.

    Koordynatorzy projektu dla BA in Management, Enterprise Management Specialisation (Vistula) oraz BA in Business Management (Centria University)  

    Ze strony Centria University of Applied Sciences:

    • dr Janne Peltoniemi – koordynator akademicki, dyrektor programu Business Administration;
    • Peter Finell – koordynator administracyjny, manager ds. współpracy międzynarodowej.

    Ze strony Akademii Finansów i Biznesu Vistula:

    • dr Justyna Berniak-Woźny – koordynator akademicki, Prorektor ds. Jakości Kształcenia i Internacjonalizacji;
    • Jasurbek Babaev – koordynator administracyjny, Dział Współpracy Międzynarodowej.

    Warunkiem uruchomienia kierunku jest zebranie określonej liczby kandydatów.

  • ZARZĄDZANIE – PROGRAM STUDIÓW

    Zarządzanie (studia licencjackie) na Akademii Finansów i Biznesu  to trzyletni program, w którym każdy znajdzie specjalność dla siebie. Jeżeli więc rozglądasz się za studiami na kierunku Zarządzanie w Warszawie, to oferta Vistula jest właśnie dla Ciebie!

    PRAKTYKI ZAWODOWE
    Na Akademii Finansów i Biznesu oferujemy możliwość realizacji łącznie trzymiesięcznych, nieobowiązkowych praktyk zawodowych. Biuro Karier pomoże Ci wybrać spośród oferty praktyk krajowych lub zagranicznych. Pomogą Ci one zdobyć solidne doświadczenie, dzięki któremu będziesz przygotowany do podjęcia wymarzonej pracy. Chcemy, aby studenci rozwijali swoją przedsiębiorczość także wewnątrz Uczelni, dlatego też dajemy Ci możliwość podejmowania, opracowania i wdrażania studenckich inicjatyw.

    SPECJALISTYCZNA WIEDZA
    Studia na Akademii Finansów i Biznesu Vistuli zapewnią Ci wiedzę, dzięki której szybko staniesz się specjalistą w dziedzinie zarządzania.

    • Sprawdź przedmioty obowiązkowe
      • Podstawy zarządzania
      • Ludzie i organizacje
      • Podstawy ekonomii
      • Podstawy finansów i rachunkowości
      • Metody i techniki zarządzania
      • Marketing
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Finanse przedsiębiorstw z elementami rachunkowości finansowej
      • Przedsiębiorczość
      • Ekonomiczne środowisko biznesu
      • Zarządzanie łańcuchem dostaw
      • Polityka i strategia firmy
      • Etyczny i zrównoważony biznes
      • Prawo w biznesie
      • Metody ilościowe w biznesie
      • ICT w biznesie (Information & Communication Technology)
      • ZIP: Komunikacja
      • ZIP: Praca w zespołach
      • ZIP: Life-Long Learning
      • ZIP: Work Life Balance
      • Metodologia badań
      • Seminarium dyplomowe
      • Język obcy
      • Wychowanie fizyczne
  • Kierunek Zarządzanie pozwoli Ci zrealizować jedną z czterech specjalności: marketing i sprzedaż, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie projektami.

    Interesującą Cię specjalność wybierzesz w czwartym semestrze studiów.

    SPECJALNOŚĆ: MARKETING I SPRZEDAŻ
    Otrzymasz niezbędne informacje potrzebne do pracy w działach marketingu oraz sprzedaży. Nauczysz się opracowywać i wdrażać programy marketingowe, przygotowywać raporty z bieżących działań oraz współpracować z dostawcami usług marketingowych. Poznasz najskuteczniejsze techniki sprzedaży, a także dowiesz się, jak budować i zarządzać zespołami sprzedażowymi.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności marketing i sprzedaż
      • Semestr IV: Zarządzanie marketingowe, Komunikacja marketingowa, Zarządzanie wiedzą
      • Semestr V: Zarządzanie sprzedażą, Techniki sprzedaży, Psychologia biznesu

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
    Nauczysz się efektywnie pozyskiwać i rozwijać kapitał ludzki organizacji poprzez wykorzystanie wiedzy z zakresu rekrutacji i selekcji, motywowania, okresowego oceniania oraz kompleksowego rozwoju pracowników. Dowiesz się czym jest i jak realizować tzw. „twarde HR”.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Semestr IV: Rekrutacja, selekcja i adaptacja, Systemy motywacyjne, Zarządzanie wiedzą
      • Semestr V: Zarządzanie rozwojem pracowników, Systemy oceny pracowników, Psychologia biznesu

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE BIZNESEM
    Ta specjalność przygotuje Cię do zarządzania własnym przedsiębiorstwem lub działem dowolnej organizacji. Dowiesz się, jak przeprowadzać analizy strategiczne oraz jak tworzyć i wdrażać strategię i politykę organizacji w dynamicznym, wielokulturowym otoczeniu biznesowym. Ponadto poznasz sprawdzone metody zarządzania ludźmi i budżetami, a także komunikacji z klientami oraz partnerami.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie biznesem
      • Semestr IV: Zarządzanie małą firmą i start-upem, Zarządzanie zmianami i innowacjami, Zarządzanie wiedzą
      • Semestr V: Metody oceny i wyceny biznesu, Przywództwo w organizacji, Psychologia biznesu

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W ORGANIZACJI
    Jeżeli chcesz samodzielnie kierować projektami, ta specjalność pozwoli Ci zdobyć wiedzę właśnie z tego zakresu. Ponadto dowiesz się, jak wykonywać funkcje wspomagające przy projektach i zarządzać nimi kompleksowo: od początkowej analizy, przez planowanie, aż po realizację i późniejszą ewaluację.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie projektami w organizacji
      • Semestr IV: Trendy zarządzania projektami, Metodyka PMI I , Zarządzanie wiedzą w projektach
      • Semestr V: Metodyka PMI II, Zwinne metodyki zarządzania, Psychologia w zarządzaniu projektami
  • mgr Iwona Berlińska-Konopka

    Ekonomistka; uczestniczka szkolenia dotyczącego zastosowania nowych technologii w dydaktyce na Universidade Aberta w Lizbonie (Portugalia). Wykładowca na studiach I i II stopnia w systemie tradycyjnym oraz mobilnym. Specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym, marketingu globalnym i komunikacji marketingowej. Współautorka podręcznika akademickiego „Marketing globalny” dla studentów Polish Open University oraz autorka wielu materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w obszarze marketingu.

    Justyna Berniak Wozny

    dr Justyna Berniak-Woźny

    Prorektor ds. Jakości Kształcenia i Internacjonalizacji. Doktor nauk społecznych Leeds Metropolitan University; uzyskała dyplom MBA Polish Open University oraz Oxford Brookes University; wykładowca AFiBV na studiach I, II stopnia i MBA w systemie tradycyjnym oraz mobilnym; trener i konsultant biznesowy; specjalizuje się w problematyce etyki biznesu, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz komunikacji strategicznej; autorka wielu publikacji oraz materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w tych obszarach.

    dr Maria Gasińska

    Prorektor ds. Studenckich. Tytuł magistra i stopień naukowy doktora otrzymała w SGPiS (obecnie SGH); brała udział w ponad 20 projektach badawczych (indywidualnych i zespołowych), w tym 8 finansowanych ze środków UE (polityka społeczna, ubezpieczenia, rynek pracy, warunki pracy i ergonomia); autorka ok. 80 publikacji z zakresu polityki społecznej i socjalnej, rynków pracy, warunków pracy, ergonomii, ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń w zarzadzaniu ryzykiem; autorka i współautorka 20 raportów z zakresu badań o zasięgu krajowym i międzynarodowym; uhonorowana Medalem Komisji Edukacji Narodowej (2009 r.).

    dr Zygmunt Janiec

    Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Był jednym z pierwszych w Polsce badaczy integracji europejskiej. W Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych obronił pracę doktorską na temat stanowiska Wielkiej Brytanii wobec integracji zachodnioeuropejskiej. Był etatowym pracownikiem naukowo-dydaktycznym na Uniwersytecie Warszawskim i w SGGW. Pracował w Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych. Prowadził wykłady w Turcji, Słowenii, Szwecji i Holandii. W całej karierze zawodowej łączył pracę badawczą i dydaktyczną  z działalnością praktyczną. Był prezesem warszawskiej spółdzielni budowlano-mieszkaniowej PLON. Dwukrotnie reprezentował polskie interesy gospodarcze za granicą. Był kierownikiem polskiego Biura Radcy Handlowego w Kuwejcie oraz kierownikiem Wydziału Ekonomiczno-Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Los Angeles. Pracował w Sejmie RP (specjalista od kontaktów międzynarodowych i ustawodawstwa gospodarczego). Był dyrektorem generalnym w Izbie Inwestorów Zagranicznych w Polsce. W 1994 r. uczestniczył w prestiżowym szkoleniu młodych przedsiębiorców i polityków organizowanym przez brytyjski Future of Europe Trust (Londyn, Bonn, Bruksela). Ukończył szkolenie dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek skarbu państwa. Był członkiem Rady Nadzorczej Zespołu Uzdrowisk Krakowskich oraz Narodowej Rady Integracji Europejskiej do spraw Środowisk Gospodarczych.

    Dr Hab. Elżbieta Jędrych - Uczelnia Vistula

    dr hab. Elżbieta Jędrych prof. AFiB Vistula

    Dyrektor Centrum Naukowo-Badawczego. Dyrektor Instytutu Zarządzania. Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu; wykładowca University of Economics Prague, The Faculty of Business Administration oraz Monash University, Prato Centre, Business and Economics, Milano; autorka ponad 120 publikacji naukowych i ekspertyz nt. praktyki przemysłowej; specjalizuje się w problematyce zarządzania zasobami ludzkimi i kapitałem społecznym, zarządzania rozwojem pracowników, motywowania i wynagradzania, społecznej odpowiedzialności w procesach kadrowych, innowacji społecznych w organizacjach oraz kierowania zespołami pracowniczymi; wypromowała 5 doktorów w dziedzinie nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu; realizowała granty i projekty badawcze dotyczące strategii inwestowania w kapitał ludzki i społeczny, absorpcji innowacji personalnych w organizacjach oraz podnoszenia konkurencyjności organizacji przez rozwój kapitału intelektualnego.

    Magdalena Kaczkowska-Serafińska

    dr Magdalena Kaczkowska-Serafińska

    HR Manager Grupy Uczelni Vistula, trener biznesu, konsultantka HR, wykładowca, coach; wpisana do bazy Ministerstwa Skarbu Państwa jako rekomendowana kandydatka na Członka Rad Nadzorczych, Zarządów; doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu (praca doktorska z wyróżnieniem – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie – nt. czynników determinujących satysfakcję z pracy pracowników w różnych krajach Europy (jedyna praca doktorska poświęcona tematyce satysfakcji pracy); doświadczenie zawodowe zdobyła w strukturach biznesowych, zarządzając kilkunastoosobowym zespołem oraz współpracując ze środowiskami biznesu i nauki; autorka publikacji naukowych poruszających obszar wielopłaszczyznowego zarządzania pracownikami z pokolenia w ujęciu międzykulturowym.

    Elżbieta Kopciuszewska

    dr inż. Elżbieta Kopciuszewska

    Dziekan Wydziału Sztuki, Techniki i Komunikacji. Autorka ponad 90 publikacji, laureatka nagród za zasługi dla rozwoju naukowego, edukacyjnego i organizacyjnego za cykl publikacji z zakresu doskonalenia zarządzania jakością; współorganizatorka i organizatorka konferencji, uczestniczka wielu projektów, np. „Model ZASAD etycznej pracy dla uczelni w Polsce i Europie dla kształcenia przyszłych menedżerów”; promotor ponad 160 inżynierów, licencjatów i magistrów; wyróżniona w plebiscycie na pracownika roku 2017 Grupy Uczelni Vistula.

    MKozak-Golebiowska, Zarządzanie

    mgr Marta Kozak-Gołębiowska

    Instructional designer, learning designer. Od 2006 r. związana z branżą szkoleń e-learning. Brała udział w tworzeniu szkoleń dla dużych organizacji, takich jak PKN ORLEN, Bank BGŻ BNP Paribas S.A., ARiMR, Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury. Pracowała w ogólnopolskich projektach e-learningowych, np. Akademia PARP. Uczestniczyła w tworzeniu pierwszego polskiego portalu MOOC – Polski MOOC, w projekcie realizowanym przez Fundację Młodej Nauki. W Akademii Finansów i Biznesu Vistula wraz z zespołem wykładowców oraz specjalistów e-learning prowadzi studia online oraz zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych technologii edukacyjnych. Prowadzi także tradycyjne zajęcia dla studentów z zakresu komunikacji oraz kompetencji miękkich.

    Artur Kwasek

    dr Artur Kwasek

    Uczestnik szkoleń dotyczących zastosowania nowych technologii w dydaktyce na uniwersytetach: Universidade Alberta in Lizbon, (Portugalia), Thames Valley University in London (Wielka Brytania) i Technical Education Institute in Larissa (Grecja); dziekan Oddziału Mazowieckiego Polish Open Univeristy, współtwórca kolejnych wersji systemu e-learning w POU; autor i współautor  ponad 10 modułów, materiałów dydaktycznych i podręczników e-learningowych oraz około 50 artykułów dotyczących wykorzystania nowych technologii w zarządzaniu.

    dr Magdalena Łużniak-Piecha

    Psycholog społeczny. Pracuje naukowo i szkoleniowo, zajmuje się budowaniem kultur organizacyjnych. Autorka podręczników i wielu publikacji popularyzatorskich.

    Krzysztof Nowakowski

    dr Krzysztof R. Nowakowski

    Ukończył studia w zakresie socjologii w 1995 roku na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego; w 1996 roku uzyskał stypendium International Research & Exchanges Board, amerykańskiej organizacji zajmującej się wspieraniem przemian demokratycznych w krajach Europy Środkowej; staż oraz nowe doświadczenia dydaktyczne zdobyte podczas pobytów w Cornell University (School of Industrial and Labor Relations – USA) oraz Katholieke Universiteit Leuven (Belgia – 1997) i Rutgers University (Human Resource Department, USA – 1999), przyczyniły się do przygotowania dysertacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i obrony pracy doktorskiej w 2002 roku (Uniwersytet Warszawski).

    prof. dr hab. Zbigniew Olesiński

    Autor 187 publikacji, w tym 11 książek. W trakcie swojej kariery zawodowej odbył wiele staży i szkoleń m.in. w Irlandii, na Tajwanie i Rosji. Został również odznaczony m.in. Srebrnym medalem „Zasłużony Kulturze – Gloria Artis” oraz Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.

    Wojciech Rezner

    dr Wojciech Rezner

    Doktor nauk ekonomicznych (Szkoła Główna Handlowa). Z rynkiem finansowym związany od 1993 r. W latach 1993-2007 zatrudniony w I Programie Polskiego Radia jako dziennikarz, publicysta gospodarczy. Wieloletni wydawca i prowadzący najpopularniejszą w Polsce audycję o tematyce gospodarczej „Radio Biznes”, przygotowywał i prowadził serwisy gospodarcze w audycji „Sygnały Dnia”. W latach 2006-2007 publicysta TV Biznes, twórca, autor i prowadzący program „Finanse Osobiste”. Laureat wielu konkursów dziennikarskich. W 2003 r. od profesora Leszka Balcerowicza − prezesa NBP, otrzymał nagrodę główną im. Władysława Grabskiego w kategorii dziennikarstwa radiowego za najlepsze audycje o tematyce ekonomicznej wyemitowane w 2002 roku, w pierwszej edycji konkursu organizowanego przez NBP i Agencję Reuters Polska. W 2006 r. DWS Polska Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych przyznało mu specjalną nagrodę za profesjonalną i konstruktywną analizę oraz popularyzację tematyki związanej z rynkiem kapitałowym w 2006 r.

    Anna Rekawek

    mgr Anna Rękawek

    Zastępca kierownika programu kształcenia Zarządzanie. Doradca zawodowy w Dziale Karier i Praktyk; nauczycielka o ogromnym doświadczeniu; specjalistka w zakresie tworzenia warunków do uczenia się i wspierania ludzi w rozwoju, trener biznesu Instytutu Talentów FlashPoint (certyfikacja ALK); trener rozwoju osobistego (certyfikacja FRIS); była redaktor naczelna miesięcznika kierowniczej kadry oświatowej „Dyrektor Szkoły” oraz dyrektor Warszawskiego Ośrodka Metodycznego (1990-2000); właścicielka firmy szkoleniowej; autorka poradników i artykułów o tematyce edukacyjnej.

    Krzysztof Rybiński

    Prof. dr hab. Krzysztof Rybiński

    Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki oraz Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie następnie uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych; pracę habilitacyjną obronił w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie; pracował jako informatyk w Japonii, następnie jako pracownik naukowo-dydaktyczny na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW; był konsultantem Banku Światowego, Uniwersytetu Środkowo-Europejskiego oraz dyrektorem administracyjnym w Centrum Badań Ekonomicznych Europy Środkowej i Wschodniej; w latach 1997-2004 główny ekonomista i dyrektor zarządzający w trzech bankach komercyjnych (ING, BZ WBK i BPH); wiceprezes Narodowego Banku Polskiego (2004-2008); członek Komitetu Ekonomiczno-Finansowego UE (2007-2008); członek Polskiego Urzędu Nadzoru Finansowego; zastępca gubernatora Banku Światowego w Polsce (2007-2008); członek rad nadzorczych kilku spółek sektora finansowego (2008-2009) oraz partner w Ernst & Young Poland (2008-2010); w latach 2010-2015 był rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, a w latach 2015-2018 rektorem Uniwersytetu Narxoz w Kazachstanie; autor wielu publikacji naukowych i prasowych w zakresie ekonomii i finansów; w 2000 r. uznany przez dziennik „Rzeczpospolita” za najlepszego ekonomistę rynków finansowych w Polsce; w międzynarodowych rankingach kilkakrotnie plasowal się w czołówce ekonomistów zajmujących się regionem Europy Środkowo-Wschodniej; w 2012 w ankiecie przeprowadzonej wśród polskich liderów biznesu został uznany za najbardziej wpływowego polskiego ekonomistę; laureat nagrody Champion CEEMAN w kategorii Zarządzanie Instytucjami, za udane i szybkie reformy na Uniwersytecie Narxoz; od kilku lat zajmuje się Big Data, pracuje nad kilkoma projektami badawczymi, które obejmują modele uczenia maszynowego.

    Anna Wisniewska

    dr Anna Maria Wiśniewska

    Prodziekan Wydziału Biznesu i Stosunków Międzynarodowych. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania ryzykiem Akademii Finansów i Biznesu Vistula; certyfikowany audytor wewnętrzny; od 2014 roku wykładowca AFIBV oraz SGTIR na studiach I i II stopnia; od 2015 roku Prodziekan Wydziału Biznesu i Stosunków Międzynarodowych; autorka publikacji dotyczących zarządzania wiekiem i etyki w organizacjach oraz finansowania MSP, jak również zarządzania w turystyce medycznej.

  • NAJLEPSI W PRAKTYCE
    Studia na kierunku Zarządzanie (Warszawa) zostały zaprojektowane tak, by jak najlepiej przygotować Cię do podjęcia pracy w branży. Wyselekcjonowane specjalności pozwolą Ci zdobyć praktyczną wiedzę i stać się specjalistą w konkretnej dziedzinie.

    Przekonaj się, że Vistula jest Uczelnią najlepszą w praktyce. Zobacz, jakie korzyści przyniosą Ci studia na kierunku Zarządzanie.

    KORZYŚCI ZE STUDIOWANIA ZARZĄDZANIA

    Biznesowe podejście
    Poprzez łączenie rozwoju umiejętności twardych i miękkich zostaniesz wyposażony w niezbędne informacje do tego, by pozostawać atrakcyjnym kandydatem na rynku pracy.

    Skuteczne planowanie
    Poznasz wszystkie procesy i sposoby planowania, by nauczyć się jak robić to efektywnie i wydobywać z każdego procesu jak najwięcej.

    Umiejętne zarządzanie
    Nauczysz się zarządzać nie tylko kapitałem, czasem i umiejętnościami ludzi, ale także projektami. Będziesz w stanie przeprowadzić projekt od początku do końca. Dowiesz się, jak efektywnie pracować z całym zespołem.

    JAKA PRACA PO STUDIACH ZARZĄDZANIE?
    Po ukończeniu studiów na kierunku Zarządzanie możesz podjąć pracę w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, międzynarodowych korporacjach, organizacjach pozarządowych czy agencjach reklamowych i agencjach badań rynku. Piastowane przez Ciebie stanowisko zależeć będzie od ukończonej specjalizacji.

    Po specjalizacji marketing i sprzedaż będziesz mógł szukać pracy jako:

    • specjalista ds. marketingu,
    • specjalista ds. sprzedaży,
    • specjalista ds. obsługi klientów,
    • przedstawiciel handlowy.

    Po specjalizacji zarządzanie projektami będziesz mógł szukać pracy jako:

    • project manager,
    • specjalistą ds. projektów.

    Po specjalizacji zarządzania przedsiębiorstwem będziesz mógł szukać pracy:

    • na stanowisku kierowniczym (lub jako zastępca kierownika) sklepu, działu, a nawet regionu.

    Po specjalizacji zarządzania zasobami ludzkimi będziesz mógł szukać pracy jako:

    • specjalista ds. kadr i płac,
    • specjalista ds. rekrutacji i projektów HR,
    • specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Studia w języku polskim - obywatele UE i osoby posiadające Kartę Polaka

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna 10 rat w roku
    Studia stacjonarne 400 zł 5 100 zł 2 700 zł 580 zł
    Studia niestacjonarne (w tym mobilne) 400 zł 4 500 zł 2 400 zł 520 zł

    Studia w języku polskim - obywatele spoza UE

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia stacjonarne 120 € 1450 € 775 €
    Studia niestacjonarne 120 € 1450 € 775 €

    Studia w języku angielskim - obywatele UE i innych państw*

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia stacjonarne 120 € 2 500 € 1 350 €

    *Do grupy obywateli innych państw płacących według stawek UE należą: obywatele pozostałych państw Europy, wszystkich państw
    Ameryki Północnej i Południowej, Wysp Karaibskich oraz Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Kazachstanu, Kirgistanu, Mongolii,
    Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu oraz Uzbekistanu.

    Studia w języku angielskim - ostudenci z pozostałych państw*

    Wpisowe Opłata roczna
    Studia stacjonarne 200 € 3 500 €

    * nie dotyczy studentów z państw Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Wysp Karaibskich, oraz Armenii, Azerbejdżanu,
    Gruzji, Kazachstanu, Kirgistanu, Mongolii, Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu oraz Uzbekistanu.

    Zarządzenie Rektora o opłatach

    Pobierz

Opinie o nasPokaż wszystkie

int(41216)

Kontakt:

Kontakt do Działu Edukacji Cyfrowej

elearning@vistula.edu.pl

 

Dla obywateli polskich:

Katarzyna Broniszewska

telefon: +48 22 4572 400

e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl

adres: ul. Stokłosy 3, 02-787, Warszawa

pokój: 28 (parter)

Dla cudzoziemców:

Admissions team:

Yevhenii Lytovchenko

International Admission Officer

tel.: WhatsApp or Viber:  +48 510 858 087

e-mail: admission2@vistula.edu.pl

pokój: 122 (1 piętro)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close