Rodzaj studiów:

Studia II Stopnia

Tryb studiów:

stacjonarne, niestacjonarne (sobota i niedziela), online

Czas trwania studiów:

2 lata (4 semestry)

Lokalizacja:

Warszawa

Język wykładowy:

polski, angielski

Uczelnia:

AFiB Vistula

  • ZARZĄDZANIE – OPIS KIERUNKU

    Masz głowę pełną pomysłów, ambicję i chcesz pracować w biznesie w Polsce lub za granicą? Jeżeli tak, Zarządzanie (studia magisterskie) jest kierunkiem dla Ciebie!

    W Akademii Finansów i Biznesu Vistula zdobędziesz wiedzę i kompetencje, nauczysz się właściwych postaw, dzięki którym otworzy się przed Tobą wiele nowych, globalnych możliwości. Stawiamy na praktyczny wymiar kształcenia, dlatego możesz studiować Zarządzanie na poziomie magisterskim również w trybie online! Wybierając studia online, 60% zajęć zrealizujesz przez Internet, z dowolnego miejsca na świecie. Tutaj przeczytasz więcej o magisterskich studiach online z zarządzania.

    *Warunkiem uruchomienia kierunku jest zebranie określonej liczby kandydatów.

    Kierunek Zarządzanie prowadzony przez Akademię Finansów i Biznesu Vistula posiada akredytację CEEMAN IQA (International Quality Accreditation). To jedna z najbardziej prestiżowych i cenionych międzynarodowych akredytacji w obszarze edukacji menedżerskiej. Jej uzyskanie potwierdza spełnianie przez Vistulę wysokich międzynarodowych standardów w zakresie sprawnego funkcjonowania, wysokiej jakości kształcenia i badań naukowych oraz dobrego poziomu dydaktyki. Dzięki akredytacji CEEMAN IQA rośnie rozpoznawalność marki i wartość dyplomu Uczelni Vistula w Polsce i za granicą. Studenci mają większe szanse na satysfakcjonujące zatrudnienie, a absolwenci zyskują pewność, że ich wiedza oraz wysoko rozwinięte kompetencje społeczne i menadżerskie zostaną docenione w środowisku biznesowym.
  • ZARZĄDZANIE – O PROGRAMIE

    Zarządzanie (studia magisterskie) to dwuletni program, którego celem jest przekazanie studentom wiedzy  z zakresu międzynarodowych standardów w zarządzaniu organizacjami biznesowymi. Jeżeli myślisz o prowadzeniu własnego biznesu lub czujesz w sobie potencjał lidera, studia na kierunku Zarządzanie w Warszawie są właśnie dla Ciebie!

    SPECJALISTYCZNA WIEDZA
    Studia na Akademii Finansów i Biznesu Vistula zapewnią Ci wiedzę, dzięki której szybko staniesz się specjalistą w dziedzinie zarządzania.

    • Sprawdź przedmioty obowiązkowe
      • Współczesne koncepcje zarządzania
      • Zarządzanie kapitałem ludzkim
      • Zarządzanie marketingiem
      • Ekonomia menedżerska
      • Innowacje i przedsiębiorczość w biznesie
      • Etyka w zarządzaniu
      • Międzynarodowe prawo gospodarcze
      • Rynki finansowe
      • Rachunkowość zarządcza
      • Wnioskowanie statystyczne
      • Seminarium dyplomowe magisterskie
      • Język obcy
      • Zaawansowane techniki pisania prac akademickich
      • Techniki komunikacji i argumentowania
  • Kierunek Zarządzanie na poziomie magisterskim pozwoli Ci zrealizować jedną z pięciu specjalności:

    • zarządzanie marketingiem i sprzedażą w firmach południowokoreańskich (studia po angielsku) – nowość
    • zarządzanie przedsiębiorstwem w środowisku międzynarodowym;
    • zarządzanie marketingiem w środowisku międzynarodowym;
    • zarządzanie zasobami ludzkimi w środowisku międzynarodowym;
    • zarządzanie projektami e-biznesowymi w środowisku międzynarodowym.

    Interesującą Cię specjalność wybierzesz w trzecim semestrze studiów.

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM I SPRZEDAŻĄ W FIRMACH POŁUDNIOWOKOREAŃSKICH (STUDIA PO ANGIELSKU) – NOWOŚĆ
    Ta specjalność przygotuje cię do wykonywania zawodu starszego specjalisty, dyrektora ds. marketingu, sprzedaży i PR w przedsiębiorstwach południowokoreańskich. Poznasz podstawy języka koreańskiego, zdobędziesz wiedzę na temat kultury biznesu koreańskiego, kształtowania wizerunku marek i organizacji z sektora prywatnego i publicznego.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie marketingiem i sprzedażą w firmach południowokoreańskich

      Semestr III

      • Strategie marketingowe firm południowokoreańskich
      • Kultura biznesu południowokoreańskiego z elementami nauki języka koreańskiego

      Semestr IV

      • Marketing treści: e-biznes i e-handel firm południowokoreańskich
      • Uwarunkowania zarządzania firmą południowokoreańską

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Dowiesz się jak założyć własną firmę lub odpowiednio zarządzać przedsiębiorstwem. Poznasz kluczowe zagadnienia aktywności biznesowej w ujęciu międzynarodowym. Nauczysz się opracowywać efektywne strategie i plany biznesowe, a także tego, jak wprowadzić firmę na rynki międzynarodowe i pozyskać najlepszych pracowników.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie przedsiębiorstwem w środowisku międzynarodowym
      • Międzynarodowe aspekty zarządzania kapitałem ludzkim
      • Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw
      • Zarządzanie procesami w organizacji
      • Zarządzanie strategiczne

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Zostaniesz wyposażony w komplet wiedzy i umiejętności niezbędnych do zarządzania działem marketingu. Dowiesz się jak opracować i wdrażać skuteczne strategie oraz plany marketingowe i sprzedażowe. Zdobędziesz też specjalistyczną wiedzę w zakresie zarządzania marketingiem.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie marketingiem w środowisku międzynarodowym
      • Marketing cyfrowy
      • Marketing handlowy
      • Marketing strategiczny
      • Komunikacja strategiczna

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Dowiesz się jak skutecznie pozyskać – i utrzymać w strukturach organizacji – najlepszych pracowników, a także jak sprawić, by angażowali się w jej rozwój. Posiądziesz specjalistyczną wiedzę z zakresu budowania i wdrażania strategii i programów zarządzania kapitałem ludzkim.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi w środowisku międzynarodowym
      • Międzynarodowe aspekty zarządzania kapitałem ludzkim
      • Zarządzanie talentami
      • Przywództwo a zamiana
      • Kształtowanie wizerunku pracodawcy

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI E-BIZNESOWYMI W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Poznasz kluczowe zagadnienia z obszaru e-biznesu, sposobów jego prowadzenia i zarządzania.  Dowiesz się, jakie są możliwości i ograniczenia oraz problemy i ryzyko. Odkryjesz możliwości, jakie daje organizacji wykorzystanie technologii teleinformacyjnych.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie projektami e-biznesowymi w środowisku międzynarodowym
      • Współczesne modele e-biznesowe
      • Zarządzanie projektem e-biznesowym
      • E-biznes plan
      • Marketing cyfrowy
  • mgr Iwona Berlińska-Konopka

    Ekonomistka; uczestniczka szkolenia dotyczącego zastosowania nowych technologii w dydaktyce na Universidade Aberta w Lizbonie (Portugalia). Wykładowca na studiach I i II stopnia w systemie tradycyjnym oraz mobilnym. Specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym, marketingu globalnym i komunikacji marketingowej. Współautorka podręcznika akademickiego „Marketing globalny” dla studentów Polish Open University oraz autorka wielu materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w obszarze marketingu.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr Pierre Dechamps

    Posiada dyplom inżyniera elektromechanicznego Uniwersytetu w Liège, tytuł magistra nauk ścisłych Uniwersytetu Cranfield oraz doktorat z Uniwersytetu w Liège. Pracował przez 5 lat jako asystent na Uniwersytecie Liège w dziale energetyki. Następnie dołączył do Cockerill Mechanical Industries, jednego z czołowych światowych producentów kotłów odzysknicowych dla elektrowni, gdzie objął stanowisko Kierownika Działu R&D Engineering.

    W latach 1998-2007 pracował w Dyrekcji Generalnej ds. Badań Komisji Europejskiej jako specjalista ds. projektów czystych technologii węglowych, a później wychwytywania i sekwestracji CO2.

    W latach 2008-2015 był członkiem Biura Doradców ds. Polityki Europejskiej przy Przewodniczącym Komisji ds. energii, zmian klimatu i środowiska.

    W latach 2015-2019 Pierre był odpowiedzialny za długoterminowe ścieżki dekarbonizacji w DG ds. Badań Naukowych i Innowacji Komisji Europejskiej.

    Pierre Dechamps jest obecnie starszym doradcą w FTI Consulting oraz członkiem zespołu ds. energii i zasobów naturalnych.

    Oprócz swojej roli FTI, ma kilka zobowiązań dydaktycznych w instytucjach szkolnictwa wyższego w całej Europie w zakresie energii, klimatu i zrównoważonego rozwoju, w szczególności w Cranfield University, Ecole des Mines de Paris, IFP School, SciencesPo Paris oraz w Uczelni Vistula w Warszawie, wszystkie na poziomie magisterskim i/lub o charakterze ciągłego rozwoju zawodowego.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr Maria Gasińska

    Prorektor ds. Studenckich. Tytuł magistra i stopień naukowy doktora otrzymała w SGPiS (obecnie SGH); brała udział w ponad 20 projektach badawczych (indywidualnych i zespołowych), w tym 8 finansowanych ze środków UE (polityka społeczna, ubezpieczenia, rynek pracy, warunki pracy i ergonomia); autorka ok. 80 publikacji z zakresu polityki społecznej i socjalnej, rynków pracy, warunków pracy, ergonomii, ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń w zarzadzaniu ryzykiem; autorka i współautorka 20 raportów z zakresu badań o zasięgu krajowym i międzynarodowym; uhonorowana Medalem Komisji Edukacji Narodowej (2009 r.).

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Prof. dr hab. Janusz Gudowski

    Prof. dr hab. nauk ekonomicznych od 2000 r. Były stypendysta w Indian Agricultural Research Institute, Institute for National Planning (Cairo) i Ankara University. Wieloletni pracownik Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie kierował Podyplomowym Studium dla Krajów Rozwijających się. Konsultant Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Kierował interdyscyplinarnymi badania na temat dostosowań do gospodarki rynkowej w Egipcie, Turcji, Jemenie i na Ukrainie. Jest autorem ok. 200 publikacji naukowych z zakresu ekonomii i stosunków międzynarodowych.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr Zygmunt Janiec

    Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Studiował nauki polityczne i zarządzanie. Rok po ukończeniu studiów doskonalił język angielski w Central School of English w Londynie (rok akademicki 1974/75). W 1994 r. uczestniczył w prestiżowym szkoleniu młodych przedsiębiorców i polityków z Europy Centralne w Wielkiej Brytanii, Republiki Federalnej Niemiec, Belgii (organy Unii Europejskiej, dowództwo wojsk NATO w Europie) i Czechach. Ukończył szkolenie dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek skarbu państwa.
    W długoletniej karierze zawodowej łączył pracę naukowo-dydaktyczną z działalnością w sferze gospodarczej. Pracował na Uniwersytecie Warszawskim (asystent stażysta), SGGW (asystent i adiunkt) i w Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych (adiunkt). Przez wiele lat był prezesem Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej PLON w Warszawie (1985-1995). W Sejmie RP zajmował się ustawodawstwem gospodarczym i organizacją kontaktów międzynarodowych parlamentarzystów. Dwukrotnie reprezentował polskie interesy gospodarcze za granicą. Kierował Biurem Radcy Handlowego w Kuwejcie (kompetencje terytorialne- Kuwejt, Arabia Saudyjska, Oman i Bahrajn) i Wydziałem Ekonomiczno- Handlowym Konsulatu Generalnego RP w Los Angeles. W latach 2000-2003 dyrektor generalny Izby Inwestorów Zagranicznych w Polsce. Przed wyjazdem do Los Angeles członek Rady Nadzorczej Zespołu Uzdrowisk Krakowskich.
    Aktywnie wspierał starania o uzyskanie przez Polskę członkostwa w Unii Europejskiej (udział w konferencjach międzynarodowych, w spotkaniach dyskusyjnych z wysokimi urzędnikami Unii Europejskiej i europarlamentarzystami, wypowiedzi dla mediów). Członkiem Narodowej Rady Integracji Europejskiej do spraw Środowisk Gospodarczych.
    Dwukrotnie otrzymał nagrodę pierwszego stopnia rektorów SGGW i SGH. Prowadził wykłady w Słowenii, Turcji, Szwecji i Holandii.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Dr Hab. Elżbieta Jędrych - Uczelnia Vistula

    dr hab. Elżbieta Jędrych prof. AFiB Vistula

    Dr hab. nauk ekonomicznych w dziedzinie Zarządzanie. Od 2020 roku Prorektor ds. Kształcenia i Internacjonalizacji i Dyrektor Centrum Naukowo – Badawczego w AFiB. Od 2014 r. Dyrektor Instytutu Zarządzania.
    Były wykładowca University of Economics Prague, The Faculty of Business Administration oraz Monash University, Prato Centre, Business and Economics, Milano. Autorka ponad 120 publikacji naukowych i ekspertyz nt. zarządzania przedsiębiorstwem. Specjalizuje się w problematyce zarządzania kapitałem ludzkim i społecznym, zarządzania rozwojem pracowników, motywowania i wynagradzania, społecznej odpowiedzialności w procesach kadrowych, innowacji społecznych w organizacjach oraz kierowania zespołami pracowniczymi. Realizowała granty i projekty badawcze dotyczące strategii inwestowania w kapitał ludzki i społeczny, absorpcji innowacji personalnych w organizacjach oraz podnoszenia konkurencyjności organizacji przez rozwój kapitału intelektualnego.
    Wypromowała 5 doktorów w dziedzinie nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.
    Ostatnie publikacje:
    Jędrych E. Kapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacji. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2021.
    Jędrych E., Rzepka A., Olesiński Z. (red.). Self-Management, Entrepreneurial Culture, and Economy 4.0 A Contemporary Approach to Organizational Theory Development. Routledge, New York, 2021.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Magdalena Kaczkowska-Serafińska

    dr Magdalena Kaczkowska-Serafińska

    Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości (praca doktorska nt. czynników determinujących satysfakcję z pracy pracowników w różnych krajach Europy – wyróżniona praca doktorska poświęcona tematyce satysfakcji pracy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie).

    Posiada doświadczenie jako Koordynator ds. współpracy z zagranicą w Akademii Finansów i Biznesu Vistula, HR Manager Grupy Uczelni Vistula, trener biznesu, konsultantka HR, wykładowca, coach. Doświadczenie zawodowe zdobyła w strukturach biznesowych zarządzając kilkunastoosobowym zespołem oraz współpracując ze środowiskami biznesu i nauki. Wpisana do bazy Ministerstwa Skarbu Państwa jako rekomendowana kandydatka na Członka Rad Nadzorczych i Zarządów. Brała udział w międzynarodowych projektach przyznawanych przez Narodowe Centrum Nauki (NCN) i Fundusz Wyszehradzki. Autorka publikacji naukowych, dotyczących obszaru wieloaspektowego zarządzania pracownikami z pokolenia Y w ujęciu międzykulturowym. Wyniki jej badań międzykulturowych zostały zaprezentowane podczas międzynarodowych konferencji naukowych w Nowym Jorku i Chicago.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Agnieszka Knap-Stefaniuk

    dr Agnieszka Knap-Stefaniuk

    Doktor nauk ekonomicznych Kolegium Ekonomiczno-Społecznego SGH. Posiada dyplom MBA Thames Valley University, ukończyła Szkołę Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Była członkiem PKA (Zespół ds. Kierunków Ekonomicznych) oraz Kolegium Rektorskiego i Rady Dydaktyczno-Naukowej Polish Open University. Otrzymała Nagrody Rektorskie [POU] – Pracownik Dydaktyczny Roku 2006, 2007 oraz za osiągnięcia w 2011 r. Prowadziła szkolenia i projekty konsultingowe m.in. dla takich firm, jak: Lexmark, Galeco,  Biprocemwap, Capgemini. Współpracowała z firmami doradczo-konsultingowymi, m.in. Otawa Group, Combidata Poland i PwC. Brała udział jako trener i konsultant w licznych projektach unijnych dotyczących problematyki zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania współczesną firmą. Prowadziła wykłady i prezentacje na m.in. na Ogólnopolskim Kongresie „Personelu i Zarządzania”, Ogólnopolskim Kongresie „Pierwsze Kadry Rzeczpospolitej” i Forum HR. Była współorganizatorką i Przewodniczącą Kapituły trzech edycji Małopolskiego Turnieju Przedsiębiorczości. W latach 2007-2015 Dziekan Oddziału Małopolskiego Wyższej Szkoły Zarządzania/Polish Open University. Od lutego 2015 r. do stycznia 2017 r. – Dziekan Wydziału Zamiejscowego w Krakowie, Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie. Wykłada na uczelniach zagranicznych (Portugalia, Hiszpania, Włochy, Czechy, Ukraina, Litwa). Przez wiele lat prowadziła zajęcia na studiach Executive MBA oraz Msc. Ma na swoim koncie liczne publikacje z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce i za granicą.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Elżbieta Kopciuszewska

    dr inż. Elżbieta Kopciuszewska

    Dziekan Wydziału Sztuki, Techniki i Komunikacji. Autorka ponad 90 publikacji, laureatka nagród za zasługi dla rozwoju naukowego, edukacyjnego i organizacyjnego za cykl publikacji z zakresu doskonalenia zarządzania jakością; współorganizatorka i organizatorka konferencji, uczestniczka wielu projektów, np. „Model ZASAD etycznej pracy dla uczelni w Polsce i Europie dla kształcenia przyszłych menedżerów”; promotor ponad 160 inżynierów, licencjatów i magistrów; wyróżniona w plebiscycie na pracownika roku 2017 Grupy Uczelni Vistula.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    mgr Marta Kozak-Gołębiowska

    Instructional designer, learning designer. Od 2006 r. związana z branżą szkoleń e-learning. Brała udział w tworzeniu szkoleń dla dużych organizacji, takich jak PKN ORLEN, Bank BGŻ BNP Paribas S.A., ARiMR, Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury. Pracowała w ogólnopolskich projektach e-learningowych, np. Akademia PARP. Uczestniczyła w tworzeniu pierwszego polskiego portalu MOOC – Polski MOOC, w projekcie realizowanym przez Fundację Młodej Nauki. W Akademii Finansów i Biznesu Vistula wraz z zespołem wykładowców oraz specjalistów e-learning prowadzi studia online oraz zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych technologii edukacyjnych. Prowadzi także tradycyjne zajęcia dla studentów z zakresu komunikacji oraz kompetencji miękkich.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr Artur Kwasek

    Pochodzi z Łowicza. Tu się urodził, wychował, chodził do szkoły podstawowej i średniej. Studia wyższe rozpoczął w 1987 r. na wydziale Spółdzielczo-Ekonomicznym Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w której w 1992 r. uzyskał tytuł magistra ekonomii. W latach 2004-2008 otworzył, napisał i obronił doktorat z ekonomii w zakresie z nauk o zarządzaniu na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej, pisząc dysertację pt. Efektywnościowe modele zarządzania w warunkach gospodarki opartej na wiedzy.

    Pracę naukowo-dydaktyczną rozpoczął w 1994 r. w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University w Warszawie, w której przez 20 lat przeszedł wszystkie szczeble i stopnie kariery akademickiej, od asystenta do dziekana. Tu poznał: metodykę otwartego i aktywnego kształcenia (open and active learning), konieczność łącznia nauki i praktyki biznesu, zajęcia warsztatowe, standardy naukowe i akademickie oparte na najlepszych światowych wzorcach, afiliację i walidację programów przez brytyjskie uniwersytety Thames Valley University i Oxford Brookes University. Po włączeniu uczelni POU w struktury Grupy Uczelni VISTULA, kontynuuje pracę zawodową na stanowisku badawczo-dydaktycznym w Instytucie Zarządzania, na Wydziale Biznesu i Stosunków Międzynarodowych, Akademii Finansów i Biznesu.

    Od 2018 r. jest współorganizatorem i koordynatorem pierwszych w Polsce studiów doktoranckich dla menadżerów ochrony zdrowia realizowanych w ramach projektu NCBR (InterDoktorMen), na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Projekt ten realizowany jest pod kierownictwem prof. Michała Marczaka (www.doktoranckiestudia.pl).

    Prowadzi zajęcia dla UTH w Warszawie i WSB w Warszawie.

    Prywatnie zajmuje się podróżami, nurkowaniem, sadzeniem lasów, zakłada arboretum.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr Magdalena Łużniak-Piecha

    Psycholog społeczny. Pracuje naukowo i szkoleniowo, zajmuje się budowaniem kultur organizacyjnych. Autorka podręczników i wielu publikacji popularyzatorskich.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    mgr Adam Marszewski

    Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego – wydział pedagogii – Anglistyka. Absolwent studiów językowych w Los Angeles. Absolwent Studium Ekonomicznego w Warszawie – wydział Finanse i rachunkowość. Absolwent podyplomowych studiów dla Kadry Kierowniczej w Duesseldorfie „Creative Marketing” w języku niemieckim.
    Pracownik PHZ 'UNIVERSAL” – obsługa dokumentowo – handlowa kontraktów handlowych.
    Pracownik Centrali Importowo Exportowej 'Impexmetal” – obsługa kontraktów na giełdzie londyńskiej
    oraz realizacja kontraktów sportowych. Doradztwo dla firm niemieckich wchodzących na rynek polski.
    Pracownik Sejmu RP. Wykładowca na kilku uczelniach wyższych, w tym Akademii Finansów i Biznesu Vistula.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Krzysztof Nowakowski

    dr Krzysztof R. Nowakowski

    Ukończył studia w zakresie socjologii w 1995 roku na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego; w 1996 roku uzyskał stypendium International Research & Exchanges Board, amerykańskiej organizacji zajmującej się wspieraniem przemian demokratycznych w krajach Europy Środkowej; staż oraz nowe doświadczenia dydaktyczne zdobyte podczas pobytów w Cornell University (School of Industrial and Labor Relations – USA) oraz Katholieke Universiteit Leuven (Belgia – 1997) i Rutgers University (Human Resource Department, USA – 1999), przyczyniły się do przygotowania dysertacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i obrony pracy doktorskiej w 2002 roku (Uniwersytet Warszawski).

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    prof. dr hab. Zbigniew Olesiński

    Autor 187 publikacji, w tym 11 książek. W trakcie swojej kariery zawodowej odbył wiele staży i szkoleń m.in. w Irlandii, na Tajwanie i Rosji. Został również odznaczony m.in. Srebrnym medalem „Zasłużony Kulturze – Gloria Artis” oraz Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr hab. Marlena Plebańska


    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Anna Rekawek

    mgr Anna Rękawek

    Zastępca kierownika programu kształcenia Zarządzanie. Doradca zawodowy w Dziale Karier i Praktyk; nauczycielka o ogromnym doświadczeniu; specjalistka w zakresie tworzenia warunków do uczenia się i wspierania ludzi w rozwoju, trener biznesu Instytutu Talentów FlashPoint (certyfikacja ALK); trener rozwoju osobistego (certyfikacja FRIS); była redaktor naczelna miesięcznika kierowniczej kadry oświatowej „Dyrektor Szkoły” oraz dyrektor Warszawskiego Ośrodka Metodycznego (1990-2000); właścicielka firmy szkoleniowej; autorka poradników i artykułów o tematyce edukacyjnej.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Krzysztof Rybiński

    Prof. dr hab. Krzysztof Rybiński

    Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki oraz Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie następnie uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych; pracę habilitacyjną obronił w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie; w 2021 roku uzyskał tytuł profesora nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse; pracował jako informatyk w Japonii, następnie jako pracownik naukowo-dydaktyczny na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW; był konsultantem Banku Światowego, Uniwersytetu Środkowo-Europejskiego oraz dyrektorem administracyjnym w Centrum Badań Ekonomicznych Europy Środkowej i Wschodniej; w latach 1997-2004 główny ekonomista i dyrektor zarządzający w trzech bankach komercyjnych (ING, BZ WBK i BPH); wiceprezes Narodowego Banku Polskiego (2004-2008); członek Komitetu Ekonomiczno-Finansowego UE (2007-2008); członek Polskiego Urzędu Nadzoru Finansowego; zastępca gubernatora Banku Światowego w Polsce (2007-2008); członek rad nadzorczych kilku spółek sektora finansowego (2008-2009) oraz partner w Ernst & Young Poland (2008-2010); w latach 2010-2015 był rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, a w latach 2015-2018 rektorem Uniwersytetu Narxoz w Kazachstanie; autor wielu publikacji naukowych i prasowych w zakresie ekonomii i finansów; w 2000 r. uznany przez dziennik „Rzeczpospolita” za najlepszego ekonomistę rynków finansowych w Polsce; w międzynarodowych rankingach kilkakrotnie plasowal się w czołówce ekonomistów zajmujących się regionem Europy Środkowo-Wschodniej; w 2012 w ankiecie przeprowadzonej wśród polskich liderów biznesu został uznany za najbardziej wpływowego polskiego ekonomistę; laureat nagrody Champion CEEMAN w kategorii Zarządzanie Instytucjami, za skuteczne i szybkie reformy na Uniwersytecie Narxoz; od kilku lat zajmuje się zastosowaniami sztucznej inteligencji w nauce i biznesie. Opublikował wiele prac w tej dziedzinie w wysoko-punktowanych czasopismach naukowych (lista dostępna pod adresem: https://cutt.ly/EE0p4gl). Obecnie realizowane projekty badawcze obejmują wykorzystanie modeli przetwarzania języka naturalnego (NLP) i ekonometrycznych do pomiaru wiarygodności organizacji międzynarodowych, oceny stopnia wolności mediów w krajach post-socjalistycznych, zaawansowanej analizy opinii klientów firm, pomiaru jakości kształcenia na uczelniach wyższych, pomiaru niepewności ekonomicznej i politycznej i ich wpływu na koniunkturę gospodarczą, prognozowania kursów akcji. Wykładane przedmioty to Data science, Machine learning i Natural language processing, w językach R i Python.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Anna Wisniewska

    dr Anna Maria Wiśniewska

    Prodziekan Wydziału Biznesu i Stosunków Międzynarodowych. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania ryzykiem Akademii Finansów i Biznesu Vistula; certyfikowany audytor wewnętrzny; od 2014 roku wykładowca AFIBV oraz SGTIR na studiach I i II stopnia; od 2015 roku Prodziekan Wydziału Biznesu i Stosunków Międzynarodowych; autorka publikacji dotyczących zarządzania wiekiem i etyki w organizacjach oraz finansowania MSP, jak również zarządzania w turystyce medycznej.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

  • NAJLEPSI W PRAKTYCE
    Studia na kierunku Zarządzanie zostały zaprojektowane tak, by jak najlepiej przygotować studentów do podjęcia pracy w wybranej branży. Wyselekcjonowane specjalności pozwalają Ci zdobyć wiedzę i wyspecjalizować się w konkretnym kierunku.

    Przekonaj się, że Vistula jest Uczelnią najlepszą w praktyce. Zobacz, jakie korzyści przyniosą Ci studia na kierunku Zarządzanie.

    KORZYŚCI ZE STUDIOWANIA ZARZĄDZANIA

    Globalne możliwości
    Dzięki studiom na kierunku Zarządzanie zdobędziesz umiejętności, które pozwolą odnieść zawodowy sukces również na globalnym rynku pracy. Na zajęciach są omawiane problemy w aspekcie międzynarodowym, dzięki czemu zyskasz nowe perspektywy.

    Biznesowe podejście
    Poznasz sposoby na skuteczne poruszanie się w świecie biznesu. Nauczysz się, jak wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Dowiesz się, nie tylko jak opracowywać plany, ale jak je wdrażać, aby były realizowane spójnie z przyjętą strategią.

    Umiejętne zarządzanie
    Nauczysz się zarządzać nie tylko kapitałem, czasem i umiejętnościami ludzi, ale także projektami. Będziesz w stanie zrealizować projekt od początku do końca, a także zarządzać całymi zespołami ludzi.

    JAKA PRACA PO STUDIACH ZARZĄDZANIE?

    Po ukończeniu studiów na kierunku Zarządzanie będziesz mógł znaleźć pracę    w przedsiębiorstwach, międzynarodowych korporacjach, organizacjach pozarządowych czy agencjach reklamowych i  badań rynku.

    Po specjalizacji zarządzanie przedsiębiorstwem w środowisku międzynarodowym będziesz mógł rozwijać karierę jako:

    • dyrektor działu;
    • dyrektor regionalny (zwłaszcza w skali międzynarodowej);
    • dyrektor operacyjny.

    Po specjalizacji zarządzanie marketingiem w środowisku międzynarodowym będziesz mógł szukać pracy jako:

    • dyrektor marketingu w korporacji międzynarodowej;
    • dyrektor ds. sprzedaży i marketingu;
    • dyrektor handlowy.

    Po specjalizacji zarządzanie zasobami ludzkimi w środowisku międzynarodowym będziesz mógł szukać pracy jako:

    • dyrektor HR w międzynarodowej korporacji;
    • starszy specjalista ds. pozyskiwania talentów;
    • konsultant ds. rekrutacji i employer brandingu.

    Po specjalizacji zarządzanie projektem e-biznesowym w środowisku międzynarodowym będziesz mógł szukać pracy jako:

    • kierownik e-projektu;
    • key account menedżer ds. e-commerce;
    • digital product menedżer.

    Po specjalizacji: zarządzanie marketingiem i sprzedażą w firmach południowokoreańskich będziesz mógł realizować się jako:

    • dyrektor marketingu w firmie koreańskiej,
    • starszy specjalista ds. sprzedaży i marketingu,
    • dyrektor ds. PR i komunikacji.
  • Studia w języku polskim - obywatele UE i osoby posiadające Kartę Polaka

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna 10 rat w roku
    Studia stacjonarne 400 zł 6 700 zł 3 550 zł 750 zł
    Studia niestacjonarne (w tym online) 400 zł 6 000 zł 3 200 zł 680 zł

    Studia w języku polskim - obywatele spoza UE

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia stacjonarne i niestacjonarne (w tym online) 120 € 1 450 € 775 €

    Studia w języku angielskim - obywatele UE i innych państw*

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia stacjonarne 120 € 2 500 € 1 350 €

    *Do grupy obywateli innych państw płacących według stawek UE należą: obywatele pozostałych państw Europy, wszystkich państw
    Ameryki Północnej i Południowej, Wysp Karaibskich oraz Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Kazachstanu, Kirgistanu, Mongolii,
    Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu oraz Uzbekistanu.

    Studia w języku angielskim - studenci z pozostałych państw**

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia stacjonarne 200 € 3 800€ 2 000 €

    **nie dotyczy studentów z państw Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Wysp Karaibskich, oraz Armenii, Azerbejdżanu,
    Gruzji, Kazachstanu, Kirgistanu, Mongolii, Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu oraz Uzbekistanu.

    Zarządzenie Rektora o opłatach

    Pobierz
int(41216)

Kontakt:

Kontakt do Działu Edukacji Cyfrowej

elearning@vistula.edu.pl

 

Dla obywateli polskich:

Katarzyna Broniszewska

telefon: +48 22 4572 400

e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl

adres: ul. Stokłosy 3, 02-787, Warszawa

pokój: 28 (parter)

 

Joanna Godlewska
tel. 22 45 72 413
e-mail: j.godlewska@vistula.edu.pl
pok. 28

Dla cudzoziemców:

 

Admissions team:

Anna Voronko

International Admission Officer

tel.: WhatsApp or Viber:  +48 510 858 087

e-mail: admission2@vistula.edu.pl

pokój: 122 (1 piętro)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close