Rodzaj studiów:

Studia II Stopnia

Tryb studiów:

stacjonarne, niestacjonarne (sobota i niedziela), online

Czas trwania studiów:

2 lata (4 semestry)

Lokalizacja:

Warszawa

Język wykładowy:

polski, angielski

Uczelnia:

AFiB Vistula

  • ZARZĄDZANIE – OPIS KIERUNKU

    Masz głowę pełną pomysłów, ambicję i chcesz pracować w biznesie w Polsce lub za granicą? Jeżeli tak, Zarządzanie (studia magisterskie) jest kierunkiem dla Ciebie!

    W Akademii Finansów i Biznesu Vistula zdobędziesz wiedzę i kompetencje, nauczysz się właściwych postaw, dzięki którym otworzy się przed Tobą wiele nowych, globalnych możliwości. Stawiamy na praktyczny wymiar kształcenia, dlatego możesz studiować Zarządzanie na poziomie magisterskim również w trybie online! Wybierając studia online, 60% zajęć zrealizujesz przez Internet, z dowolnego miejsca na świecie. Tutaj przeczytasz więcej o magisterskich studiach online z zarządzania.

    *Warunkiem uruchomienia kierunku jest zebranie określonej liczby kandydatów.

  • ZARZĄDZANIE – O PROGRAMIE

    Zarządzanie (studia magisterskie) to dwuletni program, którego celem jest przekazanie studentom wiedzy  z zakresu międzynarodowych standardów w zarządzaniu organizacjami biznesowymi. Jeżeli myślisz o prowadzeniu własnego biznesu lub czujesz w sobie potencjał lidera, studia na kierunku Zarządzanie w Warszawie są właśnie dla Ciebie!

    SPECJALISTYCZNA WIEDZA
    Studia na Akademii Finansów i Biznesu Vistuli zapewnią Ci wiedzę, dzięki której szybko staniesz się specjalistą w dziedzinie zarządzania.

    • Sprawdź przedmioty obowiązkowe
      • Współczesne koncepcje zarządzania
      • Zarządzanie kapitałem ludzkim
      • Zarządzanie marketingiem
      • Ekonomia menedżerska
      • Innowacje i przedsiębiorczość w biznesie
      • Etyka w zarządzaniu
      • Międzynarodowe prawo gospodarcze
      • Rynki finansowe
      • Rachunkowość zarządcza
      • Wnioskowanie statystyczne
      • Seminarium dyplomowe magisterskie
      • Język obcy
      • Zaawansowane techniki pisania prac akademickich
      • Techniki komunikacji i argumentowania
  • Kierunek Zarządzanie na poziomie magisterskim pozwoli Ci zrealizować jedną z czterech specjalności:

    • zarządzanie przedsiębiorstwem w środowisku międzynarodowym;
    • zarządzanie marketingiem w środowisku międzynarodowym;
    • zarządzanie zasobami ludzkimi w środowisku międzynarodowym;
    • zarządzanie projektem e-biznesowym w środowisku międzynarodowym.

    Interesującą Cię specjalność wybierzesz w trzecim semestrze studiów.

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Dowiesz się jak założyć własną firmę lub odpowiednio zarządzać przedsiębiorstwem. Poznasz kluczowe zagadnienia aktywności biznesowej w ujęciu międzynarodowym. Nauczysz się opracowywać efektywne strategie i plany biznesowe, a także tego, jak wprowadzić firmę na rynki międzynarodowe i pozyskać najlepszych pracowników.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie przedsiębiorstwem w środowisku międzynarodowym
      • Międzynarodowe aspekty zarządzania kapitałem ludzkim
      • Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw
      • Zarządzanie procesami w organizacji
      • Zarządzanie strategiczne

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Zostaniesz wyposażony w komplet wiedzy i umiejętności niezbędnych do zarządzania działem marketingu. Dowiesz się jak opracować i wdrażać skuteczne strategie oraz plany marketingowe i sprzedażowe. Zdobędziesz też specjalistyczną wiedzę w zakresie zarządzania marketingiem.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie marketingiem w środowisku międzynarodowym
      • Marketing cyfrowy
      • Marketing handlowy
      • Marketing strategiczny
      • Komunikacja strategiczna

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Dowiesz się jak skutecznie pozyskać – i utrzymać w strukturach organizacji – najlepszych pracowników, a także jak sprawić, by angażowali się w jej rozwój. Posiądziesz specjalistyczną wiedzę z zakresu budowania i wdrażania strategii i programów zarządzania kapitałem ludzkim.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi w środowisku międzynarodowym
      • Międzynarodowe aspekty zarządzania kapitałem ludzkim
      • Zarządzanie talentami
      • Przywództwo a zamiana
      • Kształtowanie wizerunku pracodawcy

    SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PROJEKTEM E-BIZNESOWYM W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    Poznasz kluczowe zagadnienia z obszaru e-biznesu, sposobów jego prowadzenia i zarządzania.  Dowiesz się, jakie są możliwości i ograniczenia oraz problemy i ryzyko. Odkryjesz możliwości, jakie daje organizacji wykorzystanie technologii teleinformacyjnych.

    • Sprawdź przedmioty realizowane w ramach specjalności zarządzanie projektem e-biznesowym w środowisku międzynarodowym
      • Współczesne modele e-biznesowe
      • Zarządzanie projektem e-biznesowym
      • E-biznes plan
      • Marketing cyfrowy
  • mgr Iwona Berlińska-Konopka

    Ekonomistka; uczestniczka szkolenia dotyczącego zastosowania nowych technologii w dydaktyce na Universidade Aberta w Lizbonie (Portugalia). Wykładowca na studiach I i II stopnia w systemie tradycyjnym oraz mobilnym. Specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym, marketingu globalnym i komunikacji marketingowej. Współautorka podręcznika akademickiego „Marketing globalny” dla studentów Polish Open University oraz autorka wielu materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w obszarze marketingu.

    Justyna Berniak Wozny

    dr Justyna Berniak-Woźny

    Prorektor ds. Jakości Kształcenia i Internacjonalizacji. Doktor nauk społecznych Leeds Metropolitan University; uzyskała dyplom MBA Polish Open University oraz Oxford Brookes University; wykładowca AFiBV na studiach I, II stopnia i MBA w systemie tradycyjnym oraz mobilnym; trener i konsultant biznesowy; specjalizuje się w problematyce etyki biznesu, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz komunikacji strategicznej; autorka wielu publikacji oraz materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w tych obszarach.

    dr Maria Gasińska

    Prorektor ds. Studenckich. Tytuł magistra i stopień naukowy doktora otrzymała w SGPiS (obecnie SGH); brała udział w ponad 20 projektach badawczych (indywidualnych i zespołowych), w tym 8 finansowanych ze środków UE (polityka społeczna, ubezpieczenia, rynek pracy, warunki pracy i ergonomia); autorka ok. 80 publikacji z zakresu polityki społecznej i socjalnej, rynków pracy, warunków pracy, ergonomii, ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń w zarzadzaniu ryzykiem; autorka i współautorka 20 raportów z zakresu badań o zasięgu krajowym i międzynarodowym; uhonorowana Medalem Komisji Edukacji Narodowej (2009 r.).

    dr Zygmunt Janiec

    Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Był jednym z pierwszych w Polsce badaczy integracji europejskiej. W Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych obronił pracę doktorską na temat stanowiska Wielkiej Brytanii wobec integracji zachodnioeuropejskiej. Był etatowym pracownikiem naukowo-dydaktycznym na Uniwersytecie Warszawskim i w SGGW. Pracował w Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych. Prowadził wykłady w Turcji, Słowenii, Szwecji i Holandii. W całej karierze zawodowej łączył pracę badawczą i dydaktyczną  z działalnością praktyczną. Był prezesem warszawskiej spółdzielni budowlano-mieszkaniowej PLON. Dwukrotnie reprezentował polskie interesy gospodarcze za granicą. Był kierownikiem polskiego Biura Radcy Handlowego w Kuwejcie oraz kierownikiem Wydziału Ekonomiczno-Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Los Angeles. Pracował w Sejmie RP (specjalista od kontaktów międzynarodowych i ustawodawstwa gospodarczego). Był dyrektorem generalnym w Izbie Inwestorów Zagranicznych w Polsce. W 1994 r. uczestniczył w prestiżowym szkoleniu młodych przedsiębiorców i polityków organizowanym przez brytyjski Future of Europe Trust (Londyn, Bonn, Bruksela). Ukończył szkolenie dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek skarbu państwa. Był członkiem Rady Nadzorczej Zespołu Uzdrowisk Krakowskich oraz Narodowej Rady Integracji Europejskiej do spraw Środowisk Gospodarczych.

    Dr Hab. Elżbieta Jędrych - Uczelnia Vistula

    dr hab. Elżbieta Jędrych prof. AFiB Vistula

    Dyrektor Centrum Naukowo-Badawczego. Dyrektor Instytutu Zarządzania. Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu; wykładowca University of Economics Prague, The Faculty of Business Administration oraz Monash University, Prato Centre, Business and Economics, Milano; autorka ponad 120 publikacji naukowych i ekspertyz nt. praktyki przemysłowej; specjalizuje się w problematyce zarządzania zasobami ludzkimi i kapitałem społecznym, zarządzania rozwojem pracowników, motywowania i wynagradzania, społecznej odpowiedzialności w procesach kadrowych, innowacji społecznych w organizacjach oraz kierowania zespołami pracowniczymi; wypromowała 5 doktorów w dziedzinie nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu; realizowała granty i projekty badawcze dotyczące strategii inwestowania w kapitał ludzki i społeczny, absorpcji innowacji personalnych w organizacjach oraz podnoszenia konkurencyjności organizacji przez rozwój kapitału intelektualnego.

    Magdalena Kaczkowska-Serafińska

    dr Magdalena Kaczkowska-Serafińska

    HR Manager Grupy Uczelni Vistula, trener biznesu, konsultantka HR, wykładowca, coach; wpisana do bazy Ministerstwa Skarbu Państwa jako rekomendowana kandydatka na Członka Rad Nadzorczych, Zarządów; doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu (praca doktorska z wyróżnieniem – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie – nt. czynników determinujących satysfakcję z pracy pracowników w różnych krajach Europy (jedyna praca doktorska poświęcona tematyce satysfakcji pracy); doświadczenie zawodowe zdobyła w strukturach biznesowych, zarządzając kilkunastoosobowym zespołem oraz współpracując ze środowiskami biznesu i nauki; autorka publikacji naukowych poruszających obszar wielopłaszczyznowego zarządzania pracownikami z pokolenia w ujęciu międzykulturowym.

    Elżbieta Kopciuszewska

    dr inż. Elżbieta Kopciuszewska

    Dziekan Wydziału Sztuki, Techniki i Komunikacji. Autorka ponad 90 publikacji, laureatka nagród za zasługi dla rozwoju naukowego, edukacyjnego i organizacyjnego za cykl publikacji z zakresu doskonalenia zarządzania jakością; współorganizatorka i organizatorka konferencji, uczestniczka wielu projektów, np. „Model ZASAD etycznej pracy dla uczelni w Polsce i Europie dla kształcenia przyszłych menedżerów”; promotor ponad 160 inżynierów, licencjatów i magistrów; wyróżniona w plebiscycie na pracownika roku 2017 Grupy Uczelni Vistula.

    MKozak-Golebiowska, Zarządzanie

    mgr Marta Kozak-Gołębiowska

    Instructional designer, learning designer. Od 2006 r. związana z branżą szkoleń e-learning. Brała udział w tworzeniu szkoleń dla dużych organizacji, takich jak PKN ORLEN, Bank BGŻ BNP Paribas S.A., ARiMR, Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury. Pracowała w ogólnopolskich projektach e-learningowych, np. Akademia PARP. Uczestniczyła w tworzeniu pierwszego polskiego portalu MOOC – Polski MOOC, w projekcie realizowanym przez Fundację Młodej Nauki. W Akademii Finansów i Biznesu Vistula wraz z zespołem wykładowców oraz specjalistów e-learning prowadzi studia online oraz zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych technologii edukacyjnych. Prowadzi także tradycyjne zajęcia dla studentów z zakresu komunikacji oraz kompetencji miękkich.

    Artur Kwasek

    dr Artur Kwasek

    Uczestnik szkoleń dotyczących zastosowania nowych technologii w dydaktyce na uniwersytetach: Universidade Alberta in Lizbon, (Portugalia), Thames Valley University in London (Wielka Brytania) i Technical Education Institute in Larissa (Grecja); dziekan Oddziału Mazowieckiego Polish Open Univeristy, współtwórca kolejnych wersji systemu e-learning w POU; autor i współautor  ponad 10 modułów, materiałów dydaktycznych i podręczników e-learningowych oraz około 50 artykułów dotyczących wykorzystania nowych technologii w zarządzaniu.

    dr Magdalena Łużniak-Piecha

    Psycholog społeczny. Pracuje naukowo i szkoleniowo, zajmuje się budowaniem kultur organizacyjnych. Autorka podręczników i wielu publikacji popularyzatorskich.

    Krzysztof Nowakowski

    dr Krzysztof R. Nowakowski

    Ukończył studia w zakresie socjologii w 1995 roku na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego; w 1996 roku uzyskał stypendium International Research & Exchanges Board, amerykańskiej organizacji zajmującej się wspieraniem przemian demokratycznych w krajach Europy Środkowej; staż oraz nowe doświadczenia dydaktyczne zdobyte podczas pobytów w Cornell University (School of Industrial and Labor Relations – USA) oraz Katholieke Universiteit Leuven (Belgia – 1997) i Rutgers University (Human Resource Department, USA – 1999), przyczyniły się do przygotowania dysertacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i obrony pracy doktorskiej w 2002 roku (Uniwersytet Warszawski).

    prof. dr hab. Zbigniew Olesiński

    Autor 187 publikacji, w tym 11 książek. W trakcie swojej kariery zawodowej odbył wiele staży i szkoleń m.in. w Irlandii, na Tajwanie i Rosji. Został również odznaczony m.in. Srebrnym medalem „Zasłużony Kulturze – Gloria Artis” oraz Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.

    Wojciech Rezner

    dr Wojciech Rezner

    Doktor nauk ekonomicznych (Szkoła Główna Handlowa). Z rynkiem finansowym związany od 1993 r. W latach 1993-2007 zatrudniony w I Programie Polskiego Radia jako dziennikarz, publicysta gospodarczy. Wieloletni wydawca i prowadzący najpopularniejszą w Polsce audycję o tematyce gospodarczej „Radio Biznes”, przygotowywał i prowadził serwisy gospodarcze w audycji „Sygnały Dnia”. W latach 2006-2007 publicysta TV Biznes, twórca, autor i prowadzący program „Finanse Osobiste”. Laureat wielu konkursów dziennikarskich. W 2003 r. od profesora Leszka Balcerowicza − prezesa NBP, otrzymał nagrodę główną im. Władysława Grabskiego w kategorii dziennikarstwa radiowego za najlepsze audycje o tematyce ekonomicznej wyemitowane w 2002 roku, w pierwszej edycji konkursu organizowanego przez NBP i Agencję Reuters Polska. W 2006 r. DWS Polska Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych przyznało mu specjalną nagrodę za profesjonalną i konstruktywną analizę oraz popularyzację tematyki związanej z rynkiem kapitałowym w 2006 r.

    Anna Rekawek

    mgr Anna Rękawek

    Zastępca kierownika programu kształcenia Zarządzanie. Doradca zawodowy w Dziale Karier i Praktyk; nauczycielka o ogromnym doświadczeniu; specjalistka w zakresie tworzenia warunków do uczenia się i wspierania ludzi w rozwoju, trener biznesu Instytutu Talentów FlashPoint (certyfikacja ALK); trener rozwoju osobistego (certyfikacja FRIS); była redaktor naczelna miesięcznika kierowniczej kadry oświatowej „Dyrektor Szkoły” oraz dyrektor Warszawskiego Ośrodka Metodycznego (1990-2000); właścicielka firmy szkoleniowej; autorka poradników i artykułów o tematyce edukacyjnej.

    Krzysztof Rybiński

    Prof. dr hab. Krzysztof Rybiński

    Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki oraz Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie następnie uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych; pracę habilitacyjną obronił w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie; pracował jako informatyk w Japonii, następnie jako pracownik naukowo-dydaktyczny na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW; był konsultantem Banku Światowego, Uniwersytetu Środkowo-Europejskiego oraz dyrektorem administracyjnym w Centrum Badań Ekonomicznych Europy Środkowej i Wschodniej; w latach 1997-2004 główny ekonomista i dyrektor zarządzający w trzech bankach komercyjnych (ING, BZ WBK i BPH); wiceprezes Narodowego Banku Polskiego (2004-2008); członek Komitetu Ekonomiczno-Finansowego UE (2007-2008); członek Polskiego Urzędu Nadzoru Finansowego; zastępca gubernatora Banku Światowego w Polsce (2007-2008); członek rad nadzorczych kilku spółek sektora finansowego (2008-2009) oraz partner w Ernst & Young Poland (2008-2010); w latach 2010-2015 był rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, a w latach 2015-2018 rektorem Uniwersytetu Narxoz w Kazachstanie; autor wielu publikacji naukowych i prasowych w zakresie ekonomii i finansów; w 2000 r. uznany przez dziennik „Rzeczpospolita” za najlepszego ekonomistę rynków finansowych w Polsce; w międzynarodowych rankingach kilkakrotnie plasowal się w czołówce ekonomistów zajmujących się regionem Europy Środkowo-Wschodniej; w 2012 w ankiecie przeprowadzonej wśród polskich liderów biznesu został uznany za najbardziej wpływowego polskiego ekonomistę; laureat nagrody Champion CEEMAN w kategorii Zarządzanie Instytucjami, za udane i szybkie reformy na Uniwersytecie Narxoz; od kilku lat zajmuje się Big Data, pracuje nad kilkoma projektami badawczymi, które obejmują modele uczenia maszynowego.

    Anna Wisniewska

    dr Anna Maria Wiśniewska

    Prodziekan Wydziału Biznesu i Stosunków Międzynarodowych. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania ryzykiem Akademii Finansów i Biznesu Vistula; certyfikowany audytor wewnętrzny; od 2014 roku wykładowca AFIBV oraz SGTIR na studiach I i II stopnia; od 2015 roku Prodziekan Wydziału Biznesu i Stosunków Międzynarodowych; autorka publikacji dotyczących zarządzania wiekiem i etyki w organizacjach oraz finansowania MSP, jak również zarządzania w turystyce medycznej.

  • NAJLEPSI W PRAKTYCE
    Studia na kierunku Zarządzanie zostały zaprojektowane tak, by jak najlepiej przygotować studentów do podjęcia pracy w wybranej branży. Wyselekcjonowane specjalności pozwalają Ci zdobyć wiedzę i wyspecjalizować się w konkretnym kierunku.

    Przekonaj się, że Vistula jest Uczelnią najlepszą w praktyce. Zobacz, jakie korzyści przyniosą Ci studia na kierunku Zarządzanie.

    KORZYŚCI ZE STUDIOWANIA ZARZĄDZANIA

    Globalne możliwości
    Dzięki studiom na kierunku Zarządzanie zdobędziesz umiejętności, które pozwolą odnieść zawodowy sukces również na globalnym rynku pracy. Na zajęciach są omawiane problemy w aspekcie międzynarodowym, dzięki czemu zyskasz nowe perspektywy.

    Biznesowe podejście
    Poznasz sposoby na skuteczne poruszanie się w świecie biznesu. Nauczysz się, jak wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Dowiesz się, nie tylko jak opracowywać plany, ale jak je wdrażać, aby były realizowane spójnie z przyjętą strategią.

    Umiejętne zarządzanie
    Nauczysz się zarządzać nie tylko kapitałem, czasem i umiejętnościami ludzi, ale także projektami. Będziesz w stanie zrealizować projekt od początku do końca, a także zarządzać całymi zespołami ludzi.

    JAKA PRACA PO STUDIACH ZARZĄDZANIE?

    Po ukończeniu studiów na kierunku Zarządzanie będziesz mógł znaleźć pracę    w przedsiębiorstwach, międzynarodowych korporacjach, organizacjach pozarządowych czy agencjach reklamowych i  badań rynku.

    Po specjalizacji zarządzanie przedsiębiorstwem w środowisku międzynarodowym będziesz mógł rozwijać karierę jako:

    • dyrektor działu;
    • dyrektor regionalny (zwłaszcza w skali międzynarodowej);
    • dyrektor operacyjny.

    Po specjalizacji zarządzanie marketingiem w środowisku międzynarodowym będziesz mógł szukać pracy jako:

    • dyrektor marketingu w korporacji międzynarodowej;
    • dyrektor ds. sprzedaży i marketingu;
    • dyrektor handlowy.

    Po specjalizacji zarządzanie zasobami ludzkimi w środowisku międzynarodowym będziesz mógł szukać pracy jako:

    • dyrektor HR w międzynarodowej korporacji;
    • starszy specjalista ds. pozyskiwania talentów;
    • konsultant ds. rekrutacji i employer brandingu.

    Po specjalizacji zarządzanie projektem e-biznesowym w środowisku międzynarodowym będziesz mógł szukać pracy jako:

    • kierownik e-projektu;
    • key account menedżer ds. e-commerce;
    • digital product menedżer.
  • Studia w języku polskim - obywatele UE i osoby posiadające Kartę Polaka

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna 10 rat w roku
    Studia stacjonarne 400 zł 6 100 zł 3 200 zł 680 zł
    Studia niestacjonarne (w tym mobilne) 400 zł 5 400 zł 2 850 zł 610 zł

    Studia w języku polskim - obywatele spoza UE

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia stacjonarne i niestacjonarne 120 € 1 450 € 775 €

    Studia w języku angielskim MOBILNE - obywatele UE i innych państw*

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia online 120 € 2 000 € 1 100 €

    *Do grupy obywateli innych państw płacących według stawek UE należą: obywatele pozostałych państw Europy, wszystkich państw
    Ameryki Północnej i Południowej, Wysp Karaibskich oraz Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Kazachstanu, Kirgistanu, Mongolii,
    Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu oraz Uzbekistanu.

    Studia w języku angielskim MOBILNE - studenci z pozostałych państw**

    Wpisowe Opłata roczna Opłata semestralna
    Studia online 200 € 2 750 € 1 475 €

    **nie dotyczy studentów z państw Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Wysp Karaibskich, oraz Armenii, Azerbejdżanu,
    Gruzji, Kazachstanu, Kirgistanu, Mongolii, Rosji, Tadżykistanu, Turkmenistanu oraz Uzbekistanu.

    Zarządzenie Rektora o opłatach

    Pobierz

Opinie o nasPokaż wszystkie

/var/www/html/wp-content/themes/vistula/ks-composer/layout-contact-data.php:13: int(41216)

Kontakt:

Kontakt do Działu Edukacji Cyfrowej

elearning@vistula.edu.pl

 

Dla obywateli polskich:

Katarzyna Broniszewska

telefon: +48 22 4572 400

e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl

adres: ul. Stokłosy 3, 02-787, Warszawa

pokój: 28 (parter)

Dla cudzoziemców:

Admissions team:

Yevhenii Lytovchenko

International Admission Officer

tel.: WhatsApp or Viber:  +48 510 858 087

e-mail: admission2@vistula.edu.pl

pokój: 122 (1 piętro)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close