Rodzaj studiów:

Studia podyplomowe

Tryb studiów:

niestacjonarne (sobota i niedziela)

Czas trwania studiów:

1 rok (2 semestry)

Lokalizacja:

Warszawa

Język wykładowy:

polski

Uczelnia:

AFiB Vistula

  • Finanse i rachunkowość – z akredytacją ACCA – IV edycja

    OPIS KIERUNKU

    Nasza Uczelnia jako jedna z niewielu uczelni w Polsce ma pełen zakres akredytacji ACCA. Dzięki posiadaniu akredytacji ACCA absolwenci kierunku finanse i rachunkowość mają możliwość zdobycia zwolnień ze wszystkich egzaminów ACCA na poziomie Fundamentals. Dzięki temu mogą szybciej rozpocząć proces zdobycia kwalifikacji zawodowej ACCA i stać się członkiem tej międzynarodowej organizacji certyfikującej specjalistów z zakresu rachunkowości oraz finansów. Nasi studenci dzięki tej akredytacji łatwiej zdobywają pracę, zarówno w Polsce jak i poza jej granicami. Akredytacja ACCA jest przyznawana tylko tym uczelniom, których programy i egzaminy spełniają wysokie wymagania stawiane przez tę organizację.

    Więcej informacji na temat ACCA: https://www.accaglobal.com

    ACCA QUALIFICATION – EXEMPTIONS

    Kwalifikacje ACCA są rozpoznawalne w branży finansowej na całym świecie, dlatego członkowie ACCA mają otwartą drogę do kariery wszędzie tam, gdzie poszukiwani są najlepsi specjaliści z zakresu rachunkowości i finansów.

    Kwalifikacja ACCA oparta jest na trzech fundamentach:

    • wiedza – to łącznie 13 egzaminów na trzech poziomach: Applied Knowledge (3 egzaminy), Applied Skills (6 egzaminów) oraz Strategic Professional (2 obowiązkowe egzaminy: „Strategic Business Leader” i „Strategic Business Reporting” oraz dwa do wyboru spośród czterech: „Advanced Financial Management”, „Advance Performance Management”, „Advanced Taxation”, „Advanced Audit and Assurance”);
    • doświadczenie – to wymóg potwierdzenia kompetencji i posiadania min. 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracy w finansach/księgowości;
    • etyka – to obowiązkowy moduł o odpowiedzialności i etyce w biznesie.

    ACCA daje kompleksową i praktyczną wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, audytu, rachunkowości zarządczej i finansowej, zarządzania ryzykiem, planowania strategicznego, prawa i podatków.

    Adresaci SP

    Studia są przeznaczone dla osób chcących zdobyć wiedzę z zakresu finansów i rachunkowości oraz dla tych, którzy chcą rozpocząć proces uzyskiwania certyfikatu ACCA (uzyskać zwolnienia łącznie z 9 egzaminów z poziomów Applied Knowledge i Applied Skills (dawny poziom Fundamentals F1-F9)).

    W szczególności są przeznaczone dla:

    • analityków finansowych
    • księgowych i kandydatów na głównych księgowych
    • dyrektorów finansowych
    • kandydatów na menedżerów i dyrektorów finansowych
    • kontrolerów, biegłych rewidentów oraz kandydatów na biegłych rewidentów (audytorów)

    KARIERA PO STUDIACH
    Jako absolwent tego kierunku zyskasz kompetencje do:

    • Prowadzenia ksiąg rachunkowych.
    • Zarządzania efektywnością przedsiębiorstwa.
    • Dokonywania oceny efektywności przedsiębiorstwa.
    • Przygotowania, konsolidowania i analizowania sprawozdań finansowych.
    • Założenia własnego przedsiębiorstwa.

    MOŻLIWOŚCI PRACY

    • Specjalista ds. księgowości
    • Analityk finansowy

     

    Już teraz wypełnij formularz ONLINE (tutaj) – skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na dodatkowe pytania lub pomożemy dokończyć proces rejestracji na studia podyplomowe w Akademii Finansów i Biznesu Vistula!

    Jeśli preferujesz kontakt telefoniczny lub mailowy:

    tel. 22 45 72 363,  22 457 23 29

    e-mail: studiapodyplomowe@vistula.edu.pl

  •  

    Program studiów obejmuje wszystkie przedmioty (F1-F9) z których można uzyskać zwolnienie z egzaminów ACCA po uzyskaniu stosownych akredytacji.

    Szczegółowy plan zajęć i zakres egzaminów został zatwierdzany przez ACCA Global

     

    LP PRZEDMIOT MODUŁ ACCA LICZBA GODZIN
    1. Księgowy w przedsiębiorstwie                F1 6
    2. Rachunkowość finansowa F3 30
    3. Rachunkowość zarządcza F2 24
    4. Prawo gospodarcze F4 24
    5. Zarządzanie efektywnością F5 24
    6. Podatki F6 24
    7. Raportowanie finansowe F7 24
    8. Audyt w przedsiębiorstwie F8 24
    9. Zarządzanie finansami F9 30
    RAZEM 210 h

    Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się według kolejności zgłoszeń, dlatego jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie finansów i rachunkowości, złóż podanie już dziś!

    • Terminarz zjazdów I semestr
      Sesja 1 08 – 09.10.2022
      Sesja 2 22 – 23.10.2022
      Sesja 3 05 – 06.11.2022
      Sesja 4 19 – 20.11.2022
      Sesja 5 03 – 04.12.2022
      Sesja 6 17 – 18.12.2022
      Sesja 7 14 – 15.01.2023
  • dr hab. prof. AFiB Vistula Mirosław Bojańczyk
    Wieloletni wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i innych szkół. Od ponad 20 lat związany jest z nauką i praktyką gospodarczą. W badaniach naukowych podejmuje tematy funkcjonowania rynku kapitałowego, funduszy inwestycyjnych, wycen przedsiębiorstw, kontrolingu oraz finansów i rachunkowości przedsiębiorstw. Posiada duże doświadczenie praktyczne.

    Osiągnięcia w karierze:

    • Główny księgowy kilku firm,
    • Dyrektor Citibanku,
    • Prezes jednego z Narodowych Funduszy Inwestycyjnych,
    • Wiceprezes Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego,
    • Członek Komisji Papierów Wartościowych,
    • Członek wielu rad nadzorczych, w tym Polskiego Banku Rozwoju i Izolacji w Zduńskiej Woli.
  • Mirosław Bojańczyk

    dr hab. Mirosław Bojańczyk prof. AFiB Vistula

    Wieloletni wykładowca w Szkole Głównej Handlowej (SGH) i innych uczelniach. Obecnie prof. AFiB Vistula oraz kierownik programu edukacyjnego odpowiedzialny za akredytację ACCA. Od ponad 30 lat związany z praktykami Nauki i Biznesu. Jego tematy badawcze obejmują finanse i rachunkowość, rynki kapitałowe, fundusze inwestycyjne, wycenę przedsiębiorstw, controlling. Autor ponad 70 publikacji w języku polskim i angielskim. Posiada duże doświadczenie praktyczne. Był m.in. dyrektorem finansowym kilku spółek, dyrektorem Citibank Polska, prezesem jednego z Narodowych Funduszy Inwestycyjnych, wiceprezesem PTE (spółki emerytalnej), zastępcą dyrektora Departamentu Systemu Bankowego w Ministerstwie Finansów oraz członek Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. Był także członkiem rad nadzorczych w kilku spółkach, m.in. w Polskim Banku Rozwoju i Izolacji Zduńskiej Wola (spółkach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie).

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    mgr Daria Khisamova

    Kilkuletni praktyk w dziedzinie finansów przedsiębiorstw i rachunkowości. Pracowała na stanowisku analityka finansowego, eksperta finansów i księgowości w przedsiębiorstwach międzynarodowych. Ukończyła studia w zakresie finansów i rachunkowości oraz zarządzania, również kursy ITIL (praktyki zarządzania usługami IT: zarządzanie infrastrukturą informatyczną oraz usługami informatycznymi), uczestnik CFA Research Challenge.
    Certyfikaty językowe: język angielski – The Embassy School Hastings (which is accredited by the British Council), TOEIC, język polski – IKO, język rosyjski – ojczysty.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    mgr Tomasz Kociołek

    Biegły rewident z ponad 19-letnim praktycznym doświadczeniem w księgowości oraz badaniu i przeglądach sprawozdań finansowych według polskich i międzynarodowych zasad rachunkowości, a także świadczeniu innych usług transakcyjnych i atestacyjnych dla klientów, w tym spółek giełdowych.
    Członek ACCA (Fellow), Certyfikowany Audytor Wewnętrzny (CIA), dyplomowany księgowy Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, posiadacz certyfikatu księgowego Ministerstwa Finansów. Autor wielu artykułów i wypowiedzi eksperckich z dziedziny rachunkowości, m.in. w „Rzeczpospolitej” i „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Ekspert merytoryczny Konkursu im. Jacka Kuronia na Najlepsze Przedsiębiorstwo Społeczne oraz programu „Drogowskaz dla NGO. Profesjonalizacja trzeciego sektora poprzez wypracowanie i upowszechnianie zasad zarządzania finansowego”.
    Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, posiada stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk społecznych (dyscyplina ekonomia i finanse). W działalności naukowej zajmuje się głównie badaniami z zakresu rachunkowości finansowej i rewizji finansowej, ze szczególnym uwzględnieniem jednostek non profit.
    Współpracownik Akademii Finansów i Biznesu VISTULA od 2019 r., prowadzone zajęcia: Podstawy finansów i rachunkowości, Etyka i profesjonalne standardy, Ethics and Professional Standards (w jęz. angielskim), Metodologia audytu wewnętrznego, Audyt i inne usługi atestacyjne (studia licencjackie, magisterskie, niestacjonarne i podyplomowe z akredytacją ACCA), Audit and assurance (w jęz. angielskim).

    prof. dr hab. Juliusz Kotyński

    Prof. dr hab. nauk ekonomicznych od 1988 r. Były stypendysta Fulbrighta w Departamencie Ekonomii Uniwersytetu Harvarda, profesor SGH. Pracownik i konsultant Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ i UNCTAD w Genewie. Radca ekonomiczno-handlowy i radca handlowy-minister pełnomocny, kierownik Biura Radcy Handlowego Ambasady RP we Francji (1993-1998). W latach 2002-2006 radca generalny w Ministerstwie Finansów. Członek Komitetu Polityki Ekonomicznej Rady Unii Europejskiej (2003-2006). Od 1999 r. profesor zw. d. Akademii Finansów, a od 2012 r. Akademii Finansów i Biznesu Vistula. W latach 2014-2017 dziekan Wydziału Biznesu i Stosunków Międzynarodowych AFiBV, dyrektor Instytutu Badań Ekonomicznych WBiSM. Opiekun seminarium doktorskiego z dyscypliny Ekonomia i finanse. W działalności naukowej zajmuje się badaniami z teorii i polityki handlu międzynarodowego, finansów, globalizacji, polityki gospodarczej oraz regionalnej integracji gospodarczej i finansowej. Od 2004 r. jest członkiem Komitetu Prognoz „Polska 2000 Plus” PAN, a od 2019 r. członkiem Prezydium tego komitetu. Uczestniczy w badaniach i publikacjach „Forum Myśli Strategicznej” PTE i Komitetu Prognoz PAN, z afiliacją AFiBV. Jest autorem wielu publikacji naukowych z zakresu ekonomii, finansów i stosunków międzynarodowych.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr hab. Michał Kruszka

    Jest profesorem nadzwyczajnym w Uczelni Vistula. Ukończył studia prawnicze i ekonomiczne, posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu). Działalność badawcza obejmuje makroekonomię, mikroekonomię, usługi finansowe, finanse międzynarodowe oraz międzynarodowy handel usługami. Michał dołączył również do KNF – Komisji Nadzoru Finansowego w 2010 roku. Od kwietnia 2019 roku jest Dyrektorem Departamentu Analiz i Strategii w KNF. Koncentruje się na nadzorze makroostrożnościowym (analiza ryzyka systemowego, identyfikacja instytucji o znaczeniu systemowym w Polska, kalibracja makroostrożnościowych buforów kapitałowych), ilościowa i jakościowa analiza rynków finansowych oraz implementacja regulacji unijnych dotyczących benchmarków finansowych.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr Nicolas Levi

    MBA ESSEC-SGGW. Doktor nauk społecznych. Wieloletni analityk inwestycyjny. Doradca gospodarczy dla francuskich podmiotów inwestujących w Polsce od 2008 roku. Od 2016 roku zewnętrzny konsultant dla Korea Institute for International Economic Policy. Autor ekspertyz na temat Polskiej gospodarki. W działalności naukowej zajmuje się gospodarką Polski, Półwyspu Koreańskiego i Francji. Jest autorem ok. 40 publikacji naukowych z zakresu ekonomii, finansów i stosunków międzynarodowych. Promotor prac licencjackich i magisterskich. Promotor pomocniczy prac doktorskich.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Małgorzata Maliszewska

    dr Małgorzata Maliszewska

    Adiunkt w Akademii Finansów i Biznesu Vistula; prezes Sądu Polubownego przy Rzeczniku Ubezpieczonych do utworzenia instytucji Rzecznika Finansowego; w latach 2014-2016 członkini Rady Programowej Insurance Forum dla Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń oraz Kapituły Polskiej Izby Ubezpieczeń; specjalistka z zakresu ubezpieczeń gospodarczych, organizacji i ekonomiki przedsiębiorstw, prawa kontraktowego, alternatywnych metod rozstrzygania sporów sądowych i pozasądowych oraz negocjacji w biznesie; od 1996 roku radca prawny – wpisana na listę prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Warszawie; negocjator i mediator biznesowy; redaktor tematyczny Komitetu Redakcyjnego kwartalnika „Rozprawy Ubezpieczeniowe. Konsument na rynku usług finansowych” ISSN2544-1159 wydawanego przez Rzecznika Finansowego i Fundację Edukacji Ubezpieczeniowej oraz recenzent kwartalnika; autorka publikacji z dziedziny ubezpieczeń gospodarczych oraz prawa w biznesie; Rzecznik Dyscyplinarny do spraw studentów w Akademii Finansów i Biznesu Vistula oraz Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa; przewodnicząca Rady Programowej Studenckich Zeszytów Internetowych AVISTA; członkini Komitetu Założycielskiego Stowarzyszenia Na Rzecz Poszkodowanych Przez Los „Uśmiechnij się”.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr hab. Ryszard Michalski prof. AFiB Vistula

    Dyrektor Instytutu Badań w dyscyplinie ekonomia i finanse. Absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS (obecnie SGH); w latach 1988-1995 pracował w Ministerstwie Finansów, m.in. na stanowisku wiceministra; w latach 1995-1999 w sektorze prywatnym i w różnych instytucjach akademickich; od lipca 2002 do maja 2004 roku ponownie wiceminister finansów, odpowiedzialny za negocjacje finansowe z Unią Europejską, zarządzanie długiem publicznym i współpracę z NBP; w latach 2007-2016 dyrektor Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur w Warszawie; od 2012 r. profesor nadzwyczajny Akademii Finansów i Biznesu Vistula.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    mgr Grzegorz Michalski

    Absolwent kierunku Ekonomia na Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie. Studia podyplomowe z seminarium doktorskim w zakresie zarządzania ryzykiem na Wydziale Ekonomicznym Akademii Finansów w Warszawie. Głównym tematem studiów jest analiza statystyczna rynków finansowych z wykorzystaniem teorii portfela. Od kilku lat prowadzi zajęcia z przedmiotów ścisłych, takich jak matematyka, statystyka, ekonometria i portfel inwestycyjny. Do zainteresowań zalicza elektronikę cyfrową (programowanie mikroprocesorów) i informatykę.
    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Anna Pawlak

    dr Anna Pawlak

    Wykładowca akademicki od 2018 r., doktorat obroniła w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Gospodarki Światowej, w dziedzinie finansowania handlu międzynarodowego. Prowadzenie zajęć́ ułatwia jej ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, w tym na rożnych szczeblach kierowniczych od 2003-2018 r. Większość kariery zawodowej związana była z Korporacją Ubezpieczeń́ Kredytów Eksportowych S.A., gdzie współtworzyła i wiele lat kierowała działem zajmującym się ubezpieczeniami projektów inwestycyjnych. Posiada doświadczenie związane z kierowaniem zespołem, oceną ryzyka kredytowego, stosowaniem i konstruowaniem instrumentów ubezpieczeniowych oraz gwarancji, a także działalnością̨ kredytową i obsługą transakcji handlowych przez banki, product management, w tym badaniami rynkowymi również we współpracy ze środowiskiem naukowym.
    W 2019 roku zaangażowała się w prace związane ze współpracą AFiB Vistula z uczelniami zagranicznymi, a także w prace nad akredytacjami programu kierunku Finanse i Rachunkowość, od roku 2021 objęła funkcję Dyrektora Programowego na kierunku Ekonomia oraz na kierunku Finanse i Rachunkowość.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    Zdzisław Rapacki

    dr Zdzisław Rapacki

    W latach 2004-2010 był ambasadorem RP przy Biurze ONZ w Genewie, Konferencji Rozbrojeniowej i innych organizacjach. W latach 2008-2009 – przewodniczący Rady Administracyjnej Międzynarodowej Organizacji Pracy i Komitetu Całości negocjującego rezolucję w sprawie światowego kryzysu finansowego i gospodarczego. W 2006 r. przewodniczący Konferencji Rozbrojeniowej. W latach 1996-2004 i 2010-2012 – doradca Prezydenta RP; 1994-1995 Prezes Spółki Polcard (zajmującej się kartami kredytowymi). Wcześniej Dyrektor Gabinetu trzech kolejnych ministrów spraw zagranicznych, Minister Pełnomocny w Ambasadzie RP w Londynie, Stały Przedstawiciel RP przy Międzynarodowa Organizacji Turystyki w Madrycie, Sekretarz Ambasady w Tokio, oficer łącznikowy FIFA na Mundialu w Meksyku. Współautor książki pt. Gospodarka światowa, autor artykułów na temat kart kredytowych, globalizacji, kryzysu finansowego i gospodarczego, rozbrojenia, dyplomacji i transformacji społeczno-gospodarczej w Europie Środkowo-Wschodniej. Odznaczony między innymi Wielkimi Krzyżami Zasługi Chile i Peru, Krzyżem Komandorskim francuskiej Legii Honorowej, Komandorskimi Krzyżami Zasługi: Belgii, Japonii, Litwy i Węgier.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr Monika Różycka

    W 2019 r. uzyskała tytuł doktora w AFiBV, w 2010 r. tytuł magistra w dziedzinie ekonomia o specjalności finanse i rachunkowość przedsiębiorstw. W 2011 r. ukończyła Podyplomowe Studia Rachunkowości w Akademii Finansów w Warszawie. W 2014 r. zakończyła studia podyplomowe z seminariami doktorskimi w Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie w zakresie metodologii badań w naukach ekonomicznych. W roku akademickim 2012/2013 odbyła staż naukowy na Uczelni prowadząc zajęcia z przedmiotów z zakresu rachunkowości i podatków. W marcu 2013 r. dzięki pracy wykonanej podczas prowadzenia zajęć, decyzją studentów znalazła się w gronie najlepszych dydaktyków Uczelni, zajmując I miejsce w kategorii największych jednostek dydaktycznych. Jest wykładowcą akademickim w Akademii Finansów i Biznesu Vistula. W czerwcu 2013 r. otworzyła przewód doktorski poświęcony ekonomicznym konsekwencjom zmian w podatku od towarów i usług oraz ich wpływu na funkcjonowanie MSP w Polsce. W lutym 2019 r. rozprawa doktorska została przyjęta przez Radę Wydziału. Od ponad dwudziestu lat jest zawodowo związana z księgowością, zajmuje stanowisko głównej księgowej w spółkach z o.o. Kilka razy w roku odbywa szkolenia z zakresu podatków.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr Małgorzata Smoleń-Bojańczyk

    Wieloletni praktyk w dziedzinie finansów przedsiębiorstw i rachunkowości. Pracowała na stanowisku audytora, kontrolera finansowego, kierownika finansów i księgowości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych. Ukończyła studia w zakresie ekonomii i prawa podatkowego oraz kursy w zakresie Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej. Posiada certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów (nr 48687/2011). Certyfikaty językowe: język angielski – EMI Cambridge Certificate, LCCI 3, dobra znajomość języka niemieckiego i rosyjskiego. Rozpoczęty na Akademii Finansów i Biznesu Vistula przewód doktorski pt. „Teoria agencji a znaczenie ujawnień informacyjnych w świetle nowych wymogów  stawianych korporacjom w USA i UE po roku 2000”. Planowany termin zakończenia 2019 r. Prowadzi zajęcia głównie w języku angielskim ze studentami z różnych dziedzin rachunkowości, finansów przedsiębiorstw i sprawozdawczości finansowej.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr Renata Sokołowska

    Dr nauk badawczych; pracuje w Ministerstwie Finansów. Zainteresowania  badawcze:  systemy podatkowe w Polsce i na świecie, podatki PIT, CIT, VAT, przestępstwa skarbowe, rachunkowość podatkowa i budżetowa. Prowadzone zajęcia  w języku polskim i angielskim – przedmioty ACCA: rachunkowość podatkowa, VAT i rozrachunki z VAT, system podatkowy w Polsce oraz rachunkowość zarządcza, rozliczenia podatkowe, kontrola podatkowa. Promotor prac dyplomowych w zakresie badań nad podatkami, wyboru najkorzystniejszej formy opodatkowania małego biznesu, rozwoju księgowości, dostosowania polskiego prawodawstwa podatkowego do przepisów UE.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr Witold Walkowiak

    Karierę zawodową rozpoczynał w 1980 r. w Instytucje Finansów przy Ministerstwie Finansów. W 1987 r. uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej. Był stypendystą British Council na Uniwersytecie Cambridge w Wielkiej Brytanii oraz Fulbrighta w Brookings Institution w Stanach Zjednoczonych.  Po 1990 r. jego kariera zawodowa związana jest z praktyką gospodarczą. Pracował w Banku Handlowym w Warszawie S.A., zajmując stanowiska od zastępcy dyrektora Departamentu Ekonomicznego do wiceprezesa zarządu banku. Był też wiceprezesem zarządu Banku BPH S.A., odpowiedzialnym za zarządzanie finansami i ryzykiem. Od 2003 r. przeszedł do sektora ubezpieczeń. Był członkiem zarządu PZU S.A., dyrektorem finansowym Departamentu Europejskiego w Eureko B.V. (Holandia), wiceprezesem zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń oraz wiceprezesem zarządu spółek grupy Warta.

    Od 2009 r. współpracuje Akademią Finansów, a następnie z Akademią Finansów i Biznesu, gdzie prowadził zajęcia z takich przedmiotów jak: zarządzanie instytucjami kredytowymi, rachunkowość zarządcza, rachunkowość bankowa i ubezpieczeniowa, gospodarka finansowa zakładu ubezpieczeń, planowanie biznesowe.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr inż. Witold Witkowski


    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

    dr hab. Jolanta Zombirt prof. AFiB Vistula

    Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie) oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego (orientalistyka). Specjalistka w zakresie nowych technik finansowych, zarządzania ryzykiem bankowym w kontekście ewolucji regulacji bankowych i strategii banków w dobie globalizacji rynków finansowych; w latach 1976-1991 związana z Centralą Handlu Zagranicznego Budownictwa BUDIMEX; w 1993 r. – doradca ministra (Jana Krzysztofa Bieleckiego) w Biurze ds. Integracji Europejskiej oraz Pomocy Zagranicznej; w 1994 r. – doradca prezesa Powszechnego Banku Kredytowego, a w 1996 r. – prezesa Banku Handlowego w Warszawie; w latach 2002-2007 pracowała jako główny specjalista ds. Rozwoju Rynków Finansowych w Departamencie Systemu Finansowego Narodowego Banku Polskiego; była również kierownikiem Zakładu Systemu Finansowego UE w Instytucie Europeistyki UJ.

    Link do profilu wykładowcy w USOSweb

  • Zasady rekrutacji:
    Przyjęcia na studia podyplomowe w Akademii Finansów i Biznesu Vistula odbywają się według kolejności zgłoszeń. Kandydaci na studia podyplomowe składają poniższe dokumenty drogą mailową, online lub osobiście:

    • pobierz formularz zgłoszeniowy ,
    • oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia,
    • skan świadectwa dojrzałości lub jego odpowiednika, w przypadku ukończenia szkoły średniej poza Polską,
    • oryginał dowodu tożsamości do wglądu,
    • 1 zdjęcie w formacie jpg,
    • potwierdzenie wpłaty czesnego.

    Opłaty:
    Czesne za studia wynosi 6800 zł – płatne 2 tygodnie przed rozpoczęciem studiów.
    Studia rozpoczynają się w październiku 2022 r. i trwają dwa semestry.

    Czesne może być wniesione jednorazowo lub semestralnie w dwóch ratach:

    • 3400 zł – I rata płatna 2 tygodnie przed rozpoczęciem studiów
    • 3400 zł – II rata płatna tydzień przed rozpoczęciem drugiego semestru.

    Przy jednorazowej płatności za 2 semestry udzielamy 10% rabatu.

    Opis przelewu:
    W opisie przelewu należy zaznaczyć następujące dane: studia podyplomowe/kierunek/imię i nazwisko

    Wnioski z prośbą o wystawienie kopii świadectwa w języku angielskim wraz z potwierdzeniem dokonania wpłaty 60 zł, przyjmujemy wyłącznie drogą mailową, najpóźniej w dniu ostatniego zjazdu.

    Numer konta:
    Santander Bank Polska – 61 1090 1694 0000 0001 1105 7177

    *Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby chętnych, grupa może nie zostać uruchomiona.
    Natomiast w przypadku dużej liczby kandydatów, o przyjęciu do grupy decyduje kolejność zgłoszeń.

    Regulamin Studiów Podyplomowych

    Pobierz

    Zarządzenie w sprawie zasad sporządzania i wydawania oraz opłat za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, kopii świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w tłumaczeniu na język angielski i ich duplikatów, dla studiów podyplomowych prowadzonych w AFiB Vistula

    Pobierz
int(18833)

Kontakt do Rekrutacji Studiów Podyplomowych

Dział Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Akademii Finansów i Biznesu Vistula

tel. +48 22 457 23 63 lub +48 22 457 23 29
e-mail: studiapodyplomowe@vistula.edu.pl

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close