Co to jest i do czego służy USOSweb?

USOSweb to informatyczny system do obsługi studentów i zarządzania tokiem studiów. Pozwala na przeniesienie na płaszczyznę elektroniczną wielu usług, czynności i procedur, które są związane z organizacją i dokumentacją przebiegu studiów.

W systemie USOSweb są dostępne następujące informacje:

  • oceny;
  • płatności;
  • podania/ decyzje;
  • plan zajęć;
  • stypendia;
  • zaliczenie semestrów;
  • karta przebiegu studiów;
  • punkty ECTS;
  • rejestracja na specjalności i przedmioty do wyboru;
  • aktualności;
  • kontakt do wykładowców i pracowników;
  • dyplomy.

Do systemu USOSweb mogą mieć dostęp wszyscy studenci i nauczyciele akademiccy. Obsługa serwisu odbywa się za pomocą przeglądarki internetowej pod adresem usosweb.vistula.edu.pl.

Szczegółowe wytyczne odnośnie logowania do systemu (login, hasło) są wysyłane na prywatny adres e-mail. W razie problemów z logowaniem lub w przypadku kłopotów technicznych należy skontaktować się działem IT:  icthelp@vistula.edu.pl.

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close