SGTiR Gospodarzem Najważniejszego Wydarzenia Roku W Branży Spotkań - Uczelnia Vistula

1500 przedstawicieli biznesu, samorządowców, polityków, studentów i dziennikarzy weźmie udział w organizowanym w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji z Grupy Uczelni Vistula Meetings Week Poland 2018. To już szósta edycja tej największej i najważniejszej imprezy branży spotkań w Polsce. SGTiR jest nie tylko jej gospodarzem, ale też jednym ze współorganizatorów.

Uczestnicy Meetings Week Poland 2018 przez 5 dni będą korzystali z kampusu Grupy Uczelni Vistula, który ma nie tylko zaplecze edukacyjne i naukowe, ale też nowoczesne centrum konferencyjne. Dysponuje 7 aulami z ponad 2200 miejscami oraz 46 salami seminaryjnymi – w tym salą VIP. Dodatkowo kampus ma zaplecze cateringowe i halę sportowo-widowiskową.

Mimo, że cele statutowe uczelni są inne niż komercjalizacja powierzchni konferencyjnych, dostrzegamy korzyści płynące z organizacji profesjonalnych eventów. Zyskujemy długotrwałych partnerów biznesowych oraz promocję i dajemy studentom nowe możliwości rozwoju. Dzięki licznym, niedużym salom, jesteśmy w stanie organizować nawet kilkanaście sesji tematycznych. To przewaga uczelni np. nad hotelami – mówi dr hab. Jolanta Żyśko, rektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji.

W ubiegłym roku akademickim Grupa Uczelni Vistula współorganizowała dwa duże międzynarodowe wydarzenia: Forum CETA i Dialog Obywatelski przygotowane wspólnie z Komisją Europejską oraz European Association for Sport Management. W lipcu tego roku organizuje Global Events Congress. Gospodarzem Meetings Week Poland już po raz drugi.

Wykorzystujemy to wydarzenie do spotkań z firmami, które współpracują z nami przy budowaniu programów studiów czy inicjatywach biznesowych. To także okazja do przedstawienia firmom naszych najnowszych projektów stażowych i pokazania, w jaki sposób możemy wybrać dla nich idealnie sprofilowanych, przyszłych pracowników – mówi dr Krzysztof Celuch, pełnomocnik rektora Akademii Finansów i Biznesu Vistula ds. współpracy z biznesem.

W wydarzenie zaangażowani są też studenci Grupy Uczelni Vistula, szczególnie Studenckiego Koła Naukowego Turystyki Biznesowej „2B”, którzy samodzielnie przygotowują jedną z konferencji – XIII IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum. Do udziału w niej zaprosili polskie i zagraniczne autorytety branży spotkań, a do współpracy zaangażowali MPI POLAND CHAPTER oraz Klub Agencji Eventowych.

Podczas FLF mamy szansę spotkać prezesów firm: agencji eventowych, sieci hoteli, organizatorów targów i wszystkich możliwych podwykonawców branży spotkań, którzy na co dzień są dla młodych ludzi niedostępni. Uczestniczymy w bezpośrednich rozmowach z nimi w sesji Round Tables Discussion i możemy zaprezentować się przed nimi na scenie podczas konkursu IMEX University Challenge – mówi Adrianna Roguska, przewodnicząca SKN „2B”.

Studenci będą ponadto wolontariuszami podczas wszystkich pięciu dni Meetings Week. Organizują też w jego trakcie akcję CSR, która będzie polegać na rejestracji dawców szpiku dla DKMS.

Tegoroczny Meetings Week odbywa się pod hasłem „Siła Networkingu” w dniach 19-23 marca w kampusie Grupy Uczelni Vistula przy ul. Stokłosy 3 w Warszawie.
Szczegóły: meetingsweek.pl

Contact to Career Office

3 Stokłosy Street, Warsaw
room 30
phone: 22 45 72 423
e-mail: rozwoj.kariery@vistula.edu.pl
The office is open from
Monday to Thursday: 9:00 – 16:00

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close