GMID20POLSKA

Spotkania, współpraca i kontakt z ludźmi paradoksalnie nigdy nie były tak ważne jak obecnie. #StayPositive – pod takim hasłem 14 kwietnia będzie obchodzony na całym świecie Global Meetings Industry Day. W tym roku, wyjątkowo, feta będzie zdalna, ale na niespotykaną dotąd skalę, z próbą bicia o godzinie 18:00 rekordu Guinnessa dla największej publiczności biorącej udział w konferencji wirtualnej. Połączymy się z tysiącami #EventProfs z całego świata, aby wirtualnie świętować #GMID20Poland (https://gmidgoesvirtual.com/).

W Polsce wydarzenie organizują studenci Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula, którzy zaprosili do współpracy wybitnych ekspertów z branży w Polsce i na świecie.

14 kwietnia o godz. 16:00 zapraszamy na profil Studenckiego Koła Naukowego 2B https://www.facebook.com/2bvistula/ na wydarzenie #StayPositive – Global Meetings Industry Day.

Podczas wydarzenia z udziałem wybitnych ekspertów z branży spotkań dowiemy się:

  • ile dla gospodarki znaczy branża spotkań – POLAND EVENTS IMPACT 2020,
  • jak branża hotelarska przygotowuje się na wyjście z kryzysu wywołanego przez pandemię,
  • czy praca i nauka w sieci są bezpieczne.

W programie są dwie debaty:

  1. „Przemysł spotkań w nowej rzeczywistości… Co się zmieni?” z udziałem prof. Jolanty Żyśko, rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula, Wojciecha Liszki z Z-Factor, Pauli Fanderowskiej z SKKP i ICE Kraków, Marty Kicler z Mazurkas DMC Poland i MPI Poland Chapter, Marty Chmielewskiej z MEA Group i SBE oraz Joanny Gorczycy z PZU. Dyskusję poprowadzi Magdalena Kondas, redaktor naczelna Meetingplanner.pl i przewodnicząca Rady Biznesu SGTiH Vistula.
  2. “#StayPositive – message from around the globe” debata z udziałem zagranicznych ekspertów takich jak: Olga Navarro, Eda Ozden, Miguel Assis, Cosimo Bruzzess, Jon Bradshaw i Kevin Edmunds. Poprowadzi ją dr Krzysztof Celuch, pełnomocnik rektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula ds. współpracy z biznesem oraz właściciel Celuch Consulting.

Global Meetings Industry Day jest organizowany na całym świecie przez Koalicję Meeting Mean Business, która skupia fanów przemysłu spotkań w ponad sześćdziesięciu krajach na sześciu kontynentach. Ten dzień jednoczy liderów z wielkiej branży spotkań i eventów. Chodzi o to, by pokazać rzeczywisty wpływ spotkań biznesowych na ludzi, przedsiębiorstwa i całą gospodarkę.

Partnerzy wydarzenia: Briil AV Media, Z-Factor, Celuch Consulting, MeetingPlanner.pl,
Partner transmisji: Briil AV Media

Więcej o wydarzeniu:
https://www.facebook.com/2bvistula/

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close