Studenci IT oraz grafiki AFiBV tworzą wirtualną rzeczywistość – na potrzeby nauczania informatyki w technikach zaprojektowali wirtualne, trójwymiarowe laboratorium, dzięki któremu uczniowie mogą poznać działanie podzespołów komputera. Zajęcia są realizowane w ramach projektu Unii Europejskiej Leonardo da Vinci – Transfer Innowacji.

Studenci IT oraz grafiki AFiBV tworzą wirtualną rzeczywistość – na potrzeby nauczania informatyki w technikach zaprojektowali wirtualne, trójwymiarowe laboratorium, dzięki któremu uczniowie mogą poznać działanie podzespołów komputera. Zajęcia są realizowane w ramach projektu Unii Europejskiej Leonardo da Vinci – Transfer Innowacji.

W wirtualnym laboratorium uczniowie mogą obserwować animacje lub wizualizacje, np. działającego dysku DVD, pamięci RAM czy płyty głównej. Mogą zobaczyć, jak takie komponenty funkcjonują i wyglądają. Taka obserwacja jest łatwiejsza niż w rzeczywistości – duża grupa uczniów może oglądać wirtualne urządzenie z bliska na dużym ekranie, a nauczyciel otrzymuje skuteczne narzędzie do prezentacji.

– Z naszych obserwacji wynika, że uczniowie, którzy uczą się, wykorzystując wirtualne laboratorium, mają lepsze wyniki w nauce, lepiej zapamiętują przekazywane treści, są bardziej zmotywowani niż ci, którzy uczą się w „zwykłych” klasach lekcyjnych. Zatem, podsumowując, projekt ma dwojakie zalety – z jednej strony dzięki niemu nauka informatyki w technikum odbywa się w ciekawszy i bardziej angażujący sposób, a z drugiej – studenci uczą się modelowania 3D i tworzą rzeczywisty produkt, który można zastosować na rynku – podkreśla Oedipus Senyurek, zastępca dziekana Wydziału Inżynieryjnego Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie.

Lekcje informatyki w 3D dla uczniów są prowadzone w przygotowanej na ten cel sali lekcyjnej w AFiBV, wyposażonej w projektor i okulary 3D. Studenci AFiBV, projektujący laboratorium, pracują na aplikacji Unity, służącej do tworzenia gier 2D i 3D.

Akademia Finansów i Biznesu Vistula jest partnerem projektu Transfer of Innovation realizowanego we współpracy z Kizilcahamam Technical High School in Turkey oraz The Kossuth Zsuzsanna Training School z Węgier. Zajęcia z modelowania i animacji 3D są dostępne dla studentów na zasadzie „kursów do wyboru” i mogą w nich uczestniczyć studenci wszystkich roczników informatyki i grafiki AFiBV.

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy Działu Rekrutacji

 

Godziny pracy:

poniedziałek- czwartek 10.00-18.00

 Piątek – 9.00-17.00

Sobota – 9.00-15.00

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close