Zagraniczny rynek to wielka niewiadoma. Czy mój pomysł się sprawdzi? Czy będzie popyt? Czy to dobra inwestycja? Obcokrajowcy studiujący w Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie bezpłatnie pomagają przedsiębiorcom znaleźć odpowiedzi na takie pytania. Bardzo dobrze znają specyfikę swoich krajów i są przygotowani merytorycznie do przeprowadzenia analiz rynku. AFiBV zaprasza firmy do współpracy.

Globalizer – to nazwa projektu realizowanego w Akademii Finansów i Biznesu Vistula od listopada 2013 r. Zrzesza on obcokrajowców – studentów kierunków ekonomicznych w AFiBV, zainteresowanych zdobyciem doświadczenia w biznesie. Na zamówienie firm analizują zagraniczne rynki, m.in. Ukrainy, Białorusi, Węgier, Gruzji, Azerbejdżanu, Kazachstanu, Tadżykistanu, Indii, Turcji, Iraku, regionu Zatoki Perskiej i krajów Azji Centralnej. Do tej pory z oferty Globalizera skorzystały 4 firmy, w tym jedna współpracowała z aż 7 zespołami studentów z różnych krajów.

Pochodząca z Rosji Elizaveta Geiko, przyszła ekonomistka, dla Audioteki – e-sklepu z audiobookami, badała rynek rosyjski. Pomogła firmie lepiej zrozumieć wady i zalety rynku swojego kraju, jak prowadzić w nim biznes, a także czy ekspansja będzie finansowym sukcesem. Elizaveta w analizach skoncentrowała się na 6 obszarach: publikacje, audio, mobile, lifestyle, prawo, specyfika kraju.

Varis Bilalbayli, pochodzący z Azerbejdżanu student ostatniego roku finansów i rachunkowości, na zlecenie Audioteki badał rynek azerski. Obecnie współpracuje także z firmami Funmedia oraz Syntea, działającymi w branży edukacyjnej, i analizuje dla nich rynek turecki.

Z kolei Fachem Bakshi z Indii, ekonomista-informatyk, dla Radwagu – polskiego producenta wag, oraz Audioteki badał zasadność wejścia na rynek Indyjski. Obecnie w imieniu e-sklepu prowadzi rozmowy także z partnerami w USA i Wielkiej Brytanii.

Jak taka współpraca ze studentami z Globalizera odbywa się w praktyce? Wystarczy, że zainteresowany przedsiębiorca skontaktuje się z Olgą Petranevskayą, koordynatorką projektu w AFiBV (tel: +48 22 45 72 324, e-mail: o.petranevskaya@vistula.edu.pl).

Następnie podczas spotkań firma określa, jaki rynek ją interesuje i jakiego rodzaju analizy potrzebuje. Niejednokrotnie zlecenie wykonuje kilka grup studentów, a każda analizuje inny rynek. Współpraca odbywa się bezpłatnie, a jej zasady ustalane są indywidualnie, zgodnie z potrzebami przedsiębiorcy.

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy Działu Rekrutacji

 

Godziny pracy:

poniedziałek- czwartek 10.00-18.00

 Piątek – 9.00-17.00

Sobota – 9.00-15.00

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close