W dniu 15 maja 2015 r. odbędzie się V ogólnopolska konferencja z cyklu „Innowacyjne zarządzanie w oświacie”. Konferencje z cyklu IZ od 2009 przyciągają uwagę nauczycieli, dyrektorów szkół, pracowników administracji oświatowej, ponieważ są jedyne w swoim rodzaju. Tematem przewodnim Konferencji IZ 2015 będzie: Zapobieganie przemocy w szkole: strategie zapobiegania i dobre praktyki.

Poruszać będziemy m.in. takie zagadnienia, jak:

  • Efektywność programów zapobiegania przemocy w szkole
  • Ograniczenie występowania agresywnych zachowań uczniów
  • Wpływ mediów na agresywność młodzieży
  • Wiktymizacja
  • Cyberprzemoc
  • Budowanie relacji w szkole, które obniżają poziom agresji

Dziesięć powodów, dla których warto wziąć udział w Konferencji
„Innowacyjne zarządzanie w oświacie. Agresja w szkole”

  1. Nowoczesny scenariusz – w konferencji weźmie siedmiu piętnastu prelegentów prezentujących w formie skondensowanej, dynamicznej, efektownej i efektywnej swoje poglądy. Nie ma mowy o nudzie!
  2. Wiele punktów widzenia – prelegenci reprezentować będą różne perspektywy i punkty widzenia. Zaprosiliśmy prelegentów z różnych organizacji zajmujących się zapobieganiem i minimalizacja skutków agresji w szkole.
  3. Tradycja – działamy w oparciu o doświadczenia wysoko ocenionych przez uczestników czterech poprzednich konferencji.
  4. Udział doświadczonych ekspertów z Wielkiej Brytanii (David Bartram (The London Leadership Strategy), Prof. Philip Garner (School of Education, The University of Northampton), którzy przyjeżdżają do Polski dzielić się swoimi wiedzą i doświadczeniami PO RAZ PIERWSZY.
  5. Udział w debacie i sesji zadawania pytań– w trakcie konferencji odbędzie się debata z udziałem ekspertów z Wielkiej Brytanii.
  6. Certyfikat uczestnictwa –osoby zainteresowane – po uprzednim zgłoszeniu – otrzymają certyfikat uczestnictwa (przydatny m.in. w zdobywaniu kolejnych stopniu awansu zawodowego dla nauczycieli).
  7. Poznasz ciekawych ludzi – w czasie przerw będą mogli Państwo poznać wiele ciekawych osób z całej Polski, wymienić się doświadczeniami, nawiązać nowe kontakty zawodowe.
  8. Doświadczenia organizacyjne – nasze konferencje organizujemy w oparciu o doświadczenia słynnych konferencji serii TED talks (TED.com) – sami uczymy się od innych i chętnie podzielimy się naszymi doświadczeniami organizacyjnymi z Państwem.
  9. Dogodny dojazd– Siedziba AFiBV znajduje się przy stacji Metra STOKŁOSY (dojazd z Dworca Centralnego w Warszawie zajmuje około 25 minut).
  10. Olbrzymia porcja wartościowej wiedzy na temat sposobów pracy z uczniami, obniżającymi występowanie zachowań agresywnych, budowania relacji wspierających lepsze zachowanie uczniów, zachowań agresywnych w sieci, cyberprzemocy itp. – biorąc udział w naszej konferencji otrzymają Państwo dużą porcję wartościowej wiedzy gwarantujemy, że merytoryczna dawka wiedzy odpowiada treściowo znacznie dłuższym i kosztownym kursom szkoleniowym. Lubicie Państwo szukać okazji na rynku usług edukacyjnych? – na pewno udział w naszej Konferencji jest jedyną w roku OKAZJĄ. W ciągu jednego dnia za niewygórowaną opłatę można zdobyć wartościową wiedzę oszczędzając czas i pieniądze.

Nasza Konferencja adresowana jest do:

  • Dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych
  • Nauczycieli
  • Dziennikarzy zajmujących się problematyką społeczną
  • Pracowników administracji oświatowej – Kuratoriów Oświaty, Organów Prowadzących, Komisji Egzaminacyjnych
  • Pracowników Ministerstwa Edukacji Narodowej
  • Pracowników naukowych
  • Trenerów zajmujących się szkoleniami i coaching’iem
  • Studentów nauk społecznych m.in. pedagogiki, zarządzania, socjologii, psychologii
  • Pracowników organizacji pozarządowych działających na polu edukacji i pomocy społecznej

Cena zaproszenia na konferencję

  • 349 PLN brutto od osoby, zawiera materiały konferencyjne oraz lunch.
  • Rabat 10% dla uczestników poprzednich konferencji z serii IZ.
  • Rabaty dla samorządów (grupy 6 i więcej nauczycieli finansowanych przez ten sam organ prowadzący)

Wpłaty na nr konta AFiBV:

ING Bank Śląski PL 09 1050 1025 1000 0023 4413 0154 z dopiskiem “Innowacyjne zarządzanie w oświacie”

Więcej informacji o konferencji na stronie
www.iz.www.vistula.edu.pl

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy Działu Rekrutacji

 

Godziny pracy:

poniedziałek- środa 10.00-18.00
czwartek (9.08.2018) 10.00-17.00

 Piątek – 9.00-17.00

Sobota – 9.00-15.00

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close