Tajniki pracy marketingowca – bezpłatny warsztat
Czym jest marketing? Jaka jest rola marketingu w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem? Jakie są główne obszary pracy marketingowca? Jakie cechy powinien mieć dobry marketingowiec? Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć?
O tym oraz wielu innych zagadnieniach usłyszycie w środę – 4.11.2015 r.
Warsztat poprowadzi Maciej Szurek, Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży, przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach.
4 listopada 2015, godz. 18:00 – 20:30
AFiB VISTULA, Warszawa, ul. Stokłosy 3, Aula nr 2B
UWAGA:
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o zgłoszenie chęci udziału w warsztatach pod linkiem:
Informacje o studiach podyplomowych z Marketingu i strategii marketingowych