Czym jest marketing? Jaka jest rola marketingu w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem? Jakie są główne obszary pracy marketingowca? Jakie cechy powinien mieć dobry marketingowiec? Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć? 

 

 

O tym oraz wielu innych zagadnieniach usłyszycie w środę – 4.11.2015 r.

Warsztat poprowadzi Maciej Szurek, Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży, przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach.

4 listopada 2015, godz. 18:00 – 20:30 
AFiB VISTULA, Warszawa, ul. Stokłosy 3, Aula nr 2B

 

UWAGA:
 Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o zgłoszenie chęci udziału w warsztatach pod linkiem:

 

Informacje o studiach podyplomowych z Marketingu i strategii marketingowych 

Contact to Career Office

3 Stokłosy Street, Warsaw
room 30
phone: 22 45 72 423
e-mail: rozwoj.kariery@vistula.edu.pl
The office is open from
Monday to Thursday: 9:00 – 16:00

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close