Akademia Biznesu i Finansów Vistula zaprasza na warsztat – Tajniki skutecznego marketingu. Warsztat odbędzie się 2 lutego 2016 roku w godz. 18.30 – 21.00 w AFiB VISTULA na ul. Stokłosy 3 w Warszawie 

 

 

 

Podczas warsztatów dowiecie się między innymi:

Jakie są główne obszary pracy marketingowca?
Jakie cechy powinien mieć dobry marketingowiec? 
Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć?

Czy marka jest ważna? Jak znaleźć miejsce dla marki/ produktu/ usługi i rozwinąć skrzydła w gospodarce wysokokonkurencyjnej, w której produkty prawie nie odróżniają się od siebie pod względem funkcjonalnym, gdzie konsument ma łatwość porównania ofert, a cena wcale nie jest najważniejsza? 

Jak, gdzie i z kim komunikować się żeby Twoja marka była tą preferowaną wśród całej masy innych marek? Jak zbudować biznes, który nie tylko będzie zwiększał obroty, ale przede wszystkim zyski?

Jeżeli interesuje Cię odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań, zapraszamy na bezpłatne warsztaty. 
 

 
Warsztat poprowadzi Maciej Szurek przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach (Hashi-Tashi.com, Clotify.com, NLBC.pl). Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych  korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży (BlackRedWhite, Manufaktura 
Czekolady, Allen Carr Polska, Homplex.pl, Czynne24h.pl, AutoPlug.in).

 

Contact to Career Office

3 Stokłosy Street, Warsaw
room 30
phone: 22 45 72 423
e-mail: rozwoj.kariery@vistula.edu.pl
The office is open from
Monday to Thursday: 9:00 – 16:00

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close