Specjalista z zakresu marketingu, reklamy, mediów, ochrony własności intelektualnej i zarządzania zasobami ludzkimi. Gościennie prowadzi również wykłady na wielu zagranicznych i krajowych uniwersytetach, w tym: we Lwowskim Uniwersytecie Narodowym im. Iwana Franki we Lwowie na Ukrainie czy Narodowym Uniwersytecie Technicznym Ukrainy w Kijowie.

  • Historia stanowisk naukowych:

    • Od 2001 roku wykładowca – Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie,
    • Od 2005 roku profesor nadzwyczajny – Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie oraz Akademii Finansów w Warszawie (obecnie Akademia Finansów i Biznesu „Vistula” w Warszawie).

    Pełnione funkcje organizacyjne i akademickie:

    • Od 2007 członek zwyczajny Międzynarodowej Akademii Ochrony Pracy w Kijowie,
    • Od 2005 biegły sądowy Sądu Okręgowego w Warszawie w zakresie ekonomii, marketingu i reklamy oraz wyceny praw autorskich,
    • Od 2011 arbiter Komisji Prawa Autorskiego przy Ministrze Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
    • Od 2012 członek Komisji Rewizyjnej Aeroklubu Warszawskiego,
    • Od 2013 członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.

    Działania naukowe:

    Kierownictwo projektów badawczych:

    1. .„Fundraising w działalności organizacji społecznych” (marzec 2010-wrzesień 2011), Wyższa Szkoła Promocji,
    2. „Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi” (marzec 2010-marzec 2012), Wyższa Szkoła Promocji
    3. „Zastosowanie MICE (Meetings, Incentives, Congresses&Events) w Polsce” (marzec 2011-czerwiec 2012), Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel,
    4. „Marketing sponsorski” (marzec 2011-wrzesień 2012), Wyższa Szkoła Promocji,
    5. „Rola sponsoringu w strategii marketingowej sponsorów” (marzec 2012-czerwiec 2013), Wyższa Szkoła Promocji,
    6. „Zastosowanie cech osób znanych w formach komunikacji perswazyjnej” (marzec 2012-wrzesień 2013), Wyższa Szkoła Promocji,
    7. „Merchandising jako narzędzie marketingu” (od marca 2013, w trakcie realizacji), Wyższa Szkoła Promocji.
  • Publikacje naukowe (z ostatnich 3 lat):

    Monografie:

    1. A. Grzegorczyk, Reklama, PWE, Warszawa 2010
    2. A. Grzegorczyk (współautor), Психологія праці та її безпеки, K.N. Tkaczuk (red.), XNY, Chmielnicki 2011 (w jęz. ukraińskim)
    3. A. Grzegorczyk (red.) Fundraising w działalności organizacji pozarządowych, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2011
    4. A. Grzegorczyk (red.), Procesy decyzyjne w warunkach niepewności, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012
    5. A. Grzegorczyk, T. Kopeć, Talent do gwiazd. Jak robić karierę w show-biznesie, Helion, Gliwice 2013
    6. A. Grzegorczyk, Mapy recepcji reklamy, PWE, Warszawa 2013

    Artykuły naukowe (wybór):

    1. A. Grzegorczyk, “Fundraising as an instrument for business development and philanthropy” w: Articles accompanying the International Week at the School of Marketing and International Management, Saxion University of Applied Sciences, Deventer/Enschede (Holandia) 2011, str. 67-78 (w jęz. angielskim)
    2. A. Grzegorczyk, “Fundraising. From philanthropy to corporate social responsibility” w: Management 2011, M. Otte, T. Seyfriedt (red.), Books on Demand, Norderstedt (Niemcy) 2011, str. 33-44 (w języku angielskim)
    3. A. Grzegorczyk, „Funkcje fundraisingu w działalności organizacji pozarządowych” w: A. Grzegorczyk (red.), Fundraising w działalności organizacji pozarządowych, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2011, str. 134-145,
    4. A. Grzegorczyk, R. Kamińska-Kokot, „System pomiaru zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie” w: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa Nr 5/2012, str. 13-20
    5. A. Grzegorczyk, „Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012” w: Z. Chmielewski, J. Reczek, D. Tworzydło (red.), Innowacje i komunikowanie w samorządzie – trendy i perspektywy, Newsline, Rzeszów 2012, str. 57-78
    6. A. Grzegorczyk, G. Muhlenbeck, “Aspects of the Value Problem and the Terms of Efficiency – Directive ATEX” w: J. S. Kardas, J. Brodowska-Szewczuk (red.), Efficiency in business, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy, Siedlce 2012, str. 461-475 (w jęz. angielskim),
    7. A. Grzegorczyk, P. Lewicki, „Migracja jako czynnik konkurencyjności na przykładzie Polaków w Unii Europejskiej” w: W. Harasim (red.), Zarządzanie kapitałem intelektualnym w organizacji inteligentnej, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012, str. 193-206.
    8. A. Grzegorczyk, R. Kamińska-Kokot, „Wiedza jako obiekt pomiaru” w: A. Grzegorczyk (red.), Procesy decyzyjne w warunkach niepewności, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012, str. 5-17.
    9. A. Grzegorczyk, A. Kościańczuk, „Komunikowanie w sytuacjach kryzysowych” w: K. Kubiak (red.), Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012, str. 27-40
    10. A. Grzegorczyk, K. Markowski, „Funkcje języka w komunikacji kryzysowej”, w: K. Kubiak (red.), Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012, str. 90-99
    11. A. Grzegorczyk, „Media w sytuacji kryzysu”, w: K. Kubiak (red.), Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012, str. 100-109
    12. A. Grzegorczyk, D. Popiel, „Ochrona własności intelektualnej w działalności polskich uczelni” w: Kapitał intelektualny szkół wyższych, Akademia Finansów i Biznesu Vistula, Warszawa 2012, str. 193-204
    13. A. Grzegorczyk, „Konsumencka ocena wartości świadczenia” w: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa Nr 11/2012, str. 56-62
    14. A. Grzegorczyk, “Immaterial assets evaluation” w: Management 2012: Kurzbeiträge aus Wissenschaft und Praxis, M. Otte, T. Seyfriedt (red.), Books on Demand, Norderstedt (Niemcy) 2012, str. 43-52 (w języku angielskim)
    15. A. Grzegorczyk, „Tożsamość marki a jej wizerunek” w: K. Górak-Sosnowska, A. Kozłowska (red.), Tożsamość na przełomie wieków: nowe możliwości, nowe wyzwania. Księga Jubileuszowa prof. dr hab. Jolanty Polakowskiej-Kujawy, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013, str. 199-210

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy Działu Rekrutacji

 

Godziny pracy:

poniedziałek- czwartek 10.00-18.00

 Piątek – 9.00-17.00

Sobota – 9.00-15.00

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close