UMÓW SIĘ NA INDYWIDUALNĄ KONSULTACJĘ

ZAMÓW KONSULTACJĘ

Dr Tomasz Siemek w 2000 r. ukończył studia na Wydziale Instalacji Budowlanych Hydrotechniki i Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej uzyskując tytuł magistra inżyniera. W 2003 r. rozpoczął, a w 2007 r. ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Studia II stopnia uzupełnił studiami podyplomowymi z zakresu systemów informatycznych i zarządzania systemami IT na Politechnice Warszawskiej, na wydziale Elektrycznym. Do 2010 r. specjalizował się w metodykach zarządzania projektami, co potwierdził dwiema publikacjami związanymi z tą dziedziną. W 2011 r., za sprawą doświadczeń nabytych w 2010 r. na  Uniwersytecie w Oxfordzie, który ukończył z dyplomem Oxford Executive Strategy and Innovation Programme, zaczął zajmować się tematyką systemów zdalnego dostępu do środowisk laboratoryjnych. Uczestniczył czterokrotnie w konferencji Uniwersytet Wirtualny oraz kilkunastu konferencjach związanych z tematyką zdalnego nauczania. W 2012 r. był  pomysłodawcą wirtualnych laboratoriów wspomagających proces nauczania inżynierskiego. Od 2017 r. prowadził badania i rozwijał narzędzie do zarządzania całym procesem przygotowania środowisk wirtualnych w dziedzinach inżynierskich w ciągle zmieniającym się środowisku. Od 2007 r. związany jest również ze środowiskiem akademickim prowadząc wykłady o tematyce chmury obliczeniowej oraz metodyk zarządzania projektami. Za jedno z największych osiągnięć uważa umieszczenie rozwiązania wypracowanego przez firmę Cloudteam, którą założył w 2003 r.,  na liście zalecanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej narzędzi online. W 2021 r. uzyskał tytuł doktora nauk informatycznych pisząc pracę na temat narzędzi wspomagających nauczanie inżynierskie. Obecnie jego zainteresowania naukowe związane są z narzędziami do edukacji zdalnej.

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close