Dr Inż. Wojciech Paciorkiewicz - Uczelnia Vistula

obszar nauk technicznych, dziedzina nauk technicznych, dyscyplina: architektura i urbanistyka
dr inż. 2008 r.
Współzałożyciel pracowni PROARCHITEKTURA, partner w pracowni JPM Design & Build oraz członek Mazowieckiej Okręgowej Izby Architektów. Wraz z Wojciechem Pachockim otrzymał I wyróżnienie w konkursie BricsCad za projekt pawilonu informacji o UE.

  • Zainteresowania badawcze:

    • Architektura budynków użyteczności publicznej, szczególnie budynków biurowych. Badanie związków cech architektonicznych dzieła architektonicznego z możliwościami tworzenia przewag konkurencyjnych na rynku nieruchomości komercyjnych.

    Wykładane przedmioty:

    • Projektowanie architektoniczne

    Zajmowane stanowiska (pełnione funkcje organizacyjne i akademickie):

    • od 2011 współwłaściciel i wiceprezes PROARCHITEKTURA sp. z o. o.
    • 2006-2011 partner i architekt prowadzący w JPM Design & Build sp. z o. o.
    • 2002-2006 architekt w Marek Rytych Architekt
    • 2000-2002 młodszy architekt APA Kuryłowicz & Associates sp. z o. o.
    • 1998-2000 asystent architekta Gierych Zdanowicz Pracownia Projektowa s.c.

    Działania naukowe:

    • Prowadzenie ćwiczeń, promowanie prac inżynierskich i magisterskich

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy Działu Rekrutacji

 

Godziny pracy:

poniedziałek- środa 10.00-18.00
czwartek (9.08.2018) 10.00-17.00

 Piątek – 9.00-17.00

Sobota – 9.00-15.00

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close