Od 17 lat rozwija swoją pasję jaką jest marketing i komunikacja. Z jego wiedzy, doświadczenia i umiejętności korzystają największe agencje reklamowe i korporacje. Specjalizuje się̨ w strategiach komunikacji oraz działaniach kontekstowych związanych z wpływem nowych technologii na styl życia konsumentów oraz osadzaniem marek w bieżących kontekstach kulturowych. Pracował dla dużych międzynarodowych agencji reklamowych (Young & Rubicam, McCann Ericson, Wunderman), największych firm telekomunikacyjnych na polskim rynku (Orange, Polkomtel, T-Mobile, Netia, Play), a także mediów (Canal +, Kino Polska).

Na przestrzeni ostatnich kilku lat:

  • Był odpowiedzialny za strategię lifestyle dla marki Heyah,
  • Zainicjował utworzenie największej zawodowej ligi gier komputerowych w Środkowej Europie Cybersport.pl,
  • Odpowiadał za proces kompleksowej zmian technologicznych i re-pozycjonowanie serwisu Stopklatka oraz współuczestniczył w tworzeniu kanału Stopklatka.TV,
  • Prowadził doradztwo strategiczne dla Totalizatora Sportowego,
    Opracował nazwę, oraz zasady innowacyjnej marki polskiego pieniądza cyfrowego BILLON.
  • Uczestniczył w projektach inwestycyjnych jako ekspert odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej,
  • Prowadził szkolenia z zakresu komunikacji marketingowej oraz z zakresu procesów kreatywnych, Był partnerem w firmie doradztwa strategicznego 88 Consulting.
  • Jest ekspertem zrzeszonym w klasterze doradczym SAIA (saia.com.pl).
  • Opracował proces repozycjonowania IMS oraz strategię komunikacji Grupy IMS. Obecnie pełni rolę szefa marketingu Grupy IMS.

Działalność biznesową łączy z zaangażowaniem w promowanie kultury cyfrowej. Ma bogate doświadczenie jako promotor i kurator projektów artystycznych. Jest wieloletnim prezesem Fundacji Sztuka i Technologia, kuratorem polsko chińskiego projektu CHOP, szefem artystycznym Polyphonia Festival, Kuratorem projektu Warsaw Laptop Orchestra, w latach 2001-2011 był szefem artystycznym Warsaw Electronic Festival, jest także współautorem instalacji multimedialnych: „Digital Sculptures For Analog Sounds”, „OPTICON”, „En-trance” dla Zachęty.

Kontakt do Działu Rekrutacji

Godziny pracy Działu Rekrutacji

 

Godziny pracy:

poniedziałek- czwartek 10.00-18.00

 Piątek – 9.00-17.00

Sobota – 9.00-15.00

Kontakt:

telefon: 22 45 72 400
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
adres: ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa
pokój: 28 (parter)

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close