Pytania i odpowiedzi

Jak Aplikować
-
Jakie są etapy rekrutacji?
- Wypełnienie formularza on-line.
- Osobiste złożenie dokumentów w Dziale Rekrutacji i dokonanie wpłaty rekrutacyjnej.
- Akceptacja umowy w systemie rekrutacyjnym.
-
Co muszę zrobić, gdy wypełnię formularz on-line?
Po wypełnieniu formularza on-line, kandydat na studia otrzymuje odpowiedź o przyjęciu na podany e-mail w aplikacji.
Następnie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Dziale Rekrutacji i dokonać wpłaty rekrutacyjnej. -
Czy można wypełnić formularz on-line w uczelni?
Tak, formularz zgłoszeniowy można wypełnić w Dziale Rekrutacji.
Proszę pamiętać, że do systemu należy załączyć skany wymaganych dokumentów oraz zdjęcie w formie elektronicznej (warto je mieć zeskanowane na pendrive lub mailu).
-
Gdzie mogę uiścić opłatę rekrutacyjną?
Na terenie uczelni jest wpłatomat, gdzie można dokonać płatności gotówką.
-
Kiedy są wyniki rekrutacji?
Decyzję o przyjęciu na studia kandydat otrzymuje ustnie tego samego dnia, kiedy składa dokumenty – o ile spełnione są wszystkie wymagane warunki. Proces weryfikacji, postanowienie oraz przygotowanie dokumentów do podpisu trwa nie dłużej niż godzinę.
-
Na jaki numer konta, wpłacić opłatę rekrutacyjna?
AKADEMIA FINANSÓW I BIZNESU VISTULA
Bank: BANK OCHRONY ŚRODOWISKA S.A.
Adres: ul. Żelazna 32, 00-832 Warszawa
Kod Swift: EBOSPLPWXXX
IBAN: PL
Nr konta: 85 1540 1030 2103 0003 7384 0001 – opłaty w PLN
Nr konta: 47 1540 1030 2103 0003 7384 0006 – opłaty w EURSZKOŁA GŁÓWNA TURYSTYKI I HOTELARSTWA VISTULA
Bank: ING BANK ŚLĄSKI
Adres: ul. Malczewskiego 45, 02- 622, Warszawa
Kod Swift: ING BPLPW
IBAN : PL
Nr konta: 48 1050 1025 1000 0023 5997 2268 – opłaty w PLN
Nr konta : 80 1050 1025 1000 0023 6803 7145 – opłaty w EUR -
Czy mogę skorzystać z kilku promocji na raz?
Promocje nie łączą się. Należy wybrać jedną, najbardziej odpowiednią dla siebie.
-
Jakie dokumenty są wymagane na studia I stopnia?
- Oryginał świadectwa dojrzałości do wglądu;
- 1 zdjęcie;
- Potwierdzenie opłaty rekrutacyjnej;
- Podpisany formularz zgłoszeniowy wydrukowany ze strony.
-
Jakie dokumenty są wymagane na studia II stopnia
- Oryginał dyplomu studiów licencjackich/ inżynierskich z suplementem;
- 1 zdjęcie;
- Potwierdzenie opłaty rekrutacyjnej;
-
Jakie są wymagania dotyczące zdjęcia w aplikacji on-line
Wszystkie szczegóły dotyczące zdjęcia w aplikacji są dostępne na stronie internetowej systemu aplikacyjnego.
-
Jaki powinien być rozmiar zdjęcia?
Zdjęcia powinny mieć rozmiar 3,5 cm x 4,5 cm.
-
Co mam zrobić, jeśli nie mogę wgrać swojego zdjęcia?
Proszę sprawdzić parametry zdjęcia w formacie jpg, czy zgadzają się z informacją zamieszczoną w systemie.
-
Co mam zrobić, jak chcę przenieść się z innej uczelni?
- Procedura przeniesienia odbywa się poprzez system rekrutacyjny on-line dream apply – Zapisz Się.
- Należy wypełnić wszystkie wymagane pola.
- Kandydat powinien zaznaczyć w systemie, na który rok i semestr ubiega się o przyjęcie.
- Należy dołączyć skan karty przebiegu studiów z poprzedniej uczelni.
- Trzeba napisać podanie do Dziekana (AFiBV lub SGTiR) – wzór w załączniku.
- Dziekan na podstawie dokumentacji kandydata podejmuje decyzję o przyjęciu.
- Informację o przyjęciu kandydat otrzymuje w e-mailu zwrotnym z uczelni.
UWAGA: Wszyscy kandydaci (także obcokrajowcy) przenoszący się z innych uczelni, przed złożeniem podania do Dziekana muszą dokonać opłaty administracyjnej w wysokości 350 zł/ 85 Euro. Jeżeli po uzyskaniu pozytywnej decyzji Dziekana kandydat rozpocznie studia w uczelni, będzie zwolniony z opłaty wpisowego. Jeśli kandydat zrezygnuje ze studiów w uczelni opłata nie zostanie zwrócona.
Po uzyskaniu pozytywnej decyzji Dziekana kandydat powinien zarejestrować się on-line na stronie – Zapisz Się i załączyć następujące dokumenty:
- skan świadectwa dojrzałości;
- skan zaświadczenia lekarskiego (dotyczy kierunków: Dietetyka, Grafika, Budownictwo, Architektura i Urbanistyka);
- skan zdjęcia w formie .jpg (dowodowe, paszportowe);
- skan dyplomu I stopnia i suplementu w przypadku aplikowania na studia II stopnia
- skan suplementu i dyplomu kandydata na studia II stopnia.
Po wypełnieniu aplikacji kandydat zgłasza się do Biura Rekrutacji z kompletem następujących dokumentów:
- podanie wydrukowane z systemu rekrutacyjnego (dream apply);
- oryginał świadectwa maturalnego + kserokopia;
- 1 fotografia (35 x 45 mm – dowodowe lub paszportowe) podpisane imieniem i nazwiskiem;
- potwierdzenie wpłaty wpisowego;
- kserokopia dyplomu i suplementu – dla kandydata na studia II stopnia
-
Czy mogę zapisać się na studia bez zdanej matury?
Nie, podjęcie studiów bez matury jest niemożliwe.
-
Mam problem z logowaniem się do systemu?
Sprawdź, czy dobrze wpisany jest login i hasło.
Jeżeli nadal nie możesz się zalogować prosimy o kontakt z biurem rekrutacji
-
Gdzie i kiedy mogę starać się o stypendium?
Wnioski o stypendia i potrzebne dokumenty można składać po rozpoczęciu roku akademickiego, w pok. 207, II piętro.
Szczegółowe informacje dotyczące stypendiów i lista wymaganych dokumentów dostępne są TUTAJ
-
Czy uczelnia posiada akademik?
Uczelnia nie posiada swojego akademika, ale współpracuje z kilkoma prywatnymi domami studenckimi. Wszystkie opcje zakwaterowania dostępne są na hosteluv.com.pl.
-
Do kiedy trwa rekrutacja?
Rekrutacja trwa do końca października.
-
Od kiedy trwa rekrutacja?
Rekrutacja rozpoczyna się 4 maja br.
-
W jakich godzinach otwarty jest Dział Rekrutacji?
Godziny pracy Działu Rekrutacji:
- Poniedziałek – piątek: 9:00 – 17:00
Studia Online
-
Czy po ukończeniu studiów online dostanę taki sam dyplom jak po ukończeniu tradycyjnych studiów?
Tak, po ukończeniu studiów online student dostaje taki sam dyplom jak po ukończeniu studiów niestacjonarnych.
-
Czy studia online mają taki sam program jak inne studia?
Studia online są prowadzone według tego samego programu co studia niestacjonarne (zaoczne).
-
W jaki sposób można kontaktować się z wykładowcami?
Z wykładowcami można porozmawiać w czasie zjazdów w siedzibie uczelni, można z nimi rozmawiać w czasie rzeczywistym podczas sesji online, można się z nimi kontaktować także mailowo.
-
W jaki sposób odbywają się egzaminy?
Egzaminy odbywają się w siedzibie uczelni, w formie pisemnej lub ustnej.
-
W jaki sposób odbywa się proces nauki?
Na proces nauki składają się multimedialne prezentacje na platformie e-learningowej, ćwiczenia i testy oraz sesje online, czyli spotkania w czasie rzeczywistym z wykładowcami w wirtualnej klasie.
-
Jak często trzeba być na uczelni?
Trzy razy w roku – na zjeździe powitalnym, na zimowej sesji egzaminacyjnej i na letniej sesji egzaminacyjnej. Studenci online mogą też (ale nie muszą) uczestniczyć w zajęciach prowadzonych dla studentów niestacjonarnych.
Dział Karier i Praktyk
-
Jak poznać swoje mocne strony i znaleźć pracę?
Doradca zawodowy zaproponuje proces doradczy oparty na teście kompetencji i indywidualnym planie działania. Skonsultuje CV tak, aby było skuteczne w procesie rekrutacji.
-
Czy absolwenci uczelni dostają pracę po ukończeniu studiów?
Tak – pracę ma ok 70% studentów ostatniego roku. A większość absolwentów znajduje pracę w ciągu 3 miesięcy po ukończeniu studiów.
-
Czy Dział Karier i Praktyk dostarcza studentom uczelni oferty pracy oraz praktyk?
Dział Karier i Praktyk wspiera studentów w rozpoczęciu kariery zawodowej. Współpracujemy z wieloma firmami, które oferują: pracę, staże oraz praktyki.
-
Jak studenci są informowani o nowych ofertach pracy?
Dział Karier i Praktyk otrzymuje codziennie nowe oferty pracy. Są one zamieszczane na portalu www.e-kariera.vistula.edu.pl
-
Jaki przebiega proces zaliczania praktyk zawodowych?
Zasady dotyczące obowiązkowych praktyk są opisane na stronie internetowej https://www.vistula.edu.pl/student/biuro-praktyk-karier/praktyki-obowiazkowe-zasady
-
Czy są oferty pracy dla obcokrajowców?
Mamy bardzo dużo różnych ofert – zarówno dla obcokrajowców, jak i dla Polaków. Współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami i organizacjami.
-
Czy trzeba znać język polski, aby znaleźć pracę?
Znajomość języka polskiego może być ważnym atutem, ponieważ mamy wiele ciekawych ofert z polskich firm. Współpracujemy też z firmami międzynarodowymi, które nie potrzebują od kandydatów biegłej znajomości języka polskiego.
-
Czy Dział Karier i Praktyk pomaga w znalezieniu miejsc praktyk zawodowych dla studentów ze Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula?
Dział Karier i Praktyk pomaga wszystkim studentom w znalezieniu praktyk zawodowych. Dla studentów SGTiH Vistula mamy do zaoferowania pracę w hotelach i biurach podróży, takich jak Grupa Hotelowa Orbis, Courtyard, Marriott, Sheraton, Westin, Bristol, Louvre Hotels Group.
-
Czy wiza studencka daje możliwość legalnej pracy w Polsce?
Tak, zgodnie z prawem wiza studencka daje możliwość pracy na terenie Polski.
-
Dla którego kierunku jest najwięcej ofert pracy?
Codziennie otrzymujemy dziesiątki nowych ofert pracy dla studentów i absolwentów z różnych kierunków. Dział Karier i Praktyk w codziennej pracy aktywnie poszukuje nowych ofert.
Płatności
-
Gdzie mogę dowiedzieć się o swoich płatnościach?
Rozliczeniami finansowymi studentów zajmuje się kwestura (pokój 108).
Zapraszamy :
- poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 11-15:
- w piątki w godz. 11-14
-
Czy ktoś inny może zapłacić za moje studia (rodzina/firma)?
Tak, wówczas należy pamiętać, żeby w tytule przelewu podać poprawne dane studenta:
imię, nazwisko oraz numer legitymacji studenckiej. -
Moja opłata jeszcze nie została zaksięgowana. Dlaczego? Co mam w tym przypadku zrobić?
Opłata dokonywana przelewem księgowana jest w terminie ok.1-2 dni roboczych od dnia dokonania
wpłaty. Jeżeli opłata nie została zaksięgowana, należy:– sprawdzić poprawność numeru konta, na które opłata została wysłana,
– sprawdzić czy opłata nie wróciła na konto prywatne studenta,
– jeśli opłata wróciła – należy interweniować we własnym banku. -
Skąd mogę wiedzieć czy płacę w terminie?
Student może sprawdzić szczegóły swoich płatności (zaległości oraz nadpłaty) w systemie USOS lub zgłosić się do kwestury.
-
Czy w ciągu toku studiów wysokość czesnego za studia może ulec zmianie?
Każdy student podczas rekrutacji otrzymuje Umowę i Uchwałę Rady Wykonawczej w sprawie
odpłatności za studia (tzw. cennik). Wysokość opłat ustalona w chwili podjęcia studiów obowiązuje
przez cały okres studiów (z wyjątkiem nadzwyczajnych okoliczności – zastrzeżenia są zawarte w
Uchwale). -
Co się stanie, jeżeli nie ureguluję swoich płatności w terminie?
- Za dzień wpłaty uznaje się dzień wpływu pieniędzy na dany rachunek. W przypadku opóźnienia we wnoszeniu opłat, wpłata powinna uwzględniać odsetki w wysokości ustawowej.
- Szczegóły dotyczące braku płatności zawarte są w umowie i uchwale Rady Wykonawczej w sprawie odpłatności za studia.
-
Rezygnuję ze studiów. Co powinienem/powinnam zrobić?
Student może zrezygnować ze studiów w dowolnym momencie. Musi jednak spełnić następujące warunki:
- złożyć własnoręcznie podpisane oświadczenie (rezygnacja) w dziekanacie lub poprzez system USOS;
- opłacić należności zgodnie z zapisami w umowie.
-
Skreślono mnie z listy studentów. Czy mogę wznowić studia?
Student, który został skreślony z listy studentów może ubiegać się o ponowne przyjęcie na Uczelnię –
po wniesieniu wszelkich zaległych opłat. Następnie student wznawiający wpłaca wpisowe i
odpowiednie czesne. -
Dlaczego mam tak duży dług?
Na Uczelni obowiązuje roczne rozliczenie studenta (regulamin studiów).
Podstawą nienaliczania dalszych opłat jest:
- pismo dotyczące rezygnacji studenta z dalszych studiów – złożone w dziekanacie i podpisane własnoręcznie przez studenta lub
- skreślenie z listy studentów (podpisane przez władze Uczelni).
-
Gdzie mogę otrzymać i ile kosztuje zaświadczenie lekarskie?
Istnieje możliwość wykonania badania lekarskiego na Uczelni (gabinet lekarski – pokój 24).
Zaświadczenie lekarskie dla studenta kosztuje 60 zł. Płatność można zrealizować przelewem
bankowym lub we wpłatomacie na Uczelni.
Biblioteka
-
Co muszę zrobić, by wypożyczyć książkę?
By wypożyczyć książkę, należy zostać członkiem biblioteki.
-
Jak zostać członkiem biblioteki?
- Należy się do niej zapisać poprzez wypełnienie deklaracji (dostępnej w bibliotece).
- Trzeba uiścić jednorazową opłatę w wysokości 5 zł.
- Należy przedstawić ważną legitymację studencką.
- Dane, znajdujące się w deklaracji przystąpienia, są weryfikowane na podstawie ważnej legitymacji studenckiej i paszportu/dowodu.
- Niemożliwe jest zapisanie jedynie na podstawie legitymacji studenckiej lub dowodu osobistego.
-
Nie jestem studentem Grupy Uczelni VISTULA. Czy mogę wypożyczać u Państwa książki?
Studenci spoza Grupy Uczelni VISTULA nie mogą wypożyczać książek.
Wszyscy zainteresowani mogą korzystać z naszych zbiorów wyłącznie w czytelni, po okazaniu dokumentu ze zdjęciem.
-
Jak odbyć Szkolenie Biblioteczne?
- Trzeba zalogować się na platformie PLATON.
- W sekcji „Szkolenia” można znaleźć również „Szkolenie biblioteczne”.
- Należy kliknąć na „Szkolenie biblioteczne”, a następnie na „Zapisz”. Wskazówki na ekranie pokierują dalej.
-
Odbyłem test ze szkolenia bibliotecznego, jednak mojej oceny nie ma w USOSie. Dlaczego?
- Oceny w systemie USOS nie pojawiają się automatycznie. Spływają one do nas stopniowo wraz z kolejnymi rozwiązanymi testami.
- W przypadku dużych opóźnień należy zgłosić do nas problem osobiście lub mailowo na adres: biblioteka@vistula.edu.pl.
-
Co muszę zrobić, by móc czytać książki na platformie IBUK Libra?
- Należy być członkiem Biblioteki Naukowej (mieć założone i aktywne konto w Bibliotece).
- Jeśli nie masz konta, musisz je założyć.
- Jeśli jesteś już członkiem Biblioteki nie musisz mieć żadnych dodatkowych uprawnień .
- Z bazy IBUK Libra możesz korzystać z dowolnego komputera/tabletu/smartfona na terenie Uczelni.
- Aby korzystać z platformy IBUK Libra w domu, musisz pobrać z Biblioteki specjalny kod PIN. Klikając TUTAJ dowiesz się jak korzystać z bazy poza Uczelnią.
-
Zaliczyłem(am) szkolenie biblioteczne podczas studiów licencjackich. Obecnie kontynuuję naukę na studiach magisterskich uzupełniających. Czy muszę ponownie zaliczyć szkolenie biblioteczne?
- Test ze szkolenia bibliotecznego zalicza się tylko raz.
- Zaliczenie jest obowiązkowe dla wszystkich studentów rozpoczynających naukę w naszej uczelni (także dla studentów magisterskich studiów uzupełniających).
- Nie honorujemy szkoleń bibliotecznych z innych uczelni (w tym WSHGiT oraz dawnej Akademii Finansów – osoby z tych szkół muszą zaliczyć szkolenie biblioteczne).
- Studenci, którzy mają zaliczone szkolenie biblioteczne w indeksie papierowym, a nie mają go wpisanego do USOSa, powinni zgłosić się ze starym indeksem do Dziekanatu w celu wpisania oceny do systemu USOS.
-
Zamierzam/jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej. Czy są jakieś określone wytyczne dotyczące pisania pracy takie, jak wielkość czcionki lub marginesów?
- Nie ma takich wytycznych.
- Format należy ustalić z promotorem.
- W wykonaniu niektórych czynności może pomóc poradnik „Jak napisać pracę dyplomową?”.
-
Otrzymałem(am) raport z systemu antyplagiatowego, jednak nie rozumiem co oznaczają określone wskaźniki. Gdzie mogę się tego dowiedzieć?
Jak czytać i rozumieć raport z systemu antyplagiatowego dowiesz się odwiedzając stronę pomocy serwisu Plagiat.pl.
-
Sprawdzałem(am) pracę indywidualnie w systemie antyplagiatowym. Czy mimo to muszę oddawać ją do sprawdzenia ponownie Komórce Antyplagiatowej znajdującej się w Bibliotece Naukowej?
- Wyniki raportu prawdopodobieństwa pracy sprawdzanej indywidualnie różnią się od tych, które są uzyskiwane po sprawdzeniu pracy przez Komórkę Antyplagiatową przy Bibliotece Naukowej.
- Raport z systemu antyplagiatowego uzyskany po sprawdzeniu pracy przez Komórkę Antyplagiatową w Bibliotece Naukowej jest jedynym ważnym raportem, który można dołączyć do pracy składanej w Dziekanacie.
-
Otrzymałem raport z systemu antyplagiatowego, z którego wynika, że współczynnik(i) prawdopodobieństwa zostały przekroczone. Co teraz?
- W wypadku przekroczenia współczynników należy zgłosić się do promotora.
- Kiedy raport wskazuje na przekroczenie współczynników Komórka Antyplagiatowa wysyła raport pełny do promotora. Umożliwia on weryfikację fragmentów tekstu, które system antyplagiatowy uznał za „nieuprawnione zapożyczenia”.
- Od decyzji promotora zależy, czy „zapożyczenia” pozwolą zaakceptować pracę i dopuścić ją do obrony (łączy się to z zaznaczeniem odpowiedniego pola w Załączniku Nr 2 do Regulaminu Antyplagiatowego), czy jednak konieczne będzie jej poprawienie.
- Student ma szansę poprawić pracę pod kątem zapożyczeń.
- Po poprawieniu pracy należy ponownie sprawdzić pracę w systemie antyplagiatowym.
- Drugie i każde kolejne sprawdzenie pracy w systemie antyplagiatowym łączy się z uiszczeniem opłaty w wysokości 30 zł (wg zarządzenia Kanclerza nr 01/01/2013 z dn. 17. stycznia 2013 r.).
-
Jak wygląda przebieg procedury antyplagiatowej?
- Student przekazuje Komórce Antyplagiatowej znajdującej się w Bibliotece Naukowej dysk z pełnym tekstem pracy (zapisanym w jednym pliku, którego wielkość nie przekracza 20 MB) w jednym z formatów: ODT (Open Office Document), DOC, DOCX lub RTF (Microsoft Word) oraz nieoprawioną wersję papierową z akceptacją promotora (z podpisem i datą) na stronie tytułowej. Ponadto wymaga się podania adresu mailowego autora oraz promotora pracy.
Opis na dysku musi zawierać:
- informację o rodzaju pracy; (licencjacka/inżynierska/magisterska/doktorska/studia podyplomowe),
- imię i nazwisko autora pracy;
- nr albumu (w przypadku studiów I i II stopnia);
- imię i nazwisko promotora pracy oraz jego podpis.
- Po sprawdzeniu zgodności wersji elektronicznej i papierowej, praca zostaje wczytana do systemu w celu przeprowadzenia procedury antyplagiatowej.
Uwaga! Maksymalny czas oczekiwania na raport wynosi 14 dni i nie ma możliwości przyśpieszenia procesu sprawdzania pracy w systemie antyplagiatowym.
- System antyplagiatowy generuje raport skrócony, który jest do wglądu studenta/osoby ubiegającej się o nadanie stopnia doktora, oraz raport pełny, do którego wgląd ma promotor oraz recenzent pracy.
- Skrócony raport podobieństwa wysyłany jest na adres mailowy studenta.
- Raport podobieństwa wymaga oceny, gdy:
- współczynnik podobieństwa 1 przekracza 50%;
- współczynnik podobieństwa 2 przekracza 5%;
- próbowano ukryć obecność nieuprawnionych zapożyczeń („alert”);
- jeżeli współczynniki podobieństwa 1. i/lub 2. przekroczą normę.
- Komórka Antyplagiatowa przesyła promotorowi pracy raport pełny w celu przedstawienia i omówienia sytuacji wskazującej na podejrzenie o nieuprawnione zapożyczenia.
- Promotor lub inna osoba wyznaczona przez władze uczelni dokonuje analizy i oceny ewentualnych naruszeń autorstwa pracy.
- W przypadku konieczności poprawy pracy, student/osoba ubiegająca się o nadanie stopnia doktora wprowadza w tekście pracy niezbędne korekty oraz przedstawia Komórce Antyplagiatowej opinię promotora w sprawie dopuszczenia pracy dyplomowej do obrony oraz ponownie przechodzi procedurę począwszy od punktu pierwszego.
- Po sprawdzeniu pracy w systemie antyplagiatowym, niezależnie od wyniku, należy odebrać pozostawioną pracę wraz z płytą.
-
Czy mogę przedłużyć termin wypożyczenia książki mailowo/telefonicznie?
- Nie realizujemy mailowych/telefonicznych przedłużeń terminów wypożyczeń.
- Pomiędzy zwrotem, a wypożyczeniem tego samego tytułu musi minąć tydzień. Czas wypożyczenia książki jest zawsze taki sam.
- Wyjątki od tej zasady zdarzają się sporadycznie – wyłącznie przy osobistych wizytach. Zawsze opieramy się na analizach zapotrzebowania na dany tytuł oraz ilości posiadanych egzemplarzy. W każdym indywidualnym przypadku decyzja jest podejmowana przez dyrektora Biblioteki.
-
Dlaczego książki, której szukam nie ma w katalogu?
- Zawsze staramy się, by nasz katalog był jak najbardziej aktualny. Dbamy również, by zaspokoić jak najszersze potrzeby edukacyjne zarówno studentów, jak i wykładowców.
- Jeśli nie posiadamy pozycji, której Państwo szukają, a książka jest lekturą (obowiązkową lub uzupełniającą) proszę zgłosić to swojemu wykładowcy. Na pewno będzie wiedział jakie lektury są Państwu potrzebne i może zlecić Bibliotece ich zakup.
International Office
If you are a candidate, please contact our admission team:
Anna Voronko
International Admission Officer
WhatsApp or Viber: +48 798 066 870
e-mail: admission2@vistula.edu.pl
(Russian and Polish)
Tosin Oladosu
International Admission Officer
WhatsApp: +48 510 858 087
e-mail: admission2@vistula.edu.pl
(English)
Accommodation Officer
e-mail: accommodation@vistula.edu.pl
If you are a recruitment agency’s representative, please contact our cooperation team:
Leonid Markusyk
Director of International Marketing and Recruitment
tel. +48 501 294 962
e-mail: cooperation@vistula.edu.pl
(cooperation with recruitment agencies and institutions)
Halina Bozko
International Admission Coordinator
tel.: +48 502 603 174
e-mail: cooperation@vistula.edu.pl
(cooperation with recruitment agencies)