DNI OTWARTE ONLINE – 50% RABAT NA STUDIA

Więcej

Witamy w Dziekanacie!

Jesteśmy centrum informacji dla studentów Akademia Finansów i Biznesu Vistula oraz Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula (dawniej Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji) ze wszystkich wydziałów uczelni.

Logotypy

 

Komunikat dla nowych studentów – rekrutacja lato 2022 (202L)

Legitymacje dla nowych studentów, którzy zapisali się do dnia 28 lutego 2022, będą dostępne od dnia 10 marca 2022.*
Dla studentów, zapisanych po dniu 28 lutego 2022 legitymacje będą dostępne od dnia od dnia 21 marca 2022.
Odbiór legitymacji będzie możliwy na Recepcji Uczelni, w wyznaczonych terminach i godzinach.

*termin może ulec zmianie

Terminy i godziny odbiorów legitymacji studenckich:
Poniedziałek – Piątek  w godz. 8:00 – 16:00.

Legitymacje studencie będą przedłużane w Dziekanacie od dnia 11 marca 2022 r.

 

Komunikat dla Studentów kontynuujących naukę

Studenci, którzy nie chcą oczekiwać w kolejce do Dziekanatu, mogą skorzystać z poniższej procedury:

  1. Wrzuć legitymację do skrzynki znajdującej się na Recepcji Uczelni
  2. Złożona legitymacja zostanie przekazana do Dziekanatu
  3. Pracownik Dziekanatu sprawdzi sytuację studenta i w przypadku, gdy przedłużenie legitymacji nie będzie możliwe, poinformuje o tym studenta za pośrednictwem poczty e-mail.
  4. Odbiór przedłużonej legitymacji będzie możliwy na Recepcji Uczelni, po dwóch dniach od dnia złożenia legitymacji.


Komunikat dla studentów kończących studia

Termin składania wydrukowanych prac dyplomowych i wymaganych dokumentów w dziekanacie:

01.06.2022 – 1 termin
15.09.2022 – 2 termin

 

Obrony prac dyplomowych

Oczekiwane terminy obron prac dyplomowych:

15.06.2022 – 15.07.2022 (I termin)
15.09.2022 – 15.10.2022 (II termin)

 

 

KONTAKT DO DZIEKANA

 

Davut Han Aslan

Dyrektor Dziekanatu

tel. 22 45 72 431

e-mail: d.aslan@vistula.edu.pl

Opiekunowie kierunków:  

Anna Kupiszewska
Tel. 22 45 72 346
E-mail: a.kupiszewska@vistula.edu.pl
Pomaga studentom kierunku: Coaching Stylu Życia

Agnieszka Andrzejczyk
Tel. 22 45 72 353
E-mail: a.andrzejczyk@vistula.edu.pl
Pomaga studentom kierunku: Finanse i Rachunkowość I stopnia, Ekonomia I stopnia

Barbara Tyburczy
Tel. 22 45 72 427
E-mail: b.tyburczy@vistula.edu.pl
Pomaga studentom kierunków: Turystyka i Rekreacja I stopnia, Turystyka i Hotelarstwo II stopnia, Dietetyka, Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna

Beata Kulesza
Tel. 22 45 72 335
E- mail: b.kulesza@vistula.edu.pl
Pomaga studentom kierunków: Filologia angielska i Filologia Hiszpańska I i II stopnia – 2 i 3 rok  (1 rok I i II stopnia – a.kanat@vistula.edu.pl) , Informatyka

Izabela Sapińska
Tel. 22 45 72 349
E-mail: i.sapinska@vistula.edu.pl
Pomaga studentom kierunków: Architektura, Ekonomia II stopnia, Stosunki Międzynarodowe II stopnia, Zarządzanie II stopnia, Finanse i Rachunkowość II stopnia

Anastasiia Nevmerzhytska
Tel. 22 45 72 339
E-mail: a.nevmerzhytska@vistula.edu.pl
Pomaga studentom kierunków: Zarządzanie I stopnia (stacjonarne), Stosunki Międzynarodowe I stopnia, Grafika I i II stopnia (dla studentów studiujących w trybie dziennym)

Agata Wojtyś
E-mail: a.wojtys@vistula.edu.pl
Pomaga studentom kierunków: Zarządzanie I stopnia (niestacjonarne)

  • Uprzejmie informujemy, że w okresie wakacyjnym (1.07.2022 – 1.09.2022) Dziekanat pracuje w zmienionych godzinach:

    Poniedziałek – 12-17
    Wtorek – 10-14
    Środa – nieczynne
    Czwartek – 10-14
    Piątek – nieczynne
    Sobota – nieczynne
    Niedziela – nieczynne

    Dziekanat powróci do pracy w dotychczasowym trybie od 1 września 2022 r.
    Życzymy odpoczynku i udanych wakacji!

  • Pokój 108 (I piętro)

     

     

  • dr Davut Han Aslan
    pokój 123, I pietro

    Dyżury:

    wtorki 10 – 11
    Teams

    piątki: 10 – 11
    Teams

    W pilnych sprawach proszę o kontakt mailowy d.aslan@vistula.edu.pl lub telefoniczny +48 224572431

Sprawdź, czym się zajmujemy i jak możemy Ci pomóc

  • Przechowujemy dokumenty studentów
  • Przyjmujemy podania
  • Pomagamy w kwestiach związanych z ocenami
  • Przedłużamy legitymacje studenckie
  • Udzielamy informacji związanych z programem nauczania
  • Udzielamy informacji związanych z egzaminami poprawkowymi
  • Udzielamy informacji związanych z Regulaminem
  • Koordynujemy działania związane z obroną prac dyplomowych
  • Wystawiamy zaświadczenia
  • Sprawdzamy postępy w studiowaniu i niestety występujemy z wnioskiem o skreślenie z listy studentów
Sprawdź, czym się zajmujemy i jak możemy Ci pomóc

Porady i wskazówki

  • Wszelkie podania możesz przekazać Dziekanowi przez system USOS.
  • Każdy problem możesz rozwiązać online. Wystarczy, że napiszesz maila do Dziekanatu! Pamiętaj, by zawsze dopisać swoje imię, nazwisko i nr albumu.
  • Nigdy nie usuwaj historii korespondencji.
  • Sprawdzaj swoje maile. Pamiętaj, że jeśli zmienisz adres mailowy, przekaż również tę informację do Dziekanatu.
  • Uważnie sprawdzaj informacje z platform PLATON.
  • Kontroluj swój grafik zajęć i oceny, sprawdzaj zaliczenia w USOS.
  • Sprawdzaj godziny otwarcia Dziekanatu na naszej stronie internetowej.
  • Pamiętaj, że zawsze staramy się jak najszybciej pomóc studentom. Ponieważ dokładamy do tego wszelkich starań, czasem potrzebujemy więcej czasu na załatwienie sprawy.
Porady i wskazówki
Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close