- Dziekanat
- Dział Karier i Praktyk
- e-Kariera
- Oferty Pracy/Praktyk/Staży
- Rozwijaj z nami swoje kompetencje
- 15.03.2022, wtorek, godz. 14:30: Przygotuj skuteczne CV
- 16.03.2022, środa, godz. 14:30: Jak przygotować portfolio – webinar dla studentów kierunków Grafika i Architektura
- 17.03.2022, czwartek, godz. 14:30: Spotkanie z ekspertem – webinar dla kierunku Informatyka
- 22.03.2022, wtorek, godz. 14:30: Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej i do kontaktu z pracodawcą w trakcie targów pracy?
- 23.03.2022, środa, godz. 14:00: Wystąpienia publiczne w perspektywie rozmowy kwalifikacyjnej
- Praktyki obowiązkowe – zasady
- Targi pracy
- Projekty Unijne Zrealizowane w Dziale Karier i Praktyk
- Stypendia
- Erasmus+
- O programie Erasmus+
- Dla studentów
- Studia
- Praktyki
- Wyjazdy dla studentów niepełnosprawnych i w trudnej sytuacji materialnej
- Wspomnienia z Erasmusa
- Dwi Ayu Setyadi, Cyprus
- Liudmyla Pidlisna, Spain
- Konrad Ludwikowski, Italy
- Taufik Kurniawan, Hungary
- Daryna Antonenko, Belgia
- Tri Akhmad Firdaus, Portugal
- Lalu Ilham Maryadi, Lithuania
- Andrew, Belgium
- Ashley Ganyanhew, Bułgaria
- Beyzanur Koken, Bruksela
- Marta Miecznikowska, Portugal
- Anel Sundetova, Oporto
- Iryna Kaptureuskaya, Portugal
- Ayse Kilic, United Kingdom
- Karyna Myshovska, Germany.
- Yuliia Soroka, France.
- Daria Antoniuk, Austria
- Yurii Blazhevych, Spain
- Valerii Klekotsiuk, Rhodes, Greece
- Valeryia Pivavarava, La Rochelle, France
- Dla pracowników
- Uczelnie partnerskie
- Program Mentorski
- Koła i organizacje
- Koła studenckie
- Akademicki Związek Sportowy
- Chór akademicki
- Koło Naukowe Iberystów
- International Business Law & Taxation Club
- Klub Bankowca
- Vistula Live
- Koło Korepetytorów
- Foto-klub Vistula
- English-language journalism research club
- Koło naukowe HR Global Trends
- Studenckie Koło Naukowe Turystyki Biznesowej „2B”
- Koło Naukowe Architektury i Nowych Mediów
- Koło Naukowe
Stosunków Międzynarodowych - Koło Naukowe Hotelarstwa
- Koło Naukowe Turystyki Kulinarnej
- Koło Naukowe Dyplomacji
- Koło Naukowe Dietetyki
- Afrykańskie Stowarzyszenie Studentów
- Stowarzyszenie Studentów Azji
- Stowarzyszenie Studentów Azji i Pacyfiku
- Europejskie Stowarzyszenie Studentów
- Koło Aktywności Studenckiej
- Koło Społeczne
- Koło Studenckie „Barwy Muzyki”
- Samorząd Studencki
- Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
- A Vista
- Vistula Mentoring
- Aktywności Studenckie
- Koła studenckie
- Szkolenia dla studentów
- Program Ambasador
- Studium Języków Obcych
- Wychowanie fizyczne i sport
- Legalizacja pobytu
- Kwestura
- Bezpieczna Vistula
- Biblioteka
- Studenci z niepełnosprawnościami
- Handbook
- Oferty specjalne dla studentów
- Obrona pracy dyplomowej
- EXPO 2020 Staż w Dubaju
- Pytania i odpowiedzi
-
Proces dyplomowania i obrona pracy dyplomowej
-
Procedura składania / aktualizowania karty zgłoszenia tematu pracy dyplomowej w okresie zdalnego kształcenia w związku z pandemią koronawirusa
-
Zasady składania pracy dyplomowej
-
Komunikat dotyczący zwrotu książek wypożyczonych z biblioteki uczelnianej
-
Informacja dla dyplomantów 2021-2022
-
Karta zgłoszeniowa tytuł/temat pracy dyplomowej
-
Wzór strony tytułowej pracy dyplomowej
-
Plagiat – podstawowe informacje
-
Jak uniknąć plagiatu
-
Proces dyplomowania – procedura weryfikacji językowej – AFiB Vistula
-
Proces dyplomowania – procedura weryfikacji językowej – SGTiH Vistula
-
Sprawdzanie językowe pracy dyplomowej – instrukcja dla promotora
-
Oświadczenie o napisaniu pracy dyplomowej w języku ojczystym
SYSTEM MONITOROWANIA LOSÓW ZAWODOWYCH ABSOLWENTÓW
OBOWIĄZKOWA ANKIETA
Szanowna Absolwentko/Szanowny Absolwencie
AFiB Vistula oraz SGTiH Vistula prowadzą badania losów zawodowych absolwentów w celu identyfikacji statusu zawodowego absolwentów, planów edukacyjnych i sposobów ich realizacji, oceny osiągniętych przez absolwentów i oczekiwanych przez pracodawców efektów kształcenia oraz opinii na temat szans absolwentów na rynku pracy po ukończeniu studiów. Badania będą przeprowadzone kolejno po upływie około 1 roku, trzech i sześciu lat od ukończenia studiów. Badanie ma charakter poufny, a jego wyniki będą wykorzystywane jedynie w postaci zagregowanej i prezentowane po poddaniu testom statystycznym. Udział Państwa w tych badaniach dostarczy Uczelni cennych wskazówek służących podnoszeniu jakości kształcenia i dostosowywania efektów kształcenia do potrzeb rynku pracy. W związku z powyższym zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższego formularza i wyrażenie zgody na wzięcie udziału w naszych badaniach.
WYPEŁNIJ ANKIETĘ – AFiB Vistula
WYPEŁNIJ ANKIETĘ – SGTiH Vistula
OCENA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W GRUPIE UCZELNI VISTULA PRZEZ ABSOLWENTA
Uprzejmie prosimy o wzięcie udziału w badaniu służącym ocenie jakości kształcenia w Grupie Uczelni Vistula. Ankieta jest anonimowa, wyniki będą przedstawiane w formie zagregowanej i posłużą jedynie podejmowaniu działań służących udoskonaleniu jakości kształcenia.
- Regulamin dyplomowania
- Standardy pisania pracy dyplomowej
- Antyplagiat
Regulamin procesu dyplomowania w Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
- Studenci dokonują wyboru promotora prowadzącego seminarium dyplomowe merytorycznie zgodnie z wybraną specjalnością najpóźniej na 3 miesiące przed rozpoczęciem semestru studiów, w którym rozpoczynają realizację tego przedmiotu. Po tym terminie promotor zostaje przydzielony decyzją dziekana.
- Student może wybrać seminarium dyplomowe oraz promotora pracy spośród nauczycieli akademickich spełniających wymagania określone w § 49 Regulaminu studiów.
- W uzasadnionych przypadkach, na wniosek dziekana i za zgodą rady wydziału, seminarium dyplomowe na kierunku o profilu praktycznym może być prowadzone przez nauczyciela akademickiego posiadającego tytuł zawodowy magistra, jeśli posiada doświadczenie zawodowe zdobyte poza uczelnią, adekwatne do tematyki seminarium dyplomowego.
- W przypadku, o którym mowa w ust. 3, opiekę nad stroną metodologiczną prac dyplomowych sprawuje osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora.
- Zapisy na seminaria dyplomowe są prowadzone w systemie informatycznym, zgodnie z wykazem specjalności, wykazem promotorów i ogólną tematyką poszczególnych seminariów zamieszczonych w systemie informatycznym.
Przebieg seminarium dyplomowego
- Seminaria dyplomowe umieszczane są w planie studiów na dany rok akademicki.
- Seminarium dyplomowe jest traktowane jako forma weryfikacji zakładanych kierunkowych efektów kształcenia, w trakcie którego studenci potwierdzają swą zdolność stosowania wiedzy i umiejętności zdobytych w trakcie studiów oraz wykazują nabyte kompetencje społeczne.
- Efekty przewidziane do weryfikacji w trakcie seminarium i przygotowywania pracy dyplomowej powinny być przez prowadzących uwzględnione w kartach przedmiotu Seminarium dyplomowe.
- Zakładane efekty realizowane są z wykorzystaniem treści oraz metod autorskich wybranych przez promotora.
Regulamin procesu dyplomowania Akademii Finansów i Biznesu Vistula
Regulamin procesu dyplomowania Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa
Wymogi ogólne:
- tytuł pracy: konkretny, jasno wyrażony i precyzyjny, im mniej ogólny tym lepiej;
- tytuł ma odzwierciedlać analityczny charakter pracy,
- układ pracy: zgodny z tematem, logiczny, wyczerpujący,
- rozdziały: proporcjonalne, o podobnej objętości i strukturze oraz liczbie podrozdziałów,
Wymogi techniczne:
- tekst podstawowy: czcionka Times New Roman o wielkości 12 pkt.,
- tytuły rozdziałów: czcionka Times New Roman o wielkości 16 pkt., pogrubiona;
- tytuły podrozdziałów: czcionka Times New Roman o wielkości 14 pkt., pogrubiona;
- marginesy w odbiciu lustrzanym: bok do oprawy (wewnętrzny) 3,5 cm, pozostałe: 2,5 cm;
- interlinia (odstęp między wierszami) 1,5;
- tekst wyjustowany;
- numerowanie stron – wyśrodkowane w stopce strony;
- praca musi być wydrukowana dwustronnie od spisu treści (strona tytułowa – wydruk jednostronny);
- oprawa – miękka oprawa kanałowa (zacisk metalowy).
Strona tytułowa pracy dyplomowej:
- Na stronie tytułowej muszą znajdować się (rozmieszczone na osi strony – wyśrodkowane, interlinia 1,5):
- pełna nazwa Uczelni – czcionka 20 pkt. – pogrubiona,
- pełna nazwa wydziału – czcionka 14 pkt.,
- pełna nazwa kierunku studiów – czcionka 14 pkt.
- interlinia 1,0:
- imię i nazwisko autora pracy – czcionka 16 pkt. – pogrubione,
- numer albumu autora pracy – czcionka 14 pkt.,
- tytuł pracy, umieszczony na środku strony tytułowej – czcionka 26 pkt. – pogrubiony,
- miejscowość i rok napisania pracy, umieszczone na dole strony – czcionka 14 pkt.
Bliżej prawego marginesu (wyrównane do prawej):
- interlinia 1,5:
- określenie charakteru pracy (praca licencjacka/praca inżynierska/praca magisterska) – czcionka 14 pkt.;
- stwierdzenie „napisana pod kierunkiem”, a poniżej pełne imię i nazwisko promotora pracy wraz z jego tytułem/stopniem naukowym – czcionka 14 pkt.;
Zarządzenie Nr 1/12/2018 Rektora Akademii Finansów i Biznesu Vistula
Zarządzenie Nr 1/12/2018 Rektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula