Opiekun roku wspomaga studentów danego roku, kierunku, formy i poziomu studiów. Celem działalności Opiekuna roku jest usprawnienie realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych; może on pełnić rolę pośrednika między studentami roku a wszystkimi organami i jednostki administracyjnymi Uczelni. Opiekun roku współpracuje z władzami Wydziału, organami samorządu studenckiego oraz z starostą grupy w sprawach związanych z procesem kształcenia i w sprawach socjalno-bytowych studentów. Opiekunowie roku są do dyspozycji studentów podczas swoich dyżurów.

  • Studia stacjonarne licencjat

     

    Wydział Filologii
    Kierunek studiów: Filologia angielska
    Stopień studiów: stacjonarny
    Język studiów: polski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. dr Ali Sengul poniedziałek, środa 15.00 – 16.00 sala  309
    2. mgr Zofia Patoka czwartek 9.00 – 10.00, pokój profesorski
    3. dr Maciej Sulmicki wtorek, środa 15.00 -15.30 sala 309

    Kierunek studiów: Filologia angielska
    Stopień studiów: stacjonarny

    Język studiów: angielski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. dr Ali Sengul poniedziałek, środa 15.00 – 16.00 sala  309
    mgr Zofia Patoka czwartek 9.00 – 10.00,  pokój profesorski
    dr Maciej Sulmicki wtorek, środa 15.00 -15.30, sala 309

    Kierunek studiów: Filologia hiszpańska
    Stopień studiów: stacjonarny

    Język studiów: polski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    2. prof. dr hab. Maria Koszla- Szymańska czwartek, 11.00 – 12.00, sala 309
    2. dr Katarzyna Kacprzak niedziela, zjazd B (21.10, 25.11, 10.02) sala 309

     

    Wydział Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat, stacjonarny
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Imię i Nazwisko Opiekuna
    1. mgr Julia Fałat środa godz. 15:50- 16:50, sala 218 A

    Wydział Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat , stacjonarny
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    2. mgr Robert Radziejewski środa godz.12:10-13:10, sala 218 A

    Wydział Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat , stacjonarny
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    3. dr Marek Kowalski Czwartek godz. 12:10 – 13:10 sala 218 A

    Studia niestacjonarne licencjat

     

    Wydział Filologii
    Kierunek studiów: Filologia angielska
    Język studiów: polski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. mgr Carlo Comanducci niedziela, zjazd B, 14:30 - 15:30, pokój profesorski

    Kierunek studiów: Filologia hiszpańska
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. mgr Jose Maria Martinez
    2. dr Katarzyna Kacprzak niedziela, zjazd B (21.10, 25.11, 10.02) sala 309

    Wydział Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat, niestacjonarny
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    1.

    Wydział Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat , niestacjonarny
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    2.

    Wydział Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat , niestacjonarny
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    3. dr Magdalena Cybulska (zjazd B) niedziela godz.11:30-12:30, sala 218 A

    Studia niestacjonarne magister

    Wydział Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: II magisterskie , niestacjonarne
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    1. dr Marek Kowalski (zjazd A) sobota godz. 10:00-11:00, sala 218 A
  • Studia stacjonarne

    Wydział: Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów: Architektura
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    1. j.pol. dr inż Magdalena Kłęk poniedziałek godz. 12:00- 13:00, sala 218 A
    1. j.ang mgr inż. arch Michał Gołębiewski poniedziałek godz. 10:00- 11:00, sala 218 A

    Wydział: Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów: Architektura
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    2. j.pol. mgr inż. arch. Karolina Zdrodowska poniedziałek godz.16:00-17:00, sala 218 A
    2. j.ang. Mgr inż arch. Karolina Zdrodowska poniedziałek godz.16:00-17:00, sala 218 A

    Wydział: Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów: Architektura
    Język studiów: angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    3. dr inż. arch Anna Jeziorska poniedziałek godz. 14:30 – 15:30, sala 218 A

    Wydział Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów Architektura
    Język studiów: angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    3. Prof. dr hab inż. arch Marta Tobolczyk wtorek godz. 12:00 – 12:30 sala 218 A

    Studia niestacjonarne

    Wydział Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów Architektura
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    3. mgr inż. arch. Karolina Zdrodowska sobota godz. 16:30- 17:30 sala 218 A

    Wydział Europejski Wydział Sztuk
    Kierunek studiów Architektura
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    4. dr inż. arch. Anna Jeziorska niedziela godz. 12:00-13:00 sala 218 A
  • WYDZIAŁ TURYSTKI I REKREACJI

     

    Kierunek studiów: TURYSTYKA I REKREACJA
    Stopień studiów: pierwszy

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    I rok stacjonarne jęz. polski dr Piotr Dominik 15 min. po każdych zajęciach
    I rok stacjonarne jęz. angielski dr Barbara Pędraszewska-Sołtys 15 min. po każdych zajęciach
    I rok niestacjonarne jęz. polski dr Izabella Dzierżanowska 15 min. po każdych zajęciach
    II rok stacjonarne jęz. polski mgr inż. Witold Drogoń 15 min. po każdych zajęciach
    II rok stacjonarne jęz. angielski dr Mirosław Nalazek środa, 14.40 -16.35, sala 228
    II rok niestacjonarne jęz. polski dr hab. prof. SGTiR Adam Mazur 15 min. po każdych zajęciach
    III rok stacjonarne jęz. polski dr Bogdan Dębowski 15 min. po każdych zajęciach
    III rok stacjonarne jęz. angielski dr Piotr Kociszewski poniedziałek, godz. 13.30-14.30, sala 121
    III rok niestacjonarne jęz. polski dr Bogdan Dębowski 15 min. po każdych zajęciach

    Kierunek studiów: TURYSTYKA I REKREACJA
    Stopień studiów: drugi

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    I rok stacjonarne jęz. polski dr hab. prof. SGTiR Adam Mazur 15 min. po każdych zajęciach
    I rok stacjonarne jęz. angielski dr Joanna Kalecińska czwartek, godz. 9.30-10.00, sala 207
    I rok niestacjonarne jęz. polski dr Joanna Kalecińska czwartek, godz. 9.30-10.00, sala 207
    II rok stacjonarne jęz. polski mgr inż. Witold Drogoń 15 min. po każdych zajęciach
    II rok stacjonarne jęz. angielski (InterTour) dr Piotr Kociszewski poniedziałek, godz. 13.30-14.30, sala 121
    II rok niestacjonarne jęz. polski dr Piotr Dominik 15 min. po każdych zajęciach

    Kierunek studiów: DIETETYKA
    Stopień studiów: pierwszy

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    I rok stacjonarne jęz. polski Mgr Ewa Rasińska 15 min. po każdych zajęciach
    I rok stacjonarne jęz. angielski Mgr Ewa Rasińska 15 min. po każdych zajęciach
    I rok niestacjonarne jęz. polski Mgr Katarzyna Błaszczyk 15 min. po każdych zajęciach
    II rok stacjonarne jęz. polski Dr Agnieszka Sulich 15 min. po każdych zajęciach
    II rok niestacjonarne jęz. polski Dr hab Dorota Nowak 15 min. po każdych zajęciach
    II rok stacjonarne jęz. angielski Dr Natalia Grzebisz 15 min. po każdych zajęciach
    III rok stacjonarne jęz. polski mgr Sylwia Gudej 15 min. po każdych zajęciach
    III rok niestacjonarne jęz. polski Dr hab Dorota Nowak 15 min. po każdych zajęciach
  • Wydział: Biznesu i Stosunków Międzynarodowych
    Stopień: Licencjat + magister
    Język: polski i angielski

    Kierunek Opiekun Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna Dyrektor programu kształcenia – DZIENNIKARTSWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA dr Juliusz Michał Maliszewski czwartki w terminach zajęć godz.11:30-12:30 pokój 329A
    Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna koordynator prog. Erasmus PLUS – DZIENNIKARTSWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA dr Juliusz Michał Maliszewski czwartki w terminach zajęć godz.11:30-12:30 pokój 329A
    Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna licencjat: I, II, III rok w jęz. angielskim dr Piotr Kościński
    Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna licencjat: I, II, III rok w jęz. polskim dr Juliusz Michał Maliszewski czwartki w terminach zajęć godz.11:30-12:30 pokój 329A
    Ekonomia Dyrektor Centrum Badań Azjatyckich dr hab. Wojciech Huebner piątki od 14:30 pok. 106
    Ekonomia Dyrektor programu kształcenia – EKONOMIA mgr Magdalena Rybicka piątki: 05.10.2018, 12.10.2018, 19.10.2018, 26.10.2018, 09.11.2018, 16.11.2018, 23.11.2018, 30.11.2018, 07.12.2018, 14.12.2018, 21.12.2018 godz. 16:40-17:10 pok. 106 "lub po wcześniejszym umówieniu drogą mailową"
    Ekonomia koordynator prog. Erasmus PLUS – EKONOMIA dr Agata Wańcio poniedziałki godz. 18:30-19:00 pok. 329A
    Ekonomia licencjat: I rok, II rok, III rok (stacjonarne) w jęz. polskim, oraz magister: I rok, II rok, III rok (stacjonarne) w jęz. polskim, dr Krzysztof Kandefer poniedziałki, godz.16:00-16:50, pokój nauczycielski na parterze niedziele: 30.09, 14.10, 28.10, 18.11, 2.12, 16.12, 20.01, 3.02, godz. 10:00-11:00, pokój nauczycielski na parterze.
    Ekonomia licencjat: I rok, II rok, III rok (stacjonarne) w jęz. angielskim oraz magister: I rok, II rok, (stacjonarne) w jęz. angielskim dr Jacek Oleksiejuk
    Ekonomia licencjat: I rok, II rok, III rok (niestacjonarne) w jęz. polskim oraz magister: I rok, II rok, III rok (niestacjonarne) w jęz. polskim dr Zdzisław Zasada piątki, godz. 11:30-12:30, pok. 223 niedziela (co dwa tygodnie) zjazdy nieparzyste, godz. 12:10-13:10, pok. 229 niedziela (co dwa tygodnie) zjazdy parzyste, godz. 16:35-17:35, pok. 225
    Finanse i Rachunkowość Dyrektor programu kształcenia – FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ dr hab. Mirosław Bojańczyk środy godz. 09:00-10:00 330
    Finanse i Rachunkowość z-ca dyrektora programu kształcenia – FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ dr Krystyna Mościbrodzka czwartki, soboty godz. 11:00-12:25 pok. 330
    Finanse i Rachunkowość licencjat (bachelor) stacjonarne i niestacjonarne: III rok w jęz. angielskim oraz magister (master) stacjonarne i niestacjonarne: II rok,w jęz. angielskim dr hab. Mirosław Bojańczyk środy godz. 09:00-10:00 330
    Finanse i Rachunkowość licencjat stacjonarne i niestacjonarne: I rok w jęz. polskim dr Maria Gasińska poniedziałki, godz.15:00-16:00, rektorat; czwartki, godz. 13:00-14:00, rektorat; soboty, godz. 10:00-11:00 oraz 15.30-16.30, rektorat
    Finanse i Rachunkowość licencjat (bachelor) stacjonarne i niestacjonarne: II rok w jęz. angielskim dr Anna Pawlak czwartki godz. 12:10-14:00 pok. 330
    Finanse i Rachunkowość licencjat stacjonarne i niestacjonarne: II rok w jęz. polskim dr Małgorzata Maliszewska poniedziałki godz.11:30-12:30 pok. 330
    Finanse i Rachunkowość licencjat stacjonarne i niestacjonarne: III rok (stacjonarne) w jęz. polskim dr inż. Barbara Karlikowska wtorki, czwartek godz. 11.30 -13.00 pok.107
    Finanse i Rachunkowość licencjat stacjonarne i niestacjonarne: I, II, III rok w jęz. angielskim dr hab. Jolanta Zombirt czwartki godz. 13:40-14:40 pok. 330
    Finanse i Rachunkowość magister stacjonarne i niestacjonarne: I rok w jęz. polskim prof. dr hab. Juliusz Kotyński środy, godz. 15.30-16.30, pok. 106; niedziele, godz. 16.30-17.30, pok.106
    Finanse i Rachunkowość magister stacjonarne i niestacjonarne: I rok,w jęz. angielskim dr hab. Ryszard Michalski czwartki, niedziele godz. 11:40-12:25 pok. 330
    Finanse i Rachunkowość magister stacjonarne i niestacjonarne: II rok w jęz. polskim dr Krystyna Mościbrodzka czwartki, soboty godz. 11:00-12:25 pok. 330
    Stosunki Międzynarodowe p.o. Dyrektor programu kształcenia – STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE dr Przemysław Piotr Damski piątki godz. 14:30-15:20 pok. 330
    Stosunki Międzynarodowe koordynator prog. Erasmus PLUS – STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE dr Przemysław Piotr Damski piątki godz. 14:30-15:20 pok. 330
    Stosunki Międzynarodowe licencjat stacjonarne i niestacjonarne: I rok w jęz. angielskim oraz magister stacjonarne i niestacjonarne: I rok w jęz. polskim i w jęz. angielskim dr Przemysław Piotr Damski piątki godz. 14:30-15:20 pok. 330
    Stosunki Międzynarodowe licencjat stacjonarne i niestacjonarne I, II rok w jęz. polskim dr Justyna Olędzka piątki, godz. 18:45-19:15, pok.330; piątki (od 16 listopada), godz. 15:00-16:30, pok.330
    Stosunki Międzynarodowe licencjat (bachelor) stacjonarne i niestacjonarne: III rok w jęz. polskim; II i III rok w jęz. angielskim mgr Anna Grzywacz czwartki godz. 10:00-11:00 pok. 330 tylko po umówieniu się mailowo
    Stosunki Międzynarodowe magister: II rok w jęz. polskim mgr Anar Ibrahimov poniedziałki, godz. 12:00-13:00, pok. 325A; czwartek,  godz. 12:00-13:00, pok. 325A
    Stosunki Międzynarodowe magister: II rok w jęz. angielskim dr Juliusz Michał Maliszewski czwartki w terminach zajęć godz.11:30-12:30 pokój 329A
    Zarządzanie Dyrektor programu kształcenia – ZARZĄDZANIE dr hab. Elżbieta Jędrych poniedziałki, godz. 12:00-14:00, pok. 329A; soboty: 17.10, 15.12, 19.01, godz. 11:00-12:30, pok. 329A niedziele: 21.10, 4.11 ,25.11, 9.12, 13.01, 27.01, godz. 12:00-13:30, pok. 329A
    Zarządzanie koordynator prog. Erasmus PLUS – ZARZĄDZANIE dr Justyna Berniak-Woźny poniedziałki, wtorki godz. 16:00-17:00 rektorat
    Zarządzanie licencjat stacjonarne i niestacjonarne I rok w jęz. polskim mgr Anna Rękawek czwartki, godz. 10:00-12:00, pok.116; soboty, w przerwach
    Zarządzanie licencjat stacjonarne i niestacjonarne I, II rok w jęz. angielskim dr Krzysztof Nowakowski w następujące dni: 17.10; 07.11; 21.11; 05.12; 19.12, godz. 17:45-18:45, pok. 330
    Zarządzanie licencjat niestacjonarne II rok w jęz. polskim dr Andrzej Chrzanowski
    Zarządzanie licencjat stacjonarne II rok w jęz. polskim dr Magdalena Kaczkowska-Serafińska
    Zarządzanie licencjat stacjonarne i niestacjonarne III rok w jęz. polskim dr Elżbieta Kopciuszewska środy, godz. 11:00-12:30, pok. 119B; soboty (wg harmonogramu zajęć co drugi tydzień), godz. 12:30-14:30, pok.119B; Dodatkowo bezpośredni telefon dla studentów 533-219-900
    Zarządzanie licencjat stacjonarne i niestacjonarne III rok w jęz. angielskim dr hab. Marlena Plebańska
    Zarządzanie magister stacjonarne I rok w jęz. polskim Olga Charucka
    Zarządzanie magister niestacjonarne I rok w jęz. polskim dr hab. Elżbieta Jędrych poniedziałki, godz. 12:00-14:00, pok. 329A; soboty: 17.10, 15.12, 19.01, godz. 11:00-12:30, pok. 329A; niedziele: 21.10, 4.11 ,25.11, 9.12, 13.01, 27.01, godz. 12:00-13:30, pok. 329A
    Zarządzanie magister niestacjonarne I rok w jęz. angielskim dr Justyna Berniak-Woźny poniedziałki, wtorki godz. 16:00-17:00 rektorat
    Zarządzanie magister stacjonarne i niestacjonarne II rok w jęz. angielski dr Agnieszka Knap-Stefaniuk w dni zajęć godz. 9:30-10:00 pok.329A
    Zarządzanie magister stacjonarne i niestacjonarne II rok w jęz. polskim dr Artur Kwasek poniedziałki, godz. 11:30-12.30, pok. 329A; niedziele: 7.10, 21.10, 4.11, 25.11, 9.12, 13.01, godz. 13:00-14:00, pok. 329A; niedziele: 14.10, 16.12, 20.01, godz. 16:00-17:00, pok. 329A

Kontakt do Dziekanatu

Gdzie nas znajdziesz?

Pokój 108 (I piętro)

Godziny pracy Dziekanatu:

Od 24.09
Poniedziałek 10.00 – 16.00
Wtorek 10.00-16.00
Środa nieczynne
Czwartek 10.00 -16.00
Piątek – 10.00 – 14.00
Sobota -8.00-16.00
Niedziela 8.00 – 14.00

KOORDYNATOR DS. STUDENTÓW ZAGRANICZNYCH

dr Davut Han Aslan
pokój 123, I pietro.

Poniedziałek: 10:00 – 12:00
Środa: 14.00 – 16:00
Piątek: 10:00 – 12:00

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close