Opiekun roku wspomaga studentów danego roku, kierunku, formy i poziomu studiów.

Celem działalności Opiekuna roku jest usprawnienie realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych; może on pełnić rolę pośrednika między studentami roku a wszystkimi organami i jednostki administracyjnymi Uczelni.

Opiekun roku współpracuje z władzami Wydziału, organami samorządu studenckiego oraz z starostą grupy w sprawach związanych z procesem kształcenia i w sprawach socjalno-bytowych studentów.

Opiekunowie roku są do dyspozycji studentów obu uczelni: Akademii Finansów i Biznesu Vistula oraz Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula (dawniej Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji) podczas swoich dyżurów.

  • Kierunek studiów: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
    Stopień studiów I
    Język studiów: polski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. stacjonarne dr Juliusz Maliszewski środa 12.00 – 13.00 Klub Profesorski
    1. niestacjonarne dr Juliusz Maliszewski środa 12.00 – 13.00 Klub Profesorski
    2. stacjonarne dr Juliusz Maliszewski środa 12.00 – 13.00 Klub Profesorski
    2. niestacjonarne dr Juliusz Maliszewski środa 12.00 – 13.00 Klub Profesorski
    3. stacjonarne dr Juliusz Maliszewski środa 12.00 – 13.00 Klub Profesorski
    3. niestacjonarne dr Juliusz Maliszewski środa 12.00 – 13.00 Klub Profesorski

    Kierunek studiów: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
    Stopień studiów I
    Język studiów: angielski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. stacjonarne dr Piotr Kościński Wtorek 13.40 – 14.40 Klub Profesorski
    2. stacjonarne dr Piotr Kościński Wtorek 13.40 – 14.40 Klub Profesorski
    3. stacjonarne dr Piotr Kościński Wtorek 13.40 – 14.40 Klub Profesorski

    Koordynator ds. Praktyk w roku akademickim 2019/20 – dr Piotr Kościński
    Koordynator ds. Erasmusa w roku akademickim 2019/20 – dr Juliusz Maliszewski

    Kierunek: Informatyka
    Stopień studiów: I
    Język studiów: polski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. stacjonarne dr inż Grzegorz Słowiński wtorek 13.30 - 14.30 sala 119B
    1. niestacjonarne dr inż. Piotr Krajewski wtorek 12.00-13.00 sala 119B po uzgodnieniu mailowym
    2. stacjonarne dr inż Iwona Dolińska wtorek 14.30 - 15.00 sala 119B
    2. niestacjonarne dr inż. Antoni Masiukiewicz poniedziałek 12:05-12:30 sala 126
    3. stacjonarne dr inż Mariusz Jakubowski piątek 11:40 - 12:25 sala 130 (w czasie zajęć dydaktycznych)
    3. niestacjonarne dr inż. Tomasz Bartczak piątek 15:00-16:30 119b (tylko dni zajęć dydaktycznych) sobota indywidualnie umówione terminy (przez email)
    4. stacjonarne dr hab Leszek Jung, prof AFiBV wtorek 16.35 - 17.35 sala 130
    4. niestacjonarne dr inż. Tomasz Bartczak piątek 15:00-16:30 119b (tylko dni zajęć dydaktycznych) sobota indywidualnie umówione terminy (przez email)

    Kierunek: Informatyka
    Stopień studiów: I
    Język studiów: angielski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. stacjonarne mgr Edip Senyurek środa 14.00 – 16.00 sala 119A
    2. stacjonarne mgr Edip Senyurek środa 14.00 – 16.00 sala 119A
    3. stacjonarne mgr Edip Senyurek środa 14.00 – 16.00 sala 119A
    4. stacjonarne mgr Edip Senyurek środa 14.00 – 16.00 sala 119A

    Kierunek: Informatyka
    Stopień: II
    Język studiów: polski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. niestacjonarne dr inż. Tomasz Bartczak piątek 15:00-16:30 119b (tylko dni zajęć dydaktycznych) sobota indywidualnie umówione terminy (przez email)
    2. niestacjonarne dr inż. Tomasz Bartczak piątek 15:00-16:30 119b (tylko dni zajęć dydaktycznych) sobota indywidualnie umówione terminy (przez email)

    Kierunek: Informatyka
    Stopień: II
    Język studiów: angielski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. stacjonarne mgr Edip Senuyrek Środa 14.00 – 16.00 sala 119A
    2. stacjonarne mgr Edip Senuyrek Środa 14.00 – 16.00 sala 119A

    Koordynator ds. Erasmusa w roku akademickim 2019/20 – mgr Edip Senyurek
    Koordynator ds. Praktyk w roku akademickim 2019/20 – dr inż Iwona Dolińska

    Wydział Filologii
    Kierunek studiów: Filologia angielska
    Stopień studiów I
    Język studiów: polski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. Studia stacjonarne dr Ali Sengul Mon / Wed 15:00-16:00
    1. Studia niestacjonarne Dr Carlo Comanducci Sunday 16:45 - 17:45
    2. dr Ewa Sawicka Thursday 10.10 do 11.10
    3. dr Maciej Sulmicki Monday 11:30-12:30

    Kierunek studiów: Filologia angielska
    Stopień studiów I:
    Język studiów: angielski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. Studia stacjonarne dr Ali Sengul Mon / Wed 15:00-16:00
    1. Studia niestacjonarne Dr Carlo Comanducci Sunday 16:45 - 17:45
    2. dr Ewa Sawicka Thursday 10.10 do 11.10
    3. dr Maciej Sulmicki Monday 11:30-12:30

    Kierunek studiów: Filologia hiszpańska
    Stopień studiów: stacjonarny

    Język studiów: polski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    2. prof. dr hab. Maria Koszla- Szymańska czwartek, 11.00 – 12.00, sala 309
    2. dr Katarzyna Kacprzak niedziela, zjazd B (21.10, 25.11, 10.02) sala 309

     

    Wydział  Sztuki, Techniki i Komunikacji
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Imię i Nazwisko Opiekuna
    1. j. pol mgr sztuki Robert Radziejewski Wtorki godz.14:00-14:30 Pokój Nauczycielski
    1. j. ang. mgr sztuki Julia Fałat Piątki godz.10:00-11:00 Pokój Nauczycielski
    OPIEKUN PRAKTYK dr sztuki Marek Kowalski Poniedziałki godz. 15:00-16:00 Pokój Nauczycielski

    Wydział Sztuki, Techniki i Komunikacji
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat 
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    2. j. pol. dr sztuki Zuzanna Lewandowska Środy godz.11:00-12:00 Pokój Nauczycielski
    2. j. ang. mgr sztuki Mikołaj Kamler Wtorki godz.16:00-16:30 Pokój Nauczycielski

    Wydział Sztuki, Techniki i Komunikacji
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat 
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    3. grafika interdyscyplinarna - specjalność dr sztuki Marcin Mikołajczyk Wtorki godz.19:00-20:00 Pokój Nauczycielski
    3. grafika artystyczna- specjalność dr sztuki Magdalena Cybulska Wtorki godz.16:30-17:30 Pokój Nauczycielski

    Studia niestacjonarne licencjat

     

    Wydział Filologii
    Kierunek studiów: Filologia angielska
    Język studiów: polski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. mgr Carlo Comanducci niedziela, zjazd B, 14:30 - 15:30, pokój profesorski

    Kierunek studiów: Filologia hiszpańska
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. mgr Jose Maria Martinez
    2. dr Katarzyna Kacprzak niedziela, zjazd B (21.10, 25.11, 10.02) sala 309

    Wydział Sztuki, Techniki i Komunikacji
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat, niestacjonarny
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    1.

    Wydział Sztuki, Techniki i Komunikacji
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat , niestacjonarny
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    2.

    Wydział Sztuki, Techniki i Komunikacji
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: I licencjat , niestacjonarny
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    3. dr Magdalena Cybulska (zjazd B) niedziela godz.11:30-12:30, sala 218 A

    Studia niestacjonarne magister

    Wydział Sztuki, Techniki i Komunikacji
    Kierunek studiów: Grafika
    Stopień studiów: II magisterskie , niestacjonarne
    Język studiów: polski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    1. dr Marek Kowalski (zjazd A) sobota godz. 10:00-11:00, sala 218 A
  • Wydział: Sztuki, Techniki i Komunikacji
    Kierunek studiów: Architektura
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    1. j.pol. dr inż. arch Magdalena Kłęk Poniedziałki godz. 10:12 pok. 218A
    1. j.ang mgr inż. arch Michał Gołębiowski Poniedziałki godz.11:30-12:30 Pokój Nauczycielski
    OPIEKUN PRAKTYK mgr inż. arch Karolina Zdrodowska Środy godz.12:00-13:00 pok. 218A

    Wydział: Sztuki, Techniki i Komunikacji
    Kierunek studiów: Architektura
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    2. j.pol. dr inż. arch. Dorota Wejchert-Gajczyk Środy godz.12:00-13:00 sala 214
    2. j.ang. mgr inż arch. Karolina Zdrodowska Środy godz.12:00-13:00 pok. 218A

    Wydział: Sztuki, Techniki i Komunikacji
    Kierunek studiów: Architektura
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    3. j.pol. mgr inż. arch Karolina Zdrodowska Poniedziałki godz.9:00-10:00 pok. 218A
    3. j.ang. mgr inż. arch Karolina Zdrodowska Poniedziałki godz.9:00-10:00 pok. 218A

    Wydział: Sztuki, Techniki i Komunikacji
    Kierunek studiów Architektura
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    4. j.pol. dr inż. arch Anna Jeziorska Piątki godz.9:45-10:10 Pokój Nauczycielski
    4. j.ang. mgr inż. arch Karolina Zdrodowska Środy godz.12:00-13:00 pok. 218A
  • WYDZIAŁ TURYSTKI I REKREACJI

    Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów Kontakt
    dr Mirosława Adamus 15 min. po każdych zajęciach m.adamus.@vistula.edu.pl
    dr Christos Anagnastopoulos 15 min. po każdych zajęciach c.anagnastopoulos@vistula.edu.pl
    dr hab. prof. AWF Kraków Wiesław Alejziak 15 min. po każdych zajęciach w.alejziak@vistula.edu.pl
    mgr Marcin Antosiewicz 15 min. po każdych zajęciach m.antosiewicz@vistula.edu.pl
    dr Sylwia Biegańska - Hensoldt 15 min. po każdych zajęciach s.bieganska@vistula.edu.pl
    Prof. dr hab. Elżbieta Biernacka 15 min. po każdych zajęciach e.biernacka@vistula.edu.pl
    dr Katarzyna Błaszczyk k.blaszczyk@vistula.edu.pl
    mgr Anatolii Bohoriev 15 min. po każdych zajęciach a.bohoriev@vistula.edu.pl
    dr Agnieszka Bołdak 15 min. po każdych zajęciach a.boldak@vistula.edu.pl
    dr Krzysztof Celuch Czwartek, 10.10.2019, godz. 11.00-12.00, sala 324 Środa, 23.10.2019, godz. 12.00-13.00, sala 324 Środa, 06.11.2019, godz. 12.00-13.00, sala 324 Czwartek, 28.11.2019, godz. 12.00-13.00, sala 324 Środa, 04.12.2019, godz. 12.00-13.00, sala 324 Środa, 18.12.2019, godz. 12.00-13.00, sala 324 k.celuch@vistula.edu.pl
    dr Marta Chmiel 15 min. po każdych zajęciach m.chmiel@vistula.edu.pl
    mgr Piotr Cieślak 15 min. po każdych zajęciach p.cieslak@vistula.edu.pl
    mgr Katarzyna Cioch 15 min. po każdych zajęciach k.cioch@vistula.edu.pl
    dr Natalia Czech 15 min. po każdych zajęciach n.czech@vistula.edu.pl
    mgr Marta Czupryńska - Kociszewska 15 min. po każdych zajęciach m.czuprynska-kociszewska@vistula.edu.pl
    dr hab. inż. Krzysztof Dasiewicz 15 min. po każdych zajęciach k.dasiewicz@vistula.edu.pl
    dr Bogdan Dębowski 15 min. po każdych zajęciach b.debowski@vistula.edu.pl
    dr hab. Anna Dłużewska 15 min. po każdych zajęciach a.dluzewska@vistula.edu.pl
    dr Piotr Dominik 15 min. po każdych zajęciach p.dominik@vistula.edu.pl
    dr Jacek Drążkiewicz 15 min. po każdych zajęciach j.drazkiewicz@vistula.edu.pl
    mgr Witold Drogoń 15 min. po każdych zajęciach w.drogon@vistula.edu.pl
    dr hab. Ewa Dziedzic 15 min. po każdych zajęciach e.dziedzic@vistula.edu.pl
    dr Katarzyna Dziendzikowska 15 min. po każdych zajęciach k.dziendzikowska@vistula.edu.pl
    dr Izabella Dzierżanowska 15 min. po każdych zajęciach i.dzierzanowska@vistula.edu.pl
    dr Katarzyna Dzioban czwartek od godz. 12.00 sala A7 (po wykładzie) k.dzioban@vistula.edu.pl
    dr Agata Fabiszewska 15 min. po każdych zajęciach a.fabiszewska@vistula.edu.pl
    dr inż. Ewa Fürstenberg 15 min. po każdych zajęciach, sala nr 30 e.furstenberg@vistula.edu.pl
    dr hab. Jerzy Gębski 15 min. po każdych zajęciach j.gebski@vistula.edu.pl
    dr Iwona Gientka 15 min. po każdych zajęciach i.gietka@vistula.edu.pl
    mgr Marek Glenc 15 min. po każdych zajęciach m.glenc@vistula.edu.pl
    mgr inż. Artur Głuchowski 15 min. po każdych zajęciach a.gluchowski@vistula.edu.pl
    mgr Agnieszka Golińska 15 min. po każdych zajęciach a.golinska@vistula.edu.pl
    dr hab. Ewa Gondek 15 min. po każdych zajęciach e.gondek@vistula.edu.pl
    dr hab. Eliza Gruszczyńska - Sękowska 15 min. po każdych zajęciach e.gruczynska-sekowska@vistula.edu.pl
    dr Natalia Grzebisz 15 min. po każdych zajęciach n.grzebisz@vistula.edu.pl
    mgr Sylwia Gudej 15 min. po każdych zajęciach s.gudej@vistula.edu.pl
    dr hab. Elżbieta Hać -Szymańczuk 15 min. po każdych zajęciach e.hac-szymanczuk@vistula.edu.pl
    mgr Anar Ibrahimov środa, godz. 15.00-16.00, sala 307 czwartek, godz. 15.00-16.00, sala 307 a.ibrahimov@vistula.edu.pl
    dr Mariusz Jaworski 15 min. po każdych zajęciach m.jaworski@vistula.edu.pl
    dr Joanna Kalecińska środa, godz. 12.30-13.30, sala 325A j.kalecinska@vistula.edu.pl
    mgr Patryk Kaleta 15 min. po każdych zajęciach, sala 207 p.kaleta@vistula.edu.pl
    dr Piotr Kociszewski poniedziałek, godz. 13.30-14.30, sala 324 p.kociszewski@vistula.edu.pl
    mgr Magdalena Kondas 15 min. po każdych zajęciach m.kondas@vistula.edu.pl
    mgr Agnieszka Koper a.koper.@vistula.edu.pl
    dr Michał Kosowski 15 min. po każdych zajęciach m.koskowski@vistula.edu.pl
    mgr Ewa Kossakowska 15 min. po każdych zajęciach e.kossakowska@vistula.edu.pl
    mgr Julia Kowalczyk 15 min. po każdych zajęciach j.kowalczyl@vistula.edu.pl
    dr hab. Jolanta Kowalska 15 min. po każdych zajęciach k.kowalska@vistula.edu.pl
    mgr Alicja Krajowska -Kukiel 15 min. po każdych zajęciach a.krajowska-kukiel@vistula.edu.pl
    mgr Karol Kucharczyk czwartek, 21 11.2019, godz. 14.20-14.40, sala 323 sobota, 11.01.2020, godz. 14.20-14.40, sala 323 sobota, 08.02.2020, godz. 14.20-14.40, sala 323 k.kucharczyk@vistula.edu.pl
    mgr Adam Latek 15 min. po każdych zajęciach a.latek@vistula.edu.pl
    dr Krzysztof Łopaciński 15 min. po każdych zajęciach k.lopacinski@vistula.edu.pl
    dr Robert Łuczak 15 min. po każdych zajęciach r.luczak@vistula.edu.pl
    mgr Karolina Łukaszewicz 15 min. po każdych zajęciach k.lukasiewicz@vistula.edu.pl
    mgr Magdalena Łużniak - Piecha 15 min. po każdych zajęciach m.luznak-piecha@vistula.edu.pl mluzniak-piecha@vistula,edu.pl
    mgr Karolina Łyżwa 15 min. po każdych zajęciach k.lyzwa@vistula.edu.pl
    dr Dawid Madej 15 min. po każdych zajęciach dawid_madej@sggw.pl d.madej@vistula.edu.pl
    dr inż. Jolanta Małajowicz 15 min. po każdych zajęciach j.malajowicz@vistula.edu.pl
    dr hab. prof. SGTiH Adam Mazur 15 min. po każdych zajęciach a.mazur@vistula.edu.pl
    dr Anna Mazurkiewicz - Pizło 15 min. po każdych zajęciach a.mazurkiewicz-pizlo@vistula.edu.pl
    dr Agnieszka Muszyńska 15 min. po każdych zajęciach a.muszynska@vistula.edu.pl
    dr hab. Joanna Myszkowska - Ryciak 15 min. po każdych zajęciach j.myszkowska-ryciak@vistula.edu.pl
    dr Mirosław Nalazek 15 min. po każdych zajęciach m.nalazek@vistula.edu.pl
    dr Loretta Neufeldt 15 min. po każdych zajęciach l.neufeldt@vistula.edu.pl
    dr Ewa Niedzielska 15 min. po każdych zajęciach e.niedzielska@vistula.edu.pl
    dr hab. Małgorzata Nowacka 15 min. po każdych zajęciach m.nowacka@vistula.edu.pl
    dr hab. inż. Dorota Nowak środa, godz. 14.00-14.40, sala 325A d.nowak@vistula.edu.pl
    dr Krzysztof Nowakowski 15 min. po każdych zajęciach k.nowakowski@vistula.edu.pl
    dr Jacek Oleksiejuk 15 min. po każdych zajęciach j.oleksiejuk@vistula.edu.pl
    dr Igor Perechuda 15 min. po każdych zajęciach i.perechuda@vistula.edu.pl
    dr Barbara Pędraszewska - Sołtys 15 min. po każdych zajęciach b.pedraszewska@vistula.edu.pl bperdaszewska73@wp.pl
    dr Przemysław Płoskonka 15 min. po każdych zajęciach przemyslawploskonka@gmail.com
    dr Kinga Podleśna -Dudicz 15 min. po każdych zajęciach k.podlesna@vistula.edu.pl
    dr Ewa Rasińska 15 min. po każdych zajęciach e.rasinska@vistula.edu.pl
    mgr Katarzyna Ring -Andrzejczuk 15 min. po każdych zajęciach k.ring-andrzejczuk@vistula.edu.pl
    lic. Karol Sapiejewski 15 min. po każdych zajęciach k.sapiejewski@vistula.edu.pl
    dr hab. prof. SGTiH Teresa Skalska czwartek, godz. 12.00-13.00, sala 325B t.skalska@vistula.edu.pl
    mgr Jakub Słupski j.slupski@vistula.edu.pl
    dr Renata Sokołowska 15 min. przed i 15 min. po każdych zajęciach r.sokolowska@vistula.edu.pl
    mgr Ewa Springer - Kakiet 15. min. przed każdymi zajęciami e.springer-kakiet@vistula.edu.pl
    dr inż. Agnieszka Sulich 15 min. po każdych zajęciach a.sulich@vistula.edu.pl
    mgr Radosław Szafranowicz - Małozięć 15 min. po każdych zajęciach r.szafranowicz-maloziec@vistula.edu.pl
    mgr Agata Szparaga 15 min. po każdych zajęciach a.szparaga@vistula.edu.pl
    dr hab. Joanna Trafiałek 15 min. przed zajęciami j.trafialek@vistula.edu.pl
    dr Magdalena Wiercińska Środa, 23.10.2019, godz. 12.05-12.30, sala 313 Środa, 06.11.2019, godz. 12.05-12.30, sala 313 Środa, 13.11.2019, godz. 12.05-12.30, sala 313 Środa, 20.11.2019, godz. 12.05-12.30, sala 313 Środa, 27.11.2019, godz. 12.05-12.30, sala 313 Sobota, 09.11.2019, godz. 14.25-14.40, sala 210 Sobota, 09.11.2019, godz. 14.25-14.40, sala 210 Sobota, 23.11.2019, godz. 14.25-14.40, sala 210 Sobota, 07.12.2019, godz. 14.25-14.40, sala 210 Sobota, 11.01.2020, godz. 14.25-14.40, sala 210 Sobota, 25.01.2020, godz. 14.25-14.40, sala 210 m.wiercinska@vistula.edu.pl
    dr Artur Wiktor 15 min. po każdych zajęciach a.wiktor@vistula.edu.pl
    mgr Michał Wrzosek 15 min. po każdych zajęciach m.wrzosek@vistula.edu.pl
    dr hab. Hanna Zawistowska 15 min. po każdych zajęciach h.zawistowska@vistula.edu.pl
    dr hab. prof. SGTiH Krystyna Żelazna k.zelazna@vistula.edu.pl
    dr hab. prof. SGTiH Jolanta Żyśko wtorek, godz. 14.00-15.00 w Rektoracie j.zysko@vistula.edu.pl

    Kierunek studiów: Turystyka i Rekreacja
    Stopień studiów I
    Język studiów: polski, angielski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. stacjonarne, j. pol. dr Piotr Dominik 15 min. po każdych zajęciach
    1. stacjonarne, j. ang. dr Barbara Pędraszewska - Sołtys 15 min. po każdych zajęciach
    1. niestacjonarne, j. pol. dr hab. prof. SGTiH Adam Mazur 15 min. po każdych zajęciach
    2. stacjonarne, j. pol. mgr Witold Drogoń 15 min. po każdych zajęciach
    2. stacjonarne, j. ang. dr Mirosław Nalazek 15 min. po każdych zajęciach
    2. niestacjonarnie, j. pol. dr Bogdan Dębowski 15 min. po każdych zajęciach
    3. stacjonarne, j. pol. mgr Marta Czupryńska - Kociszewska 15 min. po każdych zajęciach
    3. stacjonarne, j. ang. dr Piotr Kociszewski poniedziałek, godz. 13.30-14.30, sala 324
    3. niestacjonarne, j. pol. dr Bogdan Dębowski 15 min. po każdych zajęciach

    Kierunek studiów: Dietetyka
    Stopień studiów I
    Język studiów: polski, angielski

    Rok Studiów Imię i Nazwisko Opiekuna Terminy i miejsce dyżurów
    1. stacjonarne, j. pol. dr hab. inż. Dorota Nowak środa, godz. 14.00-14.40, sala 325A
    1. stacjonarne, j. ang. mgr Michał Wrzosek 15 min. po każdych zajęciach
    1. niestacjonarne, j. pol. dr Natalia Czech 15 min. po każdych zajęciach
    2. stacjonarne, j. pol. dr Natalia Grzebisz 15 min. po każdych zajęciach
    2. stacjonarne, j. ang. dr Natalia Grzebisz 15 min. po każdych zajęciach
    2. niestacjonarne, j. pol. mgr Sylwia Gudej 15 min. po każdych zajęciach
    3. stacjonarne, j. pol. mgr Sylwia Gudej 15 min. po każdych zajęciach
    3. stacjonarne, j. ang. dr hab. inż. Dorota Nowak środa, godz. 14.00-14.40, sala 325A
    3. niestacjonarne, j. pol. dr Natalia Grzebisz 15 min. po każdych zajęciach

    Kierunek studiów: Turystyka i Rekreacja
    Stopień studiów II
    Język studiów: polski, angielski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. stacjonarne, j. pol. dr hab. prof. SGTiH Adam Mazur 15 min. po każdych zajęciach
    1. stacjonarne, j. ang. dr Joanna Kalecińska środa, godz. 12.30-13.30, sala 325A
    1. niestacjonarne, j. pol. dr Joanna Kalecińska środa, godz. 12.30-13.30, sala 325A
    2. stacjonarne, j. pol. mgr Witold Drogoń 15 min. po każdych zajęciach
    2. stacjonarne, j. ang. dr Piotr Kociszewski poniedziałek, godz. 13.30-14.30, sala 324
    2. niestacjonarne, j. pol. dr Piotr Dominik 15 min. po każdych zajęciach

    Kierunek studiów: Coachingu Stylu Życia
    Stopień studiów II
    Język studiów: polski

    Rok studiów Imię i nazwisko Opiekuna Termin i miejsce dyżurów
    1. stacjonarne dr hab. Ewa Gondek 15 min. po każdych zajęciach
    1. niestacjonarne dr hab. Ewa Gondek 15 min. po każdych zajęciach
  • Wydział: Biznesu i Stosunków Międzynarodowych
    Stopień: Licencjat + magister
    Język: polski i angielski

    Kierunek Opiekun Imię i Nazwisko Opiekuna Kontakt
    Ekonomia Economics Dyrektor Centrum Badań Azjatyckich dr hab. Wojciech Huebner w.huebner@vistula.edu.pl
    Ekonomia Economics Dyrektor programu kształcenia – EKONOMIA Head of Programme – Economics mgr Mirosław Bojańczyk m.bojanczyk@vistula.edu.pl
    Ekonomia Economics koordynator prog. Erasmus PLUS – EKONOMIA Coordinator of Erasmus PLUS – Economics dr Agata Wańcio a.wancio@vistula.edu.pl;
    Ekonomia Economics licencjat, I rok, II rok, III rok w j. polskim, stacjonarne dr Zdzisław Zasada z.zasada@vistula.edu.pl
    Ekonomia Economics magister, I rok, II rok w j. polskim, stacjonarne dr Zdzisław Zasada z.zasada@vistula.edu.pl
    Ekonomia Economics licencjat, I rok, II rok, III rok w j. angielskim, stacjonarne dr hab. Leszek Zaremba l.zaremba@vistula.edu.pl
    Ekonomia Economics magister, I rok, II rok w j. angielskim, stacjonarne dr hab. Leszek Zaremba l.zaremba@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting Dyrektor programu kształcenia – FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ Head of Programme – Finances and Accounting dr hab. Mirosław Bojańczyk m.bojanczyk@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting z-ca dyrektora programu kształcenia – FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ Vice-Head of Programme – Finances and Accounting dr Krystyna Mościbrodzka k.moscibrodzka@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting koordynator prog. Erasmus PLUS – FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ Coordinator of Erasmus PLUS – Finances and Accounting mgr Jasurbek Babaev j.babaev@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting licencjat, I rok, w j. polskim, stacjonarne dr inż.., prof. nadzw. Barbara Karlikowska b.karlikowska@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting licencjat, II rok, w j. polskim, stacjonarne dr Maria Gasińska m.gasinska@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting licencjat, III rok, w j. polskim, stacjonarne mgr Małgorzata Smoleń-Bojańczyk m.smolen-bojanczyk@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting licencjat, I rok, w j. polskim, niestacjonarne dr Małgorzata Maliszewska m.maliszewska@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting licencjat, II rok, w j. polskim, niestacjonarne prof. dr hab. Juliusz Kotyński j.kotynski@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting licencjat, III rok, w j. polskim, niestacjonarne dr Małgorzata Maliszewska m.maliszewska@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting licencjat, I rok, w j. angielskim, stacjonarne dr hab. Mirosław Bojańczyk m.bojanczyk@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting licencjat, II rok, w j. angielskim, stacjonarne dr hab. Jolanta Zombirt j.zombirt@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting licencjat, III rok w j. angielskim, stacjonarne dr Anna Pawlak a.pawlak@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting magister, I rok, w j. polskim, stacjonarne dr inż.., prof. nadzw. Barbara Karlikowska b.karlikowska@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting magister, II rok, w j. polskim, stacjonarne dr Krystyna Mościbrodzka k.moscibrodzka@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting magister, I rok, w j. polskim, niestacjonarne dr Anna Pawlak a.pawlak@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting magister, II rok, w j. polskim, niestacjonarne dr Krystyna Mościbrodzka k.moscibrodzka@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting magister, I rok w j. angielskim, stacjonarne dr hab. Mirosław Bojańczyk m.bojanczyk@vistula.edu.pl
    Finanse i Rachunkowość Finances and Accounting magister, II rok w j. angielskim, stacjonarne dr hab. Ryszard Michalski r.michalski@vistula.edu.pl
    Stosunki Międzynarodowe International Relations Stosunki Międzynarodowe International Relations Dyrektor programu kształcenia – STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE Head of Programme – International Relations dr Przemysław Piotr Damski p.damski@vistula.edu.pl
    Stosunki Międzynarodowe International Relations Stosunki Międzynarodowe International Relations koordynator prog. Erasmus PLUS  – STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE Coordinator of Erasmus PLUS – International Relations dr Sylwia Winiarska winiarska.scl@gmail.com
    Stosunki Międzynarodowe International Relations Stosunki Międzynarodowe International Relations licencjat, I, II i III  rok w j. angielskim, stacjonarne dr Przemysław Piotr Damski p.damski@vistula.edu.pl
    Stosunki Międzynarodowe International Relations Stosunki Międzynarodowe International Relations magister, I , II rok  w j. angielskim, stacjonarne dr Przemysław Piotr Damski p.damski@vistula.edu.pl
    Stosunki Międzynarodowe International Relations Stosunki Międzynarodowe International Relations licencjat, I, II  i III rok w j. polskim, stacjonarne dr Justyna Olędzka j.oledzka@vistula.edu.pl
    Stosunki Międzynarodowe International Relations Stosunki Międzynarodowe International Relations magister, I, II rok w j. polskim, stacjonarne dr Justyna Olędzka j.oledzka@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management Dyrektor programu kształcenia – ZARZĄDZANIE Head of Programme – Management dr hab. Anna Wiśniewska a.wisniewska@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management koordynator prog. Erasmus PLUS – ZARZĄDZANIE Coordinator of Erasmus PLUS – Management dr Justyna Berniak-Woźny j.berniak@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management licencjat, I rok w j. polskim, stacjonarne i niestacjonarne mgr Anna Rękawek a.rekawek@vistula.edu.pl;
    Zarządzanie Management licencjat, I rok w j. angielskim, stacjonarne mgr Adam Marszewski a.marszewski@vitula.edu.pl
    Zarządzanie Management licencjat, II rok w j. angielskim, stacjonarne dr hab. Marlena Plebańska m.plebanska@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management licencjat, II rok w j. polskim, niestacjonarne dr Andrzej Chrzanowski a.chrzanowski@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management licencjat, II rok w j. polskim, stacjonarne dr Magdalena Kaczkowska-Serafińska m.kaczkowska-serafinska@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management licencjat, III rok w j. polskim, stacjonarne dr Ludmiła Stemplewska l.stemplewska@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management licencjat, III rok w j. angielskim, stacjonarne dr Piotr Wiench p.wiench@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management licencjat, III rok w j. polskim, niestacjonarne dr Artur Kwasek a.kwasek@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management magister, I rok w j. polskim, stacjonarne dr Olga Charucka o.charucka@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management magister, I rok w j. polskim, niestacjonarne dr hab. Elżbieta Jędrych e.jedrych@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management magister, I rok w j. angielskim, niestacjonarne dr Anna Sabat a.sabat@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management magister, II rok w j. angielskim, stacjonarne i niestacjonarne dr Krzysztof Nowakowski krzysztof.nowakowski@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management magister, II rok w j. polskim, stacjonarne dr Artur Kwasek a.kwasek@vistula.edu.pl
    Zarządzanie Management magister, II rok w j. polskim, niestacjonarne dr Anna Wiśniewska a.wisniewska@vistula.edu.pl
Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close